Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#803421 Χτες παρέλαβα ένα δημοσιογραφικό Φεβ. Γενική κατανάλωση μακράς διάρκειας 6.6 λίτρα και 1.2 kWh στα 100 χιλιόμετρα. Συμπέρασμα; Οι δημοσιογράφοι το παραλαμβάνουν φουλαρισμένο και με τα δύο "καύσιμα" και δεν το πριζώνουν ποτέ!

Γιατί να κάνουν κάτι διαφορετικό τα στελέχη που τους πληρώνουν τη βενζίνη;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#803422
NickTG έγραψε:https://thedriven.io/2023/01/30/toyota-faces-disaster-unless-new-ceo-performs-miracle-pivot-to-electric-vehicles/

To 2031 η παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων θα είναι 100% ηλεκτρικά και η Toyota κλείνει.

Scaling automotive production is hard. Even with record production growth rates it took Tesla 9 years to go from 22,000 to 1 million EVs per year.

So even if Toyota is somehow able to match Tesla's production growth rate on BEVs, it would only hit 1 million EVs by 2031, by which time many analysts believe the global car market will be 100% electric.

Toyota currently produce around 10 million petrol and diesel cars per year.

If the predictions about EV market share growth are accurate and if Toyota is somehow able to reach an annual production rate of 1 million EVs by 2031, it would still result in a 90% drop in sales for Toyota.

Το άρθρο έχει σε πολλά μέρη δίκιο, και σε άλλα τόσα άδικο. Είναι απίθανο το 2031 όλος ο πλανήτης ν'αγοράζει μόνον ηλεκτρικά. Μιλάμε για 10 χρόνια από τώρα. Θεωρώ πάρα πολύ πιθανό να το κάνουν οι αναπτυγμένες χώρες, αλλά δεν είναι μόνον αυτές στον κόσμο...

Επιπλέον, η Toyota δεν χρειάζεται να μοιάσει στην Tesla. Μπορεί να συνεχίσει να πουλάει τα υβριδικά της παράλληλα με τα ηλεκτρικά και τα τελευταία να είναι σε κοινές πλατφόρμες με τα υπόλοιπα όπως το κάνει η BMW και η Stellantis, άρα να κερδίσει χρόνο.
Το σίγουρο είναι πως ΟΛΟΙ οι μεγάλοι πρέπει να ξυπνήσουν. Η απειλή είναι δεδομένη και δεν είναι μόνον η Tesla, αλλά και οι κινέζοι που είδαν σωστά το τι έρχεται και πλέον έχουν απόλυτα ανταγωνιστικά μοντέλα για να παίξουν μπάλα.

Θα συμφωνήσω πάντως πως τα επόμενα χρόνια θα δούμε πράματα και θάματα. Και η αυτοκίνηση όπως την ξέραμε θ'αλλάξει συθέμμελα.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#803425 Έχω την αίσθηση πως η αυτοκίνηση πλέον κινείται με βάση τις απαιτήσεις των κυβερνήσεων και όχι των αυτοκινητοβιομηχανιών. Πολλές χώρες στηρίζουν άμεσα ή έμμεσα της δικές τους αυτοκινητοβιομηχανίες και οι υπόλοιπες απλά τρέχουν ξοπίσω να προλάβουν ότι μπορούν, ώστε να μη βγουν εντελώς έξω από το παιχνίδι.

Dimsabas έγραψε:Χτες παρέλαβα ένα δημοσιογραφικό Φεβ. Γενική κατανάλωση μακράς διάρκειας 6.6 λίτρα και 1.2 kWh στα 100 χιλιόμετρα. Συμπέρασμα; Οι δημοσιογράφοι το παραλαμβάνουν φουλαρισμένο και με τα δύο "καύσιμα" και δεν το πριζώνουν ποτέ!

Γιατί να κάνουν κάτι διαφορετικό τα στελέχη που τους πληρώνουν τη βενζίνη;

Τα PHEV ήταν προφανώς η πιο γρήγορη λύση /απατεωνιά ώστε να ρίξουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν είχαν επενδύσει στην υβριδική τεχνολογία, γρήγορα τον μέσο όρο των ρύπων τους. Πέταξαν πάνω μια μπαταρία και ένα ηλεκτρικό μοτέρ ώστε να γράφουν CO2 20gr και επένδυσαν απευθείας στην ηλεκτροκίνηση. Δεν πιστεύω ότι αυτή την στιγμή υπάρχει κάποια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία που να συνεχίζει να επενδύει στα PHEV.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#803534 Ανατρεπτική σχεδίαση λέει, αντε και reliant robin να μπουν και τα τρίκυκλα στο παιχνίδι!
Άβαταρ μέλους
By Chris
#803955 Καπου ειδα ενα τεσλα ωραιο συμμαζεμενο κομπακτ, και ειχα ξεχασει τελειως πως υπαρχει το Υ. Γιατι δεν παιζουν περισσοτερα? Βλεπω πως παραγεται απο το 2020
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#803995 Στην Ελλάδα, και νομίζω στην Ευρώπη γενικά, ξεκίνησε να έρχεται από το τρίτο τετράμηνο του 2021. Θα δεις πολλά, μιας και στην παρούσα φάση έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις το 3.

< >
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#804002 Και η Tesla λογικά στα πρώτα της βήματα, μέσα πρέπει να έμπαινε.
Οι Κινέζοι επίσης, πιθανότατα να έχουν και κάποια στήριξη από το κράτος.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#804005 H Tesla έμπαινε πολύ χοντρά μέσα, αν θυμάστε είχαμε κι εδώ κουβέντες πως πάει για φούντο και κλείσιμο από μέρα σε μέρα. Όσο δεν έχεις μεγάλη παραγωγή, μπαίνεις μέσα, γιατί έχεις πληρώσει για R&D προκαταβολικά.
Η βασική διαφορά της Tesla βέβαια είναι πως έχει ελαχιστοποιήσει το ανθρώπινο δυναμικό στα εργοστάσιά της.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#804042 Το πλεονέκτημα (ίσως) για την Τέσλα είναι ότι δεν έχει να κάνει shift ολόκληρη γραμμή παραγωγής από πλατφόρμα για θερμικά σε υβριδικά σε πλήρως ηλεκτρικά

Μπήκε χοντρά ατα πλήρως ηλεκτρικά και πλέον αποδίδει καρπούς. Τα υπόλοιπα μεγάλα ονόματα αναγκάζονται να κάνουν την μετάβαση πιο αργά/ομαλά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#804044 Επίσης ένα ηλεκτρικό είναι πολύ πιο απλό σαν κατασκευή από ένα θερμικό. Πολύ λιγότερα εξαρτήματα. Ειδικά η Tesla, έχει δώσει προτεραιότητα στην απλοποίηση της διαδικασίας συναρμολόγησης, το minimal design, είναι επιλογή που έχει σκοπό την απλοποίηση της συναρμολόγησης και την μείωση του κόστους, δεν είναι απλά άποψη δηλαδή...
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#804059 Επίσης πουλάει σε τιμές ηλεκτρικής BMW με εσωτερικό Aygo. :shifty: