Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#685145 Κάτσε ρε συ, απλό είναι αυτό που ρωτάω. Εσύ τώρα έχεις αεριζόμενα πίσω ή όχι; Την διαφορά στην διάμετρο δεν θα την φοβόμουν τόσο, αλλά στο πάχος είναι η διαφορά απλού με αεριζόμενου και συχνά δεν είναι καθόλου απλή αυτή η αλλαγή. Δες στο realOEM αν αλλάζουν άλλα μέρη στην ανάρτηση στις δύο περιπτώσεις. Εγώ δεν μπήκα στον κόπο τότε, γιατί ήταν και καινούριο σχετικά το αυτοκίνητο και δεν ήθελα να μπλέξω.
Τέσπα, δες το και μας ενημερώνεις. Μακάρι να είναι όσο απλό λες.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#685146 Δεν θυμάμαι τι έχω, κυκλοφορώ με την μηχανή τον τελευταίο καιρό
Στο realoem δεν δίνει καν άλλο ανταλλακτικό εκτός από τον 300x20 για 320i Lci MY09, για αυτό και προχώρησα στην παραγγελία.


Για την ακρίβεια η φώτο για τα πίσω φρένα δείχνει μικρότερο μη αεριζομενο δίσκο αλλά δεν υπάρχει κωδικός ή περιγραφή.

ΕικόναΕικόνα

Sent from my IN2023 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#687460 Υπάρχουν εκδόσεις που δεν φάινονται με πιο σηκωμένη ανάρτηση για μέρη με καρόδρομους, άλλες αναρτήσεις αν έχεις βάλει πχ staggered ζαντολάστιχα, άλλα φρένα πίσω σε αυτόματο ή σε στέισον κλπ.
Για το δίσκο το πιο απλό ήταν να είχες κάνει από την αρχή αυτό που έκανες στο τέλος, να σκύψεις να δεις. :lol:
Με το καλό να έρθουν τα υλικά (δαγκάνες ή και βάσεις αν χρειάζονται κλπ) και να τοποθετηθούν. Δες και αν δεν έχεις μπροστά μήπως μπορείς εύκολα να κάνεις αεραγωγό να κατευθύνεται αέρας στο φρένα.
Άβαταρ μέλους
By alex
#688315 dimik

αν θελησεις ποτε να βαλεις τρυπητους δεν θα εχεις κανενα προβλημα θορυβου.φιλος μου εχει χρονια τωρα και δεν ειχε ποτε τετοιο θεμα,ουτε θα ραγισει οπως λενε..αρκει να παρεις μια καλη μαρκα γνωστη οχι της πλακας.

επειδη τωρα ειδα το τοπικ ,καλα εκανες και πηρες ΑΤΕ και εγω αυτα εχω και ειμαι σουπερ ικανοποιημενος,πολυ καλη επιλογη.τα τακακια ειδκα ειναι φανταστικα,ειναι κατι που δεν το ξερουν οι περισοτεροι.ειναι η μονη εταιρεια που δεν εχει ποιοτητες γιατι πουλαει κυριως αφτερμαρκετ σε εμας .φτιαχνονται απο παστα που εχει πιο πολλα υλικα απο τα αλλα και προσφερουν αντοχη και προστασια απο την αρχη μεχρι το τελος τους.με λιγα λογια δεν χανουν αποδοση ποτε,γιαυτο και ακριβοτερα.επισης ζεσταινονται απο το πρωτο πατημα και σε σχεση με τα αλλα ΟΕΜ εταιρειων ,αν και το ιδιο μαλακα,δεν εχουν αυτην την αισθηση του σφουγαριου που εμενα τουλαχιστον με ενοχλει.

αν και εχει χρονια που τα εβαλα δεν ξερω μηπως ελλαδα ειχαν ιδια τιμη.αντιπροσωπος εδω ειναι η εταιρεια ΣΚΑΜΜΑ εδω. απο εκει τα πηρα εγω.καλοφορετα οταν ερθουν.
Άβαταρ μέλους
By piii
#688957 Εχω μερικές ερωτήσεις.
Θα υπάρχει πολύ μεγάλη βελτίωση αν μεταβείς απο μονοπίστονη δαγκάνα σε 4πίστονη χωρίς να αλλάξει όμως η διάμετρος του δίσκου;
Επίσης αυτά τα έτοιμα kitάκια της Brembo για αναβάθμιση των φρένων απαιτούν συγκεκριμένο δικό τους τακάκι;


Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#688963 Δεν υπάρχει εύκολη απάντηση. Ξεκίνα με το μέγεθος από το τακάκι της καθεμιάς. Γενικά θα πως στην δική μου περίπτωση (από μονοπίστονη σε 6πίστονη) η βελτίωση είναι μικρή, αλλά υπαρκτή. Αυτό που δεν σου λένε πάντως πολλοί είναι πως τεράστια διαφορά μπορεί να σου κάνει ένα άλλο τακάκι.
Εγώ είχα αγοράσει κάποια στιγμή για την 6πίστονη κάποια της Brembo που ήταν χάλια. Τα έβγαλα πολύ γρήγορα, γιατί ήταν απαράδεκτα. Πριν είχα δοκιμάσει και BMW (που τα έφτιαχνε η Brembo) και Jurid και πλέον Textar. Όλα τα άλλα εξαιρετικά και χωρίς να είναι ακριβά.
Τώρα, για τα κιτ της Brembo, θα πω κάτι πολύ βασικό: αν σου τα δίνει με αντάπτορες για το δικό σου αυτοκίνητο, μια χαρά. Αν όχι, θέλεις πολύ σοβαρό μάστορα να σου τα περάσει σωστά και να κάνει δουλειά όπως πρέπει. Οπότε, πολύ προσοχή στο πώς θα βιδώσει η δαγκάνα πάνω στο άκρο σου.
Γνώμη μου; Μην ασχολείσαι, εκτός αν τα φρένα σου έχουν πρόβλημα πχ υπερθερμαίνονται. Εγώ τα δικά μου τα έβαλα σε καιρούς που είχαμε λεφτά για πέταμα, οπότε το περίπου 1.5 χιλιάρικο δεν με πόνεσε. Σήμερα, δεν θα το σκεφτόμουν για κανένα λόγο, μια χαρά ήταν και τα μαμά και τα λεφτά στην τσέπη μου.
Άβαταρ μέλους
By piii
#688977 Θα γίνω ποιό συγκεκριμένος.
Το αμάξι μου αυτή την στιγμή (octavia 5 1.6 fsi) με τον κινητήρα που έχει δεν βάζει φωτιά στο δρόμο.
Εν τούτις ήθελα να το βελτιώσω λίγο και ακούγωντας τις συμβουλές του 21Quadra(να ναι καλά ο άνθρωπος που μου άνοιξε τα μάτια), προχώρησα σε αγορά τρυπητών brembo δίσκων μπρος και πίσω και αντίστοιχα ημιμεταλικό τακάκι ferodo ds performance.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το setup μου αυτή την στιγμή.
Σε κάποια φάση όμως σκέφτομαι να το βελτιώσω(δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες, τι και πως) απλά υπολογίζω σε διπλάσια υποδύναμη απο τώρα, οπότε σίγουρα θα χρειαστεί κάτι παραπάνω σε φρένο, αλλά ταυτόχρονα δεν θέλω να αποχωριστώ τα χειμερινά λάστιχα που φοράω σε 15αρα σιδερένια ζάντα. Εξού και οι απορίες.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#689053 Για να χωρέσουν 4πίστονα σε 15άρα, θέλεις πολύ μικρό offset ζάντας ή φαρδύ αποστάτη (τόσο φαρδύ που είναι μάλλον απαγορευτικό) και θέλει προσοχή να μην βρίσκει μετά το λάστιχο στο θόλο.
Άβαταρ μέλους
By piii
#689137 Αρα απο ότι αντιλαμβάνομαι είναι μονόδρομος η μεγαλύτερη ζάντα.
Και σε 16αρα θα έχω τα ίδια ζητήματα;
Για τα καλοκαιρινά δεν με απασχολεί, έχω 17αρια πάνω.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#689146 Η 16άρα πάλι θέλει σχετικά μικρό offset (γύρω στο 30) αλλά παίζει ρόλο και η σχεδίαση της ζάντας. Επίσης μπορεί απλά να χρησιμοποιηθεί ένας νορμάλ αποστάτης μερικών χιλιοστών.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#689152 Εγώ θα πω πάντως πως η σκέψη και μόνον να κρατήσεις ζάντα 15 ιντσων είναι λάθος, αν μιλάμε για μεγάλα φρένα. Η καλύτερη λύση είναι να αρχίσεις να ψάχνεις σε breakers για ανταλλακτικά από το group VAG. Θα βρεις από ολόκληρα άκρα με δαγκάνα, δίσκους πάνω και θα βάλεις αυτό.
Διαφωνώ πάντως για την μετατροπή σε μοτέρ που σκέφτεσαι, γιατί ουσιαστικά παντρεύεσαι το αμάξι μετά και δεν θα πάρεις ποτέ τα λεφτά που θα ξοδέψεις πίσω. Πιο λογικό είναι να το πουλήσεις ως έχει και να πάρεις ένα τέτοιο, έτοιμο και χωρίς να φοβάσαι για το τι θα πάει στραβά από τις μετατροπές:
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... da-octavia

Αν επιμένεις να κρατήσεις το δικό σου και ν'αλλάξεις φρένα, εννοείται ψάχνεις σιδερένιες 16άρες για τα χειμερινά σου και θα βρίσκεις και φτηνά χειμερινά σε αυτή την διάσταση.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#689153 Ξέρω ότι είμαι off-topic αλλά όλα αυτά για μελλοντική μετατροπή +100% ιπποδύναμη σε 1.6 FSI μου φαίνονται...μάταια. Το 1.8TSI μήπως θα ήταν καλύτερη βάση;
Άβαταρ μέλους
By piii
#689204
HighFidelity έγραψε:Εγώ θα πω πάντως πως η σκέψη και μόνον να κρατήσεις ζάντα 15 ιντσων είναι λάθος, αν μιλάμε για μεγάλα φρένα. Η καλύτερη λύση είναι να αρχίσεις να ψάχνεις σε breakers για ανταλλακτικά από το group VAG. Θα βρεις από ολόκληρα άκρα με δαγκάνα, δίσκους πάνω και θα βάλεις αυτό.
Διαφωνώ πάντως για την μετατροπή σε μοτέρ που σκέφτεσαι, γιατί ουσιαστικά παντρεύεσαι το αμάξι μετά και δεν θα πάρεις ποτέ τα λεφτά που θα ξοδέψεις πίσω. Πιο λογικό είναι να το πουλήσεις ως έχει και να πάρεις ένα τέτοιο, έτοιμο και χωρίς να φοβάσαι για το τι θα πάει στραβά από τις μετατροπές:
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... da-octavia

Αν επιμένεις να κρατήσεις το δικό σου και ν'αλλάξεις φρένα, εννοείται ψάχνεις σιδερένιες 16άρες για τα χειμερινά σου και θα βρίσκεις και φτηνά χειμερινά σε αυτή την διάσταση.


Δεν με ενδιαφέρει το πάντρεμα. Είμαι άνθρωπος που δένεται συναισθηματικά με το αμάξι για μια ζωή.
Αν δεν υπήρχε οικογένεια ούτε αυτό θα είχα αγοράσει και θα την έβγαζα ακόμα με το κορσάκι του 90.
Και εν πάση περιπτώση octavia που μετράει πάνω απο 300.000 χλμ στον κινητήρα του δεν το λες και μεταπωλητική αξία.
Η σκέψη μου είναι αρχικά να βάλω τον 1.8TSI και βλέπουμε.