Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#748106 Είναι γενικότερο το πρόβλημα
Πείτε μου ένα δρόμο στην Αθήνα "που γράφουν"
Όχι περιστασιακά ή δειγματοληπτικα ή ξερωγω σε εξόδους 3ημερων
Που ξέρεις ότι υπάρχει αστυνόμευση

Πουθενά. Πλήρης ασυδοσία

Έβγαλε ο αλλος 8.00 το απόγευμα σε ένα πολυσύχναστο δρόμο 700 άλογα με πεζούς σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
Δεν περίμενε καν να βγει ξερωγω στην εθνική
Σιγά μην με γράψουν

Είναι πρωτίστως φυσικά θέμα παιδείας
Δεν πα να παίζουν την αγιογραφία του οι ΑΡΔ, ο τύπος ήταν ένα απαιδευτο τομάρι και ευτυχώς δεν πήρε και καμιά γιαγιά με εγγονάκι μαζί του σαν το άλλο το αρχιδι με την πενβε
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#748109
GTS έγραψε:Μαλλον χρειαζεται μπαριερες εκεινος ο δρομος επηδη εχει τα δεντρα. Κατα τα αλλα μια ευθεια ειναι.
Ε πόσες κάμερες χρειάζεται;
40,50,60;
Κοστίζουν περισσότερο από τα 200 χιλιάρικα στο Σάκη;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#748117 Στην Αθήνα μπορείς να βάλεις γι αρχή 100 κάμερες σε κεντρικούς δρόμους για να αρχίσουν να μαζεύονται κάποιοι.
Αυτό έχει κόστος βέβαια. Μιλάμε για 500Κ κατ' ελάχιστον, ενώ αν πας στους μεγάλους του χώρου, μάλλον θέλεις 4 φορές περισσότερα β όχι παραπάνω.
Αστεία ποσά βέβαια αν σκεφτείς πόσα δόθηκαν για την αστειότητα του Μεγάλου Περιπάτου.
Ούτε για ζήτω δεν φτάνουν βέβαια τόσες, θέλει κατόπιν κάθε χρόνο να βάζεις άλλες τόσες, κι όταν φτάσεις καμιά 500αρια, μαζί με αυτές που θα επιτηρούν τα κόκκινα φανάρια, να πεις πως όντως μπορείς να αστυνομεύσεις το μπάχαλο.

Εναλλακτικά, στέλνεις την τροχαία να κάνει την δουλειά της. Κόστος μηδέν.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#748118 Με όλους αυτούς που πανε σαν τρελοί η απόσβεση θα γίνει σε χρόνο μηδέν.

< >
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#748122 πόσο αλλάξανε τα πράματα (ή μήπως όχι :shifty: )

Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#748128 Εγώ πάλι δεν κατάλαβα και τι έγινε που σκοτώθηκε άλλος ένας και γιατί εξ αιτίας αυτού χρειάζεται αστυνομία παντού, μείωση ίππων, απαγόρευση supercar κλπ.
Όποιος βγαίνει από το σπίτι, διατρέχει κίνδυνο. Οποιοδήποτε κίνδυνο. Ακόμη και μέσα σε αυτό διατρέχει.
Η αστυνομία παντού που κολλάει; οι κάμερες παντού που να λειτουργούν ΚΑΙ βεβαίως να λειτουργούν, τι ακριβώς θα κάνουν; ποιος θα ελέγχει τι και ποιον;

Προσέξτε τι εύχεστε. Έχετε πάρει σασί εγκεφαλικά, θέλει λίγο καλίμπρα.
#1984
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#748129 Γιατί πολύ απλα σε τέτοια περίπτωση μπορεί να πάρει κάποιον στο λαιμό του.

.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#748130
panos2171 έγραψε:Γιατί πολύ απλα σε τέτοια περίπτωση μπορεί να πάρει κάποιον στο λαιμό του.

.


Εκτός και αν έπαιρνε μαζί του κάτι τέτοιο
viewtopic.php?p=748108#p748108

Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα. Και δεν θα μπω σε what if analysis.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#748132
Geralt έγραψε:Πουθενά. Πλήρης ασυδοσία


Εδώ πάνω, στο νομό Δράμας η αστυνομία γράφει πολύ συχνά. Κυρίως (αλλά όχι μόνο) σε κατοικημένες περιοχές με όριο 50 (τους έχω δει και στα όρια της πόλης με ραντάρ). Και το ακόμα καλύτερο είναι πως εκτός από 2-3 σημεία που είναι στάνταρ, δεν έχουν σταθερό σημείο που στήνονται. Πάνε παντού! Προφανώς όμως δεν γράφουν συνέχεια και από κάμερες έχει 1-2.

Παρόλ' αυτά, του Ελ ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει! Με έχουν περάσει σε σημείο με όριο 50, λίγο πριν από σχολείο την ώρα προσέλευσης των μαθητών (πήγαινα κι εγώ να αφήσω την κόρη μου και να φύγω για δουλειά). Εγώ πήγαινα με 40-50, το ίδιο και 1-2 αμάξια μπροστά και πίσω μου, αλλά ο αρχιπ@π@ρας μας πέρασε όλους με τουλάχιστον 70-80. Μία λωρίδα (φυσικά απαγορεύεται το προσπέρασμα, κατοικημένη περιοχή είναι) και μέχρι να μπει ξανά στη λωρίδα του είχε φτάσει σχεδόν στο σχολείο. :help: Φυσικά για μείωση ταχύτητας ούτε λόγος, και να κυκλοφορούν παιδιά γύρω γύρω (και κάποια να πάνε να περάσουν και τη διάβαση ΜΠΡΟΣΤΑ στο σχολείο)... Και δεν είναι ένας και δύο, είναι πολλοί, το βλέπω καθημερινά. Κι ας έχουν όλοι εδώ πέρα από 3-4 κλήσεις για ταχύτητα... Είτε στο συγκεκριμένο σημείο, είτε αλλού...

Και δεν είναι το ίδιο όλες οι παραβάσεις. Έχει τεράστια διαφορά να πας με 70 μπροστά σε σχολείο την ώρα που πάνε τα παιδιά από το να πας πχ με 100 σε άδειο επαρχιακό δρόμο, χωρίς κίνηση και με όριο 90...
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#748136
markvag έγραψε:
Geralt έγραψε:Πουθενά. Πλήρης ασυδοσία


Εδώ πάνω, στο νομό Δράμας η αστυνομία γράφει πολύ συχνά. Κυρίως (αλλά όχι μόνο) σε κατοικημένες περιοχές με όριο 50 (τους έχω δει και στα όρια της πόλης με ραντάρ). Και το ακόμα καλύτερο είναι πως εκτός από 2-3 σημεία που είναι στάνταρ, δεν έχουν σταθερό σημείο που στήνονται. Πάνε παντού! Προφανώς όμως δεν γράφουν συνέχεια και από κάμερες έχει 1-2.


Πανω σε αυτο που λες, εγω εξεπλαγην ευχαριστα κατα την περιοδο των εορτων στις Σερρες
μαλλον εχει πεσει τρελο γραψιμο και κυνηγι με συνεπεια να κοκκαλωνουν ολοι στις διαβασεις μεσα στην πολη. Ολοι ανεξαιρετως
μου θυμισε Τρικαλα η φαση, ισως η αλλη μοναδικη πολη στην Ελλαδα που εχω δει να το κανουν αυτο
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#748147
markvag έγραψε:
Geralt έγραψε:Πουθενά. Πλήρης ασυδοσία


Εδώ πάνω, στο νομό Δράμας η αστυνομία γράφει πολύ συχνά. Κυρίως (αλλά όχι μόνο) σε κατοικημένες περιοχές με όριο 50 (τους έχω δει και στα όρια της πόλης με ραντάρ). Και το ακόμα καλύτερο είναι πως εκτός από 2-3 σημεία που είναι στάνταρ, δεν έχουν σταθερό σημείο που στήνονται. Πάνε παντού! Προφανώς όμως δεν γράφουν συνέχεια και από κάμερες έχει 1-2.

Γράψε τώρα και την εμπειρία από τον νομό Θεσσαλονίκης.
Αν θέλεις μπορείς να αφήσεις κενή την απάντηση σου, για να περιγράψεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το έργο της Τροχαίας στα μέρη μας... :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#748153
Giuseppe Busso έγραψε:Εγώ πάλι δεν κατάλαβα και τι έγινε που σκοτώθηκε άλλος ένας και γιατί εξ αιτίας αυτού χρειάζεται αστυνομία παντού, μείωση ίππων, απαγόρευση supercar κλπ.
Όποιος βγαίνει από το σπίτι, διατρέχει κίνδυνο. Οποιοδήποτε κίνδυνο. Ακόμη και μέσα σε αυτό διατρέχει.
Η αστυνομία παντού που κολλάει; οι κάμερες παντού που να λειτουργούν ΚΑΙ βεβαίως να λειτουργούν, τι ακριβώς θα κάνουν; ποιος θα ελέγχει τι και ποιον;

Προσέξτε τι εύχεστε. Έχετε πάρει σασί εγκεφαλικά, θέλει λίγο καλίμπρα.
#1984

Δεν με ενδιαφέρει καθόλου που σκοτώθηκε ειδικά ο εν λόγω. Κάθε μέρα σκοτώνονται τόσοι, η κουβέντα γίνεται για να μειωθούν γενικώς αυτοί οι θάνατοι.
Η Ελλάδα είναι ουραγός στο θέμα στην Ευρώπη, ενώ είμαστε οι χειρότεροι στην χρήση του κράνους. Για μένα, αυτό πρέπει ν'αλλάξει.
Μιλώ φυσικά για τον αστικό ιστό που σημειώνονται τα περισσότερα τροχαία. Θέλω να μπορώ να περπατάω χωρίς να φοβάμαι τον ηλίθιο που βγήκε να κάνει επίδειξη στα στενά της πόλης. Ή έστω και στις λεωφόρους της πόλης. Γιατί να θυμόμαστε λίγο πως και η παραλιακή, είναι ένας φαρδύς δρόμος, εντός αστικού ιστού.
Η κουβέντα λοιπόν γίνεται για να είμαστε όλοι πιο ασφαλείς, όσοι οδηγούν, αλλά και όσοι περπατάνε, κάνουν ποδήλατο, βγήκαν για βουτιά, κλπ κλπ.
Υπάρχουν δύο τρόποι:
- περισσότεροι έλεγχοι από την τροχαία σε άσχετα σημεία και σκίσιμο όταν η παράβαση είναι σοβαρή (κράνος, κόκκινο, υπερβολική ταχύτητα)
-Κάμερες
Εγώ είμαι της άποψης πως ο πρώτος είναι πιο αποτελεσματικός και δωρεάν, αλλά κάποιοι θα πρέπει να δουλέψουν. Κάτι που δεν βλέπω να θέλουν να κάνουν.

Δεν είμαι της άποψης πως πρέπει να ξαμοληθούν παντού. Αλλά η ασυδοσία που υπάρχει, κοστίζει σε ζωές. Με Ferrari ή χωρίς.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#748159 Απο τοτε που ημουν πολυ νεος ηξερα για την "βουτα", την "Αυρα", τα "λιμανακια". Απο αυτα μονο τα τελευταια εμειναν και προστεθηκαν μερικα ακομα. Ολος ο κοσμος τα ξερει και τα ηξερε και τοτε και τι εκανε η πολιτεια; Τιποτα. Καπου καπου εστελνε και στελνει περιπολικα να τους διωξει αλλες φορες στηνει μπλοκα. Αλλαξε κατι; Και παλι κανουν κοντρες και σκοτωνονται.

Το θεμα δεν ειναι οι ιπποδυναμεις, αλλωστε ποσα υπεραυτοκινητα κυκλοφορουν με 550-700 αλογα; Το θεμα ειναι να μην γινονται οι δρομοι πιστες δοκιμων η αυτοσχεδιων αγωνων του καθε ενα με το αυτοκινητο του ειτε εχει 80 αλογα ειτε 800.

Γι' αυτο μονο δυο τροποι υπαρχουν, ειτε θα μπουν καμερες σε ολα τα σημεια που μπορει να γινει κατι τετοιο ή θα ξαμολιεται η τροχαια να κανει ελεγχους.

Οταν ξερεις οτι ετσι και περασεις το οριο κατα 10% θα φας κληση, κατα 20% βαρβατη κληση και κατα 30% θα σου αφαιρεθει το διπλωμα για καποιο χρονο συνα βαρβατο προστιμο, συν επανεξεταση, κλπ θα παψεις να κανεις τους δρομους πιστα.

Οπως φιλος στην Γερμανια που εφανε 4 κλησεις σε 2 μερες στο πηγαινε -ελα της δουλειας του και εμαθε να βαζει το speed limiter. :lol: :lol:

Δεν χρειαζεται να ψαχνουμε τροπους να εφευρουμε τον τροχο καθε φορα. Λυσεις υπαρχουν. Οπως και δικαιολογιες.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#748165
Νίκος Παππάς έγραψε:Απο τοτε που ημουν πολυ νεος ηξερα για την "βουτα", την "Αυρα", τα "λιμανακια". Απο αυτα μονο τα τελευταια εμειναν και προστεθηκαν μερικα ακομα. Ολος ο κοσμος τα ξερει και τα ηξερε και τοτε και τι εκανε η πολιτεια; Τιποτα. Καπου καπου εστελνε και στελνει περιπολικα να τους διωξει αλλες φορες στηνει μπλοκα. Αλλαξε κατι; Και παλι κανουν κοντρες και σκοτωνονται.

Το θεμα δεν ειναι οι ιπποδυναμεις, αλλωστε ποσα υπεραυτοκινητα κυκλοφορουν με 550-700 αλογα; Το θεμα ειναι να μην γινονται οι δρομοι πιστες δοκιμων η αυτοσχεδιων αγωνων του καθε ενα με το αυτοκινητο του ειτε εχει 80 αλογα ειτε 800.

Γι' αυτο μονο δυο τροποι υπαρχουν, ειτε θα μπουν καμερες σε ολα τα σημεια που μπορει να γινει κατι τετοιο ή θα ξαμολιεται η τροχαια να κανει ελεγχους.

Οταν ξερεις οτι ετσι και περασεις το οριο κατα 10% θα φας κληση, κατα 20% βαρβατη κληση και κατα 30% θα σου αφαιρεθει το διπλωμα για καποιο χρονο συνα βαρβατο προστιμο, συν επανεξεταση, κλπ θα παψεις να κανεις τους δρομους πιστα.

Οπως φιλος στην Γερμανια που εφανε 4 κλησεις σε 2 μερες στο πηγαινε -ελα της δουλειας του και εμαθε να βαζει το speed limiter. :lol: :lol:

Δεν χρειαζεται να ψαχνουμε τροπους να εφευρουμε τον τροχο καθε φορα. Λυσεις υπαρχουν. Οπως και δικαιολογιες.


+1
Ο πατερας του κολλητου μου πεθανε οταν στο Παγκρατι τον παρεσυρε ενας δολοφονος
Προσπαθησε ο παππους να παει στην εκκλησια, τον θερισε ο κανιβαλος
Δεν ηταν με Φεραρι. Με ενα κωλοφτιαγμενο Πουντο ηταν. Ουτε στην παραλιακη που "μπορεις να ανοιξεις" ηταν
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#748169
Anonymous Founder έγραψε:Η κουβέντα λοιπόν γίνεται για να είμαστε όλοι πιο ασφαλείς, όσοι οδηγούν, αλλά και όσοι περπατάνε, κάνουν ποδήλατο, βγήκαν για βουτιά, κλπ κλπ.
Υπάρχουν δύο τρόποι:
- περισσότεροι έλεγχοι από την τροχαία σε άσχετα σημεία και σκίσιμο όταν η παράβαση είναι σοβαρή (κράνος, κόκκινο, υπερβολική ταχύτητα)
-Κάμερες

Να προσθέσω την ουσιαστική εκπαίδευση και εξέταση των υποψήφιων οδηγών, τον σωστό και όχι τυπικό έλεγχο όλων των οχημάτων και την απόκτηση οδηγικής παιδείας από πολύ μικρή ηλικία. Δείτε μόνο πόσα εγκαταλελειμμένα πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής υπάρχουν. Δόθηκαν άπειρα λεφτά (πιθανότατα από την Ε.Ε.) για την κατασκευή τους και οι Δήμοι δεν είναι ικανοί για την συντήρηση τους, μιας και δεν υπάρχει το αντίστοιχο ενδιαφέρον. :thumbsdown: