- 20 Μάιος 2023, 10:56
#817987
Σου λέει χωρίς να σηκώσεις τη βαλίτσα, απλά κυλώντας τη στα ροδάκια, μπαίνεις βγαίνεις σε ΜΜΜ χωρίς να σηκώσεις τη βαλίτσα.
Είναι πολύ μπροστά. Αλλά έχει πάρει χρόνια για να φτάσουν εκεί, όχι μόνο σχεδιαστικά και κατασκευαστικά αλλά η όλη παιδεία που δημιουργεί τη συλλογική συνείδηση και συμπεριφορά.
Αλλά λες για την Αλεξανδρούπολη, λυπηρό αλλά καθόλου σπάνιο, δυστυχώς πολλά από τα ίδια ισχύουν κι αλλού και εκτός Ελλάδας. Γιατί αντίθετα από την Ολλανδία που το έχει καταφέρει στις άλλες χώρες τα συμφέροντα διαπλέκονται πολύ. Άλλοι ζητάνε ποδηλατολωρίδες και διευκολύνσεις και άλλοι τις καταργούν γιατί τρώνε λωρίδα αυτοκινήτων ή εμποδίζουν τα αυτοκίνητα να σταματήσουν για λίγο μπροστά από τα μαγαζιά τους.
Όταν πάω Βόλτα με την οικογένεια ή και άλλη οικογένεια μαζί, τότε η ταχύτητα είναι περί τα 15-20-25. Αλλά το commuting στο Λονδίνο είναι και άσκηση. Και φοράνε ποδηλατικά ρούχα που αλλάζουν στην δουλειά. Βασικά είναι ψιλοσυνεχής κόντρα. Έχω μέση ταχύτητα το πρωί περί τα 21-22 και στην επιστροφή περί τα 19-20. Μέσα στην πόλη με αυτοκίνητα, φανάρια, διασταυρώσεις και περί τα 20-25 σταματήματα. Γενικά κινούμαι με 27-32 (που είναι και το όριο των 20 μιλίων) αλλά σε κατηφορίτσα παραπάνω 35-45+.
Όντως στην εκκίνηση τα ηλεκτρικά κάνουν τη διαφορά, τους βλέπω πως ξεπετιούνται ιδίως στα πρώτα 10-20 μέτρα (30-50 μέτρα τα καλά ή αν ο αναβάτης ξέρει να κάνει ποδήλατο). Μετά φτάνουν και κολλάνε στο όριο των 25χλμ/ώ οπότε τα περνάω εκτός από τα ξεκλείδωτα.
aka onyx !