lazarefa έγραψε:Καλημέρα. Πριν λίγο έκανα οριστική υποβολή την δήλωση Ε1. Μισθωτοί εγώ και η σύζυγος, μου έβγαλε πιστωτικό 42 ευρώ στην εκκαθάριση φόρου. Επίσης εμφάνισε στη φόρμα του Ταξις μήνυμα που έλεγε ότι αφενός το (πιστωτικό) αποτέλεσμα εκκαθάρισης εμφανίζεται σε περιορισμένο αριθμό δηλώσεων (λες και φταίω εγώ γιαυτό;) κι επίσης ότι το ποσό θα πιστωθεί στο λογαριασμό μετά τον έλεγχο των στοιχείων...
Να σημειωθεί ότι πέραν των μισθών από την εργασία, τα μόνα περιουσιακά στοιχεία που έχουμε είναι το αμάξι, ενώ μένω σε ενοίκιο κι έχω λευκό Ε9.
Το δε πιστωτικό των 42 ευρώ προέκυψε από τον μεγαλύτερο ΦΜΥ που κρατήσανε πέρσι (αθροιστικά) κυρίως στη σύζυγο και λιγότερο σε μένα. Τι στο διάολο θα πρέπει να ελέγξουν τα γίδια για τα 42 γαμοευρώ; Εκτός αν είναι κόλπο επειδή τα ταμεία του δημοσίου είναι άδεια, προκειμένου να πάνε όσο πίσω γίνεται ακόμα και την πιο μικρή χρηματική εκροή. ΈΛΕΟΣ.
Έχει εικόνα κάποιος φίλος λογιστής από τις συναλλαγές του με ΔΟΥ τι μπορεί να παίζει;
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Για την ιστορία, αντιγράφω από το pdf του εκκαθαριστικού:
ΠΟΣΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ 42,19
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ
ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ
Κάτι άλλο που παρατηρώ επίσης είναι ότι μου έχει ενεργό στο Τάξις το κουμπάκι που γράφει Υποβολή Τροποποιητικής (μπορώ δηλαδή να το επιλέξω και να υποβάλλω τροποποιητική δήλωση). Αυτό σημαίνει ότι και καλά δεν έχει κλείσει για το Τάξις η συγκεκριμένη δήλωση; Αν θυμάμαι καλά (μπορεί να κάνω λάθος) τα προηγούμενα χρόνια μετά την οριστική υποβολή Ε1 δεν υπήρχε η αντίστοιχη επιλογή.
lazarefa έγραψε:Για την ιστορία, αντιγράφω από το pdf του εκκαθαριστικού:
ΠΟΣΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ 42,19
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ
ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ
Άλλο αυτό! Δεν σου λέει να πάς τα δικαιολογητικά για έλεγχο, όπως είχα καταλάβει.
Αυτό το μήνυμα το βγάζει σε όλους. Απλώς θα περιμένεις...
Κάτι άλλο που παρατηρώ επίσης είναι ότι μου έχει ενεργό στο Τάξις το κουμπάκι που γράφει Υποβολή Τροποποιητικής (μπορώ δηλαδή να το επιλέξω και να υποβάλλω τροποποιητική δήλωση). Αυτό σημαίνει ότι και καλά δεν έχει κλείσει για το Τάξις η συγκεκριμένη δήλωση; Αν θυμάμαι καλά (μπορεί να κάνω λάθος) τα προηγούμενα χρόνια μετά την οριστική υποβολή Ε1 δεν υπήρχε η αντίστοιχη επιλογή.
Παλαιότερα δεν υπήρχε η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής τροποποιητικής. Έπρεπε να πάς στην ΔΟΥ. Τώρα υπάρχει και γι' αυτό το βλέπεις.

Θα τα συμψηφίσεις όταν βγει ο ενφια, μην ανησυχεις.
Η διαδικασία συμψηφισμού απο επιστροφή μικροποσών (πχ: 200, 500, <1000 €) που έχει ελεγχθεί-οριστικοποιηθεί και συνεχίζει για μήνες να καθυστερεί να πιστωθεί, γίνεται αυτόματα αν δεν πληρώσεις την επόμενη-1η δική σου οφειλή στην εφορία, ή πρέπει να κάνεις αίτηση και με τι δικαιολογητικά και πού???
Αναφέρομαι σε φυσικά πρόσωπα-ιδιώτες με υποχρεώσεις μόνο για ΦΕ-ΕΝΦΙΑ και όχι επχσεις με ΦΠΑ κλπ.
δε θες αιτήσεις και χαρτούρα, τα βλέπουν και τα κάνουν αυτοί αν χρειαστεί
dimitrisB έγραψε:Ερώτηση προς ειδικούς:
Η διαδικασία συμψηφισμού απο επιστροφή μικροποσών (πχ: 200, 500, <1000 €) που έχει ελεγχθεί-οριστικοποιηθεί και συνεχίζει για μήνες να καθυστερεί να πιστωθεί, γίνεται αυτόματα αν δεν πληρώσεις την επόμενη-1η δική σου οφειλή στην εφορία, ή πρέπει να κάνεις αίτηση και με τι δικαιολογητικά και πού???
Αναφέρομαι σε φυσικά πρόσωπα-ιδιώτες με υποχρεώσεις μόνο για ΦΕ-ΕΝΦΙΑ και όχι επχσεις με ΦΠΑ κλπ.
Βασικά πρεπει να πας εκεί να το ζητήσεις εκ της εμπειρίας μου.
Σε ποιό τμήμα πάς για το αίτημα? Στο "Εισοδήματος", στο "Εσόδων", στο "Ελέγχου" ???
bebes έγραψε:Τα βαρκάκια δηλώνονται στο Ε1;
να κανω πιο συγκεκριμενη την ερωτηση:
Φουσκωτο, 3,5 μετρα μηκος ,με 10 ιππων μηχανη (για την ακριβεια 9.9)
Εχω την εντυπωση οτι οταν το αγορασα το ειχα δηλωσει στην εφορια, αλλα βλεποντας τα ηλεκτρονικα αντιγραφα δεν το βρισκω (πρεπει να ηταν το 2005 ή 2006)
Τωρα το πουλησα και το λιμεναρχειο θελει να ξερει αν ειναι δηλωμενο ή οχι, αν ειναι να το βαλω στην φετινη δηλωση που δεν την εκανα ακομα.
Το βασικο ερωτημα ομως ειναι: πρεπει να δηλωθει ενα βαρκακι 3,5 μετρων;
ευχαριστω
Απανταω μονος μου
Δηλωνονται υποχρεωτικα τα πλεουμενα ασχετως μετρων
Μαλιστα εχουν και τεκμηριο το οποιο ξεκινα απο τα 4000€
15% εκπτωση για πανω απο 5 ετων και 30% για πανω απο 10
και αυτά βγαίνουν μόνα τους; μου είχε σκάσει ένας με 9μετρη βάρκα που δε του εμφανιζόταν όμως, αλλά τελικά δε το έψαξα περισσότερο γιατί δεν είναι βέβαιος αν θα κάνει δήλωση φέτος
θα πρέπει να κοιτάξω τι παίζει με τα σκάφη τώρα που το λες, γιατί δε ξέρω τίποτα

