Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#777002 Ζω από το 80 και με αυτόματα τότε με το torque converter η τρικουβέρτο, στα ελληνικά και τρεις ταχύτητες, σε μεγάλα μοτέρ, μέχρι το υπεροχο Thesis και το aisin με τις 4 ταχύτητες νομίζω.
Αφού όλοι λέμε για την άνεση και την ξεγνοιασιά των αυτόματων και ότι το D ειναι μια χαρά επιλογή, τι θέλουμε και ασχολουμαστε με τα 8ταχυτα και τα dsg κλπ. Οδηγούσα κάποτε Α3 3.2 4χ4, αυτόματο του 2008 νομίζω, και ήταν έτσι ρυθμισμένο για οικονομία που μόλις σήκωνες το πόδι σου καρφωνε την 6η... παπαριες...
Δεν έχω αυτόματο κακώς στην οικογένεια, εγώ θα το ήθελα αλλά σε μικρό κυβισμό είναι όντος ψόφια...

<>
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#777003
224v έγραψε:αλλά σε μικρό κυβισμό είναι όντος ψόφια...

<>

εαν οδηγησεις dsg η καποιο αλλο διπλοσυμπλεκτο σε 1000αρι βενζινη ,η πετρελαιο με 110 αλογα θα αναθεωρησεις.
Σε χιουνται και πολλα βαγκ που οδηγησα μεταμορφωναν το αυτοκινητο σε σχεση με χειροκινητο με ιδιο μοτερ.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#777015 Μακάρι να είναι έτσι! Αλλά όπως είπα δεν καταλαβαίνω την πρεμούρα για τα αυτόματα με τις πολλές ταχύτητες αφού για οικονομία βάζουν γρήγορα την μεγάλη. Τις ενδιαμεσες ούτε που τις νοιώθεις!!!

<>
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#777016
224v έγραψε:Μακάρι να είναι έτσι! Αλλά όπως είπα δεν καταλαβαίνω την πρεμούρα για τα αυτόματα με τις πολλές ταχύτητες αφού για οικονομία βάζουν γρήγορα την μεγάλη. Τις ενδιαμεσες ούτε που τις νοιώθεις!!!

<>

Την πρεμουρα θα την καταλάβεις όταν οδηγήσεις το ιδιο μοτέρ και με τα δύο σαζμαν
Με το μηχανικό θα είσαι παντού αργοτερος,και θα καταναλώνεις παντού παραπάνω,ενώ θα σου μείνει και το ανακατεμα της φασολαδας.
Και βέβαια θα βάλει 6η στα 40 χλμ/ ώρα,τι ήθελες να πηγαίνει με 2α και 4 κ στροφές?Για ποιον λόγο?
Άβαταρ μέλους
By 224v
#777022 Μα τότε γιατί 7η και 8η?? Έχοντας ροπή άπειρη γιατί τις χρειάζεσαι, όπως έγραψα με το Α3 και τα 260 άλογα με dsg με εκνευριζε που πήγαινε στη 6η χωρίς να βάλει 4 ,5, να τις εκμεταλλευτώ μέχρι τις 6000 για να νοιώσω γκαζομα και μετά να ηρεμήσει στην 6η!
Ακόμα και με το 2.24ν μετά την Τρίτη, βάζω 5η λόγω ροπής εάν δεν θέλω να πάω άγρια, και μετά ολο με 5η φτάνω στα
Επόμενα διόδια. Με μηχανικό φυσικά όλα αυτά. Θα ήθελα την 6η του Ghibli βέβαια για πιο ήρεμη οδήγηση ώστε με 3000 να έχω 140χλμ.

<>
Άβαταρ μέλους
By mirage
#777025 Δοκίμασες να αλλάξεις πχ πρόγραμμα; Η 7η και η 8η ειναι για την Εθνική, για να τρέχεις οπως τοτε με την 5η που λέγατε εσείς οι παλιοί.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#777026 Ας το θεσουμε απλα το ζητημα. Οταν οδηγας αμαξι με αυτα τα καλα αυτοματα κιβωτια, δε σε απασχολει αν εχει μεσα 1η ή αν εχει 7η στο κιβωτιο. Σκεφτεσαι απλα "τι γλυκα τσουλαει το ρδελακι" και συνεχιζεις την ευχαριστη οδηγηση σου.

Το εχω ξαναπει εδω μεσα... Δεν ξερω αν και ποτε, δεν ξερω ποσα αλογα και τι μαρκα θα ειναι, αλλα το επομενο αμαξι μου θα ειναι αυτοματο. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ κυριοι :s_yes
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#777028
224v έγραψε:Μα τότε γιατί 7η και 8η?? Έχοντας ροπή άπειρη γιατί τις χρειάζεσαι, όπως έγραψα με το Α3 και τα 260 άλογα με dsg με εκνευριζε που πήγαινε στη 6η χωρίς να βάλει 4 ,5, να τις εκμεταλλευτώ μέχρι τις 6000 για να νοιώσω γκαζομα και μετά να ηρεμήσει στην 6η!
Ακόμα και με το 2.24ν μετά την Τρίτη, βάζω 5η λόγω ροπής εάν δεν θέλω να πάω άγρια, και μετά ολο με 5η φτάνω στα
Επόμενα διόδια. Με μηχανικό φυσικά όλα αυτά. Θα ήθελα την 6η του Ghibli βέβαια για πιο ήρεμη οδήγηση ώστε με 3000 να έχω 140χλμ.

<>

Ποιος σου είπε ότι όταν έχεις άπειρη ροπή δεν χρειάζονται οι πολλές ταχύτητες?
Το αουντι που οδήγησες πηδαγε ταχύτητες είτε γιατί πήγαινες σιγά,είτε γιατί το είχες σε λάθος πρόγραμμα.
Πρεπει να είσαι ο μοναδικός άνθρωπος στον πλανήτη που οδήγησε dsg και το βρήκε χειρότερο από μηχανικό.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#777030 Μα πάντα με τα αυτόματα έτσι ήταν!! Με κορβετα του 78πχ και D, εάν σανιδονες δεν σε απασχολούσε τι ταχύτητα είχε έπιανες όσα ήθελες και συνεχίζει μονότονα τον ρυθμό σου μέχρι τον προορισμό.

<>
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#777033
224v έγραψε:Μα πάντα με τα αυτόματα έτσι ήταν!! Με κορβετα του 78πχ και D, εάν σανιδονες δεν σε απασχολούσε τι ταχύτητα είχε έπιανες όσα ήθελες και συνεχίζει μονότονα τον ρυθμό σου μέχρι τον προορισμό.

<>

Όχι δεν ήταν έτσι πάντα.
Εάν δεν μπορείς να αντιληφθείς την διαφορά στη λειτουργία του αυτοματου σαζμαν του 78 με το dsg μάλλον δεν ξέρεις να οδηγάς.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#777040
George_Prix έγραψε:Ας το θεσουμε απλα το ζητημα. Οταν οδηγας αμαξι με αυτα τα καλα αυτοματα κιβωτια, δε σε απασχολει αν εχει μεσα 1η ή αν εχει 7η στο κιβωτιο. Σκεφτεσαι απλα "τι γλυκα τσουλαει το ρδελακι" και συνεχιζεις την ευχαριστη οδηγηση σου.

Το εχω ξαναπει εδω μεσα... Δεν ξερω αν και ποτε, δεν ξερω ποσα αλογα και τι μαρκα θα ειναι, αλλα το επομενο αμαξι μου θα ειναι αυτοματο. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ κυριοι :s_yes
Και με adaptive cruise control με λειτουργία stop&go.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#777044
dimviii έγραψε:
224v έγραψε:Μα πάντα με τα αυτόματα έτσι ήταν!! Με κορβετα του 78πχ και D, εάν σανιδονες δεν σε απασχολούσε τι ταχύτητα είχε έπιανες όσα ήθελες και συνεχίζει μονότονα τον ρυθμό σου μέχρι τον προορισμό.

<>

Όχι δεν ήταν έτσι πάντα.
Εάν δεν μπορείς να αντιληφθείς την διαφορά στη λειτουργία του αυτοματου σαζμαν του 78 με το dsg μάλλον δεν ξέρεις να οδηγάς.
Αυτά που λέω, τα λέω γιατί τη μια μέρα οδηγούσα τοπικό μου τριλιυρο με 220 άλογα 1700 κιλά και την επόμενη το Α3 με τα 260 και ελαφρυτερο φυσικά στις ίδιες αστικές διαδρομές. Αποστάσεις μεταξύ φαναριών 2- 3 χλμ και κυκλοφορία πυκνή, άνεση με το Λαντσια πολύ καλύτερη φυσικά και με το Α3 σκληρή εάν το φορτωνες με 4 άτομα κρατήματα σε πλατείες άδειες το βράδυ το Α3 φυσικά απαιχτο με το 4Χ4. Διαφορετικά οχηματα φυσικά αλλά στη καθημερινότητα για τον οδηγό ίδια άνεση.

<>
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#777047 Μπορείς να έχεις και χειροκίνητο έλεγχο κ. Θρασύβουλε. Στο δικό μου αυτοματάκι πολλές φορές το γυρνάω στο manual, με τα κουμπιά πάνω στο τιμόνι.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#777054
dimviii έγραψε:
224v έγραψε:Μα πάντα με τα αυτόματα έτσι ήταν!! Με κορβετα του 78πχ και D, εάν σανιδονες δεν σε απασχολούσε τι ταχύτητα είχε έπιανες όσα ήθελες και συνεχίζει μονότονα τον ρυθμό σου μέχρι τον προορισμό.

<>

Όχι δεν ήταν έτσι πάντα.
Εάν δεν μπορείς να αντιληφθείς την διαφορά στη λειτουργία του αυτοματου σαζμαν του 78 με το dsg μάλλον δεν ξέρεις να οδηγάς.


Ρε γμνε ρε γμνε

:s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl