- 30 Νοέμ 2017, 16:09
#459845
HighFidelity έγραψε:
Γρηγόρη Κίκιζα, το θέμα με την αναξιοπιστία των BMW (ειδικά των σειρών E8x, E9x) το έχω ψάξει πάρα πολύ. Τα μικρά τετρακύλινδρα μοτέρ άμεσου ψεκασμού, αποδείχτηκαν ΛΕΜΟΝΙΑ και η BMW γρήγορα τα έβγαλε εκτός παραγωγής (και δεν ήταν μόνον για downsizing, ήταν κι άλλοι οι λόγοι). Για αντίστοιχους λόγους βγήκε εκτός και το μοτέρ της Prince σειράς, γιατί και αυτό ταλαιπώρησε κατόχους BMW,MINI, Peugeot, Citroen με πάρα πολλά προβλήματα.
Nαι, αλλα και παλι δεν επιχειρηματολογεις με καποια σοβαρα ενδεικτικα στοιχεια...
Λες "αποδειχτηκαν λεμονια"...Πως αποδειχτηκαν λεμονια? Εχουμε στατιστικα κατασκευαστων και η Bmw ειναι στον ΠΑΤΟ? Γιατι και απο τα δικα σου λεγομενα αυτο καταλαβαινω...
Λες οτι τα εβγαλε γρηγορα εκτος...Πως οριζεις το "γρηγορα"? Στα δυο χρονια? Τρια? Πεντε?
Και γιατι να μην ειναι κυριως το downsizing, οταν βλεπεις οτι σε παγκοσμιο επιπεδο οι πιεσεις γαι τις νορμες φτανουν απο το μεγιστο επιτρεπτο μεσο ορο των 130gr Co2 του 2015 στα 95gr Co2 για το 2020...
Οταν παραλληλα ειναι γνωστο οτι η συγκεκριμενη μαρκα παραγει πλεον τουλαχιστον ενα M car σε καθε κατηγορια...
To moter Prince παραγεται απο το 2006 και εμπαινεμεχρι και το 2014 σε μοντελα Bmw. Eκλεισε 8 ολοκληρα χρονια και εβγαινε συνεχως κινητηρας της χρονιας στην κατηγορια 1,400-1,800κ.εκ ως ο αποδοτικοτερος σε σχεση με οτιδηποτε αλλο στην αγορα.
Ποσο επρεπε να τον κρατησουν με τις αλλαγες των ρυπων? 15 χρονια για να θεωρησεις οτι δεν καταργηθηκε επειδη ηταν λεμονι?
HighFidelity έγραψε: Πέραν του μοτέρ, και από μετάδοση δεν πάνε περίφημα. Τα χειροκίνητα σασμάν είναι αρκετά σκληρά και δύστροπα και η δευτέρα στα περισσότερα θέλει τάμα να μπει. Τα διαφορικά την ακούνε συχνά (ρίξε μια ματιά πόσα πωλούνται σε car.gr και ebay για να καταλάβεις). Όταν άλλαξα το δικό μου, ήταν άλλη μία Ε92 για αντίστοιχη αλλαγή.
Αυτο με τα σασμαν και την 2α, εχεις περα απο την δικη σου εμπειρια καποια γενικευμενα περιστατικα απο καποια fora που να το επιβεβαιωνουν?
Γιατι απο την δικη μου οδηγικη επαφη με μιση ντουζινα f20-f30 που εχω οδηγησει συνολικα με χειροκινητα κιβωτια, δεν διαπιστωσα πουθενα κατι τετοιο...
HighFidelity έγραψε: Πέραν των μηχανικών, πονάνε και αλλού: τα ηλεκτρονικά τους είναι για τον φούτσο, όλοι οι αισθητήρες μπορεί να βγάλουν πρόβλημα, άλλοι έχουν αλλάξει μοτέρ κλιματισμού, άλλοι εβαπορέτα (που σημαίνει πως πρέπει να βγει ΟΛΟ το ταμπλό), άλλοι έχουν προβλήματα αλλού (ανέφερα μοτέρ υαλοκαθαριστήρων πχ).
Όλα αυτά για κάποιο λόγο συμβαίνουν στην BMW και όχι πχ στην Honda. Έχω ένα σωρό ιστορίες να διηγηθώ όπως και γνωρίζω πάρα πολύ κόσμο που ακούει γερμανικό και στρίβει. Και δικαίως μπορώ να πω.
Καποιες αναφορες απο κατοχους (πανω απο 5-6 μεμονωμενα περιστατικα σε Fora) υπαρχουν?
Ασε την Honda , γιατι ειχαμε και εμεις Honda, και απο εκει που γλυτωνεις σε αξιοπιστια τα δινεις διπλα σε κοστος ανταλλακτικων και προβλεπομενων σερβις, -σε εξουσιοδοτημενα συνεργεια- σε σχεση με οτιδηποτε αλλο στην κατηγορια και οχι μονο. Ισχυει οτι ειναι πολυ κοντα στην κορυφη αν οχι εκει σε αξιοπιστια, αλλα η τελικη σουμα γινεται πρωτιστως στην τσεπη, οχι στην συχνοτητα βλαβων...
Οι ιστοριες ειναι προσωπικες και μεμονωμενες. Αντικρουονται μεταξυ τους πολυ ευκολα...
Στοιχεια συγκεκριμενα υπαρχουν? Ποιοτικα στατιστικα δειγματα, περα απο 2 ιστοριες, 1 συνεργειο, 3 μαστορες και 5 κατοχους απο fora...