Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#706024 The sale ended yesterday (Apr 30) and the car, which marked Makinen’s fourth world rally championship trophy for the manufacturer and had been signed by him, went for £100,100 after 71 bids.

https://cardealermagazine.co.uk/publish ... ion/222539
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#706054 Στην Ελλάδα έχουμε κανένα; Θυμάμαι ο Θεοφράστου είχε κάνει παρουσίαση ένα γκρι, ή μήπως ήταν απλό EVO VI;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#706060
panos2171 έγραψε:Στην Ελλάδα έχουμε κανένα;


εχουμε μερικα,υπαρχει και ενα με πολυ λιγα χλμ μονιμα σε γκαραζ.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#727598 Μόνο και μόνο η φωτογραφία με το βλάχο το ανεβάζει 1000 ευρώ
Άβαταρ μέλους
By Chris
#727602
Giuseppe Busso έγραψε:Ο καθένας ζητάει όσα του λείπουν.


https://www.hagerty.co.uk/articles/auctions/can-this-mitsubishi-lancer-tommi-makinen-jump-higher-than-100100/

On Saturday July 31, that number could fall once more when the first UK-registered Tommi Mäkinen Edition goes up for sale with Silverstone Auctions – with a guide price of between £115,000 and £125,000.

The car that sold in May was part of Mitsubishi UK’s heritage fleet, sold off by the manufacturer as part of Mitsubishi’s plans to leave the UK. When new and later in its life the car was a darling of motoring magazines, and had even been signed on the bonnet by the multiple World Rally Championship-winning Finn himself – and had little more than 10,000 miles on the clock.


Αν ειναι πραγματικα οσα λεει η αγγελια λοιπον, εκει παιζει η τιμη :s_dunno

edit

Sold for: £146,250
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#727603 Μάλιστα. Δεν το γνώριζα ότι έχει χτυπήσει τέτοια υπεραξία.

Βέβαια εδώ κολλάει το ερώτημα: Θα το πάρεις για ποιο λόγο; για να το χρησιμοποιήσεις ή να το κρατήσεις έτσι και να πάρει άλλες 50Κ ευρώ σε 10 χρόνια;
Άβαταρ μέλους
By Chris
#727605 Θα του κανεις παζαρι να το παρεις 120, και θα το πουλησεις στον επομενο αγγλαρα 160k λιρες, οταν ανεβει η ισοτιμια :s_biggrin . Το αλλο στο λινκ δεν εχει υπογραφες του τομι

Και με τα ρεστα παιρνεις ενα yaris GR και κρατας αυτο 10 χρονια μεχρι να ανεβει

Πολλα μπορεις να κανεις, το θεμα ειναι οτι αν συζηταμε ως πραγματικοι petrolheads εδω μεσα, δε θα καναμε τιποτα απο αυτα. Ποιος εχει υπομονη να εχει στην κατοχη του κατι τετοιο και να μην το σκιζει 24/7?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#727611 ειδικα τα Μακινεν και αυτα που δεν ειναι σκυλεμενα,εχουν παρει τρελη αξια.
Τα υπολοιπα κρατανε καλα αλλα καμια σχεση με τετοια νουμερα.
Το δικο μου πχ σημερα πουλιεται ενα 25αρι χωρις να ειναι ακριβο.Πριν 16 χρονια εκανε 50.
Και ανεβαινουν σιγα σιγα,μιας και τα καθαρα αυτοκινητα λιγοστευουν γρηγορα.
Τα περισσοτερα εκει που βλεπετε στις αγγελιες ειναι σκουπιδια κυριολεκτικα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#727617 Για να πιασει αυτα τα νουμερα, μονο Αγγλια, Γερμανια, Ελβετια και μερικες αλλες χωρες. Το οποιο ειναι δυνατον ομως. Αυτοι που τα αγοραζουν ειναι συλλεκτες και θα τα πουλησουν μετα απο χρονια πολυ παραπανω.