Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#672112
Andreasdik έγραψε:
HighFidelity έγραψε:και να δίνουν και λεφτά για εθελουσίες, γιατί όχι;
:s_roses :s_biggrin


Είναι προτιμότερο να γίνουν απολύσεις;


Όχι.

Αλλά υπάρχει σοβαρό θέμα με τη διαχείριση των χρημάτων (μας) που δόθηκαν αβέρτα σε τράπεζες και πάλι κάποιες θέλουν κι άλλα.

Επιπλέον, η συγκεκριμένη τράπεζα είχε σοβαρό θέμα διαχείρισης (σκάνδαλα Σάλλα;; :whistlink: ), θέλω να ελπίζω πως έχει στρώσει η κατάσταση τώρα βέβαια... αν και με αυτά που διαβάζω τελευταίως φαίνεται πως παραμένει ένα κουφάρι που ρουφάει λεφτά των φορολογούμενων...
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#672127
Andreasdik έγραψε:
HighFidelity έγραψε:και να δίνουν και λεφτά για εθελουσίες, γιατί όχι;
:s_roses :s_biggrin


Είναι προτιμότερο να γίνουν απολύσεις;

Είτε το ένα είτε το άλλο; Άλλη λύση δεν υπάρχει; :dizzy: :help:

Ούτε εθελουσίες, ούτε απολύσεις. Ούτε με το ζόρι μετακινήσεις σε εισπρακτικές επίσης. Σε κάλυψα;
Επίσης, ούτε εν λευκώ διαχείριση της κατάστασης στις διοικήσεις, όταν είναι φανερό πως γίνονται σημεία και τέρατα (ακόμη!).
Προφανώς και όλοι πρέπει να ελέγχονται και πριν απ' όλους οι τράπεζες, όταν έχουν δεχτεί άπειρα χρήματα των φορολογουμένων.
Ζητάω πολλά; :s_hang
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#672223 Με κάλυψες, συμφωνώ.
Όπως και συμφωνώ με τη φράση για τα χρυσά κουτάλια και τα βύσματα.
Αλλά πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος να γίνουν βιώσιμες οι Τράπεζες που τώρα είναι φαντάσματα. Και οι οδηγίες για το πως θα γίνουν έρχονται από Φρανκφούρτη.

Markvag δεν ξέρω την κατάσταση της Πειραιώς, αλλά όπως και εσύ ακούω ότι τα πράγματα είναι δύσκολα...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#672345
Andreasdik έγραψε:Markvag δεν ξέρω την κατάσταση της Πειραιώς, αλλά όπως και εσύ ακούω ότι τα πράγματα είναι δύσκολα...


Παλιότερα (μιλάω για 2010-2013), λόγω δουλειάς συνεργαζόμουν καθημερινά με πολλές τράπεζες... Ε, ΜΟΝΟ με την Πειραιώς δεν υπήρξε ποτέ κανένα επίπεδο συνεννόησης, σε τίποτα... Ειλικρινά δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω πως αυτή η τράπεζα είχε δουλειά...

Εννοείται φυσικά, πως η πατέντα του να έχει το δημόσιο την πλειοψηφία των μετοχών και να μην ασκεί τη διοίκηση - έλεγχο μου είναι παντελώς ακατανόητη... Πιθανώς γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να αφήσουμε να κάνουν κουμάντο αυτοί που έφεραν τις τράπεζες (και έως ένα σημείο την οικονομία) σε αυτό το χάλι... αφού τους δώσαμε τα λεφτά μας...

Αλλά είμαι γνωστός ανόητος αναρχοάπλυτος...
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#672433 Στην Alpha Bank πάντως που γνωρίζω, έγινε μια προσπάθεια (και συνεχίζεται) και αυτοί που την έφεραν εδώ που είναι έφυγαν ή έχουν αισθητά περιορισμένες αρμοδιότητες μέχρι να αποχωρήσουν.
Και πρόκειται για μια Τράπεζα που ανέκαθεν μια οικογένεια έκανε κουμάντο και δεν έσπαγε εύκολα ο κύκλος τους.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#672873
mousatos έγραψε:να πάρω Rolls Royce ? Λογικά θα διπλα-τριπλασιαστεί σε 2-3 χρόνια εεεε ;
https://www.investing.com/equities/rolls-royce


Μουσάτε, το ταπεινό φόρουμ είναι πολύ λίγο για σένα. Είσαι γεννημένος για να δοξαστείς στο r/wallstreetbets.
:s_gamer
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#687367 Εγώ έχω ρίξει πολλά στην XPEV που δραστηριοποιείται στην Κινέζικη αγορά που παρέχει κάποια σχετική προστασία από εξωτερικούς ανταγωνιστές . Αλλά ανεβοκατεβαίνει σαν ασανσέρ. Πολύ μεγάλο volatility.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#687368
babakos έγραψε:Στο ραντάρ...

https://www.cnbc.com/2020/11/18/uk-elec ... -spac.html

Πολύ ενδιαφέρον και αυτό εδώ το σημείο:
Another thing that the company says makes it unique is its production model. The firm has developed what it calls “microfactories” which are much smaller than traditional auto production lines and can be packed into existing warehouse real estate.

It is aiming to make three to four of these factories — which take up about 20,000 square meters of space and cost $45 million to make — per year. The firm expects to make 10,000 vans a year from each factory.

:s_yes
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#687376
HighFidelity έγραψε:
babakos έγραψε:Στο ραντάρ...

https://www.cnbc.com/2020/11/18/uk-elec ... -spac.html

Πολύ ενδιαφέρον και αυτό εδώ το σημείο:
Another thing that the company says makes it unique is its production model. The firm has developed what it calls “microfactories” which are much smaller than traditional auto production lines and can be packed into existing warehouse real estate.

It is aiming to make three to four of these factories — which take up about 20,000 square meters of space and cost $45 million to make — per year. The firm expects to make 10,000 vans a year from each factory.

:s_yes


Άσχετο αλλά εχουν έλληνα μηχανικό επικεφαλής powertrain. :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#687399 Βλέπω στο LinkedIn καλό brain drain από Ελλάδα :metalo: . Και φαίνεται να πήγε κόσμος απο μεγάλους OEM εκεί :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#687418
mousatos έγραψε:Εγώ έχω ρίξει πολλά στην XPEV που δραστηριοποιείται στην Κινέζικη αγορά που παρέχει κάποια σχετική προστασία από εξωτερικούς ανταγωνιστές . Αλλά ανεβοκατεβαίνει σαν ασανσέρ. Πολύ μεγάλο volatility.


Επένδυση στην αγορά της Κίνας;;; Θέλει πολύ θάρρος αυτό!