Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#810660 Έχω αυτό εδώ που δείχνει καλά το AFR
https://datazap.me/u/giuseppe-busso/log ... =0-2-3-4-5

έχω και αυτό όμως
https://datazap.me/u/giuseppe-busso/log ... =0-2-3-4-5
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810663
Giuseppe Busso έγραψε:Έχω αυτό εδώ που δείχνει καλά το AFR
https://datazap.me/u/giuseppe-busso/log ... =0-2-3-4-5

έχω και αυτό όμως
https://datazap.me/u/giuseppe-busso/log ... =0-2-3-4-5


Σε κανένα από τα δυο δε λογκάρεις afr:

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#810665 equivalence ratio target value είναι το AFR

What should equivalence ratio be?
If the equivalence ratio is equal to one, the combustion is stoichiometric. If it is < 1, the combustion is lean with excess air, and if it is >1, the combustion is rich with incomplete combustion.


Στοιχειομετρικό είναι το 14.7:1.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810667
Giuseppe Busso έγραψε:equivalence ratio target value είναι το AFR

What should equivalence ratio be?
If the equivalence ratio is equal to one, the combustion is stoichiometric. If it is < 1, the combustion is lean with excess air, and if it is >1, the combustion is rich with incomplete combustion.


Στοιχειομετρικό είναι το 14.7:1.

Τι λες βρε Γιάννη?

Equivalence target ratio είναι ο στόχος της αντλίας.

Target στο πρόγραμμα είναι ο στόχος που θέτει ο τιουνερ.

Δες το πάλι.

Είπες ότι έχει afr 11.5 αν θυμάμαι καλά. Που? Πότε? Δεν υπάρχει στο λογκ γιατί δε το λογκαρεις.

Actual values είναι οι τιμές από το λογκ. Target είναι οι στόχοι.


< >
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#810668
Nikos! έγραψε:
Equivalence target ratio είναι ο στόχος της αντλίας.

Target στο πρόγραμμα είναι ο στόχος που θέτει ο τιουνερ.



Ε, τον "πιάνει" τον στόχο. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810669
saxon_747 έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Equivalence target ratio είναι ο στόχος της αντλίας.

Target στο πρόγραμμα είναι ο στόχος που θέτει ο τιουνερ.



Ε, τον "πιάνει" τον στόχο. :hmmm:

Όχι δεν τον πιάνει. Δες το λογκ.


< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810670 Τέτοιο λογκ θες, που να έχει και afr:

Εικόνα

Πχ στις 7.836 στροφές, έχει 11.7 afr και 1 bar

Αλλιώς δε κάνεις τίποτα και δε ξέρεις τι μείγμα έχεις όταν κόβει και θα το πάρεις στο χέρι...
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#810685 Προσπάθησα να πάρω τις τιμές που θα δεις στο βίντεο παρακάτω σε λογκάρισμα, αλλά μου γράφει undefined στο Excel.
Οπότε έκανα ένα βίντεο το οποίο έχει και ήχο. Θα ακούσετε και το κόψιμο.

https://youtu.be/k1RsShb6VXI

Είναι full throttle με 3η σχέση. Κάνει τα 1-2 κοψίματα και έπειτα αφήνω.

https://datazap.me/u/giuseppe-busso/log ... =0-1-2-7-8
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810693
Giuseppe Busso έγραψε:Προσπάθησα να πάρω τις τιμές που θα δεις στο βίντεο παρακάτω σε λογκάρισμα, αλλά μου γράφει undefined στο Excel.
Οπότε έκανα ένα βίντεο το οποίο έχει και ήχο. Θα ακούσετε και το κόψιμο.

https://youtu.be/k1RsShb6VXI

Είναι full throttle με 3η σχέση. Κάνει τα 1-2 κοψίματα και έπειτα αφήνω.

https://datazap.me/u/giuseppe-busso/log ... =0-1-2-7-8

Αν δεν έχεις wideband πάνω στο αυτοκίνητο δε πρόκειται να δεις afr. Αυτή είναι η τιμή του λάμδα σου.

Δε μας νοιάζει αυτή, δε σου λέει τίποτα. Μας νοιάζει τι λέει το wideband, που διαβάζει τον Λ για να σου βγάλει το afr (air fuel ratio).

Αυτή τη στιγμή κάνεις πατήματα χωρίς afr, με προβληματικό αυτοκίνητο που σου κόβει καύσιμο!!!

Επειδή υπάρχει πιθανότητα να έχεις ήδη κάνει ζημιά στο κύλινδρο, βρες κάποιον που να έχει κάμερα να σου βάλει να τσεκάρεις τους κυλίνδρους σου και πάρε και μια συμπίεση.

Μετά πήγαινε να φτιάξεις το πρόγραμμα…

Επίσης σταμάτα να παίζεις γιατί θα ψάχνεις κανένα πιστόνι στην Αιγαλέου…


< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#810694
mousatos έγραψε:Ωχ , πολύ βαρύ κόψιμο ακούω .
good luck man


Κλείνει η πεταλούδα. Δεν προλαβαίνει να στεγνώσει το αμάξι από καύσιμο. Λογικά πάντα...

Σήμερα μάλλον θα δω και την 3η πιθανή αιτία. Στο φτερό του συνοδηγού καταλήγει η σωλήνωση της παροχής καυσίμου. Εκεί υπάρχει μια αντεπίστροφη βαλβίδα. Θα την κάνουμε delete προσωρινά να δούμε αν κόβει.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810695
Giuseppe Busso έγραψε:
mousatos έγραψε:Ωχ , πολύ βαρύ κόψιμο ακούω .
good luck man


Κλείνει η πεταλούδα. Δεν προλαβαίνει να στεγνώσει το αμάξι από καύσιμο. Λογικά πάντα...

Σήμερα μάλλον θα δω και την 3η πιθανή αιτία. Στο φτερό του συνοδηγού καταλήγει η σωλήνωση της παροχής καυσίμου. Εκεί υπάρχει μια αντεπίστροφη βαλβίδα. Θα την κάνουμε delete προσωρινά να δούμε αν κόβει.

Εικόνα

Τι κάνει? Wishful thinking…μια χαρά ανοιχτή είναι (τη πράσινη γραμμή κοίτα):

Εικόνα

Ζητάς καύσιμο από τη πεταλούδα, δε δίνει και στεγνώνει!!

Μη πειράζεις πράγματα που δε γνωρίζεις γιατί θα το κάνεις χειρότερο και μετά δε θα ξέρεις τι να πρωτομαζέψεις…

Πήγαινε σε κάποιον ειδικό…


< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#810705
thanasisr16 έγραψε:Το να το πας σε κάποιον μάστορα να το δει το αμάξι δεν παίζει σαν σενάριο?

Νομίζω θέλει να το φτιάξει μόνος του Θανάση


< >
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#810708
Nikos! έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Το να το πας σε κάποιον μάστορα να το δει το αμάξι δεν παίζει σαν σενάριο?

Νομίζω θέλει να το φτιάξει μόνος του Θανάση


< >

Για να το φτιάξεις μόνος σου πρέπει να έχεις βρει και το πρόβλημα.