Γιατί να κάνουν κάτι διαφορετικό τα στελέχη που τους πληρώνουν τη βενζίνη;
Γιατί να κάνουν κάτι διαφορετικό τα στελέχη που τους πληρώνουν τη βενζίνη;
NickTG έγραψε:https://thedriven.io/2023/01/30/toyota-faces-disaster-unless-new-ceo-performs-miracle-pivot-to-electric-vehicles/
To 2031 η παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων θα είναι 100% ηλεκτρικά και η Toyota κλείνει.
Scaling automotive production is hard. Even with record production growth rates it took Tesla 9 years to go from 22,000 to 1 million EVs per year.
So even if Toyota is somehow able to match Tesla's production growth rate on BEVs, it would only hit 1 million EVs by 2031, by which time many analysts believe the global car market will be 100% electric.
Toyota currently produce around 10 million petrol and diesel cars per year.
If the predictions about EV market share growth are accurate and if Toyota is somehow able to reach an annual production rate of 1 million EVs by 2031, it would still result in a 90% drop in sales for Toyota.
Dimsabas έγραψε:Χτες παρέλαβα ένα δημοσιογραφικό Φεβ. Γενική κατανάλωση μακράς διάρκειας 6.6 λίτρα και 1.2 kWh στα 100 χιλιόμετρα. Συμπέρασμα; Οι δημοσιογράφοι το παραλαμβάνουν φουλαρισμένο και με τα δύο "καύσιμα" και δεν το πριζώνουν ποτέ!
Γιατί να κάνουν κάτι διαφορετικό τα στελέχη που τους πληρώνουν τη βενζίνη;
https://www.youtube.com/shorts/RYILPoju2bw?feature[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]
https://www.youtube.com/shorts/ywgO5RkISuA?feature[…]
Θα τα διορθώσει όλα ο διάδοχος του κουμπάρου . 50 […]