Για μοτοσικλέτες, σκούτερ και άλλα δίτροχα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#811872 Καλά, δεν λέω καλά και σώνει κόκκινο. Σήμερα ταξιδεύαμε παρέα για λίγο με ένα Tesla Y σε κόκκινο, και προσωπικά το βρήκα ωραιότατο από τα άσπρα, γκρι, ασημί και μαύρα που βλέπεις συνήθως.
Γενικώς επίσης, στα μηχανάκια, τα έντονα χρώματα είναι πάντα καλύτερα για να σε βλέπουν.
Αλλά ναι μωρέ, σιγά μην βγαίνει σε έντονο χρώμα το Beverly. :s_no
Εικόνα

:s_blush
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#811874 Με γεια το Bev! καλοταξιδο και απεφτο! Ωραιο χρωμα, σοβαρο. Εχω βαρεθει να το βλεπω σε μαυρο ματ.

Χαλια ειναι το κεραμιδι ΗΦ αν το δεις live.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#813818 Σας ευχαριστώ! πράγματι όπως λέει ο NiTse, είναι πιο φωτεινό από κοντά, και πιο ανοιχτό από το αντίστοιχο μπλε της Vespa.

Έως τώρα είμαι ακόμη στο στρώσιμο, αλλά πολύ ευχαριστημένος.
Καταναλώσεις λογικές που σίγουρα θα πέσουν όταν ανοίξει το μοτέρ.
Δικάβαλο μια χαρά, προφανώς αλλάζει η συμπεριφορά του βέβαια (από την ελάχιστη εμπειρία μου θεωρώ ότι η αλλαγή αυτή είναι λιγότερο έντονη σε μεγάλες μοτοσυκλέτες και οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι τα scooter είναι ήδη σχετικά πισώβαρα).
Πιθανόν στο δικάβαλο μεγάλων ταχυτήτων να βλέπει κανείς την πραγματική διαφορά του 400hpe, αλλά δεν έχει ακόμη δοκιμαστεί και μάλλον ούτε πρόκειται (δεν τρελαίνεται η :inlove:)
Χώροι ικανοποιητικοί για τις καθημερινές μας μετακινήσεις. Επίσης παρότι δεν έχει επίπεδο πάτωμα, έχει γάντζο μπροστά, όπου μπορείς να κουβαλήσεις ογκώδη αλλά όχι πολύ βαριά πράγματα (προφανώς όχι εξάδες με νερά).
Σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας/αυτοκινητόδρομο δεν χρειάστηκε να βγω ακόμη για να δω συμπεριφορά/επιδόσεις εκεί.

Ευέλικτο όπως το ήθελα, αλλά ακόμη και αυτό, αν κάπου δεν παρκάρεις σωστά ή κάνεις κάποιον άγαρμπο ελιγμό και χρειαστεί να οπισθοχωρήσεις "με τα πόδια", δεν είναι ό,τι πιο εύκολο να σύρεις τα 185 κιλά του σε οτιδήποτε πέραν μιας αναπαίσθητης ανωφέρειας (αντίστοιχα δύσκολο να το κατεβάσεις από το διπλό σταντ όταν έχεις παρκάρει με τη μούρη σε ελαφριά κατηφόρα). Εδώ πραγματικά βλέπεις τα πλεονεκτήματα των δικύκλων που ζυγίζουν έως 150kg. Ειδικά τα μικρά αερόψυκτα των 100kg (π.χ. Honda Vision, Peugeot Tweet-SYM Symphony-Piaggio Liberty), τα κάνεις ό,τι θέλεις...

Το φθινώπορο θα προστεθεί κουβερτούλα και παρμπριζ (για το τελευταίο είμαι ανάμεσα στο πιο όμορφο-σπορ μεσαίου ύψους και στο "παπουδέ" που δημιουργεί και "χούφτες" που καλύπτουν τα χεράκια μας).

Τέλος, για συνεργείο όταν έρθει η ώρα λέω να τιμήσω Ξανθούλη ή Καλέμη λόγω συστάσεων & πιο βολικής τοποθεσίας, πάντως και ο Κρασσάς δεν μου έκανε κακή εντύπωση.

Υ.Γ. προς το παρόν δεν καίει λάδι (220 km μόνο όμως).
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#813820 Η καταναλωση μπορει και να ανεβει μετα το στρωσιμο, ειναι γλυκο το γκαζι (ακομα κι αυτο των σκουτερ)

Για το σπρωξιμο, καλυτερα διπλα του ορθιος, το ενα χερι στο τιμονι το αλλο στην χειρολαβη τους συνεπιβατη και το πας ευκολα μπροστα - πισω, εχεις και το φρενο για να μην σε παρει η κατηφορα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#819082 Με αφορμή τις δηλώσεις του CEO της MV Agusta πως η Ducati φτιάχνει σχεδόν τις μισές της μοτοσυκλέτες στην Ταϊλάνδη, κάθισα λίγο να το ψάξω και... Waouh που λέει και ο Γιάνης! :lol:
Honda, Ducati lead shift to big motorbikes in Thailand
https://asia.nikkei.com/Editor-s-Picks/ ... -Thailand2
Thailand now accounts for about 15% of global big bike manufacturing, according to our research -- output worth well over $1 billion. Triumph was the first manufacturer to make Thailand a key export base, launching full assembly in 2007. It produced more than 40,000 bikes in the country last year, about 80% of its global sales volume. Honda has relocated assembly for most of its under-700cc motorbikes from Japan to Thailand, where it produces 16 models for global export. Ducati's latest plant expansion doubled capacity to 20,000 units a year.

Major brands continue to introduce new Thailand-produced models. In November Ducati said its new flagship bike, the Panigale V4 "superbike," would be assembled in Rayong for delivery to Asian markets.

To πιο εντυπωσιακό νούμερο είναι η Triumph βέβαια! Σχεδόν 80% της παραγωγής της εκεί! :s_omg

Πώς έγινε αυτό (Μητσοτάκη, διάβαζε να μαθαίνεις, για να μην έχουμε ξανά παρατράγουδα):

In 2012, Thailand's Board of Investment issued a package of incentives for the manufacture of motorbikes of at least 500cc, and expanded this to bikes over 250cc in 2013. The benefits include tax-free import of machinery, unrestricted foreign ownership and corporate tax holidays for engine manufacturing. The BOI also negotiated directly with Triumph and Ducati to win their pre-2012 investments.
The government has recently signaled continued support for motorbikes and cars with a 3.7 billion baht ($111.8 million) vehicle R&D testing center and proving ground currently under construction.


The second reason manufacturers are expanding in Thailand is to avoid import tariffs and gain competitive access to both the domestic market and others linked to the country by free trade agreements, including the rest of ASEAN. Vehicle import duties in ASEAN are extremely high: Thailand has a 60% tariff on imported motorbikes, and rates can exceed 100% in other countries. This makes bikes from Europe and the U.S., which have no relevant trade agreement with ASEAN, extremely uncompetitive.

A Ducati executive told FT Confidential Research that tariffs, rather than production costs, were the main reason for expanding production in Thailand. Harley-Davidson similarly cited trade barriers as its motive for opening a plant there. Although Japanese manufacturers can now export to Thailand without tariffs under a bilateral free trade agreement, exporting from Thailand still reduces trade barriers to some markets.

Third, Thailand's manufacturing "supercluster" on the eastern seaboard is a highly competitive production base for vehicles and related components. Ducati said the supply chain and quality of labor make Thailand an ideal export base. According to the BOI, Honda invested in big bike production in Thailand in part because as much as 95% of parts for each model can be sourced locally.


Εντυπωσιακό κατόρθωμα σε λιγότερο από 15 χρόνια, μπράβο τους! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#819085 Θα την πουλήσω σε λίγο ως συλλεκτική τη δική μου όντας αυθεντική γιαπωνέζικη. :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By bebes
#819090 Η αγορά εχει κατακλυστεί απο τα Κινέζικα.
Ακόμα και ευρωπαϊκά μοντέλα που κατασκευάζονται εδω, έχουν καποια κινέζικα περιφερειακά (Απρίλια Τουόνο που πηρε γιος φιλου).

Τα "Ταϊβάν" θεωρούνται premium :lol:
Άβαταρ μέλους
By bebes
#819443
BARHonda έγραψε:Ποιο Tuono? 660? Για ποια περιφερειακά μιλάμε;

Λάθος έκανα.
Tuareg 660 ειναι.
Ο κάτοχος μου ειπε οτι "εχει κάποια κινέζικα πράγματα επανω", οταν τον δω θα κοιτάξω, γιατί κι εμένα με παραξένεψε