Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#796085
Nikos! έγραψε:Σωστά του kodiaq. Τι φανταστικό αυτοκίνητο ήταν αυτό. Με διαφορά το καλύτερο μέχρι τώρα. 2λτ ντιζελ dsg 150 άλογα χώροι τρελοί. Φοβερό!

:whistlink: :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#796100
axel12p έγραψε: :whistlink: :thumbsup:


:shifty:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#796124
Nikos! έγραψε:
edmond έγραψε:Νίκο καλοτάξιδο!!
Αντικατάσταση του κόντιακ είναι;
Ευχαριστώ!! Ομολογώ ότι μου αρέσει αυτή η χαλαρή καθημερινή μετακίνηση αλλά χρειάζεται ισορροπία βέβαια γιαυτό υπάρχουν και τα υπόλοιπα.

Σωστά του kodiaq. Τι φανταστικό αυτοκίνητο ήταν αυτό. Με διαφορά το καλύτερο μέχρι τώρα. 2λτ ντιζελ dsg 150 άλογα χώροι τρελοί. Φοβερό!

Ντιμσαμπας, καρτ εννοείται. Σάββατο προπόνηση με το εξαταχυτο.

Σκοτζεζε, μαζέψου. Χαχαχα. Το εβο δε θα πουληθεί ποτέ. Ποτέ! Θα αμολυσω τον Ντιμη. Παίζει να μπει καμία hks τουρμπινα θα δούμε αν και μάλλον όχι. Δε ξέρω.


< >

Με το ηλεκτρικό τη θεωρείς δηλαδή χαλαρή τη μετακίνηση;; Τι id4 ίσως δεν είναι Τέσλα αλλά λογικά έχει αρκετό γκάζι. Δεν μπαίνεις στον πειρασμό; Ή το δουλεύεις με το νου αποκλειστικά στην αυτονομία; Σε σχέση με το εβο η αίσθηση σε τέρμα γκάζι πως είναι;;
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#796128
NiTse έγραψε:Σε σχέση με το εβο η αίσθηση σε τέρμα γκάζι πως είναι;;


Επισης να ρωτησουμε πως ειναι κι ο ηχος με τερμα γκαζι σε σχεση με το εβο :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#796156
NiTse έγραψε:
Nikos! έγραψε:
edmond έγραψε:Νίκο καλοτάξιδο!!
Αντικατάσταση του κόντιακ είναι;
Ευχαριστώ!! Ομολογώ ότι μου αρέσει αυτή η χαλαρή καθημερινή μετακίνηση αλλά χρειάζεται ισορροπία βέβαια γιαυτό υπάρχουν και τα υπόλοιπα.

Σωστά του kodiaq. Τι φανταστικό αυτοκίνητο ήταν αυτό. Με διαφορά το καλύτερο μέχρι τώρα. 2λτ ντιζελ dsg 150 άλογα χώροι τρελοί. Φοβερό!

Ντιμσαμπας, καρτ εννοείται. Σάββατο προπόνηση με το εξαταχυτο.

Σκοτζεζε, μαζέψου. Χαχαχα. Το εβο δε θα πουληθεί ποτέ. Ποτέ! Θα αμολυσω τον Ντιμη. Παίζει να μπει καμία hks τουρμπινα θα δούμε αν και μάλλον όχι. Δε ξέρω.


< >

Με το ηλεκτρικό τη θεωρείς δηλαδή χαλαρή τη μετακίνηση;; Τι id4 ίσως δεν είναι Τέσλα αλλά λογικά έχει αρκετό γκάζι. Δεν μπαίνεις στον πειρασμό; Ή το δουλεύεις με το νου αποκλειστικά στην αυτονομία; Σε σχέση με το εβο η αίσθηση σε τέρμα γκάζι πως είναι;;


Για να είμαι ειλικρινής το πατάω αρκετά. Δε με ενδιαφέρει η αυτονομία καθόλου. Εντάξει μέσα στη πόλη οκ το δουλεύω one pedal και πλέον παίζω αρκετά με το adaptive στη κίνηση που είναι φοβερό.

Μάλλον ξεκούραστο θα το έλεγα και αρκετά χαλαρό, ήσυχο και κάπως εντυπωσιακό πως πας από το ένα σημείο στο άλλο αθόρυβα αλλά γρήγορα.

Με το εβο δεν έχει επαφή ρε συ. Ίσως τα πρώτα 40-60κμ έρχονται πιο γρήγορα στο id4 αλλά γενικά δεν υπάρχει καν θέμα σύγκρισης.

Το εβο τέρμα γκάζι έχει άλλη φάση, ειδικά όταν αλλάζεις ταχύτητα στο super sport. Τι συζητάμε τώρα?! Το εβο σε προκαλεί να το πας τάπα. Το άλλο απλά χαλαρά.

Καλό το ηλεκτρικό για οικογένεια, πόλη και ταξιδάκι εδώ γύρω αλλά το εβο είναι εβο.


< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#796158
George_Prix έγραψε:
NiTse έγραψε:Σε σχέση με το εβο η αίσθηση σε τέρμα γκάζι πως είναι;;


Επισης να ρωτησουμε πως ειναι κι ο ηχος με τερμα γκαζι σε σχεση με το εβο :shifty:

Ο ποιος? Χαχαχα


< >
Άβαταρ μέλους
By Serf
#796278
Watch Tesla Semi do something Bill Gates said wasn’t possible
Fred Lambert | Dec 2 2022 — 3:22 am PT

Εικόνα

Tesla has released a timelapse video of its Tesla Semi electric truck completing a 500-mile trip with a full load on a single charge – something Bill Gates and Daimler said wasn’t possible just a few years ago.

When Tesla unveiled the original Tesla Semi prototype back in 2017, it changed the paradigm for what an electric truck could be: a battery-electric class 8 long-haul truck.

However, not everyone was convinced.

In 2020, three years after the prototype was originally unveiled, and around the time Tesla first said the vehicle would come to production, Bill Gates made some comments that threw cold water on the Tesla Semi project.

At the time, Gates and Tesla CEO Elon Musk, two of the richest men on earth, were in a dispute as the latter believed the former was shorting Tesla’s stock, which basically means financially betting against the company.

In a blog post, Gates argued that all-electric semi-trucks like the Tesla Semi would “probably never” work because batteries would be too heavy:

The problem is that batteries are big and heavy. The more weight you’re trying to move, the more batteries you need to power the vehicle. But the more batteries you use, the more weight you add—and the more power you need. Even with big breakthroughs in battery technology, electric vehicles will probably never be a practical solution for things like 18-wheelers, cargo ships, and passenger jets. Electricity works when you need to cover short distances, but we need a different solution for heavy, long-haul vehicles.


The billionaire founder of Microsoft couldn’t see class 8 battery-electric semi-trucks achieve a useful range while being able to carry a load.

Gates wasn’t the only one with doubts about Tesla Semi back then. We also reported on comments made by Daimler’s head of trucks, Martin Daum, who said that Tesla’s 500-mile range broke the laws of physics:

If Tesla really delivers on this promise, we’ll obviously buy two trucks — one to take apart and one to test because if that happens, something has passed us by. But for now, the same laws of physics apply in Germany and in California.


Daimler has since brought to market several of its own battery-electric trucks, but none of them has a range close to 500 miles.

But earlier this week, Tesla proved them wrong and announced that it completed a 500-mile trip with the Tesla Semi carrying a full load. At the Tesla Semi Delivery Event, Tesla shared some proof of the trip.

Tesla has now shared a full video timelapse of the entire 500-mile drive from Fremont to San Diego with a full load at almost 82,000 lb.:



When Tesla first announced it earlier this week without proof, many naysayers were claiming that there would be some caveats – even claiming that Tesla didn’t say it was on a single charge, but the video shows a continuous drive with a single break without charging over 500 miles.

It looks like Tesla Semi can have an even greater range since it completed the 500-mile trip with a 97% state of charge and had 4% left at the end:

Εικόνα

When releasing the data on stage, Musk swore that they were no tricks to it either. It was a production truck that just came off the line without modification and they drove at highway speeds when possible.

The truck also had to go through The Grapevine and climb quite a bit. On a flatter route, it could likely achieve a range closer to 600 miles.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#796300 Εντωμεταξύ το full load που αναφέρει παίζει και να είναι μπαταρίες :lol:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#796318 Λέει ακριβώς το (πλήρες) φορτίο που είχε, 82000lb άρα περίπου 37 τόνοι φορτίου.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#796378 Χωρίς να έχω σχέση με τον χώρο των μεταφορών, η επίδοση που ισχυρίζεται η Tesla μου φαίνεται εντυπωσιακή για ηλεκτροκίνηση. Δύο στοιχήματα βλέπω για την Tesla, και γενικότερα για την ηλεκτροκίνηση στις επαγγελματικές μεταφορές:
- Το δίκτυο ταχυφόρτισης
- Τη ζωή μπαταριών που θα καλούνται κάθε μέρα να καλύπτουν 700-800χλμ. Εδώ δεν έχουμε ΙΧ αυτοκίνητα που στην χειρότερη καλύπτουν 150-200χλμ/μέρα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#796384
HighFidelity έγραψε:Λέει ακριβώς το (πλήρες) φορτίο που είχε, 82000lb άρα περίπου 37 τόνοι φορτίου.
13% με 15% λιγότερο ωφέλιμο υπολόγισα σε σχέση με ένα συμβατικό 18-wheeler, δεν είμαι ειδικός σε logistics για να κρίνω αλλά μου φαίνεται αρκετά μεγάλη διαφορά.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#796385
drdino έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Λέει ακριβώς το (πλήρες) φορτίο που είχε, 82000lb άρα περίπου 37 τόνοι φορτίου.
13% με 15% λιγότερο ωφέλιμο υπολόγισα σε σχέση με ένα συμβατικό 18-wheeler, δεν είμαι ειδικός σε logistics για να κρίνω αλλά μου φαίνεται αρκετά μεγάλη διαφορά.


Εικόνα


ENTΑΞΕΙ.

Για το αναγλυφο της δαδρομης δεν θα πω τιποτα. Ας κλεψει και κανας αλλος το παπαδαριο. :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#796388
drdino έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Λέει ακριβώς το (πλήρες) φορτίο που είχε, 82000lb άρα περίπου 37 τόνοι φορτίου.
13% με 15% λιγότερο ωφέλιμο υπολόγισα σε σχέση με ένα συμβατικό 18-wheeler, δεν είμαι ειδικός σε logistics για να κρίνω αλλά μου φαίνεται αρκετά μεγάλη διαφορά.

https://www.terrybryant.com/how-much-do ... o%20weight.
Το μέγιστο λέει είναι 80.000 pounds, ήταν και... υπέρβαρο δηλαδή;
:lol:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#796396 Τα ηλεκτρικά έχουν +2k λίβρες όριο μεικτού.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#796398 A,OK, δεν το γνώριζα.
Πάντως, αν το όριο είναι αυτό, ήταν γεμάτο. Εκτός αν λένε ψέματα. Όχι απίθανο, αλλά μάλλον δεν θα το έκαναν σ' αυτή τη φάση.