Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#671452 Υβριδικό δεν λέει αν τα χιλιόμετρα τα κάνεις εκτός πόλης, η οικονομία θα είναι μικρή. Το diesel είναι καλύτερη περίπτωση. Θα προτιμουσα το μοτέρ της Toyota σαν αξιοπιστία πάντως, αλλά τα 1500€ δεν είναι και λίγα... Υπάρχει και η λύση του υγραερίου, αλλά δεν ξέρω αν ενδείκνυται για το i30. Πόσα χιλιόμετρα έχει; Θα στο κρατήσει ο μαντράς;
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#671456 Εγώ πάλι λόγω αποτυχίας με μοτέρ Toyota diesel δεν θα τα κοιτούσα καν!Ειδικα αφού είναι και 1500 πάνω.Επίσης 9/10 βγάζουν πρόβλημα με dpf είτε κανεις χιλιόμετρα εκτός είτε δεν κανεις.Όποτε από μενα είναι Ford.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#671461 To dpf το έχω δει κι εγώ σε ένα Auris, αλλά εκείνο ήταν και εισαγωγής, οπότε δεν βγάζεις συμπέρασμα, μπορεί να είχε άπειρα χιλιομετρα πάνω του. Αν είναι τόσο χάλια και τα D-4D, πώς να εμπιστευθείς τα υπόλοιπα;
:lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#671463 Εγώ πάντως όταν είχα πάρει το δικό μου Yaris μεταχειρισμενο και εισαγωγής και μου βγάλε dpf το πήγα στην αντιπροσωπεία και είχε τότε 3 Yaris εντός εγγύησης που τους το άλλαζαν.Όταν ρώτησα τον μηχανικό μου λέει κάθε τρεις και λίγο dpf.Αν είναι εντός εγγύησης αλλαγή αν όχι βγαλσιμο καθαρισμό και ξανακάνω.Είναι το σημείο που πονάει ο κινητήρας.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#671465 Ισχύει.
Το μοτέρ της Ford είναι πολύ πιο αξιόπιστο και με πιο ποιοτική λειτουργία.
Βέβαια, αφού πρόκειται για μεταχειρισμένο, το πιο σημαντικό είναι η κατάσταση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#671468 Μτχ ψωνίζεις κατάσταση, οπότε βλέπεις ποιό είναι καλύτερο, ειδικά αν ανταποκρίνεται σε σχέση με τα χιλιόμετρα. 1500 ευρώ είναι μεγάλη διαφορά όμως.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#671469 Με αυτά που διαβάζω πάντως, θα έμενα μακριά από τα diesel και τα dpf τους. Ήμαρτον δηλαδή, αν γίνεις κολλητός με τα συνεργεία, να βράσω την οικονομία. Καλύτερο το υγραέριο.
Άβαταρ μέλους
By nascar1
#671538 Τελικά έκλεισα ένα Toyota corolla σε άλλη μάντρα. Μου έπαιρνε το i30 σε καλή τιμή.

Θα το ρισκάρω το θέμα dpf. Άλλωστε θα κάνω αρκετά χιλιόμετρα την ημέρα και γνωρίζω θεωρώ τις ιδιαιτεροτητες του.

Το hyundai είχε ήδη υγραέριο και θέλω να πω ότι χαίρομαι που απαλλάχθηκα από αυτό. Χωρίς να έχει βγάλει σοβαρό θέμα είχα μπροστά μου αλλαγή δεξαμενής και γενικά έχεις στο κεφάλι σου ένα βραχνά διαρκώς. Μην το πιέσεις, βάλε προσθήκη βενζίνης, κοίτα διάκενο βαλβίδων παρατήρησε τα long fuel trims και ούτω καθεξής...


Το δε τράβηγμα του diesel σε σχέση με την μικρή ροπή του ατμοσφαιρικου μοτέρ του i30 δεν έχει καμία σχέση.

Συνεπώς προτίμησα να δώσω 8.500 από την τσέπη για ένα σαφώς πιο σύγχρονο αυτοκίνητο και ο Θεός βοηθός...

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#671540 Με γεια λοιπόν! Θέλεις να μας πεις δυο λόγια για το νέο απόκτημα στο φόρουμ της Toyota; Χιλιόμετρα, εξοπλισμό, κλπ. Είναι πρώην leasing;
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#671541 Με γεια! Να σου βγει απροβληματιστο και να το χαρεις.

Πιστευω πως το Focus ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο την Corolla περα απο πιθανα προβληματα που μπορει να βγαλουν.
Άβαταρ μέλους
By nascar1
#671544
HighFidelity έγραψε:Με γεια λοιπόν! Θέλεις να μας πεις δυο λόγια για το νέο απόκτημα στο φόρουμ της Toyota; Χιλιόμετρα, εξοπλισμό, κλπ. Είναι πρώην leasing;
Θα σας πως όσα θυμάμαι!!! Είναι φυσικά leasing. Πλέον επαρχία δεν βρίσκεις οτιδήποτε από ιδιώτη.

Έχει navigation, camera για πίσω, Cruise control κλασσικά τις ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες μαύρες 16'.

Δεν θυμάμαι κάτι περισσότερο. Χιλιόμετρα 70.000 θέλω να πιστεύω και από όσο το έψαξα σε μάστορα αληθινά. Επίσης δεν είναι τρακαρισμένο και έδειξε καθαρό.

Σε βόλτα έδειξε να έχει δεμένη αίσθηση, να πατάει καλά και να μην τρίζει κάτι.

Ότι και να λέμε το μεταχειρισμένο είναι ρίσκο. Αλλά το άγχος του υγραερίου δεν το μπορούσα άλλο. Ελπίζω να μην αντικατασταθεί από άγχος για το dpf.

Και εγώ θεωρώ ότι το φοκους είναι καλύτερο αμάξι αλλά όταν παίρνεις 2ο χέρι μετράνε περισσότερο ζητήματα αξιόπιστιας. Είχα κάποτε Ford fiesta και στις μαλακοβλαβες ήταν πρώτο.

Επίσης και το ι30 δεν μπορώ να πω ότι ήταν άνευ ψιλό προβλημάτων. Αντίθετα θεωρώ ότι έβγαλε αρκετά. Μικρά αλλά σπαστικά. Συν την αλλαγή δεξαμενής συν νέο έλεγχο κτεο, πιθανή ρύθμιση βαλβίδων με καπελωτα (που κοστίζει πάρα πολύ)

Σας ευχαριστώ όλους για την κατάθεση απόψεων και τις ευχές σας!!

ΥΓ θα κάνω εγγραφή σύντομα και στο Toyota Forum για να ανταλλάσουμε περισσότερες και πιο εξειδικευμένες πληροφορίες...

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#677729 Ο 1.0 Ecoboost (των 100hp) έχει τίποτα επίφοβο, πέρα από τη γνωστή ιστορία με το σωληνάκι επιστροφής ψυκτικού από το turbo;
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#679544 Αμάξι κρύο, γυρνάω κλειδί, σαν να γυρνάει άσκοπα, πάει να δώσει για μπροστά, fail

Δεύτερη προσπάθεια, πιο αργή κίνηση, παίρνει με τη μία

Μίζα είναι αυτό ή κάτι άλλο? :hmmm:

Τι λυπητερη να περιμένουμε για Fiesta 1.6 2009?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#679545 Εννοείς γυρνούσε η μίζα πολύ γρήγορα στην πρώτη προσπάθεια και μετά δούλεψε κανονικά γυρνώντας πιο αργά; Αν ναι, μάλλον δεν κόμπλαρε στην πρώτη. Δεν ξέρω αν παίρνει επισκευή, ρώτα σε κανένα συνεργείο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#679551 μαλλον το μπουτον μιζας αν καταλαβαινω σωστα.Αυτο που ''οπλιζει'' δλδ το γραναζι της μιζας να κομπλαρει πανω στο γραναζι του βολαν για να γυρισει το μοτερ.