Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#785732 ΔΟΚΙΜΗ
Όμορφο στο μάτι, με άπλετους χώρους επιβατών κι αποσκευών, το Opel Grandland στην έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο είναι ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει ουσία κι εμφάνιση. Η τιμή αγοράς όμως είναι σα να του βάζουν τρικλοποδιά.

https://cartalk.gr/opel-grandland-1-5-diesel-130-at8/
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#785758
Dimsabas έγραψε:ΔΟΚΙΜΗ
Όμορφο στο μάτι, με άπλετους χώρους επιβατών κι αποσκευών, το Opel Grandland στην έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο είναι ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει ουσία κι εμφάνιση. Η τιμή αγοράς όμως είναι σα να του βάζουν τρικλοποδιά.

https://cartalk.gr/opel-grandland-1-5-diesel-130-at8/


Απο τις μεγαλυτερες απολαυσεις να διαβαζεις ειλικρινη και ακριβοδικαια αρθρα με τον πρωινο καφε
Μερικες παρατηρησεις αν μου επιτρεπεις, μια και εχω το αυτοκινητο

Ενω το Opel Visor δενει αρμονικα στο νεο Astra γιατι ειναι σχεδιασμενο εξ αρχης, στο Grandland μου φαινεται παραταιρο. Προσεξε τις μαυρες φασες που εχουν χρησιμοποιησει στα φαναρια για να τα φερουν/χωνεψουν στο αμαξωμα

Για την καταναλωση και τις αστοχιες του πετρελαιου δεν εχω αποψη μιας και εχω την βενζινοκινητη εκδοση και δεν εχω παρατηρησει τιποτα απο αυτα που αναφερεις. Κανενας κραδασμος στην καμπινα υπο ΚΣ, φυσικα ακους την τουρμπινα να γεμιζει και ο ηχος ανεβαινει στις ανηφορες, αλλα σε φυσιολογικα πλαισια. Κανενα τρανταγμα απο τις εκκινησεις του ss. Προφανώς ο βενζινοκινητηρας ειναι πιο ραφιναρισμενος σε σχεση με το τραχυ πετρελαιο

Στα υπολοιπα, ακριβής 100%.
Ενω εχουν χρησιμοποιησει γενικοτερα καλα υλικα στην καμπινα, με τις πορτες απλα δεν ασχοληθηκαν. Και δυστυχως ουτε στο facelift το εφτιαξαν. Αλλα δεν ειναι κατι τοσο ενοχλητικο. Στο δικο μου σχεδον 4ετιας μοντελο δεν τριζει τίποτα που σημαινει μια αλφα συναρμογη την εχουν επιτύχει
Επισης συμφωνω στην υπερκοστολογηση, χανεται ο οποιος VFM χαρακτήρας

Τιπ: το παραθυρο κατεβαινει τελειως εαν πατησεις το διακοπτακι 3 φορες κοφτα. Το κανει η Stellantis στα μοντελα της. Μην με ρωτησεις γιατι. Γιατι ειναι Γαλλοι και μπορουν :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#785775 Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Εν τω μεταξύ, αυτή η δοκιμή με παίδεψε περισσότερο από κάθε άλλη, γιατί την είχα γράψει από το προηγούμενο ΣΚ (ενώ το αμάξι το παρέδωσα την Πέμπτη), φωτογραφίες, λεζάντες, πίνακες, όλα κομπλέ. Απέμενε μόνο το πάτημα ενός κουμπιού για να δημοσιευθεί. Έλα όμως που οι δοκιμές αναρτώνται κάθε Σάββατο βράδυ, οπότε απλώς περίμενα.
Εν τω μεταξύ, το μισό κείμενο να εστιάζει στο ότι με 32 κάτι μπορείς να αγοράσεις ευρύχωρο όμορφο C-SUV με ωραίο μοτέρ κι απολαυστικό κιβώτιο. Σύγκριση με ανταγωνιστικά μοντέλα και πολλή εστίαση στο πώς στέκεται τιμολογιακά στην κλάση.
Παρασκευή βράδυ μπαίνει ένα παλικάρι στο ακατανόμαστο αλαλάζοντας για παράλογες αυξήσεις στις τιμές των Opel. Αυτός έχει παραγγείλει Mokka και καίγεται η γούνα του με το τι θα κληθεί να πληρώσει στο τέλος. Έχει γούστο, σκέφτομαι μέσα μου. Κι όντως, οι τιμές είχαν πάει στον Θεό, το GS Line ανέβηκε από τα 34 στα 37.5, κάτσε Σάββατο πρωί να ξαναγράψεις όλη τη δοκιμή. Γιατί δεν είναι ότι απλώς ανέφερα κάπου πόσο κοστίζει, αλλά είχα χτίσει όλη τη δοκιμή πάνω σε αυτό. Μαντάρα...

Κατά τα άλλα, συμφωνώ για τη μάσκα αν επιλέξεις φτωχή έκδοση, αλλά στη διχρωμία του GS Line, νομίζω ότι δεν είναι παράταιρη. Ευχαριστώ πολύ και για το κολπάκι με τα παράθυρα, θα το δοκιμάσω στο επόμενό μου Stellantis (νομίζω το 208 σε κάνα μήνα). Έχει πλάκα πάντως. Η Opel κατάφερε να κάνει το HR-V, που κάποτε το θεωρούσαμε ακριβό, να φαντάζει ευκαιριάρα.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#785953 Έχεις παρκάρει τα supecars σου σε κλειστό χώρο στάθμευσης και νιώθεις ασφαλής. Έλα όμως που το νερό δεν αστειεύεται!

https://cartalk.gr/zimia-ekatommyrion-l ... tia-korea/