Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#769434
Dimsabas έγραψε:Το έχει ήδη διαβάσει στο CarTalk.gr.

E, δεν ασχολούνται και πολλοί με το σπαμάρισμα σου πλεόν απ όσο εχεις καταλάβει
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#769437
mirage έγραψε:https://www.cars.com/research/tesla/recalls/

Οχι πως μια ανάκληση ειναι κατι κακό αλλα ΟΚ.


Και η ανάκληση ειναι και στις πολύ αρχες, επισης θετικό. Προφανώς δεν ειναι παράσημο να υπάρχει τέτοιο σφάλμα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#769459
panos2171 έγραψε:Αν δε κάνω λάθος μια ανάκληση γίνεται όταν αφορά ζητήματα ασφαλείας και μόνο.


Εγώ έχω ανάκληση για την μπεμπέκα (μοντέλο του 2005 θυμίζω) για "πιθανώς ελαττωματική καλωδίωση του συστήματος κλιματισμού, που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοσή του".

Κάποια στιγμή πρέπει να το πάω... :lol:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#769623
markvag έγραψε:
panos2171 έγραψε:Αν δε κάνω λάθος μια ανάκληση γίνεται όταν αφορά ζητήματα ασφαλείας και μόνο.


Εγώ έχω ανάκληση για την μπεμπέκα (μοντέλο του 2005 θυμίζω) για "πιθανώς ελαττωματική καλωδίωση του συστήματος κλιματισμού, που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοσή του".

Κάποια στιγμή πρέπει να το πάω...
Θα ήθελα να δω πολύ τη φάτσα αυτουνου που στην χαμηλή απόδοση θα πει ότι θέλει φρέον και εσύ θα του πεις ότι θέλει άλλη καλωδίωση

.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#769648 ΒΜW είναι, άνετα θα το πιστέψει! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By dexter
#770599
dexter έγραψε:Καλησπέρα. Έφτασε η ώρα για σετ συμπλέκτη. Έχει σκληρύνει το πεντάλ. Έχω 180.000 χλμ Yaris diesel μοντέλο 2012. Έχει αλλάξει κάποιος να με ενημερώσει τι αλλάζουμε; Δίσκο πλατώ, τρομπακι; Ξέρει κανείς κόστος;
Αλλάχτηκε όλο το σετ. Με πολλή δυσκολία βρέθηκε ανταλλακτικό.πηκε γνήσιο Toyota (aisin). Μαλάκωσε ο συμπλέκτης και όλα καλά.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#770605 κοστος ανταλλακτικου και περαστικων?
Άβαταρ μέλους
By dexter
#770615 350e και 120e εργασία. Με κάτι βαλβολινες 500€ σύνολο. Το ανησυχητικό ήταν ότι δεν υπήρχε πουθενά στην αγορά ούτε αφτερ μάρκετ.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#776270
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#776328
Giuseppe Busso έγραψε:Θα το φέρετε Ελλάδα αυτό;


:s_dunno
Άβαταρ μέλους
By edmond
#777377 Houston, we have a problem... :s_hang

Βάζω το πρωί μπρος, πετάγομαι σε μια δουλειά κάπου 1κμ πιο πέρα και μετά από κανά μισαωρο πάω να το πάρω και όλα νεκρά.
Με το ζορι ανοιγόκλειναν οι ασφάλειες στο κεντρικό κλείδωμα.
Αρχιζω τα σκαλίσματα, όπου σκαλίσματα να ξηλώσω κάτι καπάκια στο πίσω κάθισμα για να έχω άμεση πρόσβαση στην μπαταρία των 12v. Μετρηθηκε με πολύμετρο στα 4v. Καλώ οδική και μέχρι να γίνουν οι συννεννοήσεις ξαφνικά ξύπνησε και όλα κομπλέ. Η μέτρηση εκ νέου έδειξε 14,4v.
Μίλησα με τον οδηγό της οδικής μπας και μου πει κανά tip μιας και το να βάλω απλά καλώδια δεν γνωρίζω αν έιναι και το πιο απλά πράγμα σε υβριδικό, μπορεί και όχι βέβαια. Δεν ήξερε να μου απαντησει με σιγουριά και έτσι απλά τον ακύρωσα μιας και δεν είχε όφελος.
Γυρνάω σπίτι λοιπόν(στο χωριό έιμαι) αφού έκανα κάτι επαναληπτικά άναψε σβησε και το αφήνω. Πάω ξανά μετά από 1 τέταρτο και πάλι τζίφος. Όλα νεκρά. Και δεν έχει ξαναστανιάρει από τότε(πάει 1 ώρα).
Εκτός απροόπτου δεν γλιτώνω το φόρτωμα για Καλαμάτα(βρήκε μέρα και μέρος) εκτός και καταφέρω με καλώδια να το ξυπνήσω και κουνηθεί.
Μου κάνει ωστόσο εντύπωση το ότι από την μια έδειξε 4v-->όλα νεκρα και λίγο μετά ξύπνησε στα 14,4-->όλα καλά.
Κάποια επαφή ίσως?
Μπαταρία στα τελειώματα? Περίεργα το δείχνει όμως, από την μια στιγμή στην άλλη. :s_no
Γνώμες?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#777382 14.4 = φόρτιση από το αυτοκίνητο, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να έχει αρκετό ζουμί η 12βολτη μπαταρία να ενεργοποιήσει το σύστημα. 4v είναι παράλογα χαμηλό, είτε έχουν κλάσει 4 στοιχεία της μπαταρίας είτε κάτι δεν μετρήθηκε σωστά είτε κάτι βραχυκλώνει και τραβάει την μπαταρία από τα 12 στα 4 (θα το μύριζες όμως αυτό).