Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By deep purple
#654239 Αγαπητοί συμφορουμίτες γεια σας,
Ο πολύ καλός φίλος που αγόρασε το Bravo 1.4 150 hp για το οποίο είχα ανοίξει σχετικό νήμα, ενδιαφέρεται τώρα για την αγορά αυτοκινήτου με τα εξής χαρακτηριστικά:
- Κίνηση κυρίως στην πόλη και στην περιφερειακή της Θεσσαλονίκης, οδήγηση από γυναίκα
- Εγκατεστημένο σύστημα υγραερίου ή πρόβλεψη να υπολογιστεί στο μπάτζετ που θα αναφερθεί, η εγκατάστασή του εκ των υστέρων
- Χαμηλά τέλη κυκλοφορίας
- Αδιάφορο ο τύπος του κιβωτίου
- Μοντέλο μετά το 2005, με όχι πάνω από 150.000 χιλιόμετρα
- Στοιχειώδη ασφάλεια (ABS, αερόσακοι)
- Φτηνά και εύκολο να βρεθούν ανταλλακτικά
- Ελληνικό , όχι εισαγόμενο
- Ιδιώτης (χωρίς αυτό να αποκλείει εντελώς ότι θα ερωτηθούν και αξιόπιστοι έμποροι)
- Νομός Θεσσαλονίκης (βαριά-βαριά αν προκύψει κάτι εξαιρετικό να ταξιδέψει σε όμορο νομό)
- Μπάτζετ 3.500 ευρώ
Η αναζήτηση με τα κριτήρια που προανέφερα, έβγαλε κάποια αποτελέσματα στο car.gr, εκ των οποίων τα πιο αξιόλογα θεωρώ ότι είναι τα κάτωθι:

https://www.car.gr/29950153-peugeot-308
Μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο με ότι αυτό συνεπάγεται σε παθητική ασφάλεια και πρώτο χέρι. Μπόνους το ESP. Άγνωστο το σύστημα υγραερίου, μάλλον πραγματικά τα χιλιόμετρα σύμφωνα με τις τελευταίες φωτό. Αυτός ο 1.400άρης τι συμπεριφορά έχει στο αέριο;

https://www.car.gr/29243200-peugeot-207
Μικρότερης κατηγορίας από το προηγούμενο, αλλά νεώτερο και περίπου στα ίδια χιλιόμετρα. Μου φαίνεται ή έχει αλλαχθεί όλη η κεντρική κονσόλα για να μπει το συγκεκριμένο ηχοσύστημα; Λογικά ο ίδιος κινητήρας (και το ίδιο ερώτημα) με το προηγούμενο. ESP δεν είχαν αυτά;

https://www.car.gr/29966143-fiat-punto
https://www.car.gr/27982437-fiat-grande-punto
Ίσως τα φαβορί. Μάλλον είναι με τον 1242 κ.ε. κινητήρα και τα δύο (το ένα το αναφέρει). Νομίζω είναι ο κινητήρας για τον οποίο πολλές φορές έχει γραφεί εδώ μέσα ότι είναι αξιόπιστος και με καλή συμπεριφορά στο αέριο (παρεπιπτόντως το αέριο είναι BRC για το οποίο επίσης ακούγονται καλά λόγια). Γενικά έχω την αίσθηση ότι τα Fiat είναι ίσως τα πιο εξοικειωμένα με το αέριο σε σχέση με άλλες εταιρείες. Χαμηλότερα τέλη (ή μήπως όχι επειδή είναι του 2010 και πάει με τους ρύπους). Τι διαφορά έχουν τα Punto από τα Grande Punto;

https://www.car.gr/29321703-mitsubishi-colt-cz3
https://www.car.gr/28990056-mitsubishi- ... full-extra
Τα «σχιστομάτικα». Αυτούς δεν τους παρακολουθώ εδώ και χρόνια και δεν ξέρω τι παίζει. Διαβάζω ότι βασίζεται στο πάτωμα του Smart (για μένα αρνητικό) και ο 1.1 είναι τρικίλυνδρος αλλά πολύ οικονομικός. Κι εδώ βλέπω αέριο BRC.

Δώστε τα φώτα σας, κάθε πληροφορία ευπρόσδεκτη. Αν έχετε και άλλες προτάσεις καλοδεχούμενες.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#654282 Κοιτάς αυτοκίνητα 12-13-14 ετών και μάλιστα θες να έχει ήδη υγραέριο, δηλαδή ο προηγουμένως να έκανε πολλά χιλιόμετρα και να το έβαλε για οικονομία. Ε, δε γίνεται η παραπάνω συνθήκη να συνδυαστεί με 10 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο. Άρα ή θα αρχίσεις να κοιτάς μοντέλα χωρίς υγραέριο ή θα συμβιβαστείς με παραπάνω χιλιόμετρα ετησίως.

Εν τω μεταξύ, τα μισά αναφέρουν ότι έχουν ήδη αλλάξει δεξαμενή υγραερίου, η οποία αλλάζει από τον νόμο στη δεκαετία. Καταλαβαίνεις ότι αυτά τα μοντέλα θα έχουν πολλά χιλιόμετρα, άσχετα με το τι δηλώνουν.

Από εκεί και πέρα, τα ιταλικά έχουν την καλύτερη παράδοση στο υγραέριο, είναι όλα ενισχυμένα εξαρχής κι ως εκ τούτου, εξαιρετικά ανθεκτικά. Ειδικά αν φορούν και σύστημα BRC (εκ των κορυφαίων), τότε θα είναι πολύ αξιόπιστα.
Άβαταρ μέλους
By deep purple
#654411 Dimsabas σωστές όλες οι παρατηρήσεις, αλλά τα δεδομένα είναι όπως μου τα μετέφερε ο φίλος μου......ρίχνω μερικές ιδέες με αυτοκίνητα χωρίς αέριο, όπου θα τοποθετηθεί αργότερα

https://www.car.gr/14517323-lancia-ypsi ... antino-1-2
https://www.car.gr/28744690-lancia-ypsilon
https://www.car.gr/29124637-lancia-ypsilon
Ύψιλον κοιτάμε ή είναι πιο παθιάρικα από τα υπόλοιπα του ομίλου; Πάντως στο γυναικείο μάτι θα κάθονται καλύτερα....

https://www.car.gr/28632736-daihatsu-sirion-facelift
Το αγαπημένο μου Sirion, αλλά εδώ μέσα δεν έχει γραφεί ότι ο 1.0, δεν είναι τόσο απροβλημάτιστος όσο ο 1.3;

https://www.car.gr/29737233-fiat-panda
Το κλασσικό Panda με τους τεράστιους χώρους, ρίξτε γνώμες μου φαίνεται καλό....

https://www.car.gr/28995723-nissan-micra
Το Κ12 βγήκε το ίδιο σκυλί με το Κ11; Ο χιλιάρης κινητήρας που φορά έχει σχέση με αυτόν του Sirion? (λογικά όχι..)
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#654513 Έλα σόρρυ, μη βαράς, τα είδα το πρωί αλλά είχα δουλειά.

deep purple έγραψε:https://www.car.gr/14517323-lancia-ypsi ... antino-1-2
https://www.car.gr/28744690-lancia-ypsilon
https://www.car.gr/29124637-lancia-ypsilon
Ύψιλον κοιτάμε ή είναι πιο παθιάρικα από τα υπόλοιπα του ομίλου; Πάντως στο γυναικείο μάτι θα κάθονται καλύτερα....

To κακό με το Y είναι ότι δεν έχει ανταλλακτικά. Πχ δεν υπήρχε θόλος οδηγού, πριν κανα 6μηνο που έψαχνα. Ε τραγικό...
Ο μόνος λόγος να πας σε Υ αντί για panda είναι ότι η κοπέλα/κυρία θέλει να βλέπει το κουκλάκι αντί για το αρκουδάκι.

deep purple έγραψε:https://www.car.gr/28632736-daihatsu-sirion-facelift
Το αγαπημένο μου Sirion, αλλά εδώ μέσα δεν έχει γραφεί ότι ο 1.0, δεν είναι τόσο απροβλημάτιστος όσο ο 1.3;

Ο χιλιάρης καίει λάδια.

deep purple έγραψε:https://www.car.gr/29737233-fiat-panda
Το κλασσικό Panda με τους τεράστιους χώρους, ρίξτε γνώμες μου φαίνεται καλό....

Το καλύτερο a seg της εποχής, στα χρήματα που κοιτάς. Το έχω αναφέρει ξανά: τα panda είναι τόσο καλά αναλογικά, που έχει αυτοκίνητα πρωην νοικιάρικα που έχουν στο κοντέρ 200κ χλμ (άρα πραγματικά 300-400κ χλμ) και ακόμα πάνε :lol: .

deep purple έγραψε:https://www.car.gr/28995723-nissan-micra
Το Κ12 βγήκε το ίδιο σκυλί με το Κ11;

Ναι είναι πολύ αξιόπιστα.