Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#459718 Τι να σου πω βρε HF.
Οι εναλλακτικές ήταν σε μεταχειρισμένα 3κυλ με 136 ψόφια, αναφέρομαι στην σειρά 1 και με 110 ψόφια της λαδιέρας, αναφέρομαι στο Α3.
Προτίμησα να πάρω αμάξι με τον 1.8 του ΤΤ και του Α3 στο σκαρί του Δον Κιχώτη.
Όταν θα σε κερνά ταχυδρομικούς κώδικες, φρόντιζε να μου υπενθυμίζεις πόσο βαρετό αμάξι οδηγάω.

BTW δεν ξέρω αν έχει διαβάσει, αλλά αν έχω καταλάβει καλά, το Leon FR για την ιστορία, είναι κάτι αντίστοιχο με το Golf GTi αλλά αντί για 2λτ κινητήρα και 210 άλογα έχει τον 1.8. Ε το GTi δεν το το λες και το πιο βαρετό αμάξι του κόζμου.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#459726 Δεν σου είπα να πάρεις μεταχειρισμένη 1 ποτέ όμως, εδώ δεν θα την αγόραζα εγώ γιατί είναι πανάκριβη, θα την πρότεινα κιόλας;
Μπορείς να μου ρίξεις όλες τις κολώνες του κόσμου, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. :oops:
:inlove:

Εγώ πάντως μεταξύ της 120i και του Golf GTi διάλεξα την πρώτη. Απλούστατα γιατί την βρήκα πιο ενδιαφέρουσα. Αλλά είπαμε, είμαι μαζόχας.
:s_dunno
Άβαταρ μέλους
By GTS
#459730 Ποσο κοστισε το διαφορικο? Που το αλλαξες και το καινουριο που το αγορασες? Λαδια σασμαν καθε ποτε αλλαζουμε? Το δικο μου διαφορικο ειναι κολλημενο εχω ακουσει και θελει κοψιμο για να βγει ή κατι τετοιο.

Αναλογα με το μοντελλο και την χρονια τα BMW εχουν βγαλει πολλα προβληματα αλλα υπαρχουν και αλλα που εχουν κανει 100κ χμ χωρις κανενα θεμα. Το ιδιο και με το VR6 μου που εβγαλε πολλα προβληματα αλλα εχεις και αλλα αμαξια VAG που κανουν 170 χιλ χμ χωρις θεματα περα απο καμμια αντλια νερου. Ειναι αναλογα τι θα σου τυχει και κατα ποσο εχουν λυσει καποια θεματα γιατι προφανως δεν ξερεις τι στελνουν οι προμηθευτες καθε χρονια. Το περιεργο ειναι το 120 ειναι LCI και αρα δουλεμενο λιγο αλλα μαλλον ηταν η αλλαγη σε αμεσο ψεκασμου κινητηρες που δεν ηταν καλα φτιαγμενοι.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#459733 Έχω ανοίξει με 120i και ήταν τσόντα. Μία από τα ίδια θα είναι και με το Seat και ακόμα χειρότερα.

GTS βροχή ερωτήσεων για να συμπληρώσει το excelακι του. :lol: Βλέπει τα νούμερα και φτύνει τον κόρφο του, λέει μακριά από μας τέτοια έξοδα! :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#459734
Nikos! έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Υπάρχει υποψία κόντρας? :shifty:

180 vs 170, 2lt vs 1.8lt, hatchbacks, πισωκίνηση vs μπροστά

Νομίζω οι όποιες διαφορές θα ξεκαθαρίσουν στο δρόμο. :shifty:


Εγώ μια φορά που άνοιξα με το scirocco με τα 180 ενός παλιού φορουμίτη από τους 4Τ, έκλαιγα μετά :lol:


160 θες να πεις :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#459739
GTS έγραψε:Ποσο κοστισε το διαφορικο? Που το αλλαξες και το καινουριο που το αγορασες? Λαδια σασμαν καθε ποτε αλλαζουμε? Το δικο μου διαφορικο ειναι κολλημενο εχω ακουσει και θελει κοψιμο για να βγει ή κατι τετοιο.

Αναλογα με το μοντελλο και την χρονια τα BMW εχουν βγαλει πολλα προβληματα αλλα υπαρχουν και αλλα που εχουν κανει 100κ χμ χωρις κανενα θεμα. Το ιδιο και με το VR6 μου που εβγαλε πολλα προβληματα αλλα εχεις και αλλα αμαξια VAG που κανουν 170 χιλ χμ χωρις θεματα περα απο καμμια αντλια νερου. Ειναι αναλογα τι θα σου τυχει και κατα ποσο εχουν λυσει καποια θεματα γιατι προφανως δεν ξερεις τι στελνουν οι προμηθευτες καθε χρονια. Το περιεργο ειναι το 120 ειναι LCI και αρα δουλεμενο λιγο αλλα μαλλον ηταν η αλλαγη σε αμεσο ψεκασμου κινητηρες που δεν ηταν καλα φτιαγμενοι.

To διαφορικό το άλλαξα στον Σίττα-Φλασκή στην Καλλιθέα. Το άλλαξα με ελαφρώς μεταχειρισμένο (είχε κάτω από 40Κ από τρακαρισμένη 116i, είναι τα ίδια). Κόστισε 400€ (καινούριο έχει 1500€).
Όχι, ούτε το δικό μου , ούτε το δικό σου είναι κολλημένα. Απλώς δεν έχουν τάπα πλήρωσης, άρα δεν μπορείς ν' αλλάξεις βαλβολίνες χωρίς να το βγάλεις από το αμάξι.
Για να το βγάλεις, το συνεργείο θα σου χρεώσει 1 έως 2 ώρες εργασίας. Άρα, υπολογίζεις γύρω στο 100άρικο (πάνω κάτω) για εργατικά+βαλβολίνες.
Εγώ σκοπεύω να τις αλλάζω πλέον ανά 50Κ χιλιόμετρα για να έχω το κεφάλι (πιο) ήσυχο.
Όσο για το μοτέρ: προφανώς και ήταν κακοσχεδιασμένα γι' αυτό και τα προβλήματα που έβγαλαν δεν λύθηκαν ποτέ. Ευθύνες φέρει η Bosch που όλα τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά ήταν δικά της, αλλά πάνω και πρώτα απ' όλα η BMW που δεν τα δοκίμασε εξαντλητικά και κυρίως δεν υποστήριξε τους κατόχους κατόπιν. Οπότε, συνεχίζουν ν' αλλάζουμε μπεκ και πολλαπλασιαστές...
:s_wacko

Το δικό σου το μοτέρ λογικά έχει αυτά τα προβλήματα λυμένα. Απλώς, σαν συμβουλή, να σκεφτείς ν' αλλάζεις τις βαλβολίνες σε σασμάν και διαφορικό ανά 60Κ το πολύ για να είσαι πιο ήσυχος.
:s_yes
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#459783
Anonymous Founder έγραψε:Νίκο, προφανώς μπορείς να μου πεις ότι θέλεις, αλλά:
-Λάδια κάθε χρόνο, ή λίγο παραπάνω από 10Κ και πάντα συνθετικά με τις προδιαγραφές LL04 (longlife, αλλά τα αλλάζω πολύ πριν).
-Βαλβολίνες στο σασμάν έχω αλλάξει δύο φορές (έχει λιγότερα από 130Κ). Την πρώτη φορά με Redline, την δεύτερη φορά με Fuchs γιατί η Redline ήταν απογοήτευση. Η BMW λέει πως δεν χρειάζονται αλλαγή ποτέ.
-Στο διαφορικό δεν είχα αλλάξει επειδή όπως ανέφερα δεν είχε τρόπο να τις αλλάξεις. Όταν το ίδιο το εργοστάσιο δεν έχει μια τάπα, πρέπει εγώ να σκεφτώ πως πρέπει να λύσω το διαφορικό για να τις αλλάξω; Ε, προφανώς, εκ του αποτελέσματος προκύπτει πως πρέπει. Το σασμάν έχει τάπα για αλλαγή.

Στην συντήρηση είμαι παραπάνω από προσεκτικός και ποτέ δεν έχω αμελήσει τίποτε στο αυτοκίνητο και φυσικά έχω και το OBD dongle και τσεκάρω τα πάντα. Προφανώς και το αυτοκίνητο το τρέχω σε κάθε ευκαιρία, προφανώς και το αντισπιν το έχω εκτός μόνιμα όταν οδηγώ, αλλά αν η BMW δεν επιτρέπει γρήγορη οδήγηση στ' αυτοκίνητά της, ας μας το πει να το ξέρουμε.


Τι να πω, έμπλεξες και φταίω εγώ. Αλλά έτσι όπως τα γράφεις φαίνεται να τη γλίτωσα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#459786 Ποιος είπε ότι φταις; :dizzy:
Ούτε το θεωρώ μπλεξιμο, πιο πολύ το θεωρώ "κόστος απόλαυσης".
Το μόνο που θέλω είναι κάποια στιγμή μία σαν του morpheus. :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#459817 Κάτι μου θυμίζει αυτό το "κόστος απόλαυσης" :hmmm:


Α ναι, αυτά που έλεγα εγώ για το DSG και τους TSI :roll:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#459821 Κι εγώ καμιά φορά ό,τι θυμάμαι χαίρομαι...

:s_hang
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#459826 Εγώ θα ήθελα μια σαν του Μορφέα αλλά την πρώην όχι τη νυν.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Εναλλακτικά με το παρακάτω ζαντικό αλλά με κόκκινο σαλόνι
Εικόνα

A ρε ρέγγα που έχουμε ψήσει για πάρτη σου...
:eat: :eat: :eat: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#459837
Anonymous Founder έγραψε:Ποιος είπε ότι φταις; :dizzy:
Ούτε το θεωρώ μπλεξιμο, πιο πολύ το θεωρώ "κόστος απόλαυσης".
Το μόνο που θέλω είναι κάποια στιγμή μία σαν του morpheus. :inlove: :inlove:


Αστειεύομαι προφανώς ρε :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#459845
Anonymous Founder έγραψε:
. Κίκιζα, το θέμα με την αναξιοπιστία των BMW (ειδικά των σειρών E8x, E9x) το έχω ψάξει πάρα πολύ. Τα μικρά τετρακύλινδρα μοτέρ άμεσου ψεκασμού, αποδείχτηκαν ΛΕΜΟΝΙΑ και η BMW γρήγορα τα έβγαλε εκτός παραγωγής (και δεν ήταν μόνον για downsizing, ήταν κι άλλοι οι λόγοι). Για αντίστοιχους λόγους βγήκε εκτός και το μοτέρ της Prince σειράς, γιατί και αυτό ταλαιπώρησε κατόχους BMW,MINI, Peugeot, Citroen με πάρα πολλά προβλήματα.


Nαι, αλλα και παλι δεν επιχειρηματολογεις με καποια σοβαρα ενδεικτικα στοιχεια...
Λες "αποδειχτηκαν λεμονια"...Πως αποδειχτηκαν λεμονια? Εχουμε στατιστικα κατασκευαστων και η Bmw ειναι στον ΠΑΤΟ? Γιατι και απο τα δικα σου λεγομενα αυτο καταλαβαινω...

Λες οτι τα εβγαλε γρηγορα εκτος...Πως οριζεις το "γρηγορα"? Στα δυο χρονια? Τρια? Πεντε?
Και γιατι να μην ειναι κυριως το downsizing, οταν βλεπεις οτι σε παγκοσμιο επιπεδο οι πιεσεις γαι τις νορμες φτανουν απο το μεγιστο επιτρεπτο μεσο ορο των 130gr Co2 του 2015 στα 95gr Co2 για το 2020...
Οταν παραλληλα ειναι γνωστο οτι η συγκεκριμενη μαρκα παραγει πλεον τουλαχιστον ενα M car σε καθε κατηγορια...
To moter Prince παραγεται απο το 2006 και εμπαινεμεχρι και το 2014 σε μοντελα Bmw. Eκλεισε 8 ολοκληρα χρονια και εβγαινε συνεχως κινητηρας της χρονιας στην κατηγορια 1,400-1,800κ.εκ ως ο αποδοτικοτερος σε σχεση με οτιδηποτε αλλο στην αγορα.
Ποσο επρεπε να τον κρατησουν με τις αλλαγες των ρυπων? 15 χρονια για να θεωρησεις οτι δεν καταργηθηκε επειδη ηταν λεμονι?

Anonymous Founder έγραψε: Πέραν του μοτέρ, και από μετάδοση δεν πάνε περίφημα. Τα χειροκίνητα σασμάν είναι αρκετά σκληρά και δύστροπα και η δευτέρα στα περισσότερα θέλει τάμα να μπει. Τα διαφορικά την ακούνε συχνά (ρίξε μια ματιά πόσα πωλούνται σε car.gr και ebay για να καταλάβεις). Όταν άλλαξα το δικό μου, ήταν άλλη μία Ε92 για αντίστοιχη αλλαγή.


Αυτο με τα σασμαν και την 2α, εχεις περα απο την δικη σου εμπειρια καποια γενικευμενα περιστατικα απο καποια fora που να το επιβεβαιωνουν?
Γιατι απο την δικη μου οδηγικη επαφη με μιση ντουζινα f20-f30 που εχω οδηγησει συνολικα με χειροκινητα κιβωτια, δεν διαπιστωσα πουθενα κατι τετοιο...

Anonymous Founder έγραψε: Πέραν των μηχανικών, πονάνε και αλλού: τα ηλεκτρονικά τους είναι για τον φούτσο, όλοι οι αισθητήρες μπορεί να βγάλουν πρόβλημα, άλλοι έχουν αλλάξει μοτέρ κλιματισμού, άλλοι εβαπορέτα (που σημαίνει πως πρέπει να βγει ΟΛΟ το ταμπλό), άλλοι έχουν προβλήματα αλλού (ανέφερα μοτέρ υαλοκαθαριστήρων πχ).
Όλα αυτά για κάποιο λόγο συμβαίνουν στην BMW και όχι πχ στην Honda. Έχω ένα σωρό ιστορίες να διηγηθώ όπως και γνωρίζω πάρα πολύ κόσμο που ακούει γερμανικό και στρίβει. Και δικαίως μπορώ να πω.


Καποιες αναφορες απο κατοχους (πανω απο 5-6 μεμονωμενα περιστατικα σε Fora) υπαρχουν?
Ασε την Honda , γιατι ειχαμε και εμεις Honda, και απο εκει που γλυτωνεις σε αξιοπιστια τα δινεις διπλα σε κοστος ανταλλακτικων και προβλεπομενων σερβις, -σε εξουσιοδοτημενα συνεργεια- σε σχεση με οτιδηποτε αλλο στην κατηγορια και οχι μονο. Ισχυει οτι ειναι πολυ κοντα στην κορυφη αν οχι εκει σε αξιοπιστια, αλλα η τελικη σουμα γινεται πρωτιστως στην τσεπη, οχι στην συχνοτητα βλαβων...

Οι ιστοριες ειναι προσωπικες και μεμονωμενες. Αντικρουονται μεταξυ τους πολυ ευκολα...
Στοιχεια συγκεκριμενα υπαρχουν? Ποιοτικα στατιστικα δειγματα, περα απο 2 ιστοριες, 1 συνεργειο, 3 μαστορες και 5 κατοχους απο fora...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#459849 Όχι, δεν έχω στοιχεία. Αφού σου είχα πει, με κέρδισες, μην επιμένεις. :s_yes
Το μοτέρ μου παράχθηκε για 4 χρόνια. Και ενώ ήδη υπήρχε η Prince επιλογή στα MINI, δεν μπήκε ποτέ στην E8x , E9x σειρά. Μπήκε βέβαια μετά στην F2x και F3x.
Αλλά ΟΚ, εσύ αν δεν σου δώσω στοιχεία με πολλαπλασιαστές ανά τεμάχιο και ανά s/n δεν με πιστεύεις.

:s_dunno
Άβαταρ μέλους
By dimik
#459856
Anonymous Founder έγραψε:Κι εγώ καμιά φορά ό,τι θυμάμαι χαίρομαι...

:s_hang


Εικόνα

υγεία πάνω από όλα