Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#803483 Στις πολεμικές αεροποριες έχουν και επιπλέον ελέγχους και αντικατάστασεις αν πχ ένα αεροσκάφος πιάσει G πάνω από το καθορισμένο όριο, αν κάνει "βαριά" προσγείωση κοκ.

Γενικά κανένας τεχνικός/μηχανικός δεν βάζει την υπογραφή του αν δεν είναι όλα όπως πρέπει και διπλό-τριπλό τσεκαρισμένα.

Φυσικά κι εκεί όπως και από την πλευρά του πιλότου παίζει ανθρώπινο λάθος.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#803484 50 ετων ειναι και το Β52... και θα παει αλλα 50....

κανενα αεροσκαφος δεν πετά ( της ΠΑ τουλαχιστον που εχω αποψη ) αν δεν ειναι σαν καινουργιο ΔΗΛ τα εξαρτηματα ΟΛΑ να ειναι ΕΝΤΟΣ των προβεπομενων ΧΡΟΝΙΚΩΝ οριων του Κατασκευαστη...

Περαν δε το οτι αυτα που πετανε το 2000 ενισχυθηκαν ΚΑΙ δομικά αρα ειναι ΠΙΟ καινουργια απο τα πρωτα f-16 που ΔΕΝ εχουν περασει MLU.

Απλά για να ξερετε μια εποχη καποιος τυπος καθηλώθηκε γιατι ειχαν ΛΗΞΕΙ οι ζαντες..... ναι οι ζαντες.... δεν ηταν στραβες... ειχαν ληξει..... και καθηλωθηκαν αεροσκαφη μονο και μονο απο αυτο....

τωρα αυτο το που ακουστηκε για τα airshow εκανα πως δε το ακουσα....

μια απο τις φημες που λεγεται για το βαμενο Ζευς ειναι οτι δομικά εγινε βρακολάστιχο με τα .......... "airshow".....
Άβαταρ μέλους
By otso
#803512 κατι που ειχα παντα απορια , στα f-4 τα ελληνικα , ο ενας ειναι πιλοτος και ο δευτερος χειριστης οπλικων συστηματων ; οπως αμερικη στα f-14 ; υπαρχει τετοια ειδικοτητα στην πολ αεροπορια ;
η ειναι υποβαθμισμενος πιλοτος;
Άβαταρ μέλους
By dimik
#803517 Εχει κανονικά χειριστήρια και είναι κανονικότατος πιλότος, μάλιστα ο μπροστά πετάει σύμφωνα με τις οδηγίες του πίσω πολλές φορές.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#803578 Ισχυει οτι υπαρχει μια τετοια χαραδρα στην περιοχή....

Και ισως να μην εχει και νοημα..... Απο οσες φοτογραφιες δημοσιευτηκαν ειναι ολο "ψιλοκομμενο" απο την ταχυτητα προσκρουσης...
Ισως ακουμπησε ακροπτερυγο και αρχισε τις κουτρουβαλες δυαλυομενο στην επιφανεια της θαλασσας....
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#803751 Δυστυχώς φαίνονταν από την αρχή ότι τα πράγματα ήταν άσχημα. :( Τιμή και δόξα στους δύο νεκρούς Αντιπτεράρχους, πλέον!!!

Δεν μου αρέσει να μπαίνω σε ξένα χωράφια, απλά θέλω να σημειώσω ότι το F4 είχε σχεδιαστεί ως α/φ αναχαίτισης υψηλών ταχυτήτων και υψομέτρων, όχι κρούσης και low altitude penetration. Οι συνάδελφοι της ΠΑ βέβαια γνωρίζουν καλύτερα...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#803759 Για τον 2ο πιλότο άκουσα ότι βρέθηκε το κράνος μαζί με το αντίστοιχο ανθρώπινο περιεχόμενο μέσα. για το υπόλοιπο σώμα δεν έμαθα κάτι.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#807810 Οι «σταθμάρχες του αέρα» μιλούν για σοβαρές ελλείψεις προσωπικού, εξαντλητικές υπερωρίες και για συστήματα παρωχημένης τεχνολογίας ● Με αφορμή την τραγωδία των Τεμπών ζητούν από τον νέο υπουργό Μεταφορών άμεσα μέτρα ● «Δύο χρόνια προσπαθούμε να πείσουμε την πρώην πολιτική ηγεσία του υπουργείου ότι οι ελλείψεις σε προσωπικό και σε υποδομές ενίοτε μπορούν να αποβούν μοιραίες» τονίζουν.

https://www.efsyn.gr/ellada/koinonia/38 ... on-ptiseon

Καμπανακι;
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#807813 Όπως λέει και ο HF στο διπλανό ..γραφείο, "πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με την είδηση που μας πουλάνε".
:innocent:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#807822 Θα είχε πολύ γέλιο,ή κλαμα πάντως να μην είχε η YΠΑ και τα αεροπλάνα τόσο έλεγχο και διαδικασίες κτλ από το εξωτερικό.
Βεβαια και πάλι απο αυτά που μαθαίνω γενικά στο όριο λειτουργούν όλα με λίγα εως ελάχιστα radar και παλιό εξοπλισμο.