- 19 Ιαν 2022, 11:45
#748153
Giuseppe Busso έγραψε:Εγώ πάλι δεν κατάλαβα και τι έγινε που σκοτώθηκε άλλος ένας και γιατί εξ αιτίας αυτού χρειάζεται αστυνομία παντού, μείωση ίππων, απαγόρευση supercar κλπ.
Όποιος βγαίνει από το σπίτι, διατρέχει κίνδυνο. Οποιοδήποτε κίνδυνο. Ακόμη και μέσα σε αυτό διατρέχει.
Η αστυνομία παντού που κολλάει; οι κάμερες παντού που να λειτουργούν ΚΑΙ βεβαίως να λειτουργούν, τι ακριβώς θα κάνουν; ποιος θα ελέγχει τι και ποιον;
Προσέξτε τι εύχεστε. Έχετε πάρει σασί εγκεφαλικά, θέλει λίγο καλίμπρα.
#1984
Δεν με ενδιαφέρει καθόλου που σκοτώθηκε ειδικά ο εν λόγω. Κάθε μέρα σκοτώνονται τόσοι, η κουβέντα γίνεται για να μειωθούν γενικώς αυτοί οι θάνατοι.
Η Ελλάδα είναι ουραγός στο θέμα στην Ευρώπη, ενώ είμαστε οι χειρότεροι στην χρήση του κράνους. Για μένα, αυτό πρέπει ν'αλλάξει.
Μιλώ φυσικά για τον αστικό ιστό που σημειώνονται τα περισσότερα τροχαία. Θέλω να μπορώ να περπατάω χωρίς να φοβάμαι τον ηλίθιο που βγήκε να κάνει επίδειξη στα στενά της πόλης. Ή έστω και στις λεωφόρους της πόλης. Γιατί να θυμόμαστε λίγο πως και η παραλιακή, είναι ένας φαρδύς δρόμος, εντός αστικού ιστού.
Η κουβέντα λοιπόν γίνεται για να είμαστε όλοι πιο ασφαλείς, όσοι οδηγούν, αλλά και όσοι περπατάνε, κάνουν ποδήλατο, βγήκαν για βουτιά, κλπ κλπ.
Υπάρχουν δύο τρόποι:
- περισσότεροι έλεγχοι από την τροχαία σε άσχετα σημεία και σκίσιμο όταν η παράβαση είναι σοβαρή (κράνος, κόκκινο, υπερβολική ταχύτητα)
-Κάμερες
Εγώ είμαι της άποψης πως ο πρώτος είναι πιο αποτελεσματικός και δωρεάν, αλλά κάποιοι θα πρέπει να δουλέψουν. Κάτι που δεν βλέπω να θέλουν να κάνουν.
Δεν είμαι της άποψης πως πρέπει να ξαμοληθούν παντού. Αλλά η ασυδοσία που υπάρχει, κοστίζει σε ζωές. Με Ferrari ή χωρίς.