λαδια,φιλτρο λαδιου,καμπινας, να υποθεσω μονο ε?
Πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο και μέσα στη πόλη και εκτός.Ολα καλά λοιπόν,αντιπροσωπεία πήγα μόνο για λάδια σε αντίθεση με όλα τα προηγούμενα αυτοκίνητα μου που κάτι έπρεπε να διορθωθεί ακόμα και στο πρώτο έτος από την αγορά τους...
kostis20 έγραψε: σε αντίθεση με όλα τα προηγούμενα αυτοκίνητα μου που κάτι έπρεπε να διορθωθεί ακόμα και στο πρώτο έτος από την αγορά τους...
Για πες μερικά...
saxon_747 έγραψε:kostis20 έγραψε: σε αντίθεση με όλα τα προηγούμενα αυτοκίνητα μου που κάτι έπρεπε να διορθωθεί ακόμα και στο πρώτο έτος από την αγορά τους...
Για πες μερικά...
Το ibiza άλλαξε ένα πολλαπλασιαστή ,ταινία τιμονιού και εσωτερικό καθρέπτη.
Το ΜΙΝΙ δύο φορές κολώνα τιμονιού το πρώτο χρόνο!Πρόβλημα που εμαφανίστηκε τη πρώτη βδομάδα!
Η 5αρα πολλαπλασιαστή
Το Α5 διχαλο συμπλέκτη γιατι έτριζε.
Το 500X ήθελε ρύθμιση στη πόρτα του συνοδηγού.
Και κανένα απο τα παραπάνω δεν είχε κάνει ουτε καν 10.000km το πρώτο χρόνο ,οχι 23.000 που έκανε το mazda.
Η φάση είναι οτι το προτιμώ για όλες τις χρήσεις εντός και εκτός πόλης ,εθνική ,βουνό,νησί.
Αλλάχθηκαν τα τραγικά πατάκια που είχε στην αρχή με τα αυθεντικά της mazda (50 euro)
Επίσης παρατήρησα οτι υπάρχουν extra μικροί αεραγωγοί κάτω απο το τιμόνι...
Το άλλο κουφό είναι οτι το φως στο ντουλαπάκι ανάβει μόνο αν είναι αναμμένα τα εξωτερικά φώτα του αυτοκινήτου, κοινώς οταν έχει πέσει το σκοτάδι.
Ρεζέρβα ψάχνω ακόμα,χωρίς αποτέλεσμα. Αυτά.
ΥΓ. Χιούμορ κάνω, μην πέσετε να με φάτε.
Άλλο 8 με 800ε κι άλλο 8 με 8 χιλιάρικα το μήνα.
Asimov έγραψε:186 δεν είναι η ιπποδύναμη;Σόρι, μπερδεύτηκα με το cruise control.
Φόρο πολυτελείας δε πληρώνω.
Το τελικό αποτέλεσμα: