Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#856513 Τελικά έμαθε κανείς τι συμβαίνει με τον ιμάντα χρονισμού του 1.0αρη και από ποια χρονολογία κατασκευής αφορούν τα προβλήματα που εμφανίστηκαν σε uk,usa,ευρώπη αντιμετωπίζουν το ίδιο θέμα?
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#856700
Sijune21 έγραψε:Τελικά έμαθε κανείς τι συμβαίνει με τον ιμάντα χρονισμού του 1.0αρη και από ποια χρονολογία κατασκευής αφορούν τα προβλήματα που εμφανίστηκαν σε uk,usa,ευρώπη αντιμετωπίζουν το ίδιο θέμα?


Εστειλα μειλ σε Βροχιδη και Σταθη,αλλα με εγραψαν στα παπακια τους,ουτε απαντησαν,εστω με αυτοματοποιημενο.
:lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#856733
Sijune21 έγραψε:
Sijune21 έγραψε:Τελικά έμαθε κανείς τι συμβαίνει με τον ιμάντα χρονισμού του 1.0αρη και από ποια χρονολογία κατασκευής αφορούν τα προβλήματα που εμφανίστηκαν σε uk,usa,ευρώπη αντιμετωπίζουν το ίδιο θέμα?


Εστειλα μειλ σε Βροχιδη και Σταθη,αλλα με εγραψαν στα παπακια τους,ουτε απαντησαν,εστω με αυτοματοποιημενο.
:lol:



Πάρε τηλέφωνο τον Γιάννη Αμπά (http://www.alphaautoservice.gr). Είναι ο πρώην Τεχνικός Διευθυντής του Βροχίδη-Χατζή, που άνοιξε δικό του συνεργείο. Πες του από τον Αλέξανδρο, με το Focus, που άλλαξε καταλύτη την προηγούμενη βδομάδα. Αν θες τον καλώ εγώ, γνωριζόμαστε 20 χρόνια σχεδόν.
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#856898
REALZEUS έγραψε:
Sijune21 έγραψε:Πάρε τηλέφωνο τον Γιάννη Αμπά (http://www.alphaautoservice.gr). Είναι ο πρώην Τεχνικός Διευθυντής του Βροχίδη-Χατζή, που άνοιξε δικό του συνεργείο. Πες του από τον Αλέξανδρο, με το Focus, που άλλαξε καταλύτη την προηγούμενη βδομάδα. Αν θες τον καλώ εγώ, γνωριζόμαστε 20 χρόνια σχεδόν.


Ευχαριστω,δεν επειγει ακομη,θα το κρατησω βεβαια για αργοτερα,απλα να μας φυγει η απορια και η ανασφαλεια για τους κατοχους του 1.0αρη με τον ιμαντα,οχι κατι περισσοτερο.
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#856908
Sijune21 έγραψε:Ευχαριστω,δεν επειγει ακομη,θα το κρατησω βεβαια για αργοτερα,απλα να μας φυγει η απορια και η ανασφαλεια για τους κατοχους του 1.0αρη με τον ιμαντα,οχι κατι περισσοτερο.


Tελικα επειδη περασα απο βροχιδη-χατζη,για κατι αλλο,ειπα να ρωτησω να δω τι θα μου πουν...ενας πιτσιρικος που ηταν εκει μου ειπε οτι 180.000 η 10 ετη αλλαγη ιμαντα,οταν του ανεφερα για προβληματα στον 1.0αρη που υπαρχουν αναφορες σε αμερικη και βρετανια...μου απαντησε πως εχει ερθει οδηγια απο την Φορντ...σε μερη οπου υπαρχει υγρασια γενικα,να γινεται αλλαγη λιγο νωριτερα,πριν τα 10 ετη,στα 9-9,5 γιατι επηρεαζεται απο την υγρασια και δεν ξερω γω τι.

*Ειδα και την e-mach με τιμη 70 χιλιαδες περιπου. :eat: :lol:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#857118 Η PSA που έχει το ίδιο πρόβλημα με τον 1.2 Puretech έχει προτείνει την αλλαγή του ιμάντα κάθε 100.000Km αντί για τα 180.000 που έλεγε αρχικά. Πρακτικά βέβαια, το πρόβλημα εμφανίζεται αρκετά νωρίτερα (στα 50 με 60.000Km), οπότε ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να έχει το νου του για την κατάσταση του ιμάντα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#857132
markvag έγραψε:
224v έγραψε:Αυτό με τους ιμάντες, μου δημιουργησε μια απορία, έχουν οι ιμαντες καλη και κακη ποιότητα??


Στα πάντα υπάρχει αυτό!

edmond έγραψε:Δεν υπάρχει μάνιουαλ για τις βαλβολίνες και οτιδήποτε; Νομίζω πάντως πως ένας μπούσουλας για τα "κοινά" αμάξια είναι τα 60.000 χλμ άντε βαριά 90.000.


Αν δεν κάνω λάθος, οι κατασκευαστές των λιπαντικών δίνουν 2-3 έτη shelf life. Οι κατασκευαστές των αυτοκινήτων που μπαίνουν οι βαλβολίνες λένε εφ' όρου ζωής. :inlove:
Για λάδια είχα ρωτήσει χημικό μηχανικό που δουλεύει σε εισαγωγική γερμανική εταιρείας και μου είχε πει ότι τα λιπαντικά αυτοκινήτων που πουλάνε δεν έχουν ημερομηνία λήξης αρκεί να τα έχεις σε ένα νορμαλ μέρος αποθηκευμένα δηλ όχι κάτω από ήλιο πχ.


< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#857134 Άρα δεν εξασφαλίζει κάποιος το θέμα ιμάντα!!! Τόσο ουσιαστικό όμως εάν κοπεί, η ζημιά που θα προκληθεί είναι μεγάλη εάν Μάλιστα οι βαλβίδες κτυπησουν τα πιστόνια.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#857137
axel12p έγραψε:οπότε ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να έχει το νου του για την κατάσταση του ιμάντα.


πως? :lol:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#857139
dimviii έγραψε:
axel12p έγραψε:οπότε ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να έχει το νου του για την κατάσταση του ιμάντα.


πως? :lol:


Μια καλη ιδεα ειναι να μεινει καποιος μακρια απο τα Γαλλικα αμαξια γενικοτερα :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#857429
George_Prix έγραψε:Μια καλη ιδεα ειναι να μεινει καποιος μακρια απο τα Γαλλικα αμαξια γενικοτερα :shifty:


Και απο τα γερμανικα και απο τα ιταλικα και απο ολα τα ευρωπαικα.BYD μονο,χωρις ιμαντες και φιφες. :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#858050 Ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου Ford Puma

Η νέα γενιά Ford Puma, το δημοφιλέστερο σε πωλήσεις μοντέλο της Ford, έρχεται σήμερα με ακόμα περισσότερο δυναμισμό και μια σειρά από σημαντικές αναβαθμίσεις σε όλους τους τομείς. Τώρα, οι πελάτες στην Ελλάδα μπορούν να παραγγείλουν την νέα γενιά Puma σε εκδόσεις που τροφοδοτούνται με τον προηγμένο κινητήρα βενζίνης 1.0 EcoBoost Hybrid με απόδοση 125PS, 155PS και 170 PS, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων Powershift.

Όλοι οι διαφορετικοί χαρακτήρες της νέας γενιάς του Ford Puma είναι τώρα διαθέσιμοι για παραγγελία στην Ελλάδα, σε 6 διαφορετικά εξωτερικά χρώματα, στα οποία περιλαμβάνεται και το νέο Cactus Grey και συνοδεύονται από την στάνταρ 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect. Δείτε στη συνέχεια αναλυτικά τις τιμές και τον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό των εκδόσεων Titanium, ST-Line, ST-Line X και ST της νέας γενιάς του Ford Puma.

Κινητήρας-έκδοση Τιμή


1.0 EcoBoost 125PS mHEV Titanium € 26.655
1.0 EcoBoost 125PS mHEV Titanium Powershift € 28.546
1.0 EcoBoost 125PS mHEV ST-Line € 27.709
1.0 EcoBoost 125PS mHEV ST-Line Powershift € 29.600
1.0 EcoBoost 125PS mHEV ST-Line X € 30.128
1.0 EcoBoost 125PS Mhev ST-Line X Powershift € 32.018
1.0 EcoBoost 155PS mHEV ST-Line X Powershift € 33.907
1.0 EcoBoost 170PS mHEV ST Powershift € 40.341

https://autogreeknews.gr/nea/nea-lansar ... -ford-puma

To facelift ειναι θετικο πιστευω,αλλα οι τιμες ειναι αρνητικοτατες,δηλαδη αν ξεκιναμε απο 26.600,αντε να βαλω προωθητικη ενεργεια,αντε καμια προσφορα,αντε δωρο και τα εξοδα ταξινομισης,φακελοι κλπ,αντε και μια δωρεαν ασφαλιση,δλδ οριακα αν φτασεις κατω απο 26.000 ευρω,για την πιο προσιτη εκδοση του μοντελου.

Για μενα ειναι οχι,αν εδιναν στις πιο δυνατες εκδοσεις την επιλογη του 1.5αρη,θα μπορουσαν καπως να δικαιολογησουν τις τιμες αυτες,οχι ομως 33 χιλιαρικα για τα 155 αλογα του 1.0αρη με μια ψευτο48βολτη μπαταρια που δεν προσφερει καμια αυτονομια,που με ενα απλο remap των 400 ευρω τα φτανεις ευκολα,ναι θα χασεις την εγγυηση προφανως σε μια τετοια περιτπωση.

Οι τιμες την ηπιων υβριδικων σε ολες τις εταιριες ειναι αστειες.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#858052 Οι ακριβές εκδόσεις είναι ακόμη πιο αστείες. Γενικώς, τα χρήματα που ζητάνε, μπροστά στους ελληνικούς μισθούς, είναι περίπου... τρομακτικά!
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#858078
Anonymous Founder έγραψε:Οι ακριβές εκδόσεις είναι ακόμη πιο αστείες. Γενικώς, τα χρήματα που ζητάνε, μπροστά στους ελληνικούς μισθούς, είναι περίπου... τρομακτικά!


Προφανως δεν σκεφτοναι την δικη μας ανυπαρκτη αγορα. :s_smile Ειχα μια μικρη σκεψη για νεο αυτοκινητο το 2025,αλλα μολις εκανα μια μικρη ερευνα και ειδα τι τιμες παιζουν απο τις εταιριες,απογοητευτηκα πληρως και μαζευτηκα,προτιμω να ριξω ενα χιλιαρικο να συμμαζεω το παλιο να μου βγαλει καμια 5ετια ακομη παρα να σκασω 25χιλιαρα και 30χιλιαρια για χιλιαρακια τρικυλινδρα η υβριδικα των 116 ιππων δες τογιοτα,η κατασταση βεβαια δεν θα βελτιωθει συντομως.

Ειδα το 125αρι στην αντιπροσωπεια κα ειχε ταμπουρο πισω η titanium αν δεν κανω λαθος,με ημιαξονα πισω για αναρτηση,πολυ ωραιες τσιπιες Φορδ. :s_crazy :s_shout
Άβαταρ μέλους
By dimik
#858084 Δεν έχει να κάνει με την ελληνική αγορά μόνο, οι τιμές είναι απαράδεκτες για το τι προσφέρουν παντού.

< >