Ανάρτηση πολύ καλή.
Φρένα αξιοπρεπή αλλά δεν έχω καλό μέτρο σύγκρισης με άλλο της ίδιας κατηγορίας (τα πλησιέστερα που έχω οδηγήσει είναι Vespa GTS 300 με σαφώς χειρότερα φρένα και Kymco Xciting 400 με, νομίζω, κάπως καλύτερα)
Χώροι ικανοποιητικοί.
Συναρμογή πλαστικών μέτρια.
Σέλα & άνεση οδηγού/συνεπιβάτη, πολύ καλή.
Γκάζι υπεραρκετό για ένα άτομο έως 110 kmh, για δύο άτομα συνολικού βάρους 130-135kg, ίσως θα ήθελα κάποιες φορές λίγο παραπάνω στις χαμηλές στροφές.
Έχει κάψει λίγο λαδάκι στα πρώτα 800 km. Ίσως 50 ml.
Οριακά διαχειρίσιμο εν στάσει από άποψη βάρους (="όπισθεν" με τα πόδια σε ελαφρά ανωφέρεια/στήριξη με το ένα πόδι προς αποφυγή πτώσης επί μ@λ@κίας κλπ).
Κατανάλωση πόλης με συνήθεις διαδρομές 12-20 χλμ τη μέρα, είναι λίγο πιο πάνω απ' ό,τι περίμενα, άνετα 4,5-4,8lt/100 km, αλλά μένει ακόμη λίγο στρώσιμο και κάποια γερά ανοίγματα. Προσωπικά περίμενα κάτι πιο κοντά στο 3,9-4,3 lt/100 km, αλλά θα δείξει.
Σε οποιεσδήποτε πιο ανοικτές διαδρομές είναι πολύ χαμηλή.
Ακόμη και καλοκαίρι ο αέρας πάνω από τα 60 kmh είναι κάπως ενοχλητικός χωρίς παρπριζ, οπότε το φθινόπωρο θα μπει σίγουρα...
Τώρα που ζεσταίνει ενίοτε κάνω κάποιες εκπτώσεις στον προστατευτικό εξοπλισμό (εννοώ στα ρούχα, όχι στο κράνος και τα γάντια), βοηθήστε με να ξαναμπώ στον ίσιο δρόμο
Εννοείται (για τους ίδιους λόγους) δεν φοράμε βερμούδα και πάντα με κλειστό παπούτσι -ιδανικά κάτι σκληρό και ψιλο άκαμπτο.
Πάντα όρθιος.
Προσυπογράφω τα του citastak, για θερμοκρασίες από 30 κ πάνω, μόνο για διάτρητες καταστάσεις μιλάμε εν Ελλάδι (έχει η Revit κάποιες αξιοπρεπείς προτάσεις) ή κάτι σαν το Icon Field Armor Compression Shirt / Spidi Base Tech Armor.
Παντελόνι επίσης καλοκαιρινό, βγαίνουν αρκετά όμορφα cargo/chino , η Dainese / Spidi / Revit έχουν , γύρω στα 150 -250€. Βγαίνει κ η Nordcode με μια αξιότιμη επιλογή σε cargo (αν και οι προστασίες είναι λίγο ογκώδεις αλλά ίσως παίζει μια κοπτοραπτικη με Seesmart) , με χαλάει το Tefflon όμως που χρησιμοποιεί για αδιαβροχοποιηση. Από τότε που είδα τη ταινία με τον Μαρκ Ραφαλο για την DuPonte που το κατασκευάζει, ανησύχησα λίγο.
Μποτάκια επίσης, Stylmartin , Revit που έχω πάρει μέχρι τώρα, υπηρετούν το urban casual moto που έχω κατά νου. Μιλάμε επίσης για καλοκαιρινές καταστάσεις, που το πόδι παίρνει αέρα, έχει ειδικά αντι-ιδρωτικα υφάσματα, καμιά σχέση με αυτό που φαντάζεται κανείς όταν σκέφτεται καλοκαίρι και μποτάκι
Ελπίζω να βοήθησα, όλοι όρθιοι
https://www.bikeit.gr/nea-moto-guzzi/it ... ai-episima
Fiat Panda 7,6l/100km
https://www.cycleworld.com/motorcycle-r ... de-review/
Για να δούμε αν αυτή τη φορά θα βρει το κοινό της.
Fiat Panda 7,6l/100km
Εντάξει, όμορφη είναι, το σύνολο μοτέρ και μετάδοσης είναι σούπερ γι'αυτή την χρήση, αλλά πάντοτε κάτι δεν έχει γίνει σωστά. Αν και το V85 νομίζω τα πάει αρκετά καλά και όλοι λένε τα καλύτερα. Αλλά εκεί είναι άλλη κατηγορία, λιγότερο απαιτητική.
I'm a Guzzi fan (and owned a V85TT), but its heavier than the new R1300GS. The suspension is shorter than I'd hoped, and I was expecting Noale (Aprilia) sourced dynamic suspension. As it stands, the 2015 Aprilia Caponord 1200 (which I also owned) is still a better bike - faster and better suspension - for much cheaper.
(κυκλοφορούν ωραία vids με το V85 με πυράκια κλπα) , αποθαρρύνουν κάποιους.
Τον Ewan McGregor όχι
Κ αυτό πριν πάμε σε διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, που θα πηγαίνεις για σέρβις, τι τιμές θα χρεώνουν κλπα.
Γενικά , όχι τόσο εύκολη επιλογή όσο η αδιαμφισβήτητη ελκυστική εμφάνιση προτάσσει.
Την DUCATI MULTISTRADA V4 RS
και την BMW M1000XR
Μπορει να γερναω δεν ξερω αλλα δεν βρισκω καμια χρησιμοτητα και στις δυο περα απο την "φιγουρα" να τις εχεις και φυσικα την ικανοποιηση αυτων που τις κατασκευασαν.
Περα απο αυτο και οι δυο ειναι "κοσμηματα"
Fiat Panda 7,6l/100km
Μόνον επαρχιακοί δρόμοι αξίζουν, παλιές εθνικές, κλπ. Και εκεί, δεν θέλεις τεράστιο όγκο και βάρος για να το απολαύσεις. Δεν είναι τυχαίο που μικρές μηχανές 500, 600 άντε βαριά 850 κ.εκ έχουν γίνει δημοφιλείς ξανά.
Οι μεγάλες παραμεγάλωσαν και παραακρίβυναν. Και απευθύνονται σε όλο και λιγότερους. Οι νεότεροι γενικώς δεν ψήνονται για μηχανές ούτως ή άλλως. Έχουν αλλάξει οι προτεραιότητες και οι επιθυμίες.
Στις συγκεκριμενες υπαρχουν οι βασικες εκδοσεις με 160-170 αλογα και καμια 15 χιλιαδες ευρω λιγοτερα που κανουν ακριβως οτι κι αυτες απλα λιγο πιο χαλαρα , αργα και ηρεμα. Ε και; Απο ποτε τα 160 αλογα ειναι λιγα για σπορ τουρισμο;
Επειδη εκανα μια μεγαλη βολτα προσφατα ενα GS 1250 φιλου, δεν καταλαβαινει τιποτα απο πολη, κινηση και τετοια. Εχει ενα σκασμο ηλεκτρονικα που βοηθουν στο καθημερινο, εναν ροπατο κινητηρα που ψοφαει για βολτες και τελικα αν κανεις απο ολα, και πολη και ταξιδι και βολτα δηλαδη, ειναι μια χαρα. Αν εξαιρεσεις δε τις επιτοπιες μανουβρες, το βαρος του χανεται μολις κυλησουν οι ροδες. Ζηλεψα ειναι η αληθεια... Πουλαω ενα νεφρο , το θελει κανει;
Fiat Panda 7,6l/100km
PaNick67 έγραψε:Πουλαω ενα νεφρο , το θελει κανει;
κράτα το για την ώρα που θα αρχίσεις να αλλάζεις μπεκ κάθε βδομάδα.