Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#777093 αυτα τα λεον ειναι 8μπεκα?
Μπουσε ξερουμε προγραμματιστη που να επεμβαινει στα 7αρια dsg Ελλαδα?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#777101
dimviii έγραψε:
dimik έγραψε:DQ200 κάνα πολυδισκο που και που, megatronic πάνω από 100Κ τώρα δεν έχει ζητήσει ακόμα, πολυδισκο αλλαχθηκε μια φορά.

Για ροπές κλπ εκεί στα 35-40 ανάλογα πόσο θες να ρισκάρεις.

Εδώ με 1.5 χιλιάρικο τα αλλάζεις όλα πολυδισκο και megatronic, Ελλάδα δεν ξέρω πόσο θα πηγαίνει το μαλλί, φαντάζομαι φτηνότερα. Τιμη ανταλλακτικου για πολυδισκο κάνα 400ρι Luk, βλέπω παίζουν και κιτ επισκευής μεκατρονικ πλέον https://www.ebay.de/itm/255656587577?ha ... SwI2hi6AXu

< >


χαρτοσακουλα δλδ. :(
ο φιλος εχει αρχισει και ψαχνεται , μολις σκορπισει (γιατι θα σκορπισει)θα το αλλαξει το dsg βαζωντας απο σ3 ,οποτε θα γινει και 4κινητο.


Ο φίλος σου είναι λίγο τρελός; :lol: Γιατί ρε να κάνει τέτοιες μαϊμουδιές; Ας πάρει ένα S3 εξ' αρχής, ίδια λεφτά θα του βγει.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#777105
dimviii έγραψε:
dimik έγραψε:DQ200 κάνα πολυδισκο που και που, megatronic πάνω από 100Κ τώρα δεν έχει ζητήσει ακόμα, πολυδισκο αλλαχθηκε μια φορά.

Για ροπές κλπ εκεί στα 35-40 ανάλογα πόσο θες να ρισκάρεις.

Εδώ με 1.5 χιλιάρικο τα αλλάζεις όλα πολυδισκο και megatronic, Ελλάδα δεν ξέρω πόσο θα πηγαίνει το μαλλί, φαντάζομαι φτηνότερα. Τιμη ανταλλακτικου για πολυδισκο κάνα 400ρι Luk, βλέπω παίζουν και κιτ επισκευής μεκατρονικ πλέον https://www.ebay.de/itm/255656587577?ha ... SwI2hi6AXu

< >


χαρτοσακουλα δλδ. :(
ο φιλος εχει αρχισει και ψαχνεται , μολις σκορπισει (γιατι θα σκορπισει)θα το αλλαξει το dsg βαζωντας απο σ3 ,οποτε θα γινει και 4κινητο.
Θα πρέπει να κόψει και το σασί για να χωρέσει η τετρακίνηση?
Το έχουν κάνει κάποιοι από ότι θυμάμαι αλλά προφανώς δεν έχει κανένα νόημα όλο αυτό.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#777111 Όχι δεν θέλει σασί κλπ
Δια έχει πρόσβαση σε φθηνά ανταλλακτικά όταν θα έρθει η ώρα,και μηχανικό δεν πληρώνει.Οποτε τα κόστη είναι πολύ διαφορετικά από ότι φαντάζεσται.
Το αυτοκίνητο φοράει πολλά πράγματα πάνω ακριβα.Για να βρεις τέτοιο σ3 θέλεις δεκάδες χιλιάδες ευρώ παραπάνω.Οταν μπω από λάπτοπ θα τα γράψω.
Όταν θα σκορπίσει το dsg θα βάλει από σ3, οπότε θα έχει μείνει το πίσω διαφορικό,βάσεις,κεντρικός άξονας,για να μην έχεις ακόμα μια δυνατή σπινιαριστρα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#777148
gto250swb έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
Το 7άρι το DSG αντέχει λιγότερη ροπή από τι δικό μου χειροκίνητο. Το εν λόγω 7άρι ε. Το οποίο είναι το DQ200, όχι το DQ250.
Οι προγραμματιστές πάνε τα DQ200 μέχρι όριο τα 40 κιλά ροπής. Μη σου πω όλοι τα παίζουν στα 36-38 κιλά, ενώ τα δικά μας χειροκίνητα αντέχουν και 45 κιλά.


Το DQ200 θεωρητικά δεν πρέπει να ξεπεράσεις τα 35 κιλά νομίζω, τα dq381 S3,cupra κλπ. και 500 πάνε πάνω από 40-45. :hmmm:


Όλα στη θεωρία. Τα κιβώτια αντέχουν πολύ παραπάνω ροπή από αυτό που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Από εκεί και πέρα η διάρκεια είναι ένα θέμα.
Το DQ381 είναι άλλη κλάση.


dimviii έγραψε:
dimik έγραψε:DQ200 κάνα πολυδισκο που και που, megatronic πάνω από 100Κ τώρα δεν έχει ζητήσει ακόμα, πολυδισκο αλλαχθηκε μια φορά.

Για ροπές κλπ εκεί στα 35-40 ανάλογα πόσο θες να ρισκάρεις.

Εδώ με 1.5 χιλιάρικο τα αλλάζεις όλα πολυδισκο και megatronic, Ελλάδα δεν ξέρω πόσο θα πηγαίνει το μαλλί, φαντάζομαι φτηνότερα. Τιμη ανταλλακτικου για πολυδισκο κάνα 400ρι Luk, βλέπω παίζουν και κιτ επισκευής μεκατρονικ πλέον https://www.ebay.de/itm/255656587577?ha ... SwI2hi6AXu

< >


χαρτοσακουλα δλδ. :(
ο φιλος εχει αρχισει και ψαχνεται , μολις σκορπισει (γιατι θα σκορπισει)θα το αλλαξει το dsg βαζωντας απο σ3 ,οποτε θα γινει και 4κινητο.


Ωραίος. Νομίζω το έχει κάνει κάποιος αυτό ήδη. Μια χαρά κουμπώνει. Εξάλλου το Leon Cupra StationWagon είναι 4Drive εργοστασιακώς.

dimviii έγραψε:αυτα τα λεον ειναι 8μπεκα?
Μπουσε ξερουμε προγραμματιστη που να επεμβαινει στα 7αρια dsg Ελλαδα?


Ναι 8μπεκα. Θα κοιτάς 1.8/2.0 Gen3. Αυτά είναι 8μπεκα. 4 μέσα και 4 όξω.
Με κάθε επιφύλαξη αλλά αν θες το μαθαίνω με βεβαιότητα, APS, Revlimit, E-Tuners. Δεν θυμάμαι αν ο Γιώργος Microchips στο Μοσχάτο κάνει τέτοια δουλειά.

Επίσης παίδες αν μιλάμε για εκκίνηση σε κακή ελληνική άσφαλτο, προφανώς και το αμάξι σπινιάρει. Αν μιλάμε για ποιοτική άσφαλτο, ξεκινάει μια χαρά.
Αν μιλάμε για πατήματα με 2ες και 3ες με τα 40 κιλά ροπής, δεν είναι καθόλου σπινιαρίστρα.
Από τα παιδιά που ξέρω, κανένας δεν πατάει εκκίνηση πέρα από εμένα τον βλαμμένο.


Δώσε το Clio ρε και πάρε εσύ το λευκό :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#777156 Είχε γίνει Scirocco DSG 4κινητο το 2009-2010 αλλά με κινητήρα και 4κινηση από golf R.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#777158
Giuseppe Busso έγραψε:Το DQ381 είναι άλλη κλάση.

ναι αυτο μου ειπε οτι θα βαλει μολις σκορπισει.





Giuseppe Busso έγραψε:Ωραίος. Νομίζω το έχει κάνει κάποιος αυτό ήδη. Μια χαρά κουμπώνει. Εξάλλου το Leon Cupra StationWagon είναι 4Drive εργοστασιακώς.


εχει κανει και ο συγκεκριμενος μηχανικος καποια,οχι λεον,και ειναι πανευκολο.



Giuseppe Busso έγραψε:Ναι 8μπεκα. Θα κοιτάς 1.8/2.0 Gen3. Αυτά είναι 8μπεκα. 4 μέσα και 4 όξω.
Με κάθε επιφύλαξη αλλά αν θες το μαθαίνω με βεβαιότητα, APS, Revlimit, E-Tuners. Δεν θυμάμαι αν ο Γιώργος Microchips στο Μοσχάτο κάνει τέτοια δουλειά.

εαν μαθεις κατι πιο συγκεκριμενο σφυρα.

Giuseppe Busso έγραψε:Επίσης παίδες αν μιλάμε για εκκίνηση σε κακή ελληνική άσφαλτο, προφανώς και το αμάξι σπινιάρει. Αν μιλάμε για ποιοτική άσφαλτο, ξεκινάει μια χαρά.
Αν μιλάμε για πατήματα με 2ες και 3ες με τα 40 κιλά ροπής, δεν είναι καθόλου σπινιαρίστρα.
Από τα παιδιά που ξέρω, κανένας δεν πατάει εκκίνηση πέρα από εμένα τον βλαμμένο.

Μπουσε το σχεδιο ειναι να ανεβει καμια 200-250 αλογα ακομα,οποτε ειναι μονοδρομος η 4κινηση.


Giuseppe Busso έγραψε:Δώσε το Clio ρε και πάρε εσύ το λευκό :rtfm:


Για να με περνανε τα τεζλα μετα? πριτς!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#777166 το αυτοκινητο φοραει τα παρακατω.

bilstein b8 χοντρομπουκαλα
H&R ελατηρια
oz ultraleggera 8x18 40 offset
akebono 6 piston 360mm zimmerman discs
rieger front spoiler gloss
αεροτομη +πλαινα
εξατμιση ολοσωμη 76μμ,2 καζανια,αγωνιστικο καταλυτη 200 κυψελες,downpipe 70 mm
εισαγωγη r600 με κολλαρο LEYO
Alpha inlet hose
APR πολλπλασιαστες
μπουζι ΝGK Racing R7437-8
Intercooler 12,7 litres
mishimoto σωληνωσεις intercooler
turbo IS20 απο Golf gti καινουριο plug and play στην αρχικη IS12
DSG shift paddles LEYO
και κατι αλλα ψιλα οπως ασυρματη φορτιση κινητου,μπουλωνια ασφαλειας κλπ.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#777177 Μήτσο χωρίς να ξέρουμε περισσότερα με κάτι γνώστες φίλους, μου είπαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην φοράει πρόγραμμα στο σασμάν τώρα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#777178
Giuseppe Busso έγραψε:Μήτσο χωρίς να ξέρουμε περισσότερα με κάτι γνώστες φίλους, μου είπαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην φοράει πρόγραμμα στο σασμάν τώρα.

Φοράει από eurodyne,απλά καλό ήταν να ξέρουμε και ποιοι άλλοι μπορούν να επέμβουν.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#777179
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Μήτσο χωρίς να ξέρουμε περισσότερα με κάτι γνώστες φίλους, μου είπαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην φοράει πρόγραμμα στο σασμάν τώρα.

Φοράει από eurodyne,απλά καλό ήταν να ξέρουμε και ποιοι άλλοι μπορούν να επέμβουν.



Μάλλον όλοι αλλά ας μιλήσει με τα ονόματα που σου είπα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#777801 Καθαρισμός του Turbo Inlet Elbow.


Λύσιμο και ήρθα σε επαφή με αυτό το χάος:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Μετά έπεσε ξέπλυμα με νερό, τρίψιμο με σφουγγάρι και ρολό χαρτί κουζίνας αλλά υπήρχαν σημεία που το λάδι είχε γίνει κολλώδες σαν λάσπη. Επιστράτευσα το WD40 που ψέκασα ελαφρώς σε χαρτί και έτριψα και έφυγε η όποια μούργα.

Το αποτέλεσμα είναι το παρακάτω. Αν θυμάμαι καλά Νοέμβρη-Δεκέμβρη του 2021 το έβαλα. Εκ τότε πρέπει να έχω διανύσει 7-8 χιλιάδες χιλιόμετρα. Και έγινε έτσι.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Οι αναθυμιάσεις και το λιμνάζον λάδι είναι κάτι που συμβαίνει σε αυτούς τους κινητήρες.
Η λύση είναι το δοχείο των αναθυμιάσεων αλλά θέλει άνω των 500€ για να βάλεις καλό. Το είχε αναφέρει και ο δρίφτης αυτό θαρρώ.
Ειδάλλως το βγάζεις συχνά για καθάρισμα. Μια δύο φορές τη χρονιά θα είναι οκ.
Επίσης θέλει "ξεκάπνισμα" το αμάξι. Τι διάλο, το κάνω αυτό. Αλλά το αμάξι ζει και εντός πόλης με 1η/2η στο σασμάν.

Ερώτηση: τι ποσόστωση δίνουμε στο να διαρρέει από εκεί λάδι ώστε να έχω πχ 1λτ κατανάλωση σε 6500km;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#777808 Καμία.
Μην Αγχωνεσαι αυτό που βλέπεις είναι φυσιολογικό.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#777810
dimviii έγραψε:Καμία.
Μην Αγχωνεσαι αυτό που βλέπεις είναι φυσιολογικό.



Και θα βλέπω συνέχεια αυτό το πράμα;
Να με πεθάνει θέλει το ρημάδι;

Το inlet είχε ένα o-ring. Θα το ξαναλύσω να βάλω και δεύτερο που έχω από το OEM inlet.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#777818 Οποία εισαγωγή λύσεις έτσι θα είναι.
Μην αγχωνεσαι