επίσης έδωσαν μια μικρή αποζημίωση για τον Ιανό του περασμένου Οκτωβρίου, όμως τον έδωσαν μέσα στο 21. θα τον δηλώσω στο 20 η του χρόνου αφού τα έδωσαν φέτος τον Μάρτη??
< Note >
224v έγραψε:τα αναδρομικά από συντάξεις που μας έδωσαν για τα έτη 15 και 16 στην τροποποιητική που θα κάνω σε ποιους κωδικούς τα βαζω???
επίσης έδωσαν μια μικρή αποζημίωση για τον Ιανό του περασμένου Οκτωβρίου, όμως τον έδωσαν μέσα στο 21. θα τον δηλώσω στο 20 η του χρόνου αφού τα έδωσαν φέτος τον Μάρτη??
< Note >
)


socratesn έγραψε:224v έγραψε:τα αναδρομικά από συντάξεις που μας έδωσαν για τα έτη 15 και 16 στην τροποποιητική που θα κάνω σε ποιους κωδικούς τα βαζω???
επίσης έδωσαν μια μικρή αποζημίωση για τον Ιανό του περασμένου Οκτωβρίου, όμως τον έδωσαν μέσα στο 21. θα τον δηλώσω στο 20 η του χρόνου αφού τα έδωσαν φέτος τον Μάρτη??
< Note >
Τα αναδρομικά δεν μπαίνουν κάπου, με το που κλικάρετε στην "τροποποιητική αναδρομικών έτους" , πάει κατευθείαν στην εκκαθάριση όπου και θα βγάζει τη χρεωστική διαφορά εφόσον βγει επιπλέον φόρος (Hint : Θα βγει)
Anonymous Founder έγραψε:Το έχω γράψε και εγώ, στους γονείς μου ο έξτρα φόρος ήταν εν τέλει ίσα βάρκα-ίσα νερά με τα αναδρομικά!![]()
![]()
@224v Όταν την υποβάλεις, πες μας και τι έγινε τελικά με τον φόρο.
socratesn έγραψε:Η ηλιθιότητα του συστήματος είναι πραγματικά τεράστια.
Λογικά στους λόγους που δεν γίνεται αυτόματα η εκ νέου εκκαθάριση πιστεύω είναι αφενός το να ρίξουν πρόστιμα σε όσους δεν το πάρουν είδηση και δεν υποβάλλουν τροποποιητικές και αφετέρου γιατί αν εμφάνιζαν αυτόματα φουσκωμένα χρεωστικά στα εκκαθαριστικά θα γινόταν αλαλούμ ερωτημάτων με το "από_που_χρωστάμε_και_γιατί_δεν_με_ενημέρωσες?" στους λογιστές
)
Anonymous Founder έγραψε:socratesn έγραψε:224v έγραψε:τα αναδρομικά από συντάξεις που μας έδωσαν για τα έτη 15 και 16 στην τροποποιητική που θα κάνω σε ποιους κωδικούς τα βαζω???
επίσης έδωσαν μια μικρή αποζημίωση για τον Ιανό του περασμένου Οκτωβρίου, όμως τον έδωσαν μέσα στο 21. θα τον δηλώσω στο 20 η του χρόνου αφού τα έδωσαν φέτος τον Μάρτη??
< Note >
Τα αναδρομικά δεν μπαίνουν κάπου, με το που κλικάρετε στην "τροποποιητική αναδρομικών έτους" , πάει κατευθείαν στην εκκαθάριση όπου και θα βγάζει τη χρεωστική διαφορά εφόσον βγει επιπλέον φόρος (Hint : Θα βγει)
Το έχω γράψε και εγώ, στους γονείς μου ο έξτρα φόρος ήταν εν τέλει ίσα βάρκα-ίσα νερά με τα αναδρομικά!![]()
![]()
@224v Όταν την υποβάλεις, πες μας και τι έγινε τελικά με τον φόρο.
socratesn έγραψε:WOW!![]()
Δεν είχα σκεφτεί ποτέ ότι μπορεί να παίζει διαφορά στα deadlines σε τέτοιες περιπτώσεις.
Btw, προσωπικά θεωρώ πως αν φύγει η 31/01 και δεν πληρωθεί εγκαίρως ο φόρος που έχει προκύψει από τα αναδρομικά, απλά παίρνει τις ανάλογες προσαυξήσεις και μετέπειτα ρυθμίζεται κλπ κλπ, είναι σωστό αυτό άραγε ή υπόκεινται σε άλλο καθεστώς αυτά τα ποσά?
...Εν τω μεταξύ το τρελοκομείο ο Bottas πάει με τ[…]
I do not know what I may appear to the world, but[…]
Τι έπαθαν τα μισά αυτοκίνητα στο γύρο σχηματισμού[…]
Δεν είναι για ζωηρή οδήγηση, ίσως ξεφεύγει το D[…]