Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
30%
1
10%
1
10%
0
N/A
4
40%
0
N/A
1
10%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By ripper
#764538
sparticle έγραψε:Στα του αγωνα που λετε παντως, θυμιστε μου λιγο: Μεχρι τη στιγμη που ο τσιγκινος το εκανε τρακτερ, ποση διαφορα ειχε ανοιξει ο Leclerc μπροστα;

Παντως μεχρι εκει το πραγμα θυμιζε Μαιάμι.

Αν βαλεις και την εικονα του Sainz, ασ´ τα καλυτερα.


2 sec. Στα ίσια πιθανόν να τον είχε ο Max.
Όμως είτε με το τετακε, είτε με το πρόβλημα στο DRS πόσο μάλλον και με τα δύο δεν περνούσε ποτέ.
Ο Leclerc ωστόσο έδειξε πολύ καλύτερος του Sainz οπότε πιθανόν να μην είχε πρόβλημα με τα ελαστικά.

Γενικά στον αγώνα υπήρχαν μεγάλες διαφορές μεταξύ teammates, οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#764555
Corto Maltese έγραψε:Εγώ δε μιλάω. Περιμένω την ώρα που θα χρειαστούν στη Φερράρι γιατί ακόμα και οι κουλοί μπορεί να κάνουν έναν καλό αγώνα όλες τις πιπίτσες. Ελπίζω μόνο μέχρι τώρα να έχουμε κατασταλάξει ότι οι ομορφιές που λέγονταν πέρσι πως οι δύο πιλότοι παίζουν στα ίσια είναι για όσους βλέπουν Φ1 από ραδιόφωνο.
Αυτο.

Υπάρχει ο νούμερο 1 με την στήριξη σε όλα τα επιπεδα. Υπάρχει ο νούμερο 2 που είναι βοηθητικός σε όλα τα επίπεδα.

Επομένως δεν μπορείς να μετράς σκορ. 22-0

Πως τους πετσοκοψες έτσι, τι ξεζουμισμα έκανες άρχοντα
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#764561 Γενικά ότι ανοησίες διαβάζουμε πάντα έρχεται η πραγματικότητα να τις διαψεύσει, μέσα σε αυτές και το ότι ο Verstappen δεν αβαντάρεται ως Νο1. Πάντως ο Perez πολύ looser. Πήγε να το παίξει γ@μιας με στυλ πείτε του να κάνει στην άκρη λες και ήταν τίποτα rookie ο άλλος και τον γείωσαν παταγωδώς.
Άβαταρ μέλους
By uncle_nontas
#764563
BARHonda έγραψε:Για τους γνώστες των μη ατμοσφαιρικών, στο onboard του Leclerc που παραδίδει, αυτό που ακούγεται να υποθέσω είναι το turbo, σωστά? Είναι σημάδι αστοχίας, ή οφείλεται αλλού ο ήχος?

Edit: για όποιον έχει f1tv, στο 49:53
Ferrari reveal MGU-H and turbo failure behind Leclerc DNF
https://www.planetf1.com/news/ferrari-r ... dnf-cause/
(via Freader1 http://goo.gl/oMf3op) #F1

< Note 7 >
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#764577
uncle_nontas έγραψε:
BARHonda έγραψε:Για τους γνώστες των μη ατμοσφαιρικών, στο onboard του Leclerc που παραδίδει, αυτό που ακούγεται να υποθέσω είναι το turbo, σωστά? Είναι σημάδι αστοχίας, ή οφείλεται αλλού ο ήχος?

Edit: για όποιον έχει f1tv, στο 49:53
Ferrari reveal MGU-H and turbo failure behind Leclerc DNF
https://www.planetf1.com/news/ferrari-r ... dnf-cause/
(via Freader1 http://goo.gl/oMf3op) #F1

< Note 7 >
Διάβαζα σε ένα από τα «ψαγμένα» τουιτεροακκάουντ ότι η Ferrari από την αρχή της χρονιάς είχε σχεδιάσει να τη βγάλει με 4 PU

Το κακό είναι ότι αυτά ήταν φρέσκα κομμάτια.

Οπότε οι ποινές πλέον είναι στάνταρ
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#764590 Αν ξέρεις ότι υποστηρίζεις μία δευτεράντζα περιμένεις ποινές ρε Μπαρόντα :iconcool: :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#764601 Οποτε τερματισε, νικησε φετος αλλα ειναι δευτεραντζα μωρε.
Αρχιζουν και αγχωνονται καποιοι ή ειναι ιδεα μου? :iconcool:

:s_empathy
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#764603 Δεν ήταν καλός ο 0κις προχθές Geo. Έδειξε αστάθεια η οποία δε μπορεί να δικαιολογηθεί από την κακή λειτουργία του DRS. Ο Εκλέρ ήταν πολύ δυνατός αυτό το πσκ, ειδικά η one-take pole ήταν επική. Υγιεινός περίπατος ήταν που πήγε στράφι.

Eddiet, να σημειώσω ότι ο σβέρκος μου πονάει όλο και περισσότερο από τη φάπα που μου έριξε στο τέλος της προηγούμενης σεζόν ο Κόρτο αναφορικά με την απόσταση (τείνει χάσμα πλέον) μεταξύ του Εκλέρ και του Τζούνιορ. Άλλη φορά θα ακούω τον ομόσταυλο.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#764604 Τι ωραία πάντως που δεν υπήρχαν φόρουμζ το 1995 να λέγανε τότε 0κις τον MS.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#764607 Τον λενε 0ακις και ψηλωνουν 5 ποντους. Τοση χαρα :s_empathy
Τελευταία επεξεργασία από Geo f1 και 24 Μάιος 2022, 12:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά