Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#784855 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#804825 Ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία του ΟΑΣΑ/ΟΑΣΘ φτάνει στο τέλος του. Φαίνεται πως όλοι οι γνωστοί ευρωπαίοι έχουν αποσυρθεί, και στα ηλεκτρικά έχουν μείνει μόνον η BYD και η YUTONG, ενώ δεν υπήρξαν καν προσφορές για diesel-hybrid και υπάρχουν μόνον για CNG, από IVECO και IIA (Industria Italiana Autobus).
H BYD και ο Πετρόπουλος είχαν κάνει ένσταση για τον αποκλεισμό τους από την κατηγορία που έμεινε μόνον η YUTONG, αυτό παίζει να έχει καταλήξει βέβαια πριν τις συμβάσεις.
Irizar και Van Hool "αποσύρθηκαν" από τον διαγωνισμό για τα 650 λεωφορεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη
https://www.capital.gr/oikonomia/369844 ... essaloniki
Επομένως, ο διαγωνισμός συνεχίζεται ως εξής:

-Για την προμήθεια 200 απλών αστικών οχημάτων 12 μέτρων, συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) κατηγορίας EURO VI και αρχικού προϋπολογισμού 59 εκατ. ευρώ, συνεχίζει η Industria Italiana Autobus. Το αμέσως επόμενο διάστημα θα ανοίξει η τεχνική προσφορά.

-Για την προμήθεια 100 αρθρωτών αστικών οχημάτων 18 μέτρων, συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) κατηγορίας EURO VI και αρχικού προϋπολογισμού 43 εκατ. ευρώ, προσφορά κατέθεσε η IVECO.

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Μεταφορών, η IVECO ανακηρύχτηκε προσωρινός ανάδοχος με προσφερόμενη τιμή μονάδας 385.000 ευρώ, πλέον Φ.Π.Α. και, συνολικά, 38,5 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ.

-Για την προμήθεια 100 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12 μέτρων ελάχιστης αυτονομίας 135 χλμ. και αρχικού προϋπολογισμού 45 εκατ. ευρώ, δεν ανανέωσαν την προσφορά τους, οπότε αποκλείστηκαν η Irizar, η Van Hool και η Iveco. Στον διαγωνισμό απομένει η BYD, το αμέσως επόμενο διάστημα θα ανοίξει η τεχνική προσφορά.

-Τέλος, για την προμήθεια 250 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12 μέτρων ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ. και αρχικού προϋπολογισμού 123,75 εκατ. ευρώ, δεν ανανέωσε την προσφορά της η Irizar, ενώ η BYD αποκλείστηκε στην τεχνική αξιολόγηση. Επομένως, απομένει το άνοιγμα της οικονομικής προσφοράς της YUTONG.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στόχος του υπουργείου Μεταφορών είναι η ολοκλήρωση όλων των τμημάτων του διαγωνισμού εντός του Φεβρουαρίου και η αποστολή των συμβάσεων στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

Σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρικά, θεωρώ πως καλύτερα που αποσύρθηκαν οι ευρωπαίοι, ούτως ή άλλως οι Κινέζοι είναι η πραγματική δύναμη στο χώρο.
Να δούμε τελικά ποιος από τους δύο είναι καλύτερος, η BYD ή η YUTONG, και οι δύο με 12άμετρα λεωφορεία, αλλά η δεύτερη θα φέρει μεγαλύτερες μπαταρίες και αυτονομία.

Όσο για τους λόγους αποκλεισμού της BYD, δείτε παρακάτω:
Βγαίνουν τα «μαχαίρια» για τα ηλεκτρικά λεωφορεία - Προσφυγή από την Π. Πετρόπουλος (BYD)
https://www.imerisia.gr/epiheiriseis/58 ... etropoylos
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#804847 Ο αντιπροσωπος της Yutong φιλος του κομματος ειναι :shifty: , μου εκανε εντυπωση πως ο συμμαθητης χαχαχαχ τι λεω του Ισπανου αμαξοποιου αποσυρθηκε :shifty:
Οτι θα το επαιρνε ο Κοντελης στο κομματι των γκαζιερων γνωστό απο το 2001 :shifty:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#807236 https://www.drive.gr/news/kosmos/den-mas-eftanan-ta-microchip-tora-ehoyme-kai-elleipsi-se-odigoys-fortigon
Δεν το λέγανε νωρίτερα :lol:
Σήμερα έσκασα 150€ για αναθεώρηση(5ετή) της κάρτας ταχογράφου.
Τέτοιος οδηγός δεν πήγαινα ούτε με σφαίρες.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#807243 Γιατί δεν πήγαινες?? ΑΝ τα χρήματα και τα φορτηγά ειναι σωστά γιατί οχι....
Αυτό που όλοι θέλουν οδηγούς αλλα δεν βρίσκουν.... :rant: :rant: Και η κλασική ατάκα,ο πόλεμος στην Ουκρανία.... :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#809053 Μαλακiες της νιότης που δεν μας στοίχισαν,και εχουν παραγραφεί πλέον.
Στάγιερ μονό φορτωμένο με πράγματα για το ΚΨΜ της 124ΠΒΕ να κατεβαίνει απο το τούνελ του Αρτεμισίου τελικιασμένο (120χμ/ωρα νομίζω έδειχνε το όργανο ) με νεκρά στο κιβώτιο γιατι αλλιώς έκοβε
Σαν το παρακάτω
https://www.kathimerini.gr/wp-content/u ... 997996.jpg
Ιδιες |λογοκρισία| με τα ασθενοφόρα VW στην επιστροφή απο 251 ΓΝΑ αφού επιστρέφαμε χωρίς ασθενή και συνοδό.
:tomato:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#809063 Εχω παρει μεταταξη απο το αντιτορπιλικο για 1 μηνα στον Ναυσταθμο Σαλαμινας στα συνεργεια για να εκπαιδευτω πανω σε τορνο.
Εκει υπηρετει αδελφος πολυπρωταθλητη αναβασεων/ραλλυ/σιρκουι σαν οδηγος σε καποιον διοικητη.
Γνωριζωμαστε,και δεν αργει οπου εχουμε παει στα σκουπιδια που ειχε απλα, και λαλακιζομαστε με ενα μερσεντε g 240 D.
Το ανασκελο ηρθε στο πρωτο δεκαλεπτο. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#810365
bill33 έγραψε:Μαλακiες της νιότης που δεν μας στοίχισαν,και εχουν παραγραφεί πλέον.
Στάγιερ μονό φορτωμένο με πράγματα για το ΚΨΜ της 124ΠΒΕ να κατεβαίνει απο το τούνελ του Αρτεμισίου τελικιασμένο (120χμ/ωρα νομίζω έδειχνε το όργανο ) με νεκρά στο κιβώτιο γιατι αλλιώς έκοβε
Σαν το παρακάτω
https://www.kathimerini.gr/wp-content/u ... 997996.jpg


100 χ.α.ω. έχει τελική ένδειξη το ταχύμετρο του 680. :iconcool:


dimviii έγραψε:Εχω παρει μεταταξη απο το αντιτορπιλικο για 1 μηνα στον Ναυσταθμο Σαλαμινας στα συνεργεια για να εκπαιδευτω πανω σε τορνο.
Εκει υπηρετει αδελφος πολυπρωταθλητη αναβασεων/ραλλυ/σιρκουι σαν οδηγος σε καποιον διοικητη.
Γνωριζωμαστε,και δεν αργει οπου εχουμε παει στα σκουπιδια που ειχε απλα, και λαλακιζομαστε με ενα μερσεντε g 240 D.
Το ανασκελο ηρθε στο πρωτο δεκαλεπτο. :innocent:


ΕΔΕ σε 3, 2, 1... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#810674
mousatos έγραψε:Δε βρίσκουν με εμπειρία. Με νέο δίπλωμα δε σε παίρνει κανείς τους.

Δεν τους ενδιαφερει η εμπειρια. Οδηγους ζητανε. Η εμπειρια ειναι ελληνικο κομπλεξ.
Αν θελετε μπορω να γραψω σεντονια εδώ ή στο τοπικ μεταναστευσης. Εχω ανεβασει καμποσους οδηγους σε αστικες συγκοινωνιες.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#812451
edmond έγραψε:Γράψε αν θες, να δούμε τι γίνεται κει σα παν...
Άργησα αλλά ήρθα.
Επειδή έχει τύχει από το 2017 να έχουν ανέβει γνωστοί μου στην Γερμανία σε αστικά λεωφορεία προερχόμενοι από ΑΚΤΕΛ με προϋπηρεσία απλά μηδενίζουν την προϋπηρεσία τους και ξεκινάνε σα νέοι οδηγοί στην μισθολογική κλίμακα.
Δηλαδή το στάνταρ που παίζει είναι
Έρχεσαι εσύ σαν Edmond με μια προϋπηρεσία πχ 14 χρόνια σε τουριστικό λεωφορείο. Στην Ελλάδα έπαιρνες 1000€ (καθαρά)
Θα μπεις σε αστικό λεωφορείο εδώ (Γερμανία) και θα σου δώσω σαν Thomas_C200 Reisen το βασικό 1900€ για πενθήμερη εργασία και 8-10 ώρες την βάρδια .
Με ΣΚ, βραδυνα και αργίες ανεβαίνει το ποσό κατά πολύ και αν μου φέρνεις νέους οδηγούς έχεις και ένα εξτραδακι στα 300€/κεφάλι.

Η καλύτερη φάση να μπει κάποιος οδηγός σε αστικά λεωφορεία είναι ο εργοδότης να είναι ο δήμος.
Εδώ καταλαβαίνει ο καθένας ότι δημόσιο καλύτερες συνθήκες εργασίας, δλδ Μαξ 8ωρο, κουμπαράς αποταμιευτικος για τα ανήλικα τέκνα και διάφορα άλλα προνόμια. Απλά για να μπεις πρέπει να μιλάς πολύ καλά γερμανικά.
Οι ιδιώτες δεν ζητάνε τόσα με την γλώσσα συνήθως.

.