Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#721370
HighFidelity έγραψε:Πολύ κακομούτσουνο σκαρί, ήταν στην Βάρκιζα πριν λίγες μέρες.


Inverted bow, έχει πολλά με τέτοια πλώρη εδώ πάνω:



Το έχουμε ξανακουβεντιάσει IIRC εδώ πέρα, αυτό το σχήμα πλώρης ήταν αρκετά διαδεδομένο σε πολεμικά πλοία στα τέλη του 19ου - αρχές 20ου αιώνα. Βλ. Γεώργιος Αβέρωφ, HMS Dreadnought κλπ.

Πάντως υπάρχουν και πολύ πιο όμορφα σχέδια:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 224v
#721399 μπήκε με αυτή ταχύτητα στο λιμάνι μας, στις Φρίκες!!! Πρώτη φορά κάποιος μπαίνει με "χίλια" και κάνει κύματα τέτοιου ύψους τόσο κοντά, αφού στο τσακ το πρόλαβα για τη φωτογραφία... υπάρχουν και στη θάλασσα υπερβολές στη ταχύτητα,!!! ανάλογα των συνθηκών φυσικά...Εικόνα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#721411
Zorz έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Πολύ κακομούτσουνο σκαρί, ήταν στην Βάρκιζα πριν λίγες μέρες.


Inverted bow, έχει πολλά με τέτοια πλώρη εδώ πάνω:



Το έχουμε ξανακουβεντιάσει IIRC εδώ πέρα, αυτό το σχήμα πλώρης ήταν αρκετά διαδεδομένο σε πολεμικά πλοία στα τέλη του 19ου - αρχές 20ου αιώνα. Βλ. Γεώργιος Αβέρωφ, HMS Dreadnought κλπ.

Πάντως υπάρχουν και πολύ πιο όμορφα σχέδια:
Εικόνα


Αθλιο σχεδιο και αυτο που εβαλες. Ειδικα σε γιωτ, τα αλλα πλοια με αλλες χρησεις πιθανον να εχουν λογους που ειναι ετσι.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#770622 Βλέπω σχετικά με ένα φουσκωτό πως γράφει max μηχανή τους 140 hp.

Μου φαίνεται λίγο το όριο, τη στιγμή που άλλα φορούν 300+ ίππους. Γιατί αυτό; Μήπως η καρίνα του κ το φουσκωτό το ίδιο δεν αντέχει πολλή καταπόνηση; Φθηνότερα υλικά;

Πρόκειται για το σκαρί Salpa soleil 20.

https://www.salpa.com/2020/06/22/soleil-20/


< >
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#770632 Πέτρο, στην Ιταλία για μεγάλο διάστημα (ίσως ακόμη και τώρα) η φορολογία των φουσκωτών πήγαινε βάσει ιπποδύναμης. Γι' αυτό εδραιώθηκε μια μακρά κουλτούρα 'ρηχόγαστρων', μη ενεργοβόρων φουσκωτών, τα οποία μπορούσαν να πάνε αξιοπρεπώς με μικρούς σχετικά κινητήρες.

σκάφος 6.40 με 300hp δεν παίζει με την καμία.
Υπάρχουν όμως σκάφη 6.30 που πάνε αξιοπρεπώς με 115 ίππους και άλλα που θέλουν τουλάχιστον 150 για να κάνουν δουλειά.

Σε αυτά τα μήκη ξεκινάμε με μινιμουμ κατανάλωση γύρω στο 1 λτ/ναυτικό μίλι.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#775216 Ερώτηση προς ναυτιλωμένους, 365€ είναι καλή τιμή για μαθηματα/παραβολα για ταχύπλοο?
Άβαταρ μέλους
By 224v
#775258
Thomas_C200K έγραψε:Ερώτηση προς ναυτιλωμένους, 365€ είναι καλή τιμή για μαθηματα/παραβολα για ταχύπλοο?
Στην Ελευσίνα θέλουν 360 μαθήματα και 50 εξέταστρα...το πήρε 2 βδομάδες πριν φίλος.

<>
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#775450 Εγώ έχω από το 2000 περίπου οπότε δεν θυμάμαι το κόστος. Εν τω μεταξύ έχω κάνει online αίτημα αντικατάστασης άδειας και κάθε στάδιο ελέγχου παίρνει 2-3 μήνες.