Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#46076 Παδια λέω να αγοράσω αυτα ta spray που καθαρίζουν το συστημα κλιματισμού.Η ερώτηση είναι αν πρεπει να το κάνω πριν ή μετα την αλλαγη φιλτρου καμπίνας?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#46079 Δεν έχει ιδιαίτερη διαφορά μιας και το κάνεις στην ανακύκλωση. Εγώ θα το άλλαζα τελευταίο μην τυχόν και κρατήσει μυρωδιά.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#46323 Είχα διαβάσει πως πρέπει να έχεις βγάλει το φίλτρο καμπίνας, ώστε στην ανακύκλωση αέρα να μη κρατάει τίποτα το φίλτρο. 2 φορές που έχω βάλει, έχω βγάλει το φίλτρο και το έβαλα καινούριο μετά.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#46482 Υπάρχουν αυτοκίνητα που το φίλτρο το έχουν στην εισαγωγή αέρα συνήθως κάτω από το πλαστικό που καλύπτει τον μηχανισμό των καθαριστήρων και άλλα που το έχουν μέσα συνήθως πίσω ή κάτω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Στα πρώτα δεν έχει σημασία αν αλλαχτεί πριν ή μετα. Στα δεύτερα καλό είναι να το βγάλουμε, να κάνουμε τον καθαρισμό και αφού τελειώσουμε να βάλουμε το καινούριο.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#108423 Καποτε ενας φιλος μου ειχε πει : Αν δουλευει καλα το κλιματιστικο , μην το σκαλιζεις...
Συμμεριζεστε αυτη την αποψη;
Εκλεισα 4 χρονια με την Octy , δεν εχω κανει service στο κλιματιστικο , το οποιο δουλευει αψογα..(φτου να μην το ματιασω).
Άβαταρ μέλους
By kacey
#108443 Εικόνα

που το ψεκαζεις? μεσα στους εσωτερικους αεραγωγους (της καμπινας δηλαδη, αυτους που βγαζουν τον αερα μεσα στη καμπινα και τους βλεπεις) ή στην εισοδο αερα για τον εξαερισμο, στο χωρο του μοτερ? Νομιζω το πρωτο. Ψεκαζεις βαθια με το σωληνακια τερμα μεσα?

Ρωταω γιατι οι οδηγιες ειναι μεταφραση της μεταφρασης του google της μεταφρασης του china news απο γιαπωνεζο τεχνικο με γερμανικη προφορα.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#108464 Και εγω το πρώτο ξέρω. Για αυτο δίνουν συνήθως μακρυ σωληνάκι .
Άβαταρ μέλους
By dimitrisB
#108466 Υπόψη ότι μετά τη χρήση του καθαριστικού, θέλει αρκετή ώρα να δουλέψει το A/C με ανοιχτές πόρτες-παράθυρα, για να ξεμυρίσει.
Μην πάτε "σκαστοί" ! :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#108469
kacey έγραψε:
που το ψεκαζεις? μεσα στους εσωτερικους αεραγωγους (της καμπινας δηλαδη, αυτους που βγαζουν τον αερα μεσα στη καμπινα και τους βλεπεις) ή στην εισοδο αερα για τον εξαερισμο, στο χωρο του μοτερ? Νομιζω το πρωτο. Ψεκαζεις βαθια με το σωληνακια τερμα μεσα?

.


απο τους κεντρικους αεραγωγους στη μεση του ταμπλω για να φθασεις ευκολοτερα στη βαπορετα.
Άβαταρ μέλους
By gianik
#108695
giannik1977 έγραψε:Καποτε ενας φιλος μου ειχε πει : Αν δουλευει καλα το κλιματιστικο , μην το σκαλιζεις...
Συμμεριζεστε αυτη την αποψη;
Εκλεισα 4 χρονια με την Octy , δεν εχω κανει service στο κλιματιστικο , το οποιο δουλευει αψογα..(φτου να μην το ματιασω).





up :oops:
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#108721
giannik1977 έγραψε:
giannik1977 έγραψε:Καποτε ενας φιλος μου ειχε πει : Αν δουλευει καλα το κλιματιστικο , μην το σκαλιζεις...
Συμμεριζεστε αυτη την αποψη;
Εκλεισα 4 χρονια με την Octy , δεν εχω κανει service στο κλιματιστικο , το οποιο δουλευει αψογα..(φτου να μην το ματιασω).

up :oops:

Περυσι μου ειπε το ιδιο ο μηχανικος στο σερβις του δικου μου, και ηταν 11 ετων οχι 4.
Δουλευει αψογα μεν, αλλα φετος λεω να το κανω.
Άβαταρ μέλους
By kacey
#108767 (δεν ειναι AC αυτοκινητου, αλλα καταλαβαινετε τι σας λεω)
σας παραπεμπω εδω:

viewtopic.php?p=73982#p73982

Επισης, ενα εστω τσεκαρισμα στη πιεση/ποσοτητα του φρεον δεν χαλασε κανεναν.