Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#764560
NickTG έγραψε:
Serf έγραψε:Θα είχε ενδιαφέρον τι ποσοστό επιλέγει αυτή την επαγγελματική πορεία ενώ έχει τη δυνατότητα (σχολικοί βαθμοί, κτλ) να περάσει σε κάποιο πανεπιστήμιο. Για να είμαστε ρεαλιστές στη συζήτηση.


Και τι ποσοστό το πιέζουν να επιλέξει κάτι άλλο όπως και τι ποσοστό ξέρει όντως τι μπορείς να κάνεις βγαίνοντας από κάθε σχολή.

Γνωστή μου ήθελε πάντα να ασχοληθεί με την ζαχαροπλαστική, αλλά η μητέρα της επέμενε να πάρει πρώτα ένα πτυχίο. Έχασε τέσσερα χρόνια από την ζωή της σε μια σχολή που δεν την ενδιέφερε για να κάνει απλά το χατίρι της μητέρας της και μόλις τέλειωσε γράφτηκε σε σχολή μαγειρικής και βρήκε άμεσα δουλειά στο αντικείμενο που πάντα αγαπούσε. Πέρα φυσικά από το γεγονός ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη για προσωπικό τέτοιων ειδικοτήτων, ενώ για αποφοίτους της Ποιμαντικής δεν βλέπω να υπάρχει και μεγάλη ζήτηση!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#764572
red_monster έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Δεν ξέρω για σένα, εγώ θα προτιμούσα τα παιδιά μου να σπουδάσουν, ακόμη κι αν βγάλουν λιγότερα από τον ψυκτικό στο Περιστέρι, που θα έχει αποφοιτήσει από τα καταπληκτικά ΙΕΚ της Κεραμέως που πλέον τα έχουν βάλει και στο μηχανογραφικό (και στην γενιά μου πηγαίνανε μόνον οι παραλίες...).

Πλεον δεν πανε μονο οι "παραλιες" , ισως και ποτε να μην πηγαιναν. Πανε γιατι δεν υπαρχουν αλλες επιλογες, ειναι πολυ δυσκολο να σπουδασεις σε αλλη πολη απο οικονομικης αποψης και οι αναγκες για καποιο επαγγελμα και εισοδο στην αγορα εργασιας με καλυτερους, απο το ολοτελα, ορους ακομα πιο επιτακτικες!

Φετος αλλα 3 παιδια φιλων θα δωσουν πανελληνιες και ειναι τρομερο οτι και οι 3 τους λενε να δηλωσουν μονο Αθηνα! Οποτε καταλαβαινεις αν δεν περασουν σε καποιο ΑΕΙ/ΤΕΙ πιθανον να πανε σε καποιο ΙΕΚ για σιγουρα και βλεπουν


Θα σας σοκάρω :omg: , αλλά σε μερικούς αρέσει η τέχνη του ψυκτικού, μηχανικού αυτοκινήτων, ηλεκτρονικού κλπ


Θα σε σοκάρω :omg: , αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#764613
axel12p έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Η φοίτηση στο Πανεπιστήμιο δεν μπορεί να γίνει υποχρεωτική, αλλά όποιος εμποδίζει τον κόσμο να μπει και να σπουδάσει, θα πρέπει να είναι σαφές πως είναι εγκληματίας. Ακριβώς ό,τι κάνει αυτή η κυβέρνηση δηλαδή και επαίρεται κιόλας γι'αυτό.

Το να θέτεις αξιοκρατικά κριτήρια ώστε να αξιολογείς το επίπεδο του υποψήφιου φοιτητή σημαίνει ότι εμποδίζεις τον κόσμο να σπουδάσει; :dizzy:
Μαθηματικό Σάμου με Βάση Εισαγωγής 3, σημαίνει ότι ο μαθητής έγραψε για παράδειγμα ΜΗΔΕΝ (0) σε όλα τα μαθήματα και με το ζόρι ένα 12 στην Έκθεση για να περάσει!

Τα μη "εγκληματικά" κράτη του ανεπτυγμένου κόσμου έχουν αιώνιους φοιτητές; Ας περνάει και οι μαθητής του τρία όπως θα ήθελες, αλλά αν κοπεί δύο φορές συνεχόμενα σε ένα μάθημα ας τον διώχνουν από την σχολή. Ή αν έχουν περάσει έξι χρόνια και δεν έχει πάρει πτυχίο να διαγράφεται αυτόματα. Ας έχει το Πανεπιστήμιο το επίπεδο και τις απαιτήσεις που πρέπει να έχει και ας δέχεται όλους του μαθητές. Θα είχε ενδιαφέρον επίσης να ρωτήσετε μέλη ΔΕΠ κατά πόσο μπορούν να δουλέψουν και να κρατήσουν ένα υψηλό επίπεδο σπουδών όταν είναι χαμηλή η βάση εισαγωγής στο Τμήμα τους.
Γιατί αν είναι να ρίξεις το επίπεδο του Πανεπιστημίου στο επίπεδο του ΙΕΚ, τότε προφανώς η "αποδεδειγμένη σχέση μεταξύ υψηλότερης μόρφωσης και μακροζωίας, υψηλότερου εισοδήματος, κλπ" προφανώς και δεν ισχύει!

Αλλά εμείς δεν κοιτάμε την ουσία, κοιτάμε μόνο τους τύπους. Όπως γίνεται αντίστοιχα με τα ΚΤΕΟ μας, όπου εδώ κόβονται λιγότερα από 5 αμάξια στα 100, ενώ στην Γερμανία το 1 στα 3. Να υποθέσουμε ότι έχουμε τον καλύτερα συντηρημένο στόλο αυτοκινήτων στην Ευρώπη! Επίπεδο χάλια, αλλά το χαρτί το παίρνουμε όλοι, αυτό μας νοιάζει! Υποκρισία στον μέγιστο βαθμό :thumbsdown:
Τα ίδια θέλουμε και για τα παιδιά μας. Τι και αν έγραψε τρία στις Πανελλήνιες, μη το εμποδίσουμε το καμάρι μας να μπει στο Πανεπιστήμιο!
Ίσως θα έπρεπε βέβαια να μας νοιάζει περισσότερο να είναι καλύτερη η υποχρεωτική εκπαίδευση και να μην γράφει τρία το παιδί μας στις Πανελλήνιες. Και ας πάει σε ΙΕΚ ή όπου αλλού θέλει μετά.

Έχουμε εξηγήσει πολλές φορές πως οι πανελλήνιες είναι τρόπος κατάταξης, και το 3, δεν λέει απολύτως τίποτε. Μπορείς να βάλεις εύκολα θέματα και να είναι όλοι πάνω από την βάση, μπορείς και να μην το κάνεις. Όλοι τους έχουν πάρει απολυτήριο λυκείου, και για να μπορούν να δώσουν πανελλήνιες, είναι πάνω από την βάση, του απολυτηρίου.
Αν λοιπόν υπάρχει θέση στη Σάμο και κάποιος θέλει να πάει, να πάει. Θα μπορούσε να είναι κάποιος που έχει γράψει 20 στα μαθηματικά, και 0 (μηδέν) στα υπόλοιπα για παράδειγμα, και να αριστεύσει στην σχολή. Ή μπορεί να είναι κάποιος που θέλει να δοκιμάσει να σπουδάσει στην Σάμο και αν δεν του αρέσει, να φύγει.
Όπως και να χει, το ν'αποφασίζει κάποιος πως δεν είναι καλή ιδέα να έχουμε θέσεις για 80.000 παιδιά στα πανεπιστήμια, αλλά για 60.000 και οι υπόλοιποι να πάνε στα ΙΕΚ να γίνουν υδραυλικοί με το ζόρι, είναι όντως εγκληματίας.
Όσο για τους αιώνιους φοιτητές, το κόστος για τις σχολές είναι μηδέν (0). Δεν δικαιούνται βιβλία, πάσο, διαμονή, σίτιση, άρα είναι μόνον για ψυχολογικούς λόγους η ύπαρξη ή μη αυτών. Τα έχουμε εξηγήσει 200 φορές, αλλά βλέπω συνεχίζεται το ίδιο τροπάρι.

Οπότε ναι, θα επιμείνω πως όσο πιο εύκολη η πρόσβαση στα πανεπιστήμια, τόσο το καλύτερο. Μακάρι να μπορούσαν να σπουδάσουν όλοι αυτό που γουστάρουν. Αλλά αυτό που γίνεται τα τελευταία χρόνια, είναι ΝΤΡΟΠΗ, να αποκλείεις κόσμο κλείνοντας σχολές και μειώνοντας τον αριθμό των εισακτέων.
Η πρόσβαση στην γνώση πρέπει να είναι όσο γίνεται πιο εύκολη και ΚΥΡΙΩΣ να μην εμποδίζει τους φτωχότερους. Γιατί κάποιοι τυχεροί σαν τους Μητσοτάκηδες, και να μην περάσουν κάπου, μπορούν ν'αγοράσουν οποιαδήποτε στιγμή ένα ή περισσότερα πτυχία και μάλιστα σε καλό πανεπιστήμιο. Οι λιγότερο προνομιούχοι, βασίζονται στις δομές και ευκαιρίες που τους παρέχει η πολιτεία.
Γι'αυτό ναι, είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ να μειώνουμε τις ευκαιρίες στους νέους και να τους καταδικάζουμε στο να γίνουν με το ζόρι κάτι που μπορεί και να μην θέλουν, και κυρίως, να τους στερούμε την πανεπιστημιακή μόρφωση, όταν την θέλουν.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#764640
HighFidelity έγραψε:
axel12p έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Η φοίτηση στο Πανεπιστήμιο δεν μπορεί να γίνει υποχρεωτική, αλλά όποιος εμποδίζει τον κόσμο να μπει και να σπουδάσει, θα πρέπει να είναι σαφές πως είναι εγκληματίας. Ακριβώς ό,τι κάνει αυτή η κυβέρνηση δηλαδή και επαίρεται κιόλας γι'αυτό.

Το να θέτεις αξιοκρατικά κριτήρια ώστε να αξιολογείς το επίπεδο του υποψήφιου φοιτητή σημαίνει ότι εμποδίζεις τον κόσμο να σπουδάσει; :dizzy:
Μαθηματικό Σάμου με Βάση Εισαγωγής 3, σημαίνει ότι ο μαθητής έγραψε για παράδειγμα ΜΗΔΕΝ (0) σε όλα τα μαθήματα και με το ζόρι ένα 12 στην Έκθεση για να περάσει!

Τα μη "εγκληματικά" κράτη του ανεπτυγμένου κόσμου έχουν αιώνιους φοιτητές; Ας περνάει και οι μαθητής του τρία όπως θα ήθελες, αλλά αν κοπεί δύο φορές συνεχόμενα σε ένα μάθημα ας τον διώχνουν από την σχολή. Ή αν έχουν περάσει έξι χρόνια και δεν έχει πάρει πτυχίο να διαγράφεται αυτόματα. Ας έχει το Πανεπιστήμιο το επίπεδο και τις απαιτήσεις που πρέπει να έχει και ας δέχεται όλους του μαθητές. Θα είχε ενδιαφέρον επίσης να ρωτήσετε μέλη ΔΕΠ κατά πόσο μπορούν να δουλέψουν και να κρατήσουν ένα υψηλό επίπεδο σπουδών όταν είναι χαμηλή η βάση εισαγωγής στο Τμήμα τους.
Γιατί αν είναι να ρίξεις το επίπεδο του Πανεπιστημίου στο επίπεδο του ΙΕΚ, τότε προφανώς η "αποδεδειγμένη σχέση μεταξύ υψηλότερης μόρφωσης και μακροζωίας, υψηλότερου εισοδήματος, κλπ" προφανώς και δεν ισχύει!

Αλλά εμείς δεν κοιτάμε την ουσία, κοιτάμε μόνο τους τύπους. Όπως γίνεται αντίστοιχα με τα ΚΤΕΟ μας, όπου εδώ κόβονται λιγότερα από 5 αμάξια στα 100, ενώ στην Γερμανία το 1 στα 3. Να υποθέσουμε ότι έχουμε τον καλύτερα συντηρημένο στόλο αυτοκινήτων στην Ευρώπη! Επίπεδο χάλια, αλλά το χαρτί το παίρνουμε όλοι, αυτό μας νοιάζει! Υποκρισία στον μέγιστο βαθμό :thumbsdown:
Τα ίδια θέλουμε και για τα παιδιά μας. Τι και αν έγραψε τρία στις Πανελλήνιες, μη το εμποδίσουμε το καμάρι μας να μπει στο Πανεπιστήμιο!
Ίσως θα έπρεπε βέβαια να μας νοιάζει περισσότερο να είναι καλύτερη η υποχρεωτική εκπαίδευση και να μην γράφει τρία το παιδί μας στις Πανελλήνιες. Και ας πάει σε ΙΕΚ ή όπου αλλού θέλει μετά.

Έχουμε εξηγήσει πολλές φορές πως οι πανελλήνιες είναι τρόπος κατάταξης, και το 3, δεν λέει απολύτως τίποτε. Μπορείς να βάλεις εύκολα θέματα και να είναι όλοι πάνω από την βάση, μπορείς και να μην το κάνεις. Όλοι τους έχουν πάρει απολυτήριο λυκείου, και για να μπορούν να δώσουν πανελλήνιες, είναι πάνω από την βάση, του απολυτηρίου.
Αν λοιπόν υπάρχει θέση στη Σάμο και κάποιος θέλει να πάει, να πάει. Θα μπορούσε να είναι κάποιος που έχει γράψει 20 στα μαθηματικά, και 0 (μηδέν) στα υπόλοιπα για παράδειγμα, και να αριστεύσει στην σχολή. Ή μπορεί να είναι κάποιος που θέλει να δοκιμάσει να σπουδάσει στην Σάμο και αν δεν του αρέσει, να φύγει.
Όπως και να χει, το ν'αποφασίζει κάποιος πως δεν είναι καλή ιδέα να έχουμε θέσεις για 80.000 παιδιά στα πανεπιστήμια, αλλά για 60.000 και οι υπόλοιποι να πάνε στα ΙΕΚ να γίνουν υδραυλικοί με το ζόρι, είναι όντως εγκληματίας.
Όσο για τους αιώνιους φοιτητές, το κόστος για τις σχολές είναι μηδέν (0). Δεν δικαιούνται βιβλία, πάσο, διαμονή, σίτιση, άρα είναι μόνον για ψυχολογικούς λόγους η ύπαρξη ή μη αυτών. Τα έχουμε εξηγήσει 200 φορές, αλλά βλέπω συνεχίζεται το ίδιο τροπάρι.

Οπότε ναι, θα επιμείνω πως όσο πιο εύκολη η πρόσβαση στα πανεπιστήμια, τόσο το καλύτερο. Μακάρι να μπορούσαν να σπουδάσουν όλοι αυτό που γουστάρουν. Αλλά αυτό που γίνεται τα τελευταία χρόνια, είναι ΝΤΡΟΠΗ, να αποκλείεις κόσμο κλείνοντας σχολές και μειώνοντας τον αριθμό των εισακτέων.
Η πρόσβαση στην γνώση πρέπει να είναι όσο γίνεται πιο εύκολη και ΚΥΡΙΩΣ να μην εμποδίζει τους φτωχότερους. Γιατί κάποιοι τυχεροί σαν τους Μητσοτάκηδες, και να μην περάσουν κάπου, μπορούν ν'αγοράσουν οποιαδήποτε στιγμή ένα ή περισσότερα πτυχία και μάλιστα σε καλό πανεπιστήμιο. Οι λιγότερο προνομιούχοι, βασίζονται στις δομές και ευκαιρίες που τους παρέχει η πολιτεία.
Γι'αυτό ναι, είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ να μειώνουμε τις ευκαιρίες στους νέους και να τους καταδικάζουμε στο να γίνουν με το ζόρι κάτι που μπορεί και να μην θέλουν, και κυρίως, να τους στερούμε την πανεπιστημιακή μόρφωση, όταν την θέλουν.



Και να συμπληρώσω, γιατί στάνταρ θα πεταχτεί κάποιος, πως τίποτε από τα παραπάνω δεν μειώνει την αξία των επαγγελμάτων για τα οποία κανείς δεν χρειάζεται πανεπιστήμιο. Τα οποία μια χαρά επαγγέλματα είναι και χρειάζονται, αλλά η κουβέντα είναι τελείως διαφορετική.

Επίσης, προφανώς και υπάρχει στην Ελληνική και όχι μόνο κοινωνία το φαινόμενο του "κορνιζαρισμένου" πτυχίου, που το πήρε κάποιος για τη φουκαριάρα τη μάνα του. ΑΛΛΑ, δεν είναι αυτό το πρόβλημα των Ελληνικών ΑΕΙ, ούτε και το κόστος για την κοινωνία μας είναι σοβαρό. Το κόστος όμως του να υπάρχουν κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι που θέλουν (και υπό κανονικές συνθήκες θα μπορούσαν) να πάνε σε πανεπιστήμιο, αλλά εμποδίζονται με κάθε λογής ανοήτες δικαιολογίες να σπουδάσουν είναι πολλαπλάσιο. Όσοι μπορούν οικονομικά θα πάνε κάπου αλλού (ιδιωτικό, εξωτερικό), με τρομακτικό κόστος για την Ελλάδα και όσοι δεν μπορούν οικονομικά θα κάνουν κάτι άλλο, με επίσης σημαντικό κόστος τόσο προσωπικό, όσο και κοινωνικό, μιας και χάνεται η συνεισφορά αυτών των ανθρώπων για την κοινωνία.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#764647 Χάνεται η συνεισφορά των ανθρώπων που δεν θα σπουδάσουν στην κοινωνία;

Δεν ξέρω πόσο καιρό έχετε που τελειώσατε το λύκειο αλλά εγώ θυμάμαι τουλάχιστον το 50% της τάξης ούτε να θέλει ούτε να μπορεί να τελειώσει πανεπιστήμιο.

Από εκεί και πέρα κλασικά έχουμε αναγάγει την επαγγελματική/επιστημονική εκπαίδευση-ειδίκευση σε μόρφωση και το τραβάμε από τα μαλλιά.

Αν δεν κατάφεραν επί 18 χρόνια γονείς, δάσκαλοι και καθηγητές να σε μορφωσουν δεν θα το κάνουν ούτε 3 PhD.
Το να ξέρεις να κάνεις μελέτες, εγχειρησείς, πρόγραμματα ΗΥ ή ότιδηποτε άλλο δεν σε κάνει μορφωμένο αλλά κάποιον με πολύ συγκεκριμένες γνώσεις-δεξιότητες που κατά τα άλλα μπορεί να είναι τενεκες ξεγανωτος.

Κατά τα άλλα θα προτιμούσα οι πανελλήνιες να έχουν αποκλειστικά ερωτήσεις κρίσεως πάνω σε ότι έχεις μάθει τουλάχιστον τα τελευταία 6 χρόνια σε συνδυασμό με γενικές/εγκυκλοπαιδικες γνώσεις.
Καλά τα ολοκληρώματα, οι βιολογιες και οι αλγόριθμοι αλλά το θέμα είναι να γεμίζουν τα πανεπιστήμια με κόσμο που μπορεί να βρει και να κατακτήσει την γνώση και όχι που έχει μάθει μερικά βιβλία απ έξω.


< >
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#764649 To κομμάτι της χαμένης συνεισφοράς έχει άμεση σχέση και με τους φοιτητές που παίρνουν το πτυχίο για τη φουκαρjάρα τη μάνα, χάνοντας μερικά (σε μερικές περιπτώσεις πολλά έως πάρα πολλά) παραγωγικά έτη. Από τους παραπάνω εξαιρούνται μόνο όσοι σπουδάζουν ενώ εργάζονται, με περίσσιο προσωπικό κόπο βέβαια. Προφανώς και υπάρχει μεγάλο κόστος στην κοινωνία από το κορνιζαρισμένο.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#764650
dimik έγραψε:Αν δεν κατάφεραν επί 18 χρόνια γονείς, δάσκαλοι και καθηγητές να σε μορφωσουν δεν θα το κάνουν ούτε 3 PhD.


+1
Οι υπόλοιπες σοφίες που διαβάζουμε είναι κατάλοιπα απωθημένων άλλων εποχών που δυστυχώς έχουν καταστρέψει όχι και λίγες ζωούλες.
Παραλλαγή της πιο πάνω μουσταλευριάς --> Το παιδί μου παιδαγωγικό; Jamais --> ΝΟΜΙΚΗ
Να πάει το παιδί του γείτονα να σπουδάσει δάσκαλος, το δικό μου θα γίνει δικηγόρος κλπ κλπ κλπ

Δυστυχώς εν έτει 2022 δεν έχει καθαρίσει τελείως αυτή η μούχλα.
Λίγο υπομονή.
Μπορεί και όχι.

Και ένα μικρό ωντοπειξ -->


Η αλήθεια είναι ότι το να πάρεις ένα παιδάκι που έχει και λίγο ταλέντο με γραφιστικά/καλλιτεχνικά και να το βάλεις με το ζόρι να τελειώσει κοινωνιολογία αντί για ένα τέτοιο ΙΕΚ της πλάκας® --> του έχεις γαμήσει σοβαρά τη ζωούλα. :lol:

Σόρι μάλλον αυτό :s_hang :s_hang
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#764651 Δεν ξερω τι λετε εσεις, εμενα δεν με ενδιαφερει το πτυχιο αυτο καθαυτο, αλλα σαν μεσο που σου δινει παραπανω δικαιωματα εργασιας απο καποιον που δεν εχει. Θα ηθελα ο γιος μου να γινει ξερω γω ηλεκτρολογος εγκαταστατης ή θερμουδραυλικος με δικαωμα υπογραφης κατι που αν δεν κανω λαθος προσφερουν τα ΑΕΙ/ΤΕΙ και οχι τα ΙΕΚ. Γιατι απο τα 2α εργατης θα βγει, δεν θα μπορεσει να κανει κατι δικο του αυριο.

Καμποσοι φιλοι βρηκαν δουλεια γιατι ειχαν πτυχιο ΑΕΙ ακομα και αν ηταν ασχετο ως προς το αντικειμενο εργασιας. Προφανως απεδειξαν τις ικανοτητες τους με την δουλεια τους αλλα δεν θα την εβρισκαν χωρις αυτο.
Οπως και να το κανουμε το "χαρτι" μετραει και το βλεπεις πολυ καθαρα αν δεν το εχεις. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#764654 Καλά, κατάλαβα, συνεχίστε.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#764657 Είπαμε, να γίνουν υδραυλικοί και γραφίστες τα παιδιά των άλλων, όχι εμείς, όχι τα παιδιά μας.
Το πτυχίο είναι πολύ παραπάνω από δικαιώματα, είναι πάνω απ' όλα τρόπος σκέψης, ικανότητα, κλπ. Προφανώς με το ζόρι δεν θα κάνεις κανέναν πτυχιούχο, ούτε όμως και το αντίθετο: να βάλεις φραγμούς σ'αυτόν που θέλει να σπουδάσει. Γιατί αυτό συζητάμε τώρα.
Το αν θα το κάνει κορνίζα, είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ.
Αλλά σε ετούτη τη χώρα, θεωρούμε δικαιώμα της υπουργού, ν'αφαιρέσει αυτό το δικαίωμα από χιλιάδες παιδιά, εν μία νυκτί και δεν τρέχει και τίποτε...
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#764659 Εννοείται ότι είναι δικαίωμά του να το κορνιζάρει. Δύο είναι οι ενστάσεις:

1. Όποιος έχει θέληση να σπουδάσει, δύσκολο να θέλει να το κάνει ώστε να κορνιζάρει το αντίστοιχο πτυχίο/α.

2. Όποιος αναγκάζεται από την proverbial φουκαρjάρα μάνα να σπουδάσει, και μάλιστα μέχρι την απόκτηση του πτυχίου, έχει σπαταλήσει χρόνο, κόπο και πόρους, όλα εκ των οποίων αποτελούν κόστος για την κοινωνία, και μάλιστα με αυτοτροφοδοτούμενα χαρακτηριστικά.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#764660 Καλα σοβαρα τωρα, σας εχουν πεταξει το αγκιστρι με τις μπουρδες ( "αιωνιοι φοιτητες", "περασε με μηδεν" κλπ κλπ) και τρεξατε σαν σμερνες να το καταπιειτε;

Ρε χαπατα.

Μια ερωτηση οφειλετε να κανετε στις πεταλουδιτσες της Συγγρου ( για τις εκδιδομενες λεω, μην παει το μυαλο σας στο χυδαιο):

Στα παιδια σας μεθαυριο θα πει κανεις σας "ε, δεν ειστε αξιοι να μπειτε και στο Χαρβαρντ, με 60 λεπτα το ποστ δεν βγαινει περα" ;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#764661 Τζη από τη στιγμή που δεν θα μπορούμε να βάλουμε το παιδί μας σε μια ΔΕΗ --> ΒΡΑΣΤΑ
:oops:
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#764934 Πανεπιστήμια: Καταργούνται οι φοιτητικές παρατάξεις – Όλα όσα αλλάζουν με το νέο νομοσχέδιο


https://www.newsit.gr/ellada/panepistim ... o/3532263/


ξεφτιλισμενα ανδρεικελα.

σας ζορισε τοσο πολυ η φουτσα που δεν μπορειτε να ξεπλυνετε πλεον την αλαζονεια σας.