Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#771189 Αλλαγή λάδια (castrol edge) , όλα τα φίλτρα (καμπίνας, λαδιού, αέρα), μπουζί, ένας εξωτερικός ιμάντας που αλλάχτηκε για πρώτη φορά καθώς ο μαμά είχε αρχίσει να δείχνει γυαλάδα, 2 σινεμπλοκ στα ψαλίδια και μια φούσκα, σύνολο 200 ευρώ υλικά +70 ευρώ εργασία. 170.000 χλμ Passat (B6 1.6 FSI)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#771192 πολυ καλη τιμη.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#779090 Όλο το Αγρίνιο έχει φιξ τιμή για
Λαδοφιλτρα
Βαλβολινες σασμάν
Και υγρό φρένων.
Πήγα σε 3 συνεργεία και οι 3 είπαν 70€ για να τα αλλάξουν.
Τα αναλώσιμα δικά μου. Γδυσιμο οι αλήτες.
Θα τους καρφώσω στον ΣΔΟΕ με αγάπη
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#779092 Εγώ τα θεωρώ υπερβολικά ειδικά όταν ντόπιοι είναι στα 50 €. Απλά βλέπουν άγνωστο με γερμανικές πινακίδες. Δεν πειράζει ώρα να βγάλει το κράτος σπασμένα
Άβαταρ μέλους
By nikos
#779234 Με ρωτάει γνωστός κάθε πότε έχει μπουζί.
1400 με 100 άλογα.
Είναι 10 χρονών με 40.000 χλμ και δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ.
Αγορασμενο καινούριο το 12 αλλά πρέπει να είναι το μοντέλο που έβγαινε μέχρι τέλος του 11Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#779242 Πάνω κάτω 30.000χλμ είναι τα απλά και 60-70.000 τα ιριδίου. Το συγκεκριμένο έχει 4 ή 8 όμως; Θυμάμαι κάτι Jazz με 8.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#779244
panos2171 έγραψε:Με το ΦΠΑ όμως ή όχι;
Οχι, γιαυτό θα τους καρφώσω στον ΣΔΟΕ.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#786082 Πρώτο ετήσιο service στο i30 1.0 TGDi, στη Βελμάρ (Θεσσαλονίκη). (11000χλμ)

4λ λάδια Eneos X 0W20 Ultra API SP (75€)
Φίλτρο λαδιού (8,90€)
Φίλτρο αέρα (22€)
Κάρτα καυσαερίων (10€)
Εργασία (62€)
Εξωτερικό πλύσιμο (0€)
Συνολικό κόστος: 178€
Πραγματικός χρόνος εργασίας 45'

Το φίλτρο αέρα αλλάχτηκε κατ'εντολή μου γιατί θεωρώ πολλά τα 30000χλμ που προβλέπεται η αλλαγή του.

Για τα σωστά λάδια είχε προηγηθεί επικοινωνία με την αντιπροσωπεία και με την Hyundai Hellas γιατί είχα ακούσει και τελικά επιβεβαίωσα ότι χρησιμοποιούν λάδια εκτός προδιαγραφών! (API SN ILSAC GF5 αντί για API SP ILSAC GF6)
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#786087 Μια χαρά. Η SP προδιαγραφή είναι νεότερη από την SN.

Επίσης βάλε ένα φίλτρο K&N και μην ασχοληθείς ξανά με αλλαγή.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#786091
Giuseppe Busso έγραψε:Η SP προδιαγραφή είναι νεότερη από την SN.



Το ξέρω. :iconcool:

Η προδιαγραφή SP περιλαμβάνει πρόσθετα κατά του φαινομένου [quote=https://en.wikipedia.org/wiki/Low-speed_pre-ignition]LSPI [/quote](Low Speed Pre Ignition) και απαιτούνται απο τον κατασκευαστή.

Παρόλα αυτά χρειάστηκε επικοινωνία με αντιπροσωπεία και Hyundai Hellas για να ζητήσω τα συγκεκριμένα λάδια γιατί στην Βελμάρ χρησιμοποιύσαν ΛΑΘΟΣ λαδι και έκαναν τους κινέζους.

Επίσης βάλε ένα φίλτρο K&N και μην ασχοληθείς ξανά με αλλαγή.


Έ και τι θα κερδίσω μωρε... Βαριέμαι πλέον να τα καθαρίζω κτλ
Άβαταρ μέλους
By markvag
#786119
saxon_747 έγραψε:
Για τα σωστά λάδια είχε προηγηθεί επικοινωνία με την αντιπροσωπεία και με την Hyundai Hellas γιατί είχα ακούσει και τελικά επιβεβαίωσα ότι χρησιμοποιούν λάδια εκτός προδιαγραφών! (API SN ILSAC GF5 αντί για API SP ILSAC GF6)


Συγνώμη, η ΒΕΛΜΑΡ αντιπροσωπεία δεν είναι;

Χρησιμοποιεί η αντιπροσωπεία λάθος λάδι;; :s_crazy :s_crazy :s_whiteflag :s_whiteflag

Μόλις μου έδωσες λόγο να μην πατήσω εκεί μέσα...