Άρα σε ένα ταξίδι που θα το πατήσεις και λίγο, ίσως και σε καμία προσπέραση, ένα 700ρι είναι αναμενόμενο (θεωρητικά, δεν έχω κάνει πράξεις)
My Flickr
mirage έγραψε:Πηγαινε-ελα με τρένο πρέπει να είναι πρπ 10 ευρώ το άτομο.
alexm έγραψε:Υπάρχει άνθρωπος που να ενδιαφέρεται για review σε Fiat panda cross?
Έχει κάνα 10 ημερο που το παρέλαβα οπότε πιστεύω ότι μπορώ να εκφέρω ολοκληρωμένη άποψη
markvag έγραψε:Μιας που το θυμήθηκα... Τις προηγούμενες ημέρες οδήγησα την C- Class W203 του πατέρα μου. Μοντέλο 2004, f/l, 1,8kompressor 163 άτια και το 5άρι αυτόματο της Mercedes, έκδοση Elegance (η πολυτελής). Το αμάξι έχει πλέον 500.475χλμ και εμφανισιακά έχει τα θεματάκια του (κάποια μικρο-χτυπήματα και γρατζουνιές, όχι κάτι άλλο), αλλά μηχανολογικά συντηρείται με επιμέλεια και πάντα είτε αντιπροσωπεία, είτε τελευταίως σε εξειδικευμένο συνεργείο και πάντα αλλάζεται ότι έχει θέμα. Προφανώς λάδια, ξύδια, βαλβολίνες κιβωτίου αλλάζονται ευλαβικά.
Λοιπόν, το εσωτερικό δεν είναι αυτό που θα περίμενε κανείς από MB και, όπως είπα έχει τις φθορές του με τα χρόνια (φυσιολογικές θεωρώ, και μάλλον λιγότερες απ' ότι θα περίμενα), αλλά όλα δουλεύουν άψογα.
Η θέση οδήγησης ρυθμίζεται σε όλες τις κατευθύνσεις, αν και δεν άλλαξα τίποτα και το κράτησα όπως το είχε ο φάδερ, που κάθεται σχετικά ψηλά, μιας και με την εξαίρεση του ύψους βολεύτηκα. Ρύθμισα μόνο τους καθρέφτες.
Ο κινητήρας (με 500Κ χλμ θυμίζω) εννοείται παίρνει μπρος άμεσα, ακούγεται υγιέστατος (και λίγο), δουλεύει σαν καινούριος και γενικά δεν δείχνει σε τίποτα κατά τη λειτουργία του τα χλμ που έχει στην πλάτη του. Αντίστοιχα και το κιβώτιο, ανεβοκατεβάζει ταχύτητες εξαιρετικά ομαλά (συνήθως δεν το καταλαβαίνεις καν), αν και δεν είναι και το πρώτο όνομα σε ταχύτητα. Δεν μας ενδιαφέρει προφανώς εδώ η ταχύτητα των αλλαγών, αλλά η άνεση. Το τιμόνι κανονικό βάρος, τείνει προς το αξιοπρεπές σε αίσθηση ( ), τα φρένα ΟΚ (αν και δεν τα δοκίμασα στα όριά τους), οι επιταχύνσεις χορταστικές από το ρελαντί (κομπρέσσορας , ο οποίος σε πιο... ενδιαφέρουσες επιταχύνσεις ακούγεται πολύ ελαφρώς, ίσα να θυμίσει την παρουσία του ). Η ανάρτηση άνετη και, χωρίς δυστυχώς να το ζορίσω στις στροφές, είμαι αρκετά σίγουρος πως θα πλησιάζει τη βάρκα στο γυαλό Μας ενδιαφέρει αυτό; ΚΑΘΟΛΟΥ. Το αμάξι είναι αγχολυτικό, ταξιδεύει πολύ άνετα, μπαίνεις Θεσσαλονίκη, βγαίνεις Βλαδιβοστόκ ατσαλάκωτος. Ήσυχο, άνετο, απλά πάει.
Το κερασάκι είναι ότι με την ήρεμη οδήγηση στην οποία σε κατευθύνει, η κατανάλωση είναι κάτω από 8lt / 100 χλμ (συνήθως παίζει μεταξύ 7,5 - 7,8). Δηλαδή άνετα έχεις 800χλμ αυτονομία.
Προσωπικά το σκέφτηκα σε κάποια φάση να δώσω την μπεμπέκα και να πάρω αυτό, να δούμε αν θα πιάσει το εκατομμύριο χλμ, αλλά δυστυχώς κάποια πράγματα δεν μου ήρθαν όπως τα περίμενα, και δεν έκατσε η φάση, οπότε παίζει πολύ το ενδεχόμενο να πουληθεί. Θα δείξει το επόμενο διάστημα.
Η σύγκριση με το δικό μου πάντως είναι πολύ ενδιαφέρουσα, καθώς πρόκειται για αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας, ίδιας τιμής, κοντινής ιπποδύναμης και premium και τα δύο. Ε, η μέρα με τη νύχτα. Ακόμα και το ταξίδι στην εθνική, που και το δικό μου είναι εξαιρετικό, είναι διαφορετικό. Εξαιρετικά και τα δύο, αλλά διαφορετικά!
Οι Άραβες ιστορικά είναι μια "πολεμική"[…]
Επρεπε να του σκασει μια κεφαλια με το κράνος ο μη[…]
τελος ο λουης απο μερκ wolff/hamilron clash :worse[…]
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]