During these test days, the car was doing the first corner flat out at over 310kmh, ie almost 200mph. There's a bump in the middle of this corner, which is no real issue on 99.9% of cars, but at these insane speeds and incredible downforce that bump is more serious, and on this test main driver Andy Wallace (Who's now the official Bugatti test driver btw) broke two ribs going over that bump, and then later the second test driver Hitoshi Ogawa did the same
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
@Jarno Η αλλαγή στο φορμάτ του σπριντ δεν μας επη[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Μια ακομα δικαιολογια καταριπτεται απο τον ιδιο το[…]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]