Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#777082
Dodger έγραψε:Μια άσχετη ερώτηση, διάβασα ότι κάτοικοι των Εξαρχείων δεν θέλουν το μέτρο στη πλατεία, αλλά όποιο άρθρο διάβασα δεν αναφέρει μέσα τους λόγους 1, 2, 3,... αλλά το γυρνάνε στη πολιτική. Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί;
Γιατί δεν υπάρχει μία άποψη.
Πχ, εγώ δεν το θέλω εκεί γιατί φοβάμαι πόσο θα επηρεαστεί η επισκεψιμότητα στην περιοχή λόγω των έργων ( αυτά που λένε για 8 χρόνια τα ακούω βερεσε, γιατί δεν έχουμε ΟΑ που θα έτρεχαν τα πράγματα. Οτιδήποτε μπορεί να γίνει και να καθυστερήσει το έργο, ήδη είναι κάτι χρόνια πίσω και υπάρχει και το μέτρο της Θεσσαλονίκης ) και γιατί τα μεγάλα δέντρα που θα κοπούν θα γίνουν θάμνοι και γκαζόν.

Σε κανέναν σταθμό του Μετρό δεν υπάρχει περισσότερο πράσινο από αυτό που υπήρχε πριν γίνει.

Άλλος λέει θα χαθεί ο χώρος συνάντησης των κατοίκων και θα γίνει χώρος διέλευσης.

Άλλος θέλει την πλατεία σαν χώρο διαμαρτυρίας, ανταλλαγής απόψεων, συγκέντρωσης, διαμαρτυρίας, κλπ

.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#777103 Τα 8 χρόνια είναι τουλάχιστον 10 στην πραγματικότητα.
Προσωπικά αν εμένα εκεί δεν θα ήθελα να έχω 10 χρόνια τουλάχιστον έργα στη, μοναδική αν θυμάμαι καλά, πλατεία της περιοχής όταν έχει σε απόσταση περπατήματος άλλους σταθμούς.

Ακόμα περισσότερα δεν θα ήθελα αν εμένα σε νοίκι γιατί μετά θα μου ζητούσαν τα διπλά λεφτά αν με άφηναν να μείνω και δεν με έδιωχναν για να γίνει airbnb.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#777122 Επίσης στην πλατεία δεν συχνάζουν τόσο κάτοικοι όσο περαστικοί και αυτό που φοβούνται πολλοί είναι ότι θα γίνει πλατεία με τραπεζοκαθίσματα, αντί για δέντρα θα υπάρχουν οι ομπρέλες των καφέ.

Μιλάμε για μια περιοχή που ολόκληρες πολυκατοικίες αδειάζουν και γίνονται Airbnb.

Η γειτονιά χάνεται η τουριστικοποίηση έρχεται.

.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#777123 https://m.naftemporiki.gr/story/1894962?

Όσο αφορά την εναλλακτική λύση που προτείνεται στον δημόσιο διάλογο, ότι θα ήταν καλύτερο ο σταθμός να είναι πιο χαμηλά, μεταξύ Τοσίτσα και Μπουμπουλίνας προκειμένου να εξυπηρετεί το Μουσείο και το Πολυτεχνείο, ο κ. Ταχιάος διευκρίνισε ότι η χάραξη οριστικοποιήθηκε από την προηγούμενη διοίκηση του Οργανισμού. Συμπλήρωσε ακόμα, ότι μελετήθηκε και η εναλλακτική αυτή, η οποία για να γινόταν θα σήμαινε ότι πρέπει να μετακινηθούν σίγουρα ο σταθμός των Δικαστηρίων και ο σταθμός της Αλεξάνδρας.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#777124
Πιο αναλυτικά, ανέφερε ότι η χάραξη του μετρό, οι σήραγγες δηλαδή πρέπει να παίρνουν συγκεκριμένες καμπύλες, πρέπει να έχουν μια ακτίνα καμπυλότητας τουλάχιστον 300 μέτρα γιατί στην άλλη περίπτωση καταστρέφεται το τροχαίο υλικό που φθείρεται πάρα πολύ γρήγορα. «Αυτό είναι και θέμα το οποίο δημιουργεί προβλήματα στην ταχύτητα των συρμών αλλά και όχληση στους επιβάτες. Αυτό μας μετακινούσε από πυκνοδομημένες περιοχές της Αθήνας και συγκεκριμένες λειτουργίες που έπρεπε να εξυπηρετηθούν και μας έριχνε σε περιοχές όπως το Πεδίον του Άρεως που έχει πολλά τυφλά σημεία, δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν δηλαδή πολεοδομικά γειτονιές που έχουν πραγματικά μέσα κατοικία. Άλλαζε το έργο, έκανε ένα εντελώς διαφορετικό έργο, με άλλο μήκος, άλλα χαρακτηριστικά  και με πολύ υψηλότερο κόστος. Αυτό δεν μπορούσε να σταθεί ούτε επιστημονικά ούτε και πολιτικά, να κάνεις έργο το οποίο θα εξυπηρετήσει λιγότερο κόσμο και θα κοστίσει περισσότερο γιατί κάποιοι δεν θέλουν στην πλατεία τους, που θεωρούν δική τους κακώς γιατί οι πλατείες είναι όλων των πολιτών, για να τους κάνεις το χατήρι, ε όχι, αυτό δεν νομίζω ότι είναι κάτι που θα μπορούσε κανείς να το αποδεχτεί» είπε ο κ. Ταχιάος.


Υ.Γ.: Κάποιο θέμα με το Tapatalk μου χαλάει το copy-paste όλου του κειμένου σε ένα post.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#777126 Μπορεί τα έργα να κρατάνε κάποια χρόνια, αλλά μετά ανεβαίνει η αξία και η ποιότητα της περιοχής.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#777131 @Serf, το άρθρο είναι ανακριβές. Μέχρι το 19 υπηρχε σχέδιο που είχε εγκρίνει η Αττικό Μετρό μάλιστα, που προέβλεπε σταθμό Τοσίτσα και Μπουμπουλίνας.

Μετά τις εκλογές ο δήμαρχος επέμεινε να γίνει ο σταθμός στην πλατεία και φυσικά ο θείος του δεν θα του χαλαγε το χατίρι.Εικόνα

.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#777138
Dodger έγραψε:Τότε μιλάμε για αλητεία...
Σε ό,τι αφορά το πράσινο ναι.
Γιατί δεν θα αλλάξει τίποτα σε ό,τι αφορά την πλατεία.

Απλά θα είναι ο πρώτος σταθμός που θα κλείνει με το παραμικρό, αναγκάζοντας τους επισκέπτες να πηγαίνουν είτε Αλεξάνδρας είτε Ακαδημίας.

Οι αξίες γης το ίδιο θα ανέβαιναν, οι οποίες είναι αρκετά ψηλά για την ηλικία των κτιρίων, αν γινόταν ο σταθμός στον πεζόδρομο της Τοσίτσα, όπως και η όχληση θα ήταν μικρότερη.
Και πιθανόν να μην επηρεαζόταν από μικροφασαριες εκεί μιας και λόγω υπουργείου πολιτισμού υπάρχει μόνιμα δύναμη των ΜΑΤ.

Προσωπικά θεωρώ το κόψιμο των δέντρων σημαντικότερο. Με τόσα που έχουν καεί τα τελευταία χρόνια δεν μας παίρνει να χάνουμε αστικό πράσινο.

Είδα τι έγινε στην πλατεία Κολωνακίου και έπαθα σοκ.

.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#777145
Dimitris_P έγραψε:Μπορεί τα έργα να κρατάνε κάποια χρόνια, αλλά μετά ανεβαίνει η αξία και η ποιότητα της περιοχής.


Πως θα ανέβει η ποιότητα? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#777150 Μιας και τελευταία γίνεται αρκετή συζήτηση με το σταθμό των Εξαρχείων ,ας θυμηθούμε όταν ο Πειραιάς έχασε τον τέταρτο σταθμό
https://www.pireaspiraeus.com/%ce%bf%cf ... ebqtIzfqQE
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#777155
skous έγραψε:Όποιος δεν το θέλει ας ρωτήσει τους κατοίκους (και μετά τους καταστηματαρχες) Αγίας Παρασκευής.


< >
Μα καμία σχέση όμως;

Άλλο το κέντρο της Αθήνας που είναι τα Εξάρχεια, άλλο η Αγία Παρασκευή ή το Χαλάνδρι που είναι προάστια.
Εκεί όντως πυροβόλησαν τα πόδια τους.

Τα Εξάρχεια απέχουν 10 λεπτά από την Ομόνοια, άλλο τόσο από την Βικτώρια, είναι δίπλα στις γραμμές λεωφορείων της Ακαδημίας και του μουσείου ή του Πεδίου του Άρεως.
Μια χαρά θα μπορούσαν να μην έχουν καν σταθμό και να εξυπηρετούνται από τους δύο πριν και μετά.
Άσε που κανείς δεν το λέει αυτό.

Τεσπά, ο σταθμός πλέον θα γίνει εκεί, σε 8-10 χρόνια που θα είναι έτοιμος θα είναι άλλος ο δήμαρχος που θα ακούει τις φωνές των κατοίκων.

Η πλατεία θα προσαρμοστεί, η ιστορία της δεν αλλάζει και δεν θα αλλάξει, άσε που αυτοί που έρχονται να μείνουν εκεί ως τουρίστες έρχονται για την φήμη της.

.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#777509
Dodger έγραψε:Τότε μιλάμε για αλητεία...


Πρωτοφανές για τη συγκεκριμένη κυβέρνηση... :omg:


Σε ότι αφορά τη διάρκεια των έργων... Πριν κανένα μήνα πέρασα από τη Δελφών στη Θεσσαλονίκη... Είχα ξεχάσει πως είχε και μαγαζιά πίσω από τις λαμαρίνες που κάλυπταν τα έργα του μετρό... Πρέπει να είχαν καμιά 15ετία εκεί πέρα... Ας συζητήσουμε πόσο χάρηκαν οι καταστηματάρχες που έκλεισαν για το ότι χρόνια μετά θα ανέβει η αξία της γης για τους ιδιοκτήτες των ακινήτων... Α, και φυσικά σήμερα δεν θα είναι να περπατάς εκεί, καθώς έχουν κοπεί όλα τα δέντρα που υπήρχαν.


Αυτό με τα δέντρα είναι ντροπή πλέον... Σε όλο τον κόσμο φυτεύουν όσο μεγαλύτερα δέντρα γίνεται, εδώ τα κόβουμε...