Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#739824 www.batterydes.gr

Στα χναρια του Τελεται Μπουκουρα και του Ιλον. Η επιτυχια περναει μεσα απο την memeολογια. :s_roses
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#739886 Γιατί να έχω δοκιμές αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων, όταν μπορώ να έχω όλα τα καύσιμα και ταυτόχρονα να κάνω τη διαφορά αναφέροντας ηλεκτρικά χαρακτηριστικά που δεν έχει κανείς άλλος; Εδώ μέσα είχε αναφερθεί ότι η δοκιμή του Drive ήταν αυστηρή και τα είχε πει τσουβαλάτα. Συγκρίνετέ την με τη δική μου, υπάρχει χάος στο χώσιμο και την ουσιαστική πληροφόρηση.

https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-nissan-leaf-e

https://sabasgoeselectric.blogspot.com/2021/11/nissan-leaf-e-62.html

Οπότε εμμένω στο να έχω όλα τα καύσιμα, τα ηλεκτρικά θα δοκιμάζονται όπως όλα τα οχήματα.

Εν τω μεταξύ, έχει πλάκα η όλη φάση. Από τη μία υπάρχουν εταιρείες που με τα μέχρι τώρα προσόντα μου (προϋπηρεσία στον χώρο, το μπλογκ να λειτουργεί ως demo) με εμπιστεύονται και μου δίνουν οχήματα με τιμή που ξεπερνά τα 50 χιλιάρικα (σε λίγες μέρες θα έχω ένα XC40 plug-in), τη στιγμή που φθηνές εταιρείες (όπως η Dacia) θεωρούν ότι δεν "έχουν δει ακόμα πράγματα κι ολοκληρωμένη δουλειά" και δεν κουβεντιάζουν καν να μου δώσουν αυτοκίνητο. Όοοοοοοταν βγει η σελίδα και την κρίνουν, θα το ξανασυζητήσουμε. Δεν πειράζει, όταν βγει η σελίδα θα έχει δοκιμή Volvo αλλά όχι Dacia. Ομολογώ ότι κι εγώ προτιμώ να οδηγώ ένα XC40 με 250 άλογα από ένα Sandero υγραέριο.

Το άλλο κουλό είναι ότι όσα αμάξια παρουσιάστηκαν πριν κάμποσο καιρό (6 μήνες και βάλε), έχουν κάνει δηλαδή τον κύκλο τους στα περιοδικά, έχουν πουληθεί εξαιτίας της έλλειψης ημιαγωγών. Ενώ παλιά θα έμεναν καιρό στον εταιρικό στόλο, τώρα είναι τόσες οι ανάγκες, που τα πούλησαν άρον άρον. Λίγα τα δημοσιογραφικά λοιπόν κι αυτά είναι φρεσκότατα.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#739905 Το πρώτο άρθρο θα είναι με δική σου γραφή και οδήγηση άλλων: dimviii's clio vs scotch's my vs serf's m3...


Στάλθηκε από το Mi Note 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By kobulis
#740087 Φίλε dimsaba καλή αρχή, καλή ευκολία και καλή επιτυχία στο νέο σου εγχείρημα!

Ξεκινώ από το ότι η δομή των άρθρων δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία, υπάρχουν σοβαρότερα θέματα που πρέπει να ξεκαθαρίσεις.

1ο και κυριότερο ερώτημα που πρέπει να απαντήσεις (σε εσένα): Σε τί αναγνώστες θέλεις να απευθύνεσαι; Σε πέτρολχεντ που βλέπει polo 1.2 και κοιτάζει με θλίψη τον ιδιοκτήτη; Σε wannabe κάτοχο ηλεκτρικού αυτοκινήτου; Στη γυναίκα μου που έκανε έρευνα αγοράς για να αποφασίσει μεταξύ Yaris και Clio; κλπ κλπ

2ο ερώτημα όσον αφορά το ύφος και το στυλ γραφής, πάντα σε συνάρτηση με την παραπάνω απάντηση. Ποιό θα είναι αυτό που θα διαφοροποιεί το δικό σου αποτέλεσμα από τα ήδη υπάρχοντα; Τί διαφορετικό έχεις να δώσεις στο χρήστη; Γιατί κάποιος να ξεκινήσει την ανάγνωση / ενημέρωση για το Χ αυτοκίνητο από το δικό σου κείμενο και όχι από κάποιο άλλο site / blog ; Εγώ το καταλαβαίνω σαν kobulis, εσύ πως θα το επικοινωνήσεις προς τα έξω;

3ο και τελευταίο: Πού πιστεύεις οτι εσύ αποδίδεις; Τί πιστεύεις πως ξέρεις / κάνεις “καλύτερα”; Αν πχ με βάλεις να γράψω ένα συγκριτικό για κάτι τελείως άσχετο που δεν με ενδιαφέρει καθόλου, πχ πλυντήρια πιάτων, μπορεί και να το φέρω εις πέρας σε κάποιο καλό βαθμό, αλλά η βαρεμάρα μου θα βγαίνει προς τα έξω, ειδικά αν συγκριθεί με τα προηγούμενα συγκριτικά τεστ για άλλα πράγματα που πραγματικά μου αρέσουν.
Ηθικό δίδαγμα -> ξεκινάς από αυτά που πραγματικά σε “γεμίζουν” και σε κάνουν να αισθάνεσαι άνετα. Είτε είναι Tesla, είτε φτιαγμένα σαξόραλλα 20ετίας.

Επίσης, παρά τον υπάρχοντα ανταγωνισμό πάντα υπάρχουν κομμάτια που δεν καλύπτονται επαρκώς. Τυχαία παραδείγματα:

- Έψαχνα να βρω μία πρόσφατη δοκιμή για το Yaris 1.5, κάποια που να έχει υπόψιν της το σημερινό ανταγωνισμό. Δε βρήκα, ίσως γιατί το best seller με τον παλαβό χρόνο αναμονής (για υβριδικό στο χρώμα που ήθελε η μανδάμ άκουσα παράδοση για Μάρτιο του 2023) δεν έχει και σοβαρό λόγο να υφίσταται σε διαφημίσεις.

- Ποιό περίπου είναι το κόστος χρήσης και ενδεχόμενων προβλημάτων που θα βγάλει μιά αυτόματη Ε200 15ετίας; Αξίζει τελικά για κάποιον οικογενειάρχη που γράφει κάτω από 10 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο ή είναι καλύτερο να δώσει τα χρήματα προκαταβολή για ένα καινούργιο Fiat Tipo;

- Έχω ένα 10χίλιαρο στο χέρι και χρειάζομαι κάτι αξιόπιστο για να πηγαινοέρχομαι καθημερινά στη νέα μου δουλειά που βρίσκεται 80 χιλιόμετρα από το σπίτι για τα επόμενα 2 χρόνια. Προς τα πού να κοιτάξω;

Βλέπω δλδ ένα μικρό κενό όσον αφορά κάποια καινούργια, και ένα τεράστιο όσον αφορά μεταχειρισμένα και πρακτικές συμβουλές που ξεφεύγουν από το “5+1 σημεία που πρέπει να προσέχετε το χειμώνα”.

Αυτά, ελπίζω να βοήθησα.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#740098 Το θέμα μεταχειρισμένο, είναι τέτοιος κυκεώνας που δεν τον ακουμπάει κανείς. Ή μάλλον δεν μπορεί να τον ακουμπήσει κανείς. Πρέπει να έχεις δεδομένα για αμάξια τουλάχιστον 15 ετών και δώθε και για όλα τα αμάξια της ελλ. αγοράς.
Πρέπει δλδ να κοντρολάρεις έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών.
Υπάρχουν κάποιες...σταθερές βέβαια όπως πχ ανέφερε παραπάνω ο kobulis ότι όποιος κοιτάζει για ε200 15ετίας μάλλον δεν πρόκειται να στραφεί σε -έστω κούτα- Tipo :roll:
Άσε που δεν υπάρχει ντίλερ που να σου παρέχει αμάξι(τσάμπα :shifty: ) για δοκιμή 2-3 μέρες...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#740101 Σας ευχαριστώ για τις πολύ χρήσιμες ιδέες, αλλά και για τις ευχές. Όντως δεν μπορείς να αγγίξεις το κομμάτι των μεταχειρισμένων στην ουσία του. Μόνο να δώσεις κάποιες γενικές πληροφορίες, δηλαδή να κάνεις μια σύγκριση συνολικού κόστους σε σχέση με ένα καινούριο αυτοκίνητο. Αλλά αυτό θα είναι επιφανειακό, θα έχει λάθη και δεν είναι κάτι που δεν μπορεί να κάνει κάθε ψαγμένος αυτοκινητάκιας. Θα δούμε.

Από εκεί και πέρα, η σελίδα ξεκινά ερασιτεχνικά και μερακλήδικα, ώστε να ξαναβρώ την χαρά της οδήγησης. Οπότε επιθυμώ να οδηγώ αμάξια που γουστάρω, όχι Polo 1.2. Θα προκύψει κι αυτό, κομμάτι της δουλειάς είναι. Αλλά η βασική αρχή είναι ότι θα γράφω αυτά που θα ήθελα να διαβάσω: έμφαση στο οδηγοκεντρικό κομμάτι και σε ψαγμένες πληροφορίες που κάνουν τη διαφορά (βλέπε δοκιμή Leaf και κράψιμο στη μη ψύξη της μπαταρίας). Το κοινό μου είναι ο μερακλής, που διαβάζει κι ενημερώνεται καθημερινά για τα αυτοκίνητα ως χόμπι, όχι ο επίδοξος αγοραστής. Αλλά κι αυτός, θα βρει μια ειλικρινή κριτική που δε θα τη βρει πουθενά αλλού.

Και καθώς θα είμαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης στα δημοσιογραφική δρώμενα, λογικά θα λαμβάνω τα αυτοκίνητα τελευταίος, η έννοια της επικαιρότητας θα πάει περίπατο. Όταν ένα μοντέλο θα έχει παίξει παντού, τότε θα έρχεται κι η σειρά μου.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#740103
ντιμσάμπας

Αλλά η βασική αρχή είναι ότι θα γράφω αυτά που θα ήθελα να διαβάσω: έμφαση στο οδηγοκεντρικό κομμάτι και σε ψαγμένες πληροφορίες που κάνουν τη διαφορά


Όλα καλά, απλά δεν νομίζω πως θα βρείς μεγάλο κοινό που να τον νοιάζει η οδηγοκεντρικότητα, με ότι αφορά αυτό στα κλικ που θα ήθελες να λάβεις.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#740421 +1000
Και εγώ νομίζω ότι το κοινό που ενδιαφέρεται για την οδηγοκεντρικότητα είναι μικρό και διαρκώς συρρικνούμενο.
Συν το γεγονός ότι υπάρχουν αρκετοί δημοσιογράφοι του χώρου που εστιάζουν σε αυτό ακριβώς το σημείο. Αυτό είναι που με "χάλασε" και στα κείμενα της Φαμπιάτου.
Γιατί ΟΚ, άλλο να παρακολουθείς τον Chris Harris που δοκιμάζει την GT3 και άλλο να εστιάζεις στην οδηγοκεντρικότητα όταν δοκιμάζεις το Leaf ή ένα SUV. Άλλες απαιτήσεις έχω από τον δημοσιογράφο στην δοκιμή της GT3, άλλες όταν δοκιμάζει ένα SUV.

Σχετικά με την αντικειμενικότητα τέλος, έχω δύο απορίες.
Η πρώτη είναι που θα βρίσκεις αυτοκίνητα αν σύμφωνα με τα λεγόμενα σου είσαι απόλυτα ειλικρινής; Σκέψου ότι όταν διάβασα την δοκιμή του Drive για το Leaf και για ένα δίλιτρο Mazda στο προηγούμενο τεύχος, σκέφτηκε είτε ότι έχουν κόντρα με την αντιπροσωπεία είτε ότι η ίδια η αντιπροσωπεία τους είπε να το θάψουν! :lol:
Το δεύτερο που με απασχολεί, χωρίς παρεξήγηση, είναι το πόσο αντικειμενικός θα είσαι, όταν βλέπω ότι πορώνεσαι για παράδειγμα με το φυσικό αέριο παλιότερα ή την ηλεκτροκίνηση σήμερα και δύσκολα δέχεσαι μια άλλη άποψη. Πόσο αντικειμενικό θα είναι το κείμενο σου όταν δοκιμάσεις ένα diesel SUV για παράδειγμα ή μια μάρκα που δεν χωνεύεις; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#740447 Δεν υπάρχει μάρκα που να μη χωνεύω. Όσο για το πώς θα κρίνω αυστηρά τα ηλεκτρικά, σε παραπέμπω στη δοκιμή Leaf. Να διευκρινίσω ότι έχω περάσει από αυτό το μετερίζι, δεν είμαι πρωτόπειρος. Ήμουν δυόμισι χρόνια συντάκτης σε περιοδικό και μάλιστα αξιοπρεπές (όχι Auto Τρίτη). Μια χαρά τα οδηγώ και τα κρίνω όλα. Οδηγώντας ένα μεγάλο πετρέλαιο, μια χαρά μπορείς να γράψεις την αλήθεια: ότι ταιριάζει στο αμάξωμα από θέμα ροπής, ότι είναι σούπερ να κάνεις 800 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα των 5', αλλά ότι θα φάει πολύ ξύλο στο μέλλον φορολογικά. Συν ότι αμολάς πίσω καρκίνο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#740458
Dimsabas έγραψε:Μάρκο, να μην έχει κι αστεράκια; Για αυτά δείχνουν μια σύγκριση ανεξαρτήτως κατηγορίας. Δηλαδή 4/5 μπορεί να πάρει ένα supermini των 15 χιλιάδων κι ένα Σουβ πολυτελείας των 90 χιλιάδων, χωρίς να ξενίζει τον αναγνώστη.

Ενώ αν λέει "να το πάρεις", θα σου πει ο άλλος "χαίρω πολύ, πώς θα πάρω εγώ 90 χιλιάρικα αμάξι; " Γίνεται λίγο πιο προσωπικό, αυτό φοβάμαι. Βέβαια, αυτό αφορά κάποιον που επισκέπτεται τη σελίδα για πρώτη φορά. Οι τακτικοί αναγνώστες θα γνωρίζουν τη βαθμονόμηση.


Γιατί όχι συνδυασμό;

Πχ 5 * = "Ακόμα δεν έχετε βάλει προκαταβολή;" :lol:

Για μένα είναι σημαντικό το χιούμορ. Αυτός είναι και ο λόγος επιτυχίας των Clarkson κ ΣΙΑ.

Από σοβαρότητα γκώσαμε...

Α, και κανείς δεν είναι εχθρικός προς τα ηλεκτρικά (εκτός από 1-2 περιπτώσεις). Το να μην είσαι φανατικός οπαδός και να σημειώνεις μειονεκτήματα δεν σημαίνει πως είσαι εχθρός. :s_wink


dimviii έγραψε:Σαμπα στο πρωτο βιντεακι να βαλεις την κοντρα με το κλιο στη Θεσσαλονικη. :superman:
3 τρισεκατομμυρια βιουζ γκαραντι. :iconcool:
Την επομενη εβδομαδα θα εχεις προταση εξαγορας απο το carwow. :s_wink



:lol: :lol: :lol:

Πέρα από την πλάκα, το συγκεκριμένο θέμα, σερβιρισμένο με καλό χιούμορ, θα το έβλεπα πολύ ευχάριστα. :s_wink



Γενικά, νομίζω πως το κομμάτι που λείπει είναι ιστορίες με αφορμή ένα αυτοκίνητο. Όπως πχ αυτός, ο οποίος απλά χρησιμοποιεί ένα αυτοκίνητο για να πει μία ιστορία (και μιλάει και για το αυτοκίνητο ταυτόχρονα) και βάζει και το δικό του (αμφιλεγόμενο - εγώ γελάω) χιούμορ. Και από δοκιμές έχουμε μπόλικες και από οδηγούς αγοράς έχουμε, ιστορίες που να διαβάζονται - βλέπονται ευχάριστα, όχι τόσο...
Άβαταρ μέλους
By Serf
#740463 Dimsabas, όντως θα έχουν πέραση συγκριτικά τυπου. Αθήνα - Πάτρα - Αθήνα με Tesla Model 3 και BMW 330 (τυχαίο ίδιου μεγέθους). Συμφωνημένη ταχύτητα (π.χ.,+10χαώ από τα όρια) και καταγράφεις χρόνους/ κατανάλωση/ κτλ. Και ποιος χωνέψε καλύτερα το φαγητό επειδή είχε τον χρόνο να το κάνει...


Clio diesel vs. 208e σε κύκλους εντός Αθήνας-Αττικης, κτλ.

Στάλθηκε από το Mi Note 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#740468 Αυτά τα θέματα είναι τέλεια αλλά έχουν τρεις δυσκολίες:
1) είμαι μόνος μου, άρα πρέπει να υποχρεωθώ σε κάποιον.
2) αν συμβεί μια στραβή σε αυτόν, τι κάνουμε; Άντε πες εγώ είμαι "δημοσιογράφος", που δεν είμαι, άλλο μπέρδεμα εκεί. Αυτός;
3) είμαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης. Πάρα πολύ δύσκολο να μου δώσουν 2+ αυτοκίνητα σε ημερομηνίες που με βολεύουν.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#740543
Dimsabas έγραψε:Αυτά τα θέματα είναι τέλεια αλλά έχουν τρεις δυσκολίες:
1) είμαι μόνος μου, άρα πρέπει να υποχρεωθώ σε κάποιον.


DimClio ( :shifty: :shifty: ) και serf είναι έτοιμοι για την κόντρα. :svivhaha: :svivhaha: