- 24 Μάιος 2022, 12:22
#764613
axel12p έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Η φοίτηση στο Πανεπιστήμιο δεν μπορεί να γίνει υποχρεωτική, αλλά όποιος εμποδίζει τον κόσμο να μπει και να σπουδάσει, θα πρέπει να είναι σαφές πως είναι εγκληματίας. Ακριβώς ό,τι κάνει αυτή η κυβέρνηση δηλαδή και επαίρεται κιόλας γι'αυτό.
Το να θέτεις αξιοκρατικά κριτήρια ώστε να αξιολογείς το επίπεδο του υποψήφιου φοιτητή σημαίνει ότι εμποδίζεις τον κόσμο να σπουδάσει;
Μαθηματικό Σάμου με Βάση Εισαγωγής 3, σημαίνει ότι ο μαθητής έγραψε για παράδειγμα ΜΗΔΕΝ (0) σε όλα τα μαθήματα και με το ζόρι ένα 12 στην Έκθεση για να περάσει!
Τα μη "εγκληματικά" κράτη του ανεπτυγμένου κόσμου έχουν αιώνιους φοιτητές; Ας περνάει και οι μαθητής του τρία όπως θα ήθελες, αλλά αν κοπεί δύο φορές συνεχόμενα σε ένα μάθημα ας τον διώχνουν από την σχολή. Ή αν έχουν περάσει έξι χρόνια και δεν έχει πάρει πτυχίο να διαγράφεται αυτόματα. Ας έχει το Πανεπιστήμιο το επίπεδο και τις απαιτήσεις που πρέπει να έχει και ας δέχεται όλους του μαθητές. Θα είχε ενδιαφέρον επίσης να ρωτήσετε μέλη ΔΕΠ κατά πόσο μπορούν να δουλέψουν και να κρατήσουν ένα υψηλό επίπεδο σπουδών όταν είναι χαμηλή η βάση εισαγωγής στο Τμήμα τους.
Γιατί αν είναι να ρίξεις το επίπεδο του Πανεπιστημίου στο επίπεδο του ΙΕΚ, τότε προφανώς η "αποδεδειγμένη σχέση μεταξύ υψηλότερης μόρφωσης και μακροζωίας, υψηλότερου εισοδήματος, κλπ" προφανώς και δεν ισχύει!
Αλλά εμείς δεν κοιτάμε την ουσία, κοιτάμε μόνο τους τύπους. Όπως γίνεται αντίστοιχα με τα ΚΤΕΟ μας, όπου εδώ κόβονται λιγότερα από 5 αμάξια στα 100, ενώ στην Γερμανία το 1 στα 3. Να υποθέσουμε ότι έχουμε τον καλύτερα συντηρημένο στόλο αυτοκινήτων στην Ευρώπη! Επίπεδο χάλια, αλλά το χαρτί το παίρνουμε όλοι, αυτό μας νοιάζει! Υποκρισία στον μέγιστο βαθμό
Τα ίδια θέλουμε και για τα παιδιά μας. Τι και αν έγραψε τρία στις Πανελλήνιες, μη το εμποδίσουμε το καμάρι μας να μπει στο Πανεπιστήμιο!
Ίσως θα έπρεπε βέβαια να μας νοιάζει περισσότερο να είναι καλύτερη η υποχρεωτική εκπαίδευση και να μην γράφει τρία το παιδί μας στις Πανελλήνιες. Και ας πάει σε ΙΕΚ ή όπου αλλού θέλει μετά.
Έχουμε εξηγήσει πολλές φορές πως οι πανελλήνιες είναι τρόπος κατάταξης, και το 3, δεν λέει απολύτως τίποτε. Μπορείς να βάλεις εύκολα θέματα και να είναι όλοι πάνω από την βάση, μπορείς και να μην το κάνεις. Όλοι τους έχουν πάρει απολυτήριο λυκείου, και για να μπορούν να δώσουν πανελλήνιες, είναι πάνω από την βάση, του απολυτηρίου.
Αν λοιπόν υπάρχει θέση στη Σάμο και κάποιος θέλει να πάει, να πάει. Θα μπορούσε να είναι κάποιος που έχει γράψει 20 στα μαθηματικά, και 0 (μηδέν) στα υπόλοιπα για παράδειγμα, και να αριστεύσει στην σχολή. Ή μπορεί να είναι κάποιος που θέλει να δοκιμάσει να σπουδάσει στην Σάμο και αν δεν του αρέσει, να φύγει.
Όπως και να χει, το ν'αποφασίζει κάποιος πως δεν είναι καλή ιδέα να έχουμε θέσεις για 80.000 παιδιά στα πανεπιστήμια, αλλά για 60.000 και οι υπόλοιποι να πάνε στα ΙΕΚ να γίνουν υδραυλικοί με το ζόρι, είναι όντως εγκληματίας.
Όσο για τους αιώνιους φοιτητές, το κόστος για τις σχολές είναι μηδέν (0). Δεν δικαιούνται βιβλία, πάσο, διαμονή, σίτιση, άρα είναι μόνον για ψυχολογικούς λόγους η ύπαρξη ή μη αυτών. Τα έχουμε εξηγήσει 200 φορές, αλλά βλέπω συνεχίζεται το ίδιο τροπάρι.
Οπότε ναι, θα επιμείνω πως όσο πιο εύκολη η πρόσβαση στα πανεπιστήμια, τόσο το καλύτερο. Μακάρι να μπορούσαν να σπουδάσουν όλοι αυτό που γουστάρουν. Αλλά αυτό που γίνεται τα τελευταία χρόνια, είναι ΝΤΡΟΠΗ, να αποκλείεις κόσμο κλείνοντας σχολές και μειώνοντας τον αριθμό των εισακτέων.
Η πρόσβαση στην γνώση πρέπει να είναι όσο γίνεται πιο εύκολη και ΚΥΡΙΩΣ να μην εμποδίζει τους φτωχότερους. Γιατί κάποιοι τυχεροί σαν τους Μητσοτάκηδες, και να μην περάσουν κάπου, μπορούν ν'αγοράσουν οποιαδήποτε στιγμή ένα ή περισσότερα πτυχία και μάλιστα σε καλό πανεπιστήμιο. Οι λιγότερο προνομιούχοι, βασίζονται στις δομές και ευκαιρίες που τους παρέχει η πολιτεία.
Γι'αυτό ναι, είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ να μειώνουμε τις ευκαιρίες στους νέους και να τους καταδικάζουμε στο να γίνουν με το ζόρι κάτι που μπορεί και να μην θέλουν, και κυρίως, να τους στερούμε την πανεπιστημιακή μόρφωση, όταν την θέλουν.