Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#817946 ειχαμε μια συζητηση πιο πανω σχετικα με urban planning , υποδομες για ποδηλατο κτλ
Βαζω ενα βιντεο timewarp μια διαδρομη απο το σπιτι ενα γυρο στην ευρυτερη περιοχη (Rijswijk)

Σημειώστε οτι δεν χρειαστηκε να σταματησω να πατησω ποδι πουθενα


δεν εχει ηχο
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#817947 Το αντίθετο της; Αλεξ/πολης , Kilo. α-planning σε μας. Πήραν τους δρόμους της πόλης και τα γαμ!@# όλα εδώ. Στένεψαν τα πεζοδρόμια και τους δρόμους, για να φτιαχτούν άθλιοι ποδηλατόδρομοι . @@# το σύμπαν , κάθε μέρα μποτιλιάρισμα στους κεντρικούς. Δεν έχει χώρο να βγείς από το παρκαρσμένο, δε μπορείς να ανοίξεις την πόρτα του οδηγού . τρέλλα.
Ελλαδιστάν
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#817948 Απίστευτο. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι μπορείς να κυκλοφορείς με προτεραιότητα και υποδομές που υποστηρίζουν τον ποδηλάτη τόσο καλά. Είναι πολλά χρόνια μπροστά. Και όλα τόσο άδεια, ούτε ποδήλατα είδα, ελάχιστους πεζούς ή αυτοκίνητα. Πού ήταν όλοι, ξημερώματα πήγες;
Εγώ για τα 4,5χλμ σπίτι δουλειά μια φορά που μέτρησα, κλιπάρω-ξεκλιπάρω 20-25 φορές. Περί τις 4-6 φορές ανά χλμ.... Έχω αναγάγει σε υψηλή τέχνη το να κόβω ταχύτητα εγκαίρως ώστε να ξεκινάω ακριβώς πριν ανάψει το πράσινο ώστε να μην σταματήσω (αλλά και να φύγω πριν τα αυτοκίνητα ώστε να μην τα εκνευρίζω και να θέλουν να με περάσουν, άλλωστε με το όριο ταχύτητας πάω, στην εκκίνηση είναι που τα χαλάμε, νομίζουν ότι θα τους καθυστερήσω και προσπαθούν να με περάσουν δυσκολεύοντάς μου τη ζωή).
Βέβαια πολύ ζιγκ ζάγκ η διαδρομή που επέλεξες αλλά μάλλον πήγαινες χωρίς σκοπό όπως κατάλαβα. Από περιέργεια τι μέση ταχύτητα έχεις; Το έχεις μετρήσει; Γιατί η διαδρομή παρόλο που δεν σταματάς δεν βοηθάει να διατηρήσεις υψηλή ταχύτητα (μπορεί να κάνω λάθος, δεν βοηθάει το timewarp).
Άβαταρ μέλους
By Chris
#817957 Καπως ετσι ειναι, δεν κατεβαινεις σχεδον πουθενα. Αν μπορεις να ισορροπησεις και σταματημενος ακομα καλυτερα. Αλλα γιατι σε τρωει τοσο η μεση ταχυτητα? Δε βιαζομαστε εδω :lol:

Εγω αλλο παραδειγμα δινω παντως. Προσγειωνεσαι ολλανδια και πας σπιτι σου με τα ΜΜΜ χωρις να χρειαστει να σηκωσεις τη βαλιτσα πουθενα, πας μονο με ροδακια. Δοκιμασε το ιδιο αθηνα -> :s_whiteflag
Μετα οπου ροδακια βαλε ροδες αναπηρικης καρεκλας, μπαστουνι τυφλου, κλπ κλπ
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#817962 Ακριβώς έτσι.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#817964 Ταχύτητα δεν μετράω συνήθως γιατί το βλέπω ως commuting , recreation να πάρω λίγο αέρα, χαζεύω δεξιά αριστερά, βγάζω φωτογραφίες τίποτα λουλούδια κτλ … μάλλον αργά θα έλεγα … άντε 20 χλμ την ώρα max , συνήθως πιο κάτω

Είναι 6μιση με 7 το απόγευμα το βίντεο
Ήταν ημιαργία η συγκεκριμένη μέρα αλλά γενικά εδώ η περιοχή δεν είναι και ιδιαίτερα crowded και τις άλλες μέρες , καμια σχέση με το να κατέβεις κέντρο πχ .

Το σταματα ξεκινα είναι κουραστικό αλλά υπάρχει λύση = ηλεκτρικό ποδήλατο . Γενικά δεν ήμουνα ποτέ υπέρ του ηλεκτρικού όσο το έβλεπα ως σπορ , αλλά εδώ που το βλέπω ως βασικό όχημα μετακίνησης το έχω εκτιμήσει . Ειδικά στις εκκινήσεις είναι όλη η διαφορά , δεν κουράζεσαι να αποκτήσεις ορμή ξανά . Μπορεί αμα έχεις βγει γι αθλητισμό να μη σε νοιάζει αλλά όταν πας στη δουλεια σου , για κούρεμα πχ, για σουπερμάρκετ , δε θες ούτε να ιδρώνεις ούτε τίποτα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#817978 Ίσως είμαι περίπτωση!! Αλλά πάω αεροδρόμιο με το βαλιτσάκι και τις ρόδες με ΜΜΜ παίρνω το λεωφορείο στην Κηφισίας και στο δαχτυλίδι αλλάζω με το λεωφορείο για αεροδρόμιο η τον προαστιακό. Και ανάποδα φυσικά, όταν είμαι μόνος...
Επίσης φτάνω Πάτρα η και Θεσσαλονίκη μέσω σταθμού Λαρίσης η ΣΚΑ.

.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#817979
KiloMeater έγραψε:ειχαμε μια συζητηση πιο πανω σχετικα με urban planning , υποδομες για ποδηλατο κτλ
Βαζω ενα βιντεο timewarp μια διαδρομη απο το σπιτι ενα γυρο στην ευρυτερη περιοχη (Rijswijk)

Σημειώστε οτι δεν χρειαστηκε να σταματησω να πατησω ποδι πουθενα


δεν εχει ηχο

Βόλτα με ποδήλατο χωρίς αυτοκίνητα και χωρίς αδέσποτα :lipsealed:
Ανέβασε το και σε νορμάλ ταχύτητα, να το βλέπουμε όταν θέλουμε να χαλαρώσουμε!
Σαν ψεύτικο είναι το τοπίο.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#817983 Εν τω μεταξύ... Rijswijk. Πως στον @#$% προφέρεται αυτό το πράγμα; :s_wacko
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#817987 Σου λέει χωρίς να σηκώσεις τη βαλίτσα, απλά κυλώντας τη στα ροδάκια, μπαίνεις βγαίνεις σε ΜΜΜ χωρίς να σηκώσεις τη βαλίτσα.
Είναι πολύ μπροστά. Αλλά έχει πάρει χρόνια για να φτάσουν εκεί, όχι μόνο σχεδιαστικά και κατασκευαστικά αλλά η όλη παιδεία που δημιουργεί τη συλλογική συνείδηση και συμπεριφορά.

Αλλά λες για την Αλεξανδρούπολη, λυπηρό αλλά καθόλου σπάνιο, δυστυχώς πολλά από τα ίδια ισχύουν κι αλλού και εκτός Ελλάδας. Γιατί αντίθετα από την Ολλανδία που το έχει καταφέρει στις άλλες χώρες τα συμφέροντα διαπλέκονται πολύ. Άλλοι ζητάνε ποδηλατολωρίδες και διευκολύνσεις και άλλοι τις καταργούν γιατί τρώνε λωρίδα αυτοκινήτων ή εμποδίζουν τα αυτοκίνητα να σταματήσουν για λίγο μπροστά από τα μαγαζιά τους.

Όταν πάω Βόλτα με την οικογένεια ή και άλλη οικογένεια μαζί, τότε η ταχύτητα είναι περί τα 15-20-25. Αλλά το commuting στο Λονδίνο είναι και άσκηση. Και φοράνε ποδηλατικά ρούχα που αλλάζουν στην δουλειά. Βασικά είναι ψιλοσυνεχής κόντρα. Έχω μέση ταχύτητα το πρωί περί τα 21-22 και στην επιστροφή περί τα 19-20. Μέσα στην πόλη με αυτοκίνητα, φανάρια, διασταυρώσεις και περί τα 20-25 σταματήματα. Γενικά κινούμαι με 27-32 (που είναι και το όριο των 20 μιλίων) αλλά σε κατηφορίτσα παραπάνω 35-45+.
Όντως στην εκκίνηση τα ηλεκτρικά κάνουν τη διαφορά, τους βλέπω πως ξεπετιούνται ιδίως στα πρώτα 10-20 μέτρα (30-50 μέτρα τα καλά ή αν ο αναβάτης ξέρει να κάνει ποδήλατο). Μετά φτάνουν και κολλάνε στο όριο των 25χλμ/ώ οπότε τα περνάω εκτός από τα ξεκλείδωτα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#818173 Άλλαξα εμπρός τακάκια (μάρκας Vandorm) στα μισά χλμ από όσα είχαν κρατήσει τα Shimano και εδώ και καιρό δεν φρενάρανε καλά. Είναι η περίπτωση του αγοράζω φτηνά, αγοράζω διπλά. Αλλά αυτό δεν ισχύει για τα ΕBC που έχω πίσω και μέχρι στιγμής είναι εντελώς ικανοποιητικά κι ας τα είχα αγοράσει σε προσφορά σε εντελώς εξευτελιστική τιμή. Σήμερα έβαλα EBC και εμπρός, χάλια στην αρχή (πραγματικά απογοήτευση, θα γίνουν φρένα αυτά;) αλλά πήγα βόλτα ανηφορική ώστε μετά να έχει καλές κατηφόρες και σχεδόν στρώσανε, μεγάλη διαφορά.

Οι ανηφόρες είναι όντως πολύ καλή άσκηση (όπως έλεγε και ο Τρύφωνας-harpymonk). Μια που περιέχεται στη σημερινή μου βόλτα είναι σε σχετικά ήσυχο δρόμο και από φανάρι σε φανάρι είναι περί το 1,5χλμ άρα είναι εύκολο να γίνονται συγκρίσεις (για να αξιολογώ τη βελτίωσή μου). Βελτίωση του FTP λέει το Garmin (το υπολογίζει αυτόματα).

Αλλά σημαντικό θέμα είναι μετά από μια σχετικά έντονη/επίπονη άσκηση η κατάλληλη διατροφή για την αποκατάσταση. Λένε για πρωτεΐνες και υδατάνθρακες σε μισή με 1 ώρα από το τέλος της άσκησης. Σταμάτησα να το θεωρώ παπαρολογία όταν είδα ότι όταν το ακολουθώ δεν έχω κράμπες το βράδυ και την άλλη μέρα δεν είμαι πιασμένος οπότε μπορώ να ξαναπιέσω.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#819543 αφου σας αρεσε το προηγουμενο βιντεο, βαζω ενα ακομα απο τη σημερινη μου βολτα, περιπου 35 χλμ, ψιλοτυχαια διαδρομη

Άβαταρ μέλους
By edmond
#819554 Λολ :omg:
Βασικά δεν μπορώ να καταλάβω αν το ποδήλατο είναι του πανακρίβου(είναι :lol: ) ή η ντουκάτι είναι φθηνή! :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#821314 Επεισοδιακή ποδηλατάδα σήμερα. Ξεκίνησα νωρίς νωρίς, κατά τις 6:40 για πρωινή βόλτα πριν πιάσουν οι ζέστες (φτάσαμε 29-30 βαθμούς χθες στο Λονδίνο). Κάποια στιγμή συνειδητοποιώ ότι το τηλέφωνο μου δεν είναι πια στην τσέπη μου. Γύρισα σπίτι και είδα στης γυναίκας μου το τηλέφωνο πού είναι το δικό μου (της είχα στείλει σχετικό σύνδεσμο για να βλέπει που είμαι). Το βλέπω σε ένα σημείο μέσα στο πάρκο που σε κατηφόρα με ταχύτητα είχε ανωμαλίες και μάλλον εκεί θα μου έπεσε (ίσως κάπου στο υποσυνείδητο να άκουσα κάποιον ήχο πέρα από το ντραγκαντρούγκα που έκανε το ποδήλατο αλλά δεν έδωσα σημασία). Μέχρι να επιστρέψω εκεί όμως το τηλέφωνο μου είχε πάει αλλού. Το πήρα τηλέφωνο αλλά δεν απάντησε (βέβαια το έχω στο πολύ σιγανό πριν τις 7:30 το πρωί οπότε μπορεί να μην ακούστηκε). Και έτσι άρχισα την παρακολούθηση, δρόμο παίρνω δρόμο αφήνω, σταματώντας κάθε τόσο να δω που έχει πάει. Κάποτε περί τα 10 χλμ μετά το έφτασα σε ένα McDonalds. To παίρνω τηλέφωνο στο πάρκινγκ αλλά δεν ακούω τίποτα, έναν μέσα σε αυτοκίνητο που μασούλαγε (afrocaribbean με τελείως εγκληματική φάτσα, ξέρω σαφής προκατάληψη αν και σε καλό καινούργιο αυτοκίνητο) που τον ρώτησα δεν απέδωσε (και δεν με έδειρε) οπότε μπαίνω μέσα στο μαγαζί με το ποδήλατο ανά χείρας, όπου βλέπω 2 τύπους να έχουν το τηλέφωνό μου στο χέρι και να σκέφτονται αν πρέπει να το απαντήσουν. Απλώνω το χέρι και τους λέω μπορώ να έχω το τηλέφωνό μου σας παρακαλώ. Και μου το έδωσαν. Μου ζήτησαν να δουν ότι μπορώ να το ξεκλειδώσω που έγινε από μόνο του μόλις το έπιασα στο χέρι μου.
Δεν ξέρω τι νόμιζα ότι θα έκανα αν έβρισκα όποιον το είχε αλλά το ότι ήμουν μέσα στο μαγαζί και το ότι το είδα φάτσα κάρτα σίγουρα διευκόλυνε τη θέση μου διαπραγματευτικά.
Δεν λέω ότι ήταν άγγελοι αλλά δεν νομίζω ότι ήταν κλεφτρόνια απλά το είδαν το μαζέψανε και το είχαν μαζί τους. Ήταν ξένοι (ίσως ρουμάνοι) με νοικιασμένα ηλεκτρικά ποδήλατα.
Τέλος καλό όλα καλά. Επέστρεψα το τηλέφωνο της καλής μου και πήγα άλλη μια βόλτα να χαλαρώσω.

Σχετικά με το τηλέφωνο realme 7pro (180+γραμμάρια+μαμά σιλικονένια απλή θήκη) που έχει πέσει πολλές φορές σε πολλές επιφάνειες χωρίς πρόβλημα. Σήμερα επιβίωσε πτώσης σε άσφαλτο με περί τα 40-47χλμ (το είδα στην καταγραφή ότι με πόσα πήγαινα σε εκείνο το σημείο) και ο απολογισμός έχει ως εξής: οι 3 από τις 4 γωνίες της θήκης έχουν γκρατζουνιστεί και η μαμά προστασία οθόνης έκανε 6 μικρές ρωγμές, 3-5χιλιοστών, 3 στην άκρη και άκρες 3 πιο κεντρικά. Μια χαρά, μπράβο realme.