Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#687080 To drive διάβασε μερικές βλακείες σε ένα blog που βρήκε κι έβγαλε "λαβράκι".
Άβαταρ μέλους
By mirage
#687096
drdino έγραψε:To drive διάβασε μερικές βλακείες σε ένα blog που βρήκε κι έβγαλε "λαβράκι".
Αυτο, υποψιάζομαι βέβαια πως μπορεί εκει στο drive να πιστεύουν πως διαβάζουν καποιο επίσημο site επειδή ειναι .eu
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#687128
panos2171 έγραψε:Αυτό που έβαλε ο Mirage διαφέρει τελείως από αυτό που λέει το drive. To EAC λέει ότι θα γίνεται η καταγραφή ώστε αν απέχουν οι τιμές κατανάλωσης του κατασκευαστή από αυτές της καθημερινής χρήσης κάτι κάνει λάθος ο κατασκευαστής και θα έχει ποινή (diesel gate φάση ας πούμε).

Το σύστημα είναι για να υπολογίζει με ακρίβεια τον πραγματικό μέσο όρο των εκπομπών ρύπων του κάθε κατασκευαστή, ώστε ανάλογα να καθορίζεται το πρόστιμο (αν υπάρχει) για το κάθε μοντέλο. Όταν βλέπουμε ότι παρά το dieselgate οι εταίρειες εξακολουθούν να δηλώνουν 2 lt/100Km για κάτι υβριδικά SUV των δύο τόνων, καταλαβαίνουμε προφανώς γιατί η ΕΕ δεν τους εμπιστεύεται και τόσο πολύ!
95€ πρόστιμο για κάθε επιπλέον γραμμάριο CO2 δεν είναι και μικρό ποσό. Αν δηλώνει 100 και στην πράξη εκπέμπει 120gr/km, μιλάμε κατευθείαν για 1900€ πρόστιμο στο κάθε αυτοκίνητο! Δεν τα λες και λίγα!
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#687139 Νομίζω έχουν παραδεχτεί ότι η μέτρηση των πλαγκζιν είναι προβληματική λόγω φόρτισης μπαταρίας και ότι θα έπρεπε να γίνεται άλλη απεικόνιση μετρήσεων.

Αυτά τα 2 λίτρα που λένε οι κατασκευαστές δεν απέχουν από την πραγματικότητα.
Σε ό,τι τέτοιο όχημα (πλαγκζιν όχι φουλ χιμπριντ όπως Τουγιότα) έχω οδηγήσει φορτισμένο, στο πρόγραμμα χιμπριντ (όχι αποκλειστικά ηλεκτρικά) και σε ήπια μετακίνηση δουλεύει κυρίως ο ηλεκτροκινητήρας οπότε βγαινει μια φοβερά χαμηλή κατανάλωση.
Λακος στη φάβα: αυτό ισχύει για περίπου 50-60χλμ (πραγματικά με συνδυαστική χρήση των δύο κινητήρων) μέχρι να τζασει η μπαταρία.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#687160 Σε κάθε περίπτωση, το σύστημα που προτείνεται είναι πολύ πιο αξιόπιστο από αυτά που ίσχυαν μέχρι τώρα. Αρκεί να μην βρουν τρόπο να αλλάζουν ΚΑΙ αυτά τα στοιχεία.

Σκέψου λέει να βάλει κανένα σύστημα η VW που μόλις βλέπει ότι το πατάς, να το γυρνάει σε safe mode, ώστε να ρίχνει τον μέσο όρο των εκπομπών!
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#687250
mirage έγραψε:
drdino έγραψε:To drive διάβασε μερικές βλακείες σε ένα blog που βρήκε κι έβγαλε "λαβράκι".
Αυτο, υποψιάζομαι βέβαια πως μπορεί εκει στο drive να πιστεύουν πως διαβάζουν καποιο επίσημο site επειδή ειναι .eu

Τι εννοείς Βίρνα, ότι το Leave.eu δεν ήταν επίσημο site; :omg:

panos2171 έγραψε:Από την άλλη το drive λέει ότι αν οι τιμές απέχουν σημαίνει ότι ο οδηγός έχει βαρύ πόδι και είτε θα το πληρώσει με κυρώσεις είτε θα πρέπει να το ελαφρύνει. :lol:

Οι "κυρώσεις" είναι η τιμή που ήδη πληρώνει ο οδηγός στην αντλία, το άρθρο του drive απευθύνεται σε κρετίνους.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#687333
Zorz έγραψε:
mirage έγραψε:
drdino έγραψε:To drive διάβασε μερικές βλακείες σε ένα blog που βρήκε κι έβγαλε "λαβράκι".
Αυτο, υποψιάζομαι βέβαια πως μπορεί εκει στο drive να πιστεύουν πως διαβάζουν καποιο επίσημο site επειδή ειναι .eu

Τι εννοείς Βίρνα, ότι το Leave.eu δεν ήταν επίσημο site; :omg:

panos2171 έγραψε:Από την άλλη το drive λέει ότι αν οι τιμές απέχουν σημαίνει ότι ο οδηγός έχει βαρύ πόδι και είτε θα το πληρώσει με κυρώσεις είτε θα πρέπει να το ελαφρύνει. :lol:

Οι "κυρώσεις" είναι η τιμή που ήδη πληρώνει ο οδηγός στην αντλία, το άρθρο του drive απευθύνεται σε κρετίνους.



Βασικά, απ' ότι είδα στην πηγή που κάποιος έβαλε εδώ, λίγο παραπάνω, αρχικά οι μετρήσεις θα χρησιμοποιούνται για να δουν τι αποκλίσεις υπάρχουν από τις τυποποιημένες μετρήσεις και την πραγματική κατανάλωση, έτσι ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία τυποποίησης. Και θα είναι ανώνυμα δεδομένα.

ΟΚ, κι εμένα δεν μου αρέσει, γιατί πολύ εύκολα μπορεί να φύγει σε περίεργα μονοπάτια, αλλά προς το παρόν τα περί φόρων σε όσους έχουν βαρύ πόδι, είναι απλά κάπου στην ίδια γειτονιά με το QAnon... :lol:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#687358 Εντωμεταξύ το Drive ανέβασε εχθές ένα άρθρο με τις ανακλήσεις ανα εταιρεία, όπου πρώτη είναι η Mercedes και αυτοί έχουν βάλει ως κύρια φωτογραφία στο άρθρο ένα Honda Civic (που είναι δωδέκατη στην λίστα). Το τι κράξιμο έχουν φάει στο facebook δεν λέγεται :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#687391 Η αναξιόπιστια του drive είναι δεδομένη γιατί ασχολείστε??? Παπαγαλάκια των εμπόρων κατασκευαστών.
Οι γνωστές πριμιουμ γερμανικές μάρκες είναι άριστοι χορηγοί

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#689066
Η Toyota είναι ο Νο 1 κατασκευαστής σε πωλήσεις παγκοσμίως για το 2020.

Η Toyota είναι και επίσημα ο πρωταθλητής της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου για τη χρονιά που πέρασε καταγράφοντας 9,528.438 πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν τα εμπορικά σήματα των Lexus, Daihatsu και Hino.

Με την επίδοση αυτή ο ιαπωνικός κολοσσός «προσπέρασε» το VW Group, το οποίο είδε της πωλήσεις του τη χρονιά που πέρασε να περιορίζονται ποσοστιαία κατά 15,2% (-10,5% για την Toyota) αγγίζοντας σε απόλυτα νούμερα τις 9.305.000 μονάδες.

Το 2020 η Toyota παρήγαγε 9.213.195 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 3.944.484 στην Ιαπωνία.

Συνολικά, σε σχέση με τον γερμανικό «γίγαντα», η Toyota φαίνεται πως διαχειρίστηκε καλύτερα τις επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19, πρωτίστως χάρη στην ισχυρή εμπορική της παρουσία στις αγορές της Ασίας.

Χαρακτηριστικό είναι εδώ το γεγονός ότι στην Κίνα η Toyota κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 10,9% φτάνοντας στις 175.000 μονάδες. Ωστόσο, η Νο 1 αγορά για τον ιαπωνικό όμιλο παραμένει εκείνη της Β. Αμερικής.

Το best-seller μοντέλο για τον όμιλο για το 2020 ήταν το RAV4, με 994.000 μονάδες.

Όπως ανακοίνωσε η Toyota, τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα κατέλαβαν το 2020 το 23% των πωλήσεων του ιαπωνικού ομίλου, έναντι 20% το 2019.


https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... v-1Z8yROmw
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#689182 Η Toyota έτσι και αλλιώς δεν έχει στην γκάμα της πολλά ηλεκτροκίνητα (καθαρά), οπότε προφανώς το ποσοστό που αναφέρει αφορά τα υβριδικά κυρίως στα οποία είναι πολύ δυνατή. Τώρα βέβαια με τα mild hybrid των 12V που βάζει ο κάθε κατασκευαστής στα νέα μοντέλα του, θα βαρεθούμε να βλέπουμε τέτοια ποσοστά.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#689190
HighFidelity έγραψε:Όταν λέει ηλεκτροκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών υποθέτω;


Βασικά στα υβριδικά αναφέρεται (ηλεκτρικά πουλάει ελάχιστα).
Ο σωστός όρος είναι 'εξηλεκτρισμένα' όχι ηλεκτροκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#691344 πριν μερικες μερες συζηταγαμε για τις τιμες των grB
κοιταξτε τιμες που τελικα πουληθηκαν.

#GrupoB cars have been auctioned. Collection assembled by Michel Hommell / Oliviera Quesnel.

# QuattroS1: € 2,016,600.

# 205T16Evo2: € 977,440.

# Renault5MaxiTurbo: € 667,520.

# DeltaS4: € 810,560.

# Lancia037: € 548,320.

# FordRS200: € 381,440.