



St.Devote έγραψε:Ρε σεις , αυτό το δανέζικο bron είναι αυτό που βγήκε και ως the bridge στην Αμερική που ξεκινά με το πτώμα που βρίσκουν μισό μισό στα σύνορα ΗΠΑ - Μεχικο ?Ναι, υπάρχει και ΓαλοΒρετανικό, με το πτώμα στη μέση του τούνελ της Μάγχης και την Γαλλίδα να οδηγάει 924. Είναι πολύ καλύτερο το Σκαδιναβικο(που είναι και το πρωτότυπο) όμως από το Αμερικανικό,
belgarion έγραψε:St.Devote έγραψε:Ρε σεις , αυτό το δανέζικο bron είναι αυτό που βγήκε και ως the bridge στην Αμερική που ξεκινά με το πτώμα που βρίσκουν μισό μισό στα σύνορα ΗΠΑ - Μεχικο ?Ναι, υπάρχει και ΓαλοΒρετανικό, με το πτώμα στη μέση του τούνελ της Μάγχης και την Γαλλίδα να οδηγάει 924. Είναι πολύ καλύτερο το Σκαδιναβικο(που είναι και το πρωτότυπο) όμως από το Αμερικανικό,
< >

stavrosg έγραψε:Τόσο μπλα μπλα για το The Wire, το ξεκίνησα κι εγώ
Το κρίμα στο λαιμό του Ρεδ

cabala10 έγραψε:I will always be very proud to have been a part of Star Trek: The Next Generation, but when we wrapped that final movie in the spring of 2002, I truly felt my time with Star Trek had run its natural course. It is, therefore, an unexpected but delightful surprise to find myself excited and invigorated to be returning to Jean-Luc Picard and to explore new dimensions within him. Seeking out new life for him, when I thought that life was over.Μετάφραση του: "Τελείωσε και το X-men, έχω ξεμείνει από ρευστό, πολύ καλή ιδέα η επαναφορά του Star Trek"
During these past years, it has been humbling to hear stories about how The Next Generation brought people comfort, saw them through difficult periods in their lives or how the example of Jean-Luc inspired so many to follow in his footsteps, pursuing science, exploration and leadership. I feel I'm ready to return to him for the same reason – to research and experience what comforting and reforming light he might shine on these often very dark times. I look forward to working with our brilliant creative team as we endeavor to bring a fresh, unexpected and pertinent story to life once more.
https://www.facebook.com/patrickstewart ... oU&fref=nf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Γιατί είναι γιος του ιδιοκτήτη της ομάδας; Και βγ[…]
https://www.youtube.com/watch?v=yhduH[…]
I do not know what I may appear to the world, but[…]
Τι έπαθαν τα μισά αυτοκίνητα στο γύρο σχηματισμού[…]