Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#610831
sakis_m έγραψε:Απ'το Onparts ψωνίζω τα τελευταία 4 χρόνια. Δυο φορές δεν είχαν το ανταλλακτικό που είχα παραγγείλει, και τις δύο με πήραν τηλέφωνο πριν φύγει η παραγγελία για να συνεννοηθούμε ποίο απ'τα αντίστοιχα ή όχι θα ήθελα.

Tradewind για λαδια
Rellasamortiser για αμορτισέρ

Ικανοποιημένος και απ‘τους τρεις σε φάση που έχω σταματήσει να κοιτάω αλλού.

Από αυτά τα 3 ακριβώς ψωνίζω κι εγώ χρόνια τώρα. Ειδικά από το onparts είμαι σούπερ ευχαριστημένος αν και έχω μία υποψία ότι έχει τσιμπήσει λίγο τις τιμές του (πχ δεν είναι ανταγωνιστικό σε σχέση με τα autodoc κτλ). Οι τύπου μου βρήκανε αυθημερόν Σάββατο πολλαπλασιαστές (και μάλιστα "βελτιωτικους") για το Audi.
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#613903 Όλα ταίριαξαν σωστά (είχα ένα άγχος μην πήρα λάθος δισκόπλακες :lipsealed: ) εκτός από το φίλτρο βενζίνης, όπου ο μάστορας είπε ότι πήρα πιο μικρό (για polo/ibiza). Στη συσκευασία λέει για golf βέβαια, αλλά ότι πεί ο μάστορας (είναι γνωστός).

Όταν έκανα την αγορά, είχα προσθέσει και την ασφαλή παραγγελία όπου σου δίνει με 3 ευρώ, έξτρα 100 μέρες για να επιστρέψεις το αντικείμενο αν δεν έχει χρησιμοποιηθεί/τοποθετηθεί χωρίς να το αιτιολογήσεις κλπ.

Ανοίγω ένα ticket να το επιστρέψω μαζί με το δοχείο παραφλου γιατί δεν χρειάστηκε, και μου λένε στείλε μας φωτογραφία από το αντικείμενο και δώσε μας το VIN για να δούμε αν ταιριάζει εμείς. :dizzy:

Προφανώς δεν υπάρχει περίπτωση να τους στείλω VIN , και δεν καταλαβαίνω γιατί να μου ζητήσουν να κάνουν τον έλεγχο , όταν στους όρους λέει ότι δεν έχω καμία υποχρέωση να τους εξηγήσω γιατί δεν το θέλω το ανταλλακτικό.


ΥΓ: Μου απάντησαν σε μειλ 11:30 το βράδυ Παρασκευής :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By sukeyes
#613949 Όπως ακριβώς το λες... δεν έχεις καμία υποχρέωση να εξηγήσεις οτιδήποτε... αφού έτσι ακριβώς το "πλασάρουνε"!!!
Μη μασάς... ζήτα το return label... και βουρ για το ταχυδρομείο...
Άβαταρ μέλους
By gakost
#614018
pierce21 έγραψε:Όταν έκανα την αγορά, είχα προσθέσει και την ασφαλή παραγγελία όπου σου δίνει με 3 ευρώ, έξτρα 100 μέρες για να επιστρέψεις το αντικείμενο αν δεν έχει χρησιμοποιηθεί/τοποθετηθεί χωρίς να το αιτιολογήσεις κλπ.

Ανοίγω ένα ticket να το επιστρέψω μαζί με το δοχείο παραφλου γιατί δεν χρειάστηκε, και μου λένε στείλε μας φωτογραφία από το αντικείμενο και δώσε μας το VIN για να δούμε αν ταιριάζει εμείς. :dizzy:


Εφόσον αιτήθηκες την επιστροφή ετνός 2 εβδομάδων από την αγορά, δεν του πέφτει λόγος γιατί θέλεις να τα επιστρέψειες εφόσον είναι σφραγισμένα.

Διάβασε εδώ για τα δικαιώματα σου
Το δικαίωμά σας να ακυρώσετε ή να επιστρέψετε μια παραγγελία
14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης

Στην ΕΕ (Στην περίπτωση αυτή, τα 28 κράτη μέλη της ΕΕ + η Ισλανδία, το Λιχτενστάιν και η Νορβηγία) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη.

Η 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει για όλες τις αγορές. Μερικές από τις εξαιρέσεις είναι οι εξής:

αεροπορικά και σιδηροδρομικά εισιτήρια, εισιτήρια συναυλιών, κρατήσεις ξενοδοχείων, κρατήσεις για ενοικίαση αυτοκινήτου και υπηρεσίες εστίασης για συγκεκριμένες ημερομηνίες
τρόφιμα και ποτά που σας διανέμονται τακτικά - όπως διανομή γαλακτοκομικών προϊόντων από τον γαλατά
προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα - π.χ. κοστούμι ραμμένο στα μέτρα σας
σφραγισμένο λογισμικό ήχου, εικόνας ή υπολογιστή, όπως DVD, που αποσφραγίσατε μετά την παραλαβή τους
διαδικτυακό ψηφιακό περιεχόμενο, εάν έχετε ήδη ξεκινήσει την τηλεφόρτωσή του ή την αναπαραγωγή του σε συνεχή ροή και συμφωνήσατε ότι θα χάσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση που ξεκινήσετε τη σχετική διαδικασία
προϊόντα που αγοράστηκαν από ιδιώτη και όχι από επιχείρηση/έμπορο
συμβάσεις για επείγουσες επισκευές και συντήρηση - για παράδειγμα, εάν καλέσετε έναν υδραυλικό να επισκευάσει διαρροή σε λουτρό, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την ανάθεση της εργασίας εάν έχετε ήδη συμφωνήσει στην τιμή.

Επισημαίνεται ότι ο κατάλογος αυτός είναι ενδεικτικός.

Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Για συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. Ωστόσο, αν η λήξη της περιόδου υπαναχώρησης συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Παράδειγμα
Για ορισμένα είδη αγορών δεν μπορείτε να αλλάξετε γνώμη

Η Τζέιν αγόρασε στο διαδίκτυο ένα εισιτήριο για τη συναυλία των U2 στην Ιρλανδία. Την επομένη διαπίστωσε ότι την ημέρα της συναυλίας θα έλειπε στο εξωτερικό και προσπάθησε να ακυρώσει την αγορά. Όμως, ο διαδικτυακός έμπορος αρνήθηκε να ακυρώσει την αγορά και να της επιστρέψει τα χρήματά της, καθώς η 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις συναυλίες.

Αντίθετα, αν αγοράσετε προϊόντα σε κατάστημα, βάσει της ενωσιακής νομοθεσίας δεν έχετε νόμιμο δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά. Ωστόσο, πολλά καταστήματα παρέχουν οικειοθελώς στους καταναλωτές το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, υπό την προϋπόθεσή ότι έχουν την απόδειξη. Δείτε την απόδειξη ή ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών που εφαρμόζει το κατάστημα όπου πραγματοποιήσατε τις αγορές σας.
Πώς να ακυρώσετε μια αγορά

Θα πρέπει να ενημερώσετε τον έμπορο ότι θέλετε να ακυρώσετε την αγορά σας. Δεν αρκεί να επιστρέψετε απλώς τα προϊόντα. Ο έμπορος οφείλει να σας προμηθεύσει ένα τυποποιημένο έντυπο υπαναχώρησης με το οποίο μπορείτε να τον ενημερώσετε για την απόφασή σας, χωρίς ωστόσο να υποχρεούστε να το χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε να ενημερώσετε τον έμπορο συγχρόνως με την επιστροφή των προϊόντων, π.χ., με την προσθήκη μιας γραπτής δήλωσης στα προϊόντα που επιστρέφετε ταχυδρομικώς, με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος ή με τη συμπλήρωση ηλεκτρονικού εντύπου επιστροφών στον ιστότοπο του εμπόρου.

Πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερώναφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο.

Ορισμένοι έμποροι μπορεί να μην σας χρεώσουν για την επιστροφή των προϊόντων. Ωστόσο, είναι υποχρεωμένοι να σας ενημερώσουν εκ των προτέρων (πριν από την παραγγελία σας) αν θα πρέπει να πληρώσετε σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας. Εάν δεν σας ενημερώσει ότι πρέπει να πληρώσετε για την επιστροφή, ο έμπορος πρέπει να καλύψει το σχετικό κόστος. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε προηγουμένως ενημερωθεί.

Για ογκώδη προϊόντα (όπως μεγάλες οικιακές συσκευές), ο έμπορος οφείλει να σας δώσει τουλάχιστον μια εκτίμηση του κόστους επιστροφής τους. Ωστόσο, τα ογκώδη προϊόντα που αγοράσατε εκτός καταστήματος, από κατάλογο ή από κατ' οίκον πωλητή, και που σας παραδόθηκαν αμέσως πρέπει να παραλαμβάνονται πάντα από τον έμπορο με δικά του έξοδα.
Επιστροφή χρημάτων

Ο έμπορος οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.

Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Ο έμπορος όμως μπορεί να σας χρεώσει πρόσθετα έξοδα αποστολής εάν έχετε ζητήσει μη τυποποιημένη παράδοση (όπως επείγουσα παράδοση).
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#614036 @gakost

Δεν έκανα την αίτηση εντός 2 εβδομάδων , καθώς 2 εβδομάδες έκαναν να έρθουν τα πράγματα από τη Γερμανία, και μου πήρε άλλες 2 εβδομάδες για να το πάω για το σέρβις καθώς δεν είχε χρόνο το συνεργείο. Έχοντας γνώση ότι κάπως έτσι θα πάει η φάση και ότι δεν θα μπορώ να επιστρέψω τίποτα αν χρειαστεί, αγόρασα την υπηρεσία επέκτασης επιστροφής στις 100 μέρες, όπου οι όροι είναι ίδιοι. Σφραγισμένα δεν είναι, αλλά δεν αναφέρουν ότι πρέπει να είναι κιόλας.

Δεν καταλαβαίνω πάντως τι φοβούνται, μην κάνω κάποια λαμογιά; Πήρα ανταλλακτικά αξίας 300 ευρώ και ζητώ να επιστρέψω πράγματα που κάνουν 25 :lol: .

Αποκτάτε 7 φορές περισσότερο χρόνο για να επιστρέψετε κάποιο ανταλλακτικό αυτοκινήτου που δεν ταιριάζει στο όχημά σας.
Δεν χρειάζεται να δηλώσετε κάποιο λόγο για την ακύρωση της παραγγελίας.
Δεν υπάρχουν έξοδα επιστροφής, τα οποία συνήθως είναι γύρω στα 9,95 €.

ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ;

Μπορείτε να επιστρέψετε μόνον ανταλλακτικά τα οποία:
Δεν έχουν χρησιμοποιηθεί.
Δεν έχουν υποστεί βλάβες ή τοποθετηθεί (χωρίς ορατά σημάδια τοποθέτησης).
Έχουν ακέραιη την αρχική τους συσκευασία.
Έχουν την απόδειξη πληρωμής τους.
Δεν ανήκουν στις κατηγορίες Ελαστικών ή Ογκωδών προϊόντων.



@sukeyes

VIN δεν πρόκειται να πάρουν ακόμα και αν στο τέλος δεν δεχθούν να επιστραφεί το φίλτρο και το δοχείο.
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#614275 Ζητήσανε πάλι vin και ένα σωρό άλλες λεπτομέριες για να γίνει σωστά η όποια μελλοντική αγορά, τους είπα δεν τα δίνω, οπότε μου έστειλαν δελτίο για να τα στείλω πίσω μπας και ξεμπερδέψουν ποτέ μαζί μου. :lol:
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#614518 Από χθες μέχρι σήμερα έχω στείλει 3 φορές email στο autodoc.gr για να μου δώσουν κάποιες διευκρινίσεις για ένα ανταλλακτικό που ψάχνω (σετ πολλαπλής εξαγωγής - καταλύτη) και μέχρι τώρα καμία αντίδραση παρά τα όσα διατείνονται στο σάιτ τους.
Άβαταρ μέλους
By sukeyes
#614528
lazarefa έγραψε:Από χθες μέχρι σήμερα έχω στείλει 3 φορές email στο autodoc.gr για να μου δώσουν κάποιες διευκρινίσεις για ένα ανταλλακτικό που ψάχνω (σετ πολλαπλής εξαγωγής - καταλύτη) και μέχρι τώρα καμία αντίδραση παρά τα όσα διατείνονται στο σάιτ τους.


Δε γνωρίζω φυσικά τι ακριβώς θες να ρωτήσεις, αλλά μην αναμένεις τίποτα εμπεριστατωμένες γνώσεις πάνω στο θέμα σου...
Απλοί υπάλληλοι που διαχειρίζονται database με part numbers είναι...
Σε τεχνικής φύσεως ερωτήματα... σκοτάδι...
Αν ψάχνεις κάτι σε επίπεδο τεχνικών προδιαγραφών... καλύτερα να απευθυνθείς στο email του εκάστοτε aftermarket κατασκευαστή.

Φιλικά...
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#616635 To antallaktikaonline έχει black Friday.
Δισκοπλακες μπροστά με τακάκια μπρος πίσω, ολα brembo βγαίνουν 164 €.

Το θέμα είναι πως είμαι σίγουρος οτι ταιριάζουν?
Έχει ενα σωρό κωδικους.

< >
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#616657 Απανταω μονος μου.
Εστειλα VIN σε onparts και antallaktikaonline και μου εστειλαν τα γνησια part numbers, οποτε εγινε παραγγελια.
145 ολα μαζι, δισκοπλακες μπροστα και τακακια μπρος πισω, σειρα brembo.
Άβαταρ μέλους
By g47
#691351 Τα καταστηματα ανταλλακτικων αγοραζουν κι ολας?
Εχω αρκετα τα οποια θα μπορουσα να ξεφορτωθω.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#691373
g47 έγραψε:Τα καταστηματα ανταλλακτικων αγοραζουν κι ολας?
Εχω αρκετα τα οποια θα μπορουσα να ξεφορτωθω.

Μπααα, δε νομιζω
Μονο κανενα μαγαζι που πουλαει μεταχειρισμενα ανταλλακτικα ή μπορεις να τα βαλεις αγγελια μονος σου στο car.gr ας πουμε
Άβαταρ μέλους
By citastak
#733273 Καλησπέρα, το fiat panda μας (169, 2009, 1200κ.εκ., αυτόματο), έμεινε, μάλλον από αντλία καυσίμου. Αυτό εκτιμώ δλδ. . Κάναμε μια διαδρομή 20χλμ, σταματήσαμε για 5 λεπτά, και δεν ξαναπήρε. Μετά από 3 ώρες πήρε αμέσως μπροστά.

Κοιτάζω να αγοράσω από το internet αντλία, αλλά μπερδεύομαι. Τα antallaktikaonline έχει πολλές μάρκες, από 50 ευρώ ως και 120 ευρώ (Bosch) οι οποίες γράφει ότι κάνουν για το μοντέλο μου, αλλά βλέπω διαφορές στα specs τουσ. Πχ η μια δουλεύει με 4 bar η άλλη με 5 bar.
Τί να επιλέξω και από που;
Άβαταρ μέλους
By citastak
#733419 Ευχαριστώ.
https://onparts.gr/fiat/panda-2003/1300 ... a-kafsimon
Βρίσκω, αλλά και εδώ δεν ξέρω ποιά να διαλέξω. Άσε που νομίζω έχουν κάνει λάθος - δεν υπάρχει 1300 Panda...