Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#747036
Εργαστήκαμε σκληρά για να βελτιώσουμε την εμπειρία πληρωμών σας με κάρτες και πραγματοποιήσαμε ορισμένες παρασκηνιακές αλλαγές. Για να επωφεληθεί η κάρτα σας από τις αλλαγές αυτές, θα πρέπει να αντικαταστήσετε τις φυσικές κάρτες που διαθέτετε ήδη....

Revolut

Δεν είναι καμιά καινούρια απάτη, σωστά; :innocent:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#747088
JarnoT έγραψε:
Εργαστήκαμε σκληρά για να βελτιώσουμε την εμπειρία πληρωμών σας με κάρτες και πραγματοποιήσαμε ορισμένες παρασκηνιακές αλλαγές. Για να επωφεληθεί η κάρτα σας από τις αλλαγές αυτές, θα πρέπει να αντικαταστήσετε τις φυσικές κάρτες που διαθέτετε ήδη....

Revolut

Δεν είναι καμιά καινούρια απάτη, σωστά; :innocent:

Δεν μου αρέσει.Πως το έλαβες;
Εγω δεν έχω λάβει κάτι.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#747091 Το μόνο mail που έχω λάβει για κάρτα είναι το εξής:

Hi Scotch,

We recently let you know about some upgrades we've made to our systems and we noticed that you didn't order any replacement cards. While you may not need a physical card right now, we still want you to get the most out of our recent updates.

New virtual cards
We'll be issuing you with a new virtual card in the next 2 days, which you can access directly from the Revolut app. Once your new virtual card has been issued, you'll be able to add this to your mobile wallet, like Apple Pay or Google Pay, to make contactless payments.

Old physical cards
Your existing cards ending **XXXX will continue working until 26-01-2022 and will then be terminated. Don't worry, we'll give you a heads-up before terminating the card. If you have other Revolut cards, they'll keep working as normal.

Ordering new physical cards
If you decide you want replacement physical cards, you can still order them for free from the app until 26-01-2022.

Κατά τ' άλλα, με βομβαρδίζουν συχνά για να κάνω join την Revolut Bank.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#747201 Χμμ, τώρα αρχίζω και προβληματίζομαι.
Μου έχει έρθει αναλυτικό email, με οδηγίες βήμα-βήμα για να αιτηθώ νέα κάρτα, και ότι η παρούσα, που έχει αρχική ημερομηνία λήξης το 2025, θα λήξει 11/3/2022.
Επίσης και μέσα στην εφαρμογή, στο πεδίο "κάρτες", μου βγάζει το ίδιο μήνυμα περί ανάγκης αντικατάστασης (να διαλέξω τι τύπο θέλω) και ότι η νυν που έχω λήγει σε 57 μέρες.
Έχω εντελώς απλή κάρτα, χωρίς άλλη συνδρομή.

Το email που μου εστάλη:
Οι φυσικές κάρτες σας πρέπει να αντικατασταθούν.
Εργαστήκαμε σκληρά για να βελτιώσουμε την εμπειρία πληρωμών σας με κάρτες και πραγματοποιήσαμε ορισμένες παρασκηνιακές αλλαγές. Για να επωφεληθεί η κάρτα σας από τις αλλαγές αυτές, θα πρέπει να αντικαταστήσετε τις φυσικές κάρτες που διαθέτετε ήδη. Μπορείτε τώρα να παραγγείλετε μια δωρεάν χρεωστική κάρτα αντικατάστασης για κάθε μία από τις κάρτες στη λίστα: *****
Θα συνεχίσουν να λειτουργούν οι κάρτες που διαθέτω ήδη;
Οι κάρτες που διαθέτετε ήδη και οι οποίες λήγουν σε *** θα συνεχίσουν να λειτουργούν έως 11-03-2022. Μην ανησυχείτε, θα σας ενημερώσουμε προτού ακυρώσουμε τις κάρτες σας.
Τι επιλογές έχω;
Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να ανανεώσετε το σχέδιο της κάρτας σας και υπάρχει πλήθος επιλογών.
Κάρτες ειδικής έκδοσης
Κατά το προηγούμενο έτος, κυκλοφορήσαμε αρκετά σχέδια καρτών περιορισμένης έκδοσης. Για όσο διαρκούν τα αποθέματα, μπορείτε να αντικαταστήσετε τις υπάρχουσες κάρτες σας με ένα από τα σχέδια καρτών περιορισμένης έκδοσης, έναντι μόνο 5.99EUR.
Νέα κάρτα
Εάν προτιμάτε ένα από τα κλασικά σχέδια των καρτών μας, μπορείτε να αντικαταστήσετε την κάρτα σας δωρεάν. Τα σχέδια που θα είναι διαθέσιμα για σας στην εφαρμογή θα εξαρτώνται από το υπάρχον πρόγραμμά σας καθώς και το σχέδιο της κάρτας που αντικαθιστάτε.
Τι ακολουθεί;
Απλώς συνδεθείτε στην εφαρμογή για να παραγγείλετε τις νέες κάρτες σας σήμερα.

Αφού παραγγείλετε τις κάρτες σας, θα μπορείτε να ενημερώνεστε για την πρόοδο της αποστολής τους μέσω της λειτουργίας παρακολούθησης στην εφαρμογή μας. Μην ξεχάσετε να προσθέσετε την κάρτα σας στο Apple Pay ή στο Google Pay για να αρχίσετε να τη χρησιμοποιείτε απευθείας.

Κάντε παραγγελία μίας κάρτας αντικατάστασης

Σημείωση: Ο λογαριασμός Revolut καθώς και οποιεσδήποτε κάρτες Revolut διαθέτετε θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά.
Σας ευχαριστούμε,
Η ομάδα της Revolut
Άβαταρ μέλους
By bill33
#747203 Aμα στο βγαζει στην εφαρμογη είναι οκ.
Γιατί σου αλλάζουν κάρτα ;Εχεις μαστερκαρντ;
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#747209 Η τρέχουσα είναι visa.
Γιατί μου την αλλάζουν;
Γιατί "εργαστήκαμε σκληρά για να βελτιώσουμε την εμπειρία πληρωμών σας με κάρτες... μπλα μπλα μπλα... για να επωφεληθεί η κάρτα σας από τις αλλαγές αυτές, θα πρέπει να αντικαταστήσετε τις φυσικές κάρτες μπλα μπλα μπλα"
Δεν έχω ιδέα γιατί, χαχχ :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By babakos
#748043 Ειχα και εγώ παρόμοιο θέμα τον περασμένο Δεκέμβριο. Οι καρτες μου (1 physical, 1 virtual , αμφοτερες VISA) λήγουν Δεκέμβριο 2025. Standard πρόγραμμα.
Μιλησα μαζί τους στο chat και ζητησα να μάθω το λόγο για τον οποιο γινεται η αντικατάσταση. Κρατησαν το αιτημα μου και την επόμενη μέρα επικοιννησαν μαζί μου μεσω του app και με ενημέρωσαν οτι δεν χρειάζεται να κάνω κάτι. Εκτοτε δεν έχει εμφανιστει το σχετικό μυνημα ή κάποιο άλλο notification σχετικά με αλλαγή καρτών.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#748050 Σημερα απο revolut ήρθε το
There's some info missing from your account
This is a regulatory requirement that we need to follow

Hi Vasileios,

It's important to make sure your information is filled in, correct and up-to date. It looks like some of your details are missing, specifically the 'Account Purpose' section.

We're required by regulation to collect your reasons for using Revolut.

We just need you to fill this in so we can make sure you continue to have full access to Revolut.

Submit information
Άβαταρ μέλους
By melos86
#748062 Και σε εμενα το εστειλαν και σου κανει στην εφαρμογη μια ερωτηση στην οποια εχει 3-4 απαντησεις και αφορα τον σκοπο της χρησης του λογαριασμου!
Αν το εχεις για καθημερινες πληρωμες, για μαζεμα χρηματος η για χρηση σε ταξιδια για συναλλαγμα!
Δεν καταλαβα γιατι η αναστατωση αλλα δεν ειναι κατι φοβερο!
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#748075
melos86 έγραψε:Και σε εμενα το εστειλαν και σου κανει στην εφαρμογη μια ερωτηση στην οποια εχει 3-4 απαντησεις και αφορα τον σκοπο της χρησης του λογαριασμου!
Αν το εχεις για καθημερινες πληρωμες, για μαζεμα χρηματος η για χρηση σε ταξιδια για συναλλαγμα!
Δεν καταλαβα γιατι η αναστατωση αλλα δεν ειναι κατι φοβερο!


Έτσι, ναι.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#748092
Arrow έγραψε:Δε ξέρουν ότι σε λένε bill33? Απάτη μου μυριζεται.

< >

Είναι το καλλιτεχνικό μου.

melos86 έγραψε:Και σε εμενα το εστειλαν και σου κανει στην εφαρμογη μια ερωτηση στην οποια εχει 3-4 απαντησεις και αφορα τον σκοπο της χρησης του λογαριασμου!
Αν το εχεις για καθημερινες πληρωμες, για μαζεμα χρηματος η για χρηση σε ταξιδια για συναλλαγμα!
Δεν καταλαβα γιατι η αναστατωση αλλα δεν ειναι κατι φοβερο!

Καμία αναστάτωση.Απλά το ανέφερα.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#748219 Οχι απο εσενα η αναστατωση! Απο εσενα ειναι σωστη και αναμενομενη... :s_thumbsup
Δεν καταλαβα προς τι μας αναστατωσε η ρεβολουτ με ενα τετοιο χαζο email για μια ερωτηση που πραγματικα δεν ειχε ουσια!