Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#256032 Πολύ ωραία!
Μπράβο Νίκο και στο μέλλον τέτοια!

Στάλθηκε από το MZ601 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#256329 Ναι, μόλις βρω λίγο χρόνο.

Ταξιδεύω σήμερα εξωτερικό και έχω μια αρκετά γεμάτη εβδομάδα θα έλεγα.

Όμως θα βρω λίγο χρόνο.

Sent from my E6853 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Hannibal
#269739
Nikos! έγραψε:Ναι, μόλις βρω λίγο χρόνο.

Ταξιδεύω σήμερα εξωτερικό και έχω μια αρκετά γεμάτη εβδομάδα θα έλεγα.

Όμως θα βρω λίγο χρόνο.

Sent from my E6853 using Tapatalk


Ποοοοσο μεγαλη εβδομαδα ηταν αυτη? Εφτασε σχεδον ο 3ος αγωνας στην Καλαματα και ακομα περιμενουμε..... :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#269755 Και το σπιτι μου σπιτακι με την Σπυροπουλου το Σάββατο ειχαν αφιερωμα για εναν πιτσιρικα. Κωνσταντίνο Τρακκα νομιζω. Ηδη ενας δημοσιογράφος τον έχρισε ως τον πρωτο ελληνα που θα παει Φ1

Sent from my Note 3
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#443383 Έτσι να το ζωντανέψουμε λίγο.

Λίγο πριν το τελευταίο σκέλος της ημέρας...

Εικόνα

Sent from my G8141 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#444525 Πολύ καλή φάση! Μακάρι να είχε και εδώ κανένα τέτοιο! :thumbsup:

Άβαταρ μέλους
By otso
#447137 ΘΑ ηθελα να βαλω τον γιο μου να δοκιμασει , το θεμα ειναι οτι οι 2 πιστες που υπηρχαν κοντα μας εχουν κλεισει καιρο τωρα .
Χαλκιδα υπαρχει τιποτα; η πρεπει να ερθουμε στα πρωτα διοδια στην εθνικη ; φανταζομαι θα νοικιαζουν για αρχαριους.
240χλμ βεβαια πηγαινε ελα ειναι ακριβο σπορ .Επειδη ελλαδα τελικα ειναι μονο η αθηνα.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#447138
otso έγραψε:ΘΑ ηθελα να βαλω τον γιο μου να δοκιμασει , το θεμα ειναι οτι οι 2 πιστες που υπηρχαν κοντα μας εχουν κλεισει καιρο τωρα .
Χαλκιδα υπαρχει τιποτα; η πρεπει να ερθουμε στα πρωτα διοδια στην εθνικη ; φανταζομαι θα νοικιαζουν για αρχαριους.
240χλμ βεβαια πηγαινε ελα ειναι ακριβο σπορ .Επειδη ελλαδα τελικα ειναι μονο η αθηνα.

Δεν έχω πάει στη Χαλκίδα αλλά σίγουρα των Αφιδνων είναι καλύτερα.

Το σημαντικό είναι να το χαρεί οπότε δε νομίζω να καταλάβει τη διαφορά τώρα.

Πήγαινε εκεί που σε βολεύει.

Sent from my G8141 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#614961 Αν σου μπει το μικρόβιο, δε φεύγει ποτέ.

Επιστροφή στο αγαπημένο μου χόμπι μετά από δύο χρόνια αποχής.

Εξαταχυτο εννοείται, γαργαλημενο μοτέρ αυτή τη φορά, γυαλισμένο όλο μέσα κοντά στα 45 άλογα και στροφαρει στις 15.000, σχετικά φρέσκο σασί και νέας γενιάς φρένα και ένα γαματο όργανο τηλεμετρίας aim που σου δείχνει τη πίστα και που πατάς/αφήνεις γκάζι, ταχύτητα στο σασμαν, στροφές και χλμ. Το μαμημενο έπιασε στην ευθεία του καρτοδρομου 124χαω στο στρώσιμο με 13.500!!



ΕικόναΕικόνα

Sent from my Xperia 1 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#615034 Δε το έχω διαβάσει όλο το θέμα, μήπως έχει "απαντηθεί" το ερώτημα μου. Πόσο ακριβό hobby είναι;
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#615039
Dodger έγραψε:Δε το έχω διαβάσει όλο το θέμα, μήπως έχει "απαντηθεί" το ερώτημα μου. Πόσο ακριβό hobby είναι;


Ακριβο hobby φιλε... Και το κοστος αγορας ειναι σχετικα υψηλο, αλλα δε σταματαει εκει το ξοδεμα!

Μερικα απο τα σημαντικοτερα εξοδα:
Λαστιχα, service του κινητηρα, βενζινολαδο, αναλωσιμα (μπουζι, αλυσιδες, σπρει και καμποσα αλλα ψιλοεξοδα), ενοικιο στην πιστα για χρηση και κρατηση του καρτ, εξοδα μεταφορας απο/προς την πιστα και φυσικα βλαβες που θα βγουνε εφοσον μιλαμε για αγωνιστικη μηχανη που παιζει στα ορια.

Αν αποφασισεις να τρεξεις και σε αγωνες, φευγουν ακομα ευκολοτερα τα ευρωπουλα.

Αν σου περισσευουν παντως, αγορασε το! Μιλαμε για εμπειρια που θα τη θυμασαι για μια ζωη. Πιτσιρικας ειχα δωσει βολτα το καρτακι μου σε μερικα φιλαρακια. 30 χρονια μετα, οποτε πετυχω κανεναν απο αυτους και παμε την κουβεντα στα αμαξια (ολοι παραμενουν μαχιμοι στο τιμονι), σιγουρα θα πεταξουν κανενα "ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΟ ΚΑΡΤ ΡΕ ΜΛΚ" :)
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#615041
Dodger έγραψε:Δε το έχω διαβάσει όλο το θέμα, μήπως έχει "απαντηθεί" το ερώτημα μου. Πόσο ακριβό hobby είναι;


Καλά κάνεις και το ρωτάς. Ίσως έχει συζητηθεί αλλά δεν είναι κακό να τα ξαναναφέρω.

Η γρήγορη απάντηση είναι η εξής. Εξαρτάται πόσο θέλεις να ασχοληθείς και τι θέλεις να κάνεις.

Ξεκινώντας να πω ότι πρόκειται για το φθηνότερο motorsport related hobby και ίσως από τα λίγα που μπορείς μέσα στη πίστα να πάρεις κοντά στο 90% του οχήματος και στο τέλος της ημέρας να νιώθεις γεμάτος χωρίς να κάνεις ζημιά στο όχημα που χρησιμοποιείς καθημερινώς και σαφώς φθηνότερα από οποιοδήποτε τρακντέι.

Εξαρτάται λοιπόν τι θέλεις να κάνεις και πως να ξεκινήσεις.

Ας πούμε ότι θέλεις να ασχοληθείς χομπίστικα με ένα αυτόματο καρτ. Υπάρχουν 2τάχυτα και 6τάχυτα αλλά χρειάζονται πολύ περισσότερη εμπειρία και πολλά χιλιόμετρα στη πίστα.

Μπορείς να βρεις μτχ καρτ πχ στα 1500-2000 ευρώ σε καλή κατάσταση. Μια χαρά καρτ θα κάνεις και με αυτό και στην αρχή δε χρειάζεται να πάρεις κάτι ακριβό. Καλύτερα τα χρήματα να τα ρίξεις σε ένα καλό κράνος, φόρμα, παπούτσια, γάντια, όργανο για το καρτ (θερμοκρασίας μοτέρ, στροφές γυρολόγιο κλπ) και γενικά εξοπλισμό.

Στην αρχή όταν ξεκίνησα το 2009 τα έκανα όλα μόνος μου, πάντα κάτω από τέντα αγωνιστικής ομάδας.

Τώρα με κούρασε και έχω μηχανικό στην ομάδα να ασχολείται με το καρτ μου, να το αποθηκεύει, να το ετοιμάζει, βενζίνες/λάδια, φόρτωμα, ξεφόρτωμα, αποθήκευση/μεταφορά και με μένα δηλαδή οδηγικά στη πίστα και στήσιμο. Οπότε πρακτικά είμαι στη φάση arrive + drive. :lol:

Έχοντας δει και τις δυο πλευρές, το δεύτερο είναι απείρως πιο ξεκούραστο και καλύτερο όσο φάση και να έχει να σκαλίζεις το καρτ σου. Έχουν δει πολλά τα μάτια μου και τα έχω κάνει και ο ίδιος. Έχω δει κόσμο να κουβαλάει τρέιλερ με καρτ, ή φορτωμένο στην οροφή, εργαλεία κλπ και τελικά πριν ακόμα ξεκινήσουν τη προπόνηση να έχουν κουραστεί. Αν προκύψει κάποιο θέμα λόγω έλλειψης εμπειρίας ίσως τελικά κάνουν ζημιά για να μη μιλήσω για το στήσιμο στο καρτ που χρειάζεται εμπειρία. Οπότε καλύτερα κάτω από τέντα ομάδας.

Αν πεις ότι θα ασχολείται ένας μηχανικός είναι 100-110 η προπόνηση μαζί με βενζινόλαδα, συν 30 η πίστα (Καρτόδρομο, δεν υπάρχει άλλη στην Αθήνα…Μέγαρα τέλος) για όλη την ημέρα. Αυτά είναι τα στάνταρ. Η πίστα ανοίγει στις 10 και κλείνει στις 5 το απόγευμα, έχει κάθε ώρα 4 x 15λεπτα σκελη και ένα από αυτά είναι για χομπίστες συν μια ώρα διάλειμμα το μεσημέρι άρα κάνεις περίπου 6 σκέλη την ημέρα. Το κάθε σκέλος είναι 15λεπτο. Αν το βγάλεις όλο :lol:

Μετά πάμε σε:
-Λάστιχα, 150 η 4άδα (αυτά τα διαβάζουν οι άλλοι που τρέχουν με αυτοκίνητα και γελάνε :lol:) αλλά βγάζει 4 προπονήσεις εύκολα και στην αρχή που δε πηγαίνεις τάπα, περισσότερες. Βεβαίως αν πάρεις πιο σκληρή γόμα θα βγάζει ακόμη περισσότερες οπότε έχει να κάνει με το τι θέλεις να κάνεις. Η σωστή προπόνηση κατά τη γνώμη μου γίνεται σε μαλακή γόμα.

-Συντήρηση, αν μιλήσουμε για αυτόματο ένα πιστόνι είναι 80-90 ευρώ και ας πούμε ότι χρειάζεται κάθε 10-12 ώρες ή περίπου 6-7 μήνες ανάλογα με πόσο συχνά πας. Ένα full rebuilt με μπιέλα κλπ είναι ένα 200-250 για το αυτόματο και χρειάζεται κάθε 20 ώρες.

Υπάρχουν ακαδημίες καρτ στην Ελλάδα όπως αυτή στη Speedpark που κάνει εξαιρετική δουλειά ξεκινώντας τα μικρά από 4-5 ετών!

Βέβαια αν θέλεις να ασχοληθείς με αγώνες, τα νούμερα ανεβαίνουν όπως παντού. Χρειάζεσαι φρέσκο εξοπλισμό, συχνές προπονήσεις κλπ. Βεβαίως δεν είναι απαραίτητο να κάνεις όλο το πρωτάθλημα μπορείς να επιλέξεις αγώνες. Είναι ωραία φάση ο αγώνας και γενικά η προετοιμασία μέχρι εκεί.

Αυτά.