sknipper έγραψε:Θες και κοφτήρι. Δες και οδηγίες αλλά θα έβαζα και λίγο λιπαντικό τεφλόν μέσα στο σωληνάκι.
Αν τα καλώδια είναι εξωτερικά όλα καλά. Αν όμως μπαίνουν και μέσα στο σκελετό θέλει προσοχή. Αν μπαίνουν μέσα και έχει κοπεί τότε θέλει προσοχή και μαεστρία και τύχη.
Να πω εδώ ένα καθυστερημένο ευχαριστώ. Τελικά η αλλαγή των καλωδίων ήταν εύκολη -όπως υποψιαζόμουν- μόνο το indexing των ταχυτήτων είναι λίγο μπελάς. Όπως υποψιαζόμουν χ2, πέσαμε σε mission creep: το ένα έφερε το άλλο και κατέληξα να το λύσω (σχεδόν) εντελώς, έτριψα και έβαψα σκελετό, τιμόνι και stem, έλυσα-καθάρισα-λίπανα το πηρούνι, έλυσα-καθάρισα-λίπανα δαγκάνες φρένων, άλλαξα πετάλια (τα ρουλεμάν τους είχαν γίνει κώλος), έλυσα-καθάρισα-λίπανα shifters και ντεραγιέρ, καθάρισα τη κασέτα γραναζιών πίσω, άλλαξα αλυσίδα και γκριπς, και ιδού το αποτέλεσμα:
Έχει ακόμα διάφορα να γίνουν, αλλά ως testbed το πείραμα πέτυχε κι έμαθα πολλά (ρισπέκ στον Frank Zappa των ποδηλατώνε) και τέλειωσε πριν φάω διαζύγιο και έξωση ταυτόχρονα.
Ειδα ενα στο mediamarkt
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_j ... 20889.html
αλλα δεν μπορω να κρινω στα σημεια
το μονο που σιγουρα θυελει ειναι αυτο το γιαγιαδιστικο στυλ με τα γυριστα χερουλια και το σκελετο για ευκολη επιβιβαση .
Επιδοσεις κτλ αγνωστες λεξεις.. να παιρνει καλαθι για σουπερ μαρκετ ομως σημαντικο .
Lithium 36V 10 Ah 360 Wh
ειναι συνηθες αυτο; σε τι περιοχες παιζουν αλλα ποδηλατα της αγορας πχ;
Καλύτερα να ρωτήσετε σε κάποιο κατάστημα ποδηλάτων, που θα σας συμβουλέψουν κιόλας αν αξίζει να πάρετε ηλεκτρικό, σε συνάρτηση και με τη χρήση που θα κάνετε, και με την πιθανότητα κλοπής στην περιοχή σας κλπ, και θα σας καθοδηγήσουν καλύτερα.
KiloMeater έγραψε:Σκεφτομαι να παρω ενα ηλεκτρικο ποδηλάτο της συζηγου .
...
το μονο που σιγουρα θυελει ειναι αυτο το γιαγιαδιστικο στυλ με τα γυριστα χερουλια και το σκελετο για ευκολη επιβιβαση .
Επιδοσεις κτλ αγνωστες λεξεις.. να παιρνει καλαθι για σουπερ μαρκετ ομως σημαντικο ....
250 W πίσω μοτέρ από RKS: όλα τα νόμιμα 250W είναι αλλά από μάρκα δεν ξέρω
ροπή 30Nm: όταν βλέπω άλλα να έχουν 85Nm τα 30Nm μοιάζουν πολύ λίγα. Αλλά δεν ξέρω τον ανταγωνισμό στην κατηγορία.
αυτονομία μέχρι 80km: αυτό προφανώς είναι αισιόδοξο όπως οι καταναλώσεις στα αυτοκίνητα αλλά 40 θα τα πιάνει.
6 ταχύτητες Shimano: δε λέει σειρά αλλά τουλάχιστον είναι Shimano.
αλουμινένιο μεν 23,5 κιλά δε...: πολλά δεν είναι; Σύγχρονα ηλκτρικά είναι κάτω από 13 (οκ δρόμου, χωρίς φτερά και σχάρα και με μικρή μπαταρία και αρκετά πιο ακριβά αλλά 13 ως 23,5 είναι πολύ δεν είναι. Εκτός αν και άλλα είναι τόσο)
μόνο 2 αστέρια στο Amazon (αλλά με μόνο 3 reviews δεν μετράει και τόσο)
Το θέμα είναι αν πρόκειται για άπω ανατολικής κατασκευής φτηνό ηλεκτρικό ποδήλατο ή για κινεζιά με όνομα. Ψάξε να δεις δοκιμές, συγκριτικά και reviews, αν είναι αξιόπιστο και για ταχύτητες σούπερ μάρκετ σε επίπεδο έδαφος μπορεί όντως να αποτελεί μια καλή λύση.
sknipper έγραψε:..... Σύγχρονα ηλκτρικά είναι κάτω από 13 (οκ δρόμου, χωρίς φτερά και σχάρα και με μικρή μπαταρία και αρκετά πιο ακριβά αλλά 13 ως 23,5 είναι πολύ δεν είναι......
ε μα αυτο ειναι ολα τα λεφτα, η πρακτικοτητα για σουπερ μαρκετ πχ και αυτος ο περιεργος σκελετος με τα χερουλια για ευκολο ανεβα κατεβα και ορθια σταση .
οκ θα δω λιγο αυτα τα νουμερα που ειπατε αλλα φοβαμαι οτι συγκρινουμε ανομια πραγματα
επιδοσεις , βαρη κτλ... που δυσκολα θα τα βρεις σε τετοιο στυλ ποδηλατου, η αν υπαρχει θα ειναι και δυσαναλογα ακριβο για το εργο που καλειται να επιτελεσει.
Σε συγκεκριμένο segment πχ σήμερα λέει μωτ 48.4, μέγιστη 43,2.
Αλλά αν μπω στο Analyze τότε δείχνει σωστά μέση 34,5 με τη μέγιστη 43,2, ίδια.
Η όλη καταγραφή και τα υπόλοιπα δείχνουν σωστά, μόνο η μωτ βγαίνει λάθος.
Και το ίδιο ισχύει και για τους άλλους στο leaderboard, μάλλον για όλους τους άλλους. Γνωστός στο ίδιο segment που το κάνει 1'' πιο γρήγορα λέει 49,5 μωτ και 38,2 μέγιστη αλλά στην ανάλυση η μωτ 35.2.
Το θέμα μου είναι ότι δεν έχει κάποιο εύκολο απλό τρόπο να δηλώσω την ανωμαλία για συγκεκριμένο segment, θα πρέπει να καταδώσω ολόκληρη την άσκηση. Και να κάθομαι να εξηγώ... Το έκανα σήμερα αλλά δε λέει.
Σας έχει τύχει κάτι τέτοιο;
Λοιπόν πρόσφατα ανακάλυψα το W'Balance, ένα ακόμα ιδιαίτερα χρήσιμο metric που σου δείχνει πόσο σου μένει μέχρι να κλατάρεις.
Μια αυτοκινητική αντιστοιχία είναι η ενέργεια που έχουν στην μπαταρία στην F1. Τη γεμίζουν όποτε μπορούν και όταν την καταναλώσουν (είτε κυνηγώντας κάποιον είτε προσπαθώντας να μην τους πιάσει ο άλλος κλπ) γίνονται ευάλωτοι.
Βασικά μετράει υπόλοιπο αναεροβικό δυναμικό. Πόσο από το δυναμικό που έχεις για απόδοση σε επίπεδο πάνω από το FTP σου απομένει. Εγώ το έβαλα να μου το λέει σαν ποσοστό. Ξεκινάει από το 100% και όσο πιέζω (πάνω από το FTP) κατεβαίνει, όταν πάω ήσυχα ανεβαίνει. Είναι δυναμικό και σε real time. Οπότε ανά πάσα στιγμή ξέρεις πόσο έχεις πιέσει και πόσο σου μένει και φροντίζεις να έχει ανέβει πριν πχ την επόμενη ανηφόρα κλπ.
Το χρησιμοποιείτε; Το δείχνει και στο Strava στην ανάλυση.
Υποθέτω ότι θα είναι το καινούργιο Oltre, εκτος και αν ενοποιήσει το Specialicima (το ελαφρύ) και το Oltre (το αερο) σε μια σειρά.
Εν τω μεταξύ, ο Σεπτέμβριος που περιμέναμε το ανταλλακτικό από την Σιμανο για το δικό μου πέρασε και δεν ακούμπησε και με αυτά και με αυτά έχω να κάνω ποδήλατο 4 μήνες…
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
Ενώ φροντίζω να φουσκώνω τα λάστιχα, να αλλάξω λάστιχα και τακάκια και να καθαρίζω και λαδώνω την αλυσίδα (αν και άργησα να το ξεκινήσω) αμέλησα κάτι πολύ σημαντικό. Παρόλο που είχα και το σχετικό εργαλειάκι δεν είχα μετρήσει την αλυσίδα. Η οποία είναι είδος αναλώσιμο και φθείρεται ανάλογα με τα χλμ, την έλλειψη καθαριότητας και λίπανσης και βέβαια τις ροπές που δέχεται από κάποιον βαρύ και δυνατό σαν εμένα (δεν αστειεύομαι, χτυπάω 700-800+ βάτ για μερικά δευτερόλεπτα 900+ στιγμιαία στις περισσότερες εκκινήσεις).
Και μια και ένιωθα μια μικρή απροθυμία από την αλυσίδα, πήδηξα και γρανάζια σε 1-2 εκκινήσεις που δεν διορθώθηκε με πλύσιμο λίπανση λέω για να δούμε τι κάνει η αλυσίδα. Γενικά το μετρητήρι μετράει επιμήκυνση 0.75% και 1%. Στο 0.75% αλλάζεις αλυσίδα και αν πάς στο 1% σημαίνει ότι μπορεί να έχεις κάνει ζημιά σε κασέτα και γρανάζια. Εμένα είχε μακρύνει τόσο που το εργαλείο δεν έμπαινε καν μέσα αλλά από την αντίθετη πλευρά, τόσο πολύ είχε μακρύνει η αλυσίδα. Με μεζούρα μέτρησα και υπολόγισα ότι ήμουν στο 1,6-2% επιμήκυνση. Άσχετα από το πόσο χάρχαλο ήταν στα πλάγια ζόρια.
Με την καινούργια αλυσίδα (που μάλλον έπρεπε να είχα αλλάξει τότε που την είχα πάρει, μαζί με τα τακάκια πριν πολλούς μήνες) κάνει φασαρία στο μεγάλο γρανάζι και πάλι πηδάω δόντια στα ζόρια γιατί τα δοντάκια του έχουν φαγωθεί, η απόσταση μεταξύ τους έχει μεγαλώσει οπότε δεν πιάνουν ταυτόχρονα πολλοί κρίκοι της αλυσίδας κλπ κλπ. Φυσικά αυτό θα μου χαλάσει και την καινούργια αλυσίδα. Με το μικρό γρανάζι το οποίο ελάχιστα χρησιμοποιούσα δεν έχω φασαρία.
Οπότε το σωστό είναι να αλλάξω κασέτα, ίσως από 11-32 σε 11-34 για καλύτερη άνεση σε ανηφόρες και εμπρός γρανάζια. Ειδικά όμως το μεγάλο το 50άρι εκτός από ακριβό είναι πολύ δυσεύρετο. Μπορεί τελικά να αναγκαστώ να αγοράσω πακέτο τον άξονα με γρανάζια πεντάλι. Ας πρόσεχα.
Δίδαγμα προσέχετε για να έχετε, η αλυσίδα είναι αναλώσιμο, να την τσεκάρετε ταχτικά και να την αλλάζετε όταν πρέπει.