Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By citastak
#857080 A καλό. όταν έρχεται ένας φίλος με ηλεκτρικό σπίτι και έχει δοκιμάσει να φορτίσει, νομίζω παίρνει 4-5% σε 70kwh μπαταρία από την απλή μπρίζα σε ένα 3 ωρο (πολύ χονδρικά τα νούμερα, δεν θυμάμαι ακριβώς)
Άβαταρ μέλους
By edmond
#857083
citastak έγραψε:νομίζω δουλεύει το κλιματιστικό σε αυτή τη φάση. Ακόμα και στα πολλά κρύα, δεν δούλεψε το μοτερ. (0 λίτρα βενζίνης στο τέλος της διαδρομής).

Η θέρμανση πως παράγεται για το καλοριφέρ;
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#857085 @ citastak: Θα περίμενα τόσο να παίρνει σε μία ώρα, όχι σε 3. Μήπως έχει βάλει στο αυτοκίνητο κάποια ρύθμιση να μη φορτίζει σε full ένταση ή κάτι δεν πάει καλά με την πρίζα :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By citastak
#857086
edmond έγραψε:
citastak έγραψε:νομίζω δουλεύει το κλιματιστικό σε αυτή τη φάση. Ακόμα και στα πολλά κρύα, δεν δούλεψε το μοτερ. (0 λίτρα βενζίνης στο τέλος της διαδρομής).

Η θέρμανση πως παράγεται για το καλοριφέρ;


Φαντάζομαι electric heater? ή κάποια μινι αντλία;
Πάντως σίγουρα δεν παίρνει μπροστα - εχω κινηθεί μέχρι +2 βαθμούς κελσίου, δεν ξέρω πιο κάτω.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#857090 Όταν λέτε απλή πρίζα εννοείτε απλή σούκο που είχε μπει παλιά χωρίς απολύτως καμμία αλλαγή; Πχ η δίκη μου στο γκαράζ είναι από το 1989 και μάλιστα έχει και 20+ μέτρα από τον πίνακα μου απόσταση. Ούτε ξέρω πως φτάνει το καλώδιο στο γκαράζ.


< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#857091 Όταν λέτε απλή πρίζα εννοείτε απλή σούκο που είχε μπει παλιά χωρίς απολύτως καμμία αλλαγή; Πχ η δίκη μου στο γκαράζ είναι από το 1989 και μάλιστα έχει και 20+ μέτρα από τον πίνακα μου απόσταση. Ούτε ξέρω πως φτάνει το καλώδιο στο γκαράζ.


< >
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#857092
citastak έγραψε:
edmond έγραψε:
citastak έγραψε:νομίζω δουλεύει το κλιματιστικό σε αυτή τη φάση. Ακόμα και στα πολλά κρύα, δεν δούλεψε το μοτερ. (0 λίτρα βενζίνης στο τέλος της διαδρομής).

Η θέρμανση πως παράγεται για το καλοριφέρ;


Φαντάζομαι electric heater? ή κάποια μινι αντλία;
Πάντως σίγουρα δεν παίρνει μπροστα - εχω κινηθεί μέχρι +2 βαθμούς κελσίου, δεν ξέρω πιο κάτω.


Στα mercedes που ξέρω σίγουρα έχει PTC (ηλεκτρική αντίσταση ) που ζεσταίνει το νερό (αντιψυκτικό) για το καλοριφέρ.
Έχει κι άλλο PTC για να ζεσταίνει το νερό της μπαταρίας όταν χρειάζεται.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#857095 PTC θερμαντήρα ή αντλία θερμότητας.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#857096 Σίγουρα δεν θα επιτρέπεται ν'ανοίξεις το θερμικό μοτέρ για να ζεσταθείς, γιατί δεν θα ήσουν με τίποτε κάτω από <50mg CO2. Αυτό που λέει ο drdino.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#857150 Τα Volvo phev είναι με PTC.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#857159 Τα PTC δεν είναι το ίδιο αποδοτικά με τις αντλίες θερμότητας (PTC είναι στο 100%, η αντλία λογικά πάνω από 250% στην χειρότερη), τα χρησιμοποιούν επειδή είναι φθηνότερα υποθέτω και επειδή είναι καλύτερα σε κρύα κλίματα;
Άβαταρ μέλους
By edmond
#857172 Στο yaris πάντως αν πέσει η θερμοκρασία του νερού παίρνει μπρος η μηχανή για το προφανές. Σε ταξίδι δεν το παίρνεις χαμπάρι βέβαια μιας και δουλεύει το θερμικό έτσι κι αλλιώς, εντός πόλης όμως που σέρνεσαι θα πάρει μπρος ακόμα και όταν η μπαταρία έχει επάρκεια.