Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#747298
mirage έγραψε:Και παίζεις και με το mode klanias όσο περιμένεις μέσα στην σκηνή. :yahoo:



+

Εικόνα

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:


Και ασε τους θερμικους να κατουρανε παγακια. :s_biggrin



edit


Συμβαινει τωρα εξω απ το Διστρατο Ιωαννινων:




:inlove: :inlove: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#747423 Θετικά με εντυπωσίασε το camp mode και το πόσο πολύ χρόνο μπορεί να διατηρεί θερμοκρασία το Tesla.

Σχετικά με το ότι τα θερμικά με ένα μπιτονάκι και καλώδιο εκκίνησης είναι μια χαρά έχω μια ερώτηση. Ναι ισχύει σε κανονικές συνθήκες αλλά στις πόσες ώρες στους μείον τόσο παγώνει ο κινητήρας; Γιατί αν παγώσει θέλεις καρότσα και μεταφορά σε ελεγχόμενες συνθήκες για ώρες για να ξεπαγώσει.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#747428 Γιατι να παγώσει ο κινητήρας;

< >
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#747433 Βλέπω πάντως, λέει στο Πακιστάν τα όρια καυσαερίων είναι ακόμα Euro 2, η περιοχή που έγινε το συμβάν είναι στα 2200 μέτρα, θάφτηκαν και τα αμάξια από το τόσο χιόνι που βούλωσε την εξάτμιση.

Οπότε εντάξει καλά τα ηλεκτρικά αλλά μην βιαστεί κάποιος να αλλάξει το SUV του σε ηλεκτρικό για τον φόβο μην πάθει δηλητηρίαση από τα καυσαέρια αν κολλήσει μερικές ώρες στην Αράχοβα και το Καρπενήσι από το χιόνι.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#747434 Ούτε αυτός να βιαστεί, αλλά ούτε αυτός που θα πάρει ηλεκτρικό να μην ανησυχεί μην παγώσει αποκλεισμένος στα χιόνια.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#747790
Scotch έγραψε:Ούτε αυτός να βιαστεί, αλλά ούτε αυτός που θα πάρει ηλεκτρικό να μην ανησυχεί μην παγώσει αποκλεισμένος στα χιόνια.



Transport Canada opened an “Issue Assessment Investigation” following sixteen complaints from owners in Canada who stated that their Tesla Model 3 and Model Y HVAC systems, including the heat pump, were not operating correctly in extremely cold weather. The agency told Teslarati that concerns were mostly related to a vehicle’s potential difficulty with defogging and defrosting the windshield, which could affect driver visibility.



Tesla, NHTSA in discussions regarding HVAC issues

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Δεν βλεπω πού ακριβως εγκειται το ζητημα, καθε Τεσλιστι οφειλει να εχει μαζι του και μια κατσαρολα φασολαδα. :s_dunno

There. Ολα λυνονται. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#747997
mirage έγραψε:Γιατι να παγώσει ο κινητήρας;
Ξέρω ότι μιλάω για όχι συνήθεις συνθήκες αλλά σε κρύες χώρες (Σκανδιναβικές ή Καναδάς κλπ) όπου το -20 με -25°C είναι εφικτά και με το εφέ του αέρα είναι σαν αρκετά πιο κάτω, αν το αυτοκίνητο μείνει εκτεθειμένο για μερικές ώρες παγώνει το ψυκτικό, διαστέλλεται και μπορεί να σπάσει το μπλόκ κινητήρα.
Στην Ελλάδα δεν νομίζω να απασχολεί πολλούς αυτό. Εκτός αν δεν βάζουν αντιψυκτικό οπότε μια νύχτα με -5°C και αέρα μπορεί να τους την κάνει τη ζημιά.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#748012 Το κλασικό 50/50 νερό/γλυκόλη που βάζουν στους κινητήρες αντέχει έως -35 °C.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#748022
sknipper έγραψε:
mirage έγραψε:Γιατι να παγώσει ο κινητήρας;
Ξέρω ότι μιλάω για όχι συνήθεις συνθήκες αλλά σε κρύες χώρες (Σκανδιναβικές ή Καναδάς κλπ) όπου το -20 με -25°C είναι εφικτά και με το εφέ του αέρα είναι σαν αρκετά πιο κάτω, αν το αυτοκίνητο μείνει εκτεθειμένο για μερικές ώρες παγώνει το ψυκτικό, διαστέλλεται και μπορεί να σπάσει το μπλόκ κινητήρα.
Στην Ελλάδα δεν νομίζω να απασχολεί πολλούς αυτό. Εκτός αν δεν βάζουν αντιψυκτικό οπότε μια νύχτα με -5°C και αέρα μπορεί να τους την κάνει τη ζημιά.


Δεν παγωνει το ψυκτικο γιατι εχει χημικα μεσα. Αν ηταν σκετο νερο η πολυ νερο θα παγωνε. Κανενας δεν ριχνει νερο ουτε στο δοχειο για την πλυση του παπριζ, ριχνεις υγρο που αγοραζεις απο τα βενζιναδικα.

Στο -25 το μονο που καταλαβαινεις στο αμαξι ειναι οτι σκληρενουν τα πλαστικα στο ταμπλω. Τα μετταλα δεν επιρεαζοντε ουτε τα υγρα. Τα ηλεκτρικα καθισματα δουλευουν τελεια στο -25. Ο κινητηρας με το που θα παρει εμπρος σε λιγα λεπτα ερχεται στην θερμοκρασια λειτουργιας του και εχεις και αφθονο ζεστο αερα απο το καλοριφερ. Επισης σε αρνητικες θερμοκρασιες τα ατμοσφαιρικα αποδιδουν περισσοτερους ιππους λογω οτι ο αερας ειναι ποιο πυκνος, η διαφορα ειναι σημαντικη.

Σε γενικες γραμμες δεν ειναι προβλημα για τα αυτοκινητα οι χαμηλες θερμοκρασιες.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#748036 Οπως λενε, αν δεν εισαι ο γύφτος που συμπληρώνει νερό στη βρύση του χωριού, ενα τυπικό μείγμα σε παει για πλακα μεχρι -25C.

Oποτε το να διαλύσεις το μπλοκ απο διαστολές ειναι λιγο σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Πέραν αυτού, εχεις άπειρα σημεία (φλάτζες, orings, σωλήνες, ψυγεία) που η διαστολή μπορει να βρει δρόμο πριν σπάσει το μπλοκ.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#748112
rx8_drifter έγραψε:Οπως λενε, αν δεν εισαι ο γύφτος που συμπληρώνει νερό στη βρύση του χωριού, ενα τυπικό μείγμα σε παει για πλακα μεχρι -25C.

Oποτε το να διαλύσεις το μπλοκ απο διαστολές ειναι λιγο σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Πέραν αυτού, εχεις άπειρα σημεία (φλάτζες, orings, σωλήνες, ψυγεία) που η διαστολή μπορει να βρει δρόμο πριν σπάσει το μπλοκ.
-25° με -35°C φτάνουν τα αντιψυκτικά. Αλλά ένα -20°C με ισχυρό άνεμο για ώρες πιάνει αρκετά χαμηλότερο wid chill. Είπαμε είναι ασυνήθιστο αλλά παγώνουν και παραπαγώνουν. Δεν είναι επιστημονική φαντασία, υπάρχουν πάμπολα βίντεο και ιστορίες και συμβουλές για παγωμένα αυτοκίνητα και πως τα ξεπαγώνεις.
Στη Σουηδία που είχα ζήσει παλιά μου είχαν εξηγήσει ότι όσοι παρκάρουν έξω ή δεν έχουν θερμαινόμενο γκαράζ τον χειμώνα βάζουν το αυτοκίνητο στην μπρίζα (τα ακάλυπτα πάρκινγκ στις πολυκατοικίες είχαν σαν φράχτη με μπρίζες ανάμεσα στις σειρές αυτοκινήτων) ώστε η ηλεκτρική κουβερτούλα που είχαν σαν έξτρα να προστατεύει τον κινητήρα από το πάγωμα. Αντίστοιχες ιστορίες μου είπε και κολλητός που ζούσε στον Καναδά. Εκεί είναι ψιλοστάνταρ το θερμαινόμενο πάρκινγκ.
Οι κατασκευαστές έχουν προνοήσει και υπάρχουν ειδικές τάπες (μεταλλικές στα πλάγια του μπλοκ) αλλά συνήθως αν αυτές πεταχτούνε έχουν γίνει κι άλλες ζημιές.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#748115 :hmmm:

Το wind chill εχει σχεση με το τι αισθανεται το σωμα μας και οχι μια μηχανη αυτοκινητου! Αυτη το ιδιο -20 θα νοιωθει, ειτε φυσαει ειτε οχι!
Άβαταρ μέλους
By edmond
#748116 Ο συνάδελφος Μολδαβός πάλι, μου έλεγε πως απλά βγάζουν το αντιψυκτικό το βράδυ και το ξαναβάζουν το πρωί. :s_dunno

Βασικά όμως, για ηλεκτροκινητήρες δεν ξεκίνησε η κουβέντα και αν αυτοί παγώνουν?
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#748119
Y.V έγραψε::hmmm:

Το wind chill εχει σχεση με το τι αισθανεται το σωμα μας και οχι μια μηχανη αυτοκινητου! Αυτη το ιδιο -20 θα νοιωθει, ειτε φυσαει ειτε οχι!
Κι όμως αυτό που νιώθει το σώμα μας που είναι η αυξημένη απώλεια θερμότητας είναι το ίδιο που συμβαίνει και στον κινητήρα-ψυγείο-σωληνώσεις-ψυξτικό. Μπορεί να μη το νιώθει αλλά χάνει περισσότερη θερμότητα άμα φυσάει. Εκτός αν είναι κλειστή από παντού και δεν μπαίνει αέρας.