Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#819529 Πόσο κοστίζει μια αλλαγή προφυλακτήρα σε MX;
Ξέρει κανεις;
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#819531
Serf έγραψε:Δεν έχω άποψη. Μόνο για πέμπτη πόρτα σε Model 3 μπορώ να πω...

€870,97 + ΦΠΑ
Αλλαγή κομπλε; Με εργατικα;
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#819537
Serf έγραψε:Καλά θα ήταν. Το ανταλλακτικό μόνο!

Φθηνα ειστε.
Γερμανια στο χαλαρο 3000€ χωρια τα εργατικα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#819539
bibendum έγραψε:Ν αναπτύξουμε τον φαναρτζοτουρισμο


< >

:lol:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#819555
edmond έγραψε:Για μεταφορική τον κόβω τον Βούλγαρο παρά για οδική.
Από Κωνσταντινούπολη είναι το συγκεκριμένο.

.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#819562
Serf έγραψε:Καλά θα ήταν. Το ανταλλακτικό μόνο!
Γνωρίζεις τα υπόλοιπα ή κομπλέ;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#819926 Μιας και είχαμε κάνει μια αναφορά πρόσφατα σχετικά με την ασφάλιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Τα ηλεκτρικά, ο μεγάλος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών εταιρειών
Οι μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες στις ΗΠΑ, αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι, την ασφάλιση ηλεκτρικών οχημάτων γιατί σε περίπτωση τυχόν επισκευής των μπαταριών, καλούνται να αποζημιώσουν τους κατόχους, με υψηλότατο τίμημα!

Ηλεκτρικά μοντέλα με λίγα χιλιόμετρα στο οδόμετρο, οδηγούνται στον κάλαθο των αχρήστων, σε περίπτωση ζημιάς μετά από ένα ατύχημα. Προσοχή, όχι μεγάλης ζημιάς. Ικανής όμως να αγγίξει ευαίσθητα «σημεία» όπως αυτά των μπαταριών.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι ασφαλιστικές εταιρείες να ανεβάζουν συνεχώς τα ασφάλιστρα για τα συγκεκριμένα μοντέλα ούτως ώστε να καλύψουν τη «χασούρα» στα κέρδη τους. Μάλιστα, πολλές από αυτές, κάνουν ότι μπορούν προκειμένου το πακέτο ασφάλισης που θα προσφέρουν, να μην είναι δελεαστικό προς τον πελάτη ώστε να μην του ασφαλίσουν το όχημα!

https://www.drive.gr/news/kosmos/ta-ilektrika-o-megalos-ponokefalos-ton-asfalistikon-etaireion
Άβαταρ μέλους
By Serf
#819965 https://www.tesla.com/roadster/reserve#payment

Όπως σχολίασε κάποιος στο Facebook:

Κάνει "εσωτερικό δανεισμό" θα μαζέψει προκαταβολές για να φτιάξει εργοστάσιο που θα φτιάχνει τα roadster Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#819972 Αυτό ναι, φαίνεται ωραιότατο (και με σωστά φρένα)

Σπεκς έχουν ανακοινωθεί?
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#821228 Η μπιφτεκα γυρισε σε φιλο.
Πηγαμε σημερα στην Τεσλα. 4 εβδομαδες χρονος παραδοσης :shifty: , εχει βελτιωθει αισθητα η ποιοτητα στο 3 και το Υ αλλα με προβληματισε το καθισμα οδηγου/συνοδηγου.
Ερχεται η ώρα και για αλλον :ninja:
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#821357
Serf έγραψε:Για πες!!! :ninja:

Τι να πω? Για μενα δεν θα αποκαλυψω ακομα τιποτα γιατι δεν υπαρχει κάτι.
Μεταξυ μας δεν ειμαι φαν της Τεσλα, τα μονο συν που εχει και θα με εκανε να γυρισω την μπιφτεκα χθες ειναι δικτυο φορτιστων και τιμή. Ειδικά το δευτερο ειναι αχτυπητο. Ελπιζω να πεσει κιαλλο και εκει θα με δειτε και μενα στο κλαμπ να την γυρναω και εγω :shifty: .
Ο φιλος που το εκλεισε χθες εχει Mini Cooper S του 2019 μοντελο.
Ορκιζοταν μεχρι χθες το πρωι, στο εγω δεν θα παρω ηλεκτρικο μεχρι την απαγορευση των θερμικων, αλλα εχει μπει στο τρυπακι οτι θελει αλλο αμαξι γιατι βαρεθηκε.
Προχθες τον καταφερα να κοιταξει Plug in Hybrid :shifty: , αλλα χθες οπως ειμασταν για καφε καπως το εφερε η κουβεντα (απο μενα) και επεσε το χαρτι χρησης της ηλεκτροκινησης, οποτε επεσε η προταση στον χαβαλε παμε να δουμε τεσλα που ειναι 2' με τα ποδια. Μπηκαμε χαζεψαμε, εγινε test drive επιτοπου (ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΜΟΝΗ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ 30' :rant: :rant: )
Το μονο που ξυνιζε τον φιλο ειναι οτι δεν εχει παρκινγκ για να φορτιζει το βραδυ και ελεγε ναι αλλα οι φορτισεις αυτο το αλλο τα κλασσικα με τις δηθεν αναμονες.
Οταν του παρεθεσα τα στοιχεια απο την πραξη, ειδαμε την πενιχρη επιδοτηση των 4500€ απο την κυβερνηση, το παμφθηνο κοστος συντηρησης (αλλο να δινεις 100€ για το ηλεκτρικο) αλλο να δινεις 700€ για λαδοφιλτρα στην αντιπροσωπεια και δεν βαζουμε τιποτα δισκους τακακια, βαλβολινες για διπλοσυμπλεκτο που εκει δινεις ολα μαζι στην καλυτερη περιπτωση 1100€, το φθηνο κοστος φορτισης (δεν ρωτησαμε αν ειναι τζαμπα στην Γερμανια :shifty: , οπως στην Ελλαδα :inlove: , το τζαμπα παρκινγκ στους δρομους (αλλα σε δημοσιους φορτιστες :shifty: ) οταν στην Φρανκφουρτη στο παρκομετρο πληρωνεις 50 σεντ τα 15' της ωρας..., ενω στις θεσεις των ηλεκτρικων ειναι 3 ωρες και πληρωνεις μονο την φορτιση :shifty: , μηδεν τελη κυκλοφοριας (καλα το Μινι δινει 86€/ετος), φθηνοτερα ασφαλιστρα. Βγηκε ενα διολου ευκαταφρονητο ποσο κερδους και το εκλεισε.
Ρωτησαμε εν τω μεταξυ ποσο καιρο θελουν τα αμαξια και μας ειπαν M3 και Υ 4 εβδομαδες απο την στιγμη της παραγγελιας γιατι δεν υπαρχει κανενα προβλημα στα εργοστασια και στις μεταφορες.
Κανονικο το πηρε οχι LR. Ετσι κι αλλιως κανει συνηθως γυρω στα 20.000χλμ/ετος αλλα οι καθημερινες αποστασεις ειναι του στυλ 50χλμ/ημερα για σπιτι δουλεια. Καμια εκδρομη δεν ειναι θεμα φορτιστες εχει παντου.
Σε μενα το μονο θεμα ειναι οι στασεις γιατι οταν ειμαι για παραδειγμα Φρανκφουρτη Βιεννη στο 90% των περιπτωσεων δεν σταματαω ουτε για κατουρημα 6,5 με 7 ωρες στον δρομο μονοκουκι βγαζω ανετα. Αλλα ο φιλος θελει καθε 3 ωρες να σταματαει. θα κανουμε και καθοδο Ελλαδα παρεα δυο αυτοκινητα. Οποτε θα δουμε και Φρανκφουρτη-Κοζανη για τον φιλο στην πραξη.