https://www.newsauto.gr/news/trocheo-st ... ko-morgan/
https://www.newsauto.gr/news/trocheo-st ... ko-morgan/
markvag έγραψε:
Λοιπόν, η τελευταία απόπειρα από μεριά μου. Τί σημαίνουν τα στατιστικά (που φυσικά και είναι σωστά)... Ποια στατιστικά; Αυτά που λένε πως μία μηχανή έχει 55 θανάτους / 1 δισ. χλμ και το αμάξι έχει 1,1 (στο Μούρικα).
Σύμφωνα με αυτά τα νούμερα , αν πάρουμε 1εκ μοτοσυκλετιστές και τους βάλουμε να κάνουν μία διαδρομή 1.000χλμ (άρα έχουμε 1 δισ χλμ) και κάνουμε το ίδιο με 1εκ οδηγούς αυτοκινήτων, αναμένουμε ότι θα πεθάνουν 55 μοτοσυκλετιστές από τροχαία και 1 περίπου οδηγός αυτοκινήτου. Τί σημαίνει αυτό; Μα, ότι με τη μηχανή είναι 55 φορές πιο πιθανό να σκοτωθείς σε τροχαίο σε σχέση με ένα αυτοκίνητο. Τί ΔΕΝ σημαίνει;; Ότι θα πεθάνουν όλοι οι μοτοσυκλετιστές. Από τους 1εκ μοτοσυκλετιστές αναμένουμε ότι θα πεθάνουν 55 και θα είναι μια χαρά οι 999.945 (η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ δηλαδή). Και ΠΑΛΙ βέβαια, το αυτοκίνητο είναι 55 φορές ασφαλέστερο. ΔΕΝ σημαίνει ΦΥΣΙΚΑ ότι μπορούμε να προβλέψουμε τι θα πάθει ένας συγκεκριμένος μοτοσυκλετιστής, αλλά μόνο το τι θα συμβεί στο σύνολο. ΔΕΝ σημαίνει ακόμα ότι το νούμερο αυτό είναι σταθερό εις τον αιώνα τον άπαντα, αλλάζει και βελτιώνεται ή χειροτερεύει (αν και ποτέ δεν έχει πλησιάσει καν αυτό για τα αυτοκίνητα).
Επίσης δεν σημαίνει οτι στα επόμενα χίλια χλμ η πιθανότητα να πεθάνει ένας μοτοσυκλετιστής αυξάνεται. Παραμένει ίδια.
ΦΥΣΙΚΑ, ΠΟΤΕ δεν θα δούμε αυτό το νούμερο με μία επανάληψη του πειράματος αυτού. Εάν μπορούσαμε να επαναλάβουμε το πείραμα πολλές φορές, τη μία φορά θα είχαμε 50 θανάτους, την άλλη 60, κάποιες φορές πιθανώς και κανέναν, άλλες φορές και πάνω από 100. Κατά μέσο όρο όμως περιμένουμε να δούμε αυτά τα νούμερα, δηλαδή ο μέσος όρος των θανάτων / επανάληψη του πειράματος θα είναι κάπου στο 55 για τις μοτοσυκλέτες και στο 1,1 για τα αυτοκίνητα. Και σημειώνω, πως οι Αμερικάνοι οδηγούν περίπου 2,5τρις χλμ / έτος (δεν ξέρω αν είναι αυτοκίνητα ή μοτοσυκλέτες ή και τα δύο, φαντάζομαι πως είναι και τα δύο, αν και δεν μας κάνει ιδιαίτερη διαφορά), δηλαδή κάθε χρόνο αυτό το πείραμα επαναλαμβάνεται κατά κάποιον τρόπο 2.500 φορές (παραπάνω από αρκετές για να βγάλουμε ασφαλές συμπέρασμα).
blinkys έγραψε:Ξαναλέω βέβαια πως ακόμα και αυτές οι προβλέψεις (που σίγουρα είναι πολύ πιο πιθανές να βγουν από τα μαθηματικά του φόρουμ) δεν σημαίνουν τίποτα για μένα σαν μονάδα άρα δεν έχουν καμία θέση στην κουβέντα για το αν πρέπει ένας έφηβος να καβαλάει μοτοσυκλέτα.
Το τροχαίο δυστύχημα κατά το οποίο έχασε τη ζωή του ένας 49χρονος νοσηλευτής από τα Τρίκαλα, τον Αύγουστο του 2015, στην Παλαιά Εθνική Οδό Λάρισας – Βόλου, αναβίωσε χθες στο Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων.
Ο 49χρονος νοσηλευτής Παναγιώτης Αλέξ. Τσιγραγούλας είχε βρεθεί στη Λάρισα, προκειμένου, όπως τονίσθηκε χθες στο Δικαστήριο, να εξετάσει από κοντά μια μοτοσικλέτα (φωτ.), την οποία ενδιαφερόταν να αγοράσει. Ωστόσο, έχασε τη ζωή του όταν η μοτοσικλέτα, στην οποία επέβαινε και οδηγούσε 37χρονος Λαρισαίος, συγκρούστηκε νωτομετωπικά με προπορευόμενο Ι.Χ. που οδηγούσε 50χρονη γυναίκα. Ένα δυστύχημα που σημειώθηκε, όταν ο 37χρονος προσπάθησε με ελιγμό να αποφύγει προπορευόμενο Ι.Χ. που οδηγούσε 50χρονη και κινήθηκε αριστερά, με το Τμήμα Τροχαίας Λάρισας στο πλαίσιο διερεύνησης των συνθηκών του τροχαίου να εξετάζει, μεταξύ άλλων, αν οι δύο επιβαίνοντας στη μηχανή φορούσαν κράνος προστασίας.
Η 50χρονη οδηγός κρίθηκε χθες ένοχη για ανθρωποκτονία από αμέλεια και για σωματική βλάβη από αμέλεια, με το Δικαστήριο να της επιβάλλει συνολική ποινή φυλάκισης 24 μηνών, με τριετή αναστολή.
Ένα δυστύχημα για το οποίο αρχικά, με βάση τις πρώτες καταθέσεις, είχε δημιουργηθεί η λανθασμένη εντύπωση ότι τη μοτοσικλέτα οδηγούσε ο εκλιπών νοσηλευτής, αλλά στην πραγματικότητα, όπως αποσαφηνίστηκε και στο χθεσινό δικαστήριο, οδηγούσε ο 37χρονος Λαρισαίος, ο οποίος, με απόφαση του Αεροδικείου Λάρισας -όπως διευκρίνισε η συνήγορός του-, ενώ είχε παραπεμφθεί για ανθρωποκτονία από αμέλεια, αθωώθηκε αμετάκλητα.
Η δίκη ξεκίνησε με την κατάθεση της συζύγου του εκλιπόντος νοσηλευτή, η οποία εξήγησε ότι ο 49χρονος ήρθε στη Λάρισα «για να δοκιμάσει τη μηχανή». Στη συνέχεια, συναισθηματικά φορτισμένος, κατέθεσε ο 37χρονος Λαρισαίος και οδηγός της μοτοσικλέτας, ο οποίος περιέγραψε τις συνθήκες του τροχαίου δυστυχήματος, λέγοντας ότι «ήθελα να πουλήσω τη μηχανή». Το δυστύχημα σημειώθηκε στη 1.15’ το μεσημέρι της 5ης Αυγούστου 2015 στο 7ο χλμ. της Παλαιάς Εθνικής Οδού Λάρισας – Βόλου (στο ύψος εταιρείας οδικής βοήθειας) και ενώ και τα δύο οχήματα κινούνταν με την ίδια κατεύθυνση , στο ρεύμα προς Λάρισα. Όταν η μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού «καρφώθηκε» στο προπορευόμενο Ι.Χ. σε «έναν ήσυχο δρόμο», όπως ειπώθηκε χθες, καθώς εκείνη την ώρα «δεν είχε κίνηση».
Ο μοτοσικλετιστής διευκρίνισε πως η 50χρονη οδηγός του προπορευόμενου Ι.Χ. έκανε απότομα «κίνηση αριστερά», προσθέτοντας ότι «έκοψα δεξιά, αλλά δεν θυμάμαι τη σύγκρουση». Από την οποία σύγκρουση, βρήκε ακαριαίο θάνατο ο 49χρονος νοσηλευτής, ο 37χρονος τραυματίστηκε σοβαρά στα κάτω άκρα, ενώ δεν τραυματίστηκε η 50χρονη.
Αυτόπτης μάρτυρας κατέθεσε ότι ο οδηγός της μοτοσικλέτας τον προσπέρασε και στη συνέχεια, περιγράφοντας το δυστύχημα, τόνισε ότι το Ι.Χ. της 50χρονης έκανε «απότομη στροφή αριστερά» και χτύπησε πάνω της η μοτοσικλέτα. «Το Ι.Χ. μπήκε στον δρόμο της μηχανής;» ρώτησε η Πρόεδρος του Δικαστηρίου, με τον αυτόπτη μάρτυρα να απαντά «απόλυτα».
τελος ο λουης απο μερκ wolff/hamilron clash :worse[…]
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]