Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Άλλο συμπληρώνω κι άλλο αλλάζω υγρά φρένων, κάτι που πρέπει να γίνεται κάθε δύο χρόνια. Για το πρόβλημα που έχεις πρέπει να αλλαχθούν τα υγρά και να γίνει ξέπλυμα της μονάδας με την ειδική διαγνωστική ρουτίνα, αυτό συνήθως είναι αποτέλεσμα βρωμιάς που έχει μαζευτεί μέσα στις βαλβίδες της.
Άλλο πρόβλημα μπορεί να είναι δαγκάνα που κολλάει στην επιστροφή της.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:να γίνει ξέπλυμα της μονάδας με την ειδική διαγνωστική ρουτίνα, αυτό συνήθως είναι αποτέλεσμα βρωμιάς που έχει μαζευτεί μέσα στις βαλβίδες της.
Αυτο με την τρομπα που κανουν τα συνεργεια ή αλλος τροπος;
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Εντωμεταξυ αυτή η λειτουργία να ακουμπάνε τα φρένα στο δίσκο όταν βρέχει δεν είναι και κάτι καινούριο .Πρέπει να εφαρμόζεται καμία 15αρια χρόνια.
Όντως μπορούν να χαλάσουν τα πάντα στις BMW...Χα χα..
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Να υποθέσω γνωστή βλάβη και αυτή?
Αλλά είπαμε ποιος θα έφταιγε η BMW?Οχι βεβαια...
kostis20 έγραψε:Κουφή βλάβη είναι οι υαλοκαθαριστήρες να επηρεάζουν τα φρένα του αυτοκινήτου και να δημιουργούν τόσο μεγάλο πρόβλημα ασφαλείας χωρίς να ανάβει ενα μαμημενο φωτάκι από τα χιλιάδες που αναβουν κατα καιρούς...
Να υποθέσω γνωστή βλάβη και αυτή?
Αλλά είπαμε ποιος θα έφταιγε η BMW?Οχι βεβαια...
Εχει τυχει και σε μοντελο Mercedes πριν μερικα χρονια,οποτε περναγε και σταματουσε κοντα σε μετασχηματιστη της ΔΕΗ επαιρναν μπρος οι υαλοκαθαριστηρες.
Τα γερμανικά αυτοκίνητα ποτέ δεν σταματάνε να μας εκπλήσσουν.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα