Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Serf
#727606 Βάζεις το FSD και το στέλνεις μόνο του στο service (με το κόλπο που ξεγελά το αυτοκίνητο να νομίζει ότι κάποιος κρατάει το τιμόνι). Και μετά από το service το στέλνουν πίσω.




Έχω φαντασία... μη βαράτε!!! :tomato:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#727622
Dimsabas έγραψε:Εκεί είναι η διαφορά μας: τα μειονεκτήματα που αναγνωρίζω εγώ προέρχονται από ενημέρωση και μελέτη των δεδομένων. Των κολλημένων από "νομίζω" ή "θέλω, γιατί μου χαλάει το αφήγημα". Όπως τώρα, καλή ώρα, που αποφάσισες ότι το συνεργείο θέλει 3-4 εβδομάδες, τη στιγμή που όλοι λένε τα καλύτερα λόγια.



Δηλαδή το ότι είναι τελευταία η Τέσλα σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας δεν είναι δεδομένο;;; Το ότι είναι 5 φορές πιο πιθανό να πεθάνεις σε φωτιά μέσα σε Τέσλα παρά σε ένα μέσο αυτοκίνητο, δεν είναι δεδομένο;

Μήπως παραγνωρίζεις κάποια δεδομένα γιατί σου χαλάνε τη σούπα;;


:whistlink: :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#727623 Σου έχουμε εξηγήσει τόσες φορές ο HF κι εγώ ότι τα περί "αξιοπιστίας" που γράφεις ΔΕΝ έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα αλλά συνεχίζεις το ίδιο βιολί. Τα δεδομένα είναι εκεί έξω, ο καθένας μπορεί να τα βρει, οι έρευνες δείχνουν ότι έχει τους πιο ευχαριστημένους πελάτες, το να έχει 3 χιλιοστά διαφορά σε κάποιον αρμό ΔΕΝ την κάνει αναξιόπιστη. Υστερεί στο φινίρισμα, ναι, πρέπει να το πας στο συνεργείο μόλις το αγοράσεις, ναι είναι σπαστικό. Αλλά από θέμα αξιοπιστίας είναι πολύ μπροστά.

Και μάλλον κάτι κάνει καλά για να έχει τους πιο ευχαριστημένους πελάτες.

https://www.autoblog.com/2021/02/08/car ... r-reports/
Άβαταρ μέλους
By g8777
#727625 Περαιτέρω πράγματα που έχουν τους πιο ευχαριστημένους πελάτες.

Κοκαΐνη.

Γαύροι.

Ταλιμπάν.

Ψηφοφόροι Αρτεμίου σώρρα.


g8777.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#727627 Συντάσσομαι ως γκρούπη του g8777 και του τάγματος αλκοολισμού. :P

Γενική απορία τώρα δλδ. Κάποιος αγοράζει Τέζλα στα Γιάννενα ή Αλεξ/πολη. Ετήσιο σέρβις στην Αθήνα;
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#727629 Το σέρβις (αλλαγή φίλτρου καμπίνας και πιθανώς υγρών φρένων :s_laughat ) γίνεται ανά 2ετία και ναι, κατεβαίνει αναγκαστικά στην Αθήνα (προς το παρόν τουλάχιστον).
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#727630
JimClark έγραψε:Συντάσσομαι ως γκρούπη του g8777 και του τάγματος αλκοολισμού. :P

Γενική απορία τώρα δλδ. Κάποιος αγοράζει Τέζλα στα Γιάννενα ή Αλεξ/πολη. Ετήσιο σέρβις στην Αθήνα;

Ναι γιατι, μακρια ειναι; :shifty:

Θαααααα φτιαξει δικτυο εν καιρω ο Ελον, μην ανησυχεις. Βεβαια και παλι, αντε να φτιαξει σε 4-5 μεγαλες πολεις, αν δεν ζεις σε αυτες θα κανεις ταξιδι, αλλα τι εγινε; Βολτιτσα να αλλαξεις αερα. :svivhaha:

@Dimsabas, καποιοες σελιδες πριν εβαλε ο markwag κατι τιμες και χρονους επισκευης απο εξω που εχουν την τιμη να εχουν πιο πολυ καιρο Τεσλα απο εμας εδω. Ολα καλα; Τιποτα το παραξενο η το μεμπτο;
Α και που 'σαι. Πριν μου πεις οτι εκει ειναι Αμερικη , εχουν αλλα κοστη, λαβε υποψη σου οτι για να λεει ο Ηπαμερικανος "εξωφρενικη τιμη" η "απιστευτη καθυστερηση επισκευης" δεν ειναι συνηθες εκει ουτε το ενα ουτε το αλλο.

Τελικα η διαφορα μας ξερεις ποια ειναι; Ειμαστε κι οι δυο φτωχοι αλλα εσυ εχεις πλουσιους γειτονες και σε κανουν να ζηλευεις. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#727631 Ιδανικά, η Tesla θα ανοίξει συνεργείο ΚΑΙ στη Θεσσαλονίκη, μην περιμένετε σε άλλες πόλεις.

Στη Μούρικα βγάζουν ολική καταστροφή κάποια οχήματα που δω μας φαίνεται αυτονόητο ότι θα τα επισκευάσουμε. Κάτι αντίστοιχο γίνεται και σε ακριβές ευρωπαϊκές χώρες. Δεν μπορώ να διανοηθώ τόσο ακριβό μοντέλο (ηλεκτρικό και θερμικό) χωρίς μικτή ασφάλεια.

Έχεις ένα δίκιο για τους γείτονες. Εγώ πάντως αποταμιεύω για Enyaq στα 15 χιλιάρικα.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#727638
Dimsabas έγραψε:Εγώ πάντως αποταμιεύω για Enyaq στα 15 χιλιάρικα.

Το οποίο παρεμπιπτόντως είδα τις προάλλες στο golden hall, που χάζευα τα τέζλα να φορτίζουν :inlove:, και μπορώ να πω ότι ήταν αρκετά εντυπωσιακό.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#727640
Dimsabas έγραψε:Σου έχουμε εξηγήσει τόσες φορές ο HF κι εγώ ότι τα περί "αξιοπιστίας" που γράφεις ΔΕΝ έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα αλλά συνεχίζεις το ίδιο βιολί. Τα δεδομένα είναι εκεί έξω, ο καθένας μπορεί να τα βρει, οι έρευνες δείχνουν ότι έχει τους πιο ευχαριστημένους πελάτες, το να έχει 3 χιλιοστά διαφορά σε κάποιον αρμό ΔΕΝ την κάνει αναξιόπιστη. Υστερεί στο φινίρισμα, ναι, πρέπει να το πας στο συνεργείο μόλις το αγοράσεις, ναι είναι σπαστικό. Αλλά από θέμα αξιοπιστίας είναι πολύ μπροστά.

Και μάλλον κάτι κάνει καλά για να έχει τους πιο ευχαριστημένους πελάτες.

https://www.autoblog.com/2021/02/08/car ... r-reports/


:lol: :lol: :lol: Καταλαβαίνεις πως τα νούμερα περί αναξιοπιστίας δεν βγαίνουν από το αν ένα πάνελ είναι βιδωμένο ίσια, έτσι;; :lol: :lol:

Να ξαναβάλω τον άλλον που πήγε 5 φορές συνεργείο τους πρώτους 7 μήνες;; :lol: Εσύ, στο δικό σου, αυτό που έχεις τώρα. Αν έπρεπε να το πας συνεργείο 1 φορά το μήνα, τί θα έλεγες;;; Τί αξιόπιστο αμάξι που έχω;; :lol: :lol:

Το νουμεράκι με το πόσο πιθανό είναι να πεθάνεις από φωτιά μέσα σε Τέσλα σε σχέση με τα υπόλοιπα;; Και αυτό είναι μια χαζομαρούλα που δεν βιδώθηκε ίσια;;; :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#727643 Θεωρώ ότι δεν είναι αδυναμία το δίκτυο σέρβις. Η Τέσλα δεν έχει αδυναμίες εξάλλου. Δίνεται η ευκαιρία σε χιλιάδες κόσμο της επαρχίας να βγαίνει στους δρόμους για να αγκαλιάσει το Τέσλα του Funky Reverend καθοδόν προς Αθήνα .Σαν να περνάει η Γιάννα Αγγελοπούλου με την φλόγα. Μόνο που η Γιάννα δεν πέταγε αριστερά δεξιά μπουγατσες στους πληβείους όπως ο Φανκυ.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#727646 Έχεις μια εταιρεία που ήρθε από το πουθενά, τα έβαλε με όλους, ΔΕΝ κάνει διαφήμιση, ΔΕΝ προσφέρει ταξιδάκια και δωράκια σε συντάκτες για να περνάνε καλά, ΔΕ δίνει δημοσιογραφικά αυτοκίνητα, οι υπόλοιπες κατασκευάστριες την έχουν στο μάτι γιατί χαλάει την πιάτσα. Ε, είναι πάρα πολύ λογικό να διογκώνεται κάθε αρνητική κριτική. Μπορεί να καούν 500 BMW και να είναι άλλη μια Πέμπτη. Αν στη Χονολουλού χαλάσει το σύστημα με τις κλανιές σε ένα Tesla, θα πεταχτεί η είδηση ακόμα και στο ΦουΜπού τής Σούλας από το Μενίδι.

Εσύ νομίζεις ότι ο μέσος αγοραστής Tesla θα πάει 7 φορές στο συνεργείο τον πρώτο μήνα; Είσαι άνθρωπος της λογικής, για να έχεις μια εταιρεία που βρίσκεται στην κορυφή τού δείκτη ικανοποίησης πελατών, παρά τα πραγματικά θέματα αστοχίας στο φινίρισμα, μήπως αυτά είναι ελάχιστες περιπτώσεις που έχουν υπερπροβληθεί κι όχι ο κανόνας;

Και πρόσεξε: μιλάμε για μια κουλτούρα που είναι πολύ πιο αδέκαστη σε θέματα ικανοποίησης καταναλωτή από την ελληνική. Ο Αμερικάνος ΔΕ σηκώνει μύγα στο σπαθί του σε τέτοια θέματα. Αυτό κάνει το παραπάνω επίτευγμα ακόμα πιο εντυπωσιακό. Επίσης, λένε ότι το εργοστάσιο στο Βερολίνο θα προσφέρει μοντέλα απαλλαγμένα από αυτές τις παιδικές ασθένειες. Θα το δούμε.

Και κάτι ακόμα που δείχνει πόσο φοβερό είναι το επίτευγμα της Tesla: οι αγοραστές της είναι ήδη κάτοχοι πρίμιουμ οχημάτων. Δεν πάει να δώσει 40-50-60 χιλιάρικα αυτός που είχε στο μάτι το Kia Rio. Ο γείτονάς μου έχει ήδη δύο Μερκ και μια Μπέμπα κι έχει πάθει την πλάκα του. Ούτε που αγγίζει τα υπόλοιπα, τα αφήνει για τις γυναίκες του σπιτιού. Το κόκκινο Μ3 των φωτογραφιών ανήκει σε Ρώσο. Κατά δήλωση του γείτονα, ο Ρώσος οδηγεί Maybach στη Ρωσία κι έχει ερωτευτεί το Tesla. Σου λένε τίποτα τα παραπάνω; Σκέψου τα λογικά κι άσε το παπαγάλισμα click bait άρθρων. Βάζεις την ταμπέλα σε όσους το αγόρασαν και δηλώνουν ενθουσιασμένοι (α, αυτοί είναι φανμπόιζ, μην ασχολείσαι μαζί τους), λες κι εσύ ξέρεις καλύτερα από αυτούς που είχαν ένα κάρο ακριβά μοντέλα στο παρελθόν κι έδωσαν τώρα τα ωραία τους ΜΠΟΛΙΚΑ λεφτάκια (που ούτε εσύ, ούτε εγώ θα μπορούμε να δώσουμε ποτές μας). Αλλά αυτοί δεν ξέρουν, μόνο εσύ που δεν έχεις μπει καν μέσα.

Αναφορικά με τις φωτιές, η Tesla δημοσιοποιεί τα δικά της στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία μία φωτιά σε Tesla συμβαίνει σε δεκαπλάσια μίλια σε σχέση με τον μέσο όρο των οχημάτων που καίγονται στις ΗΠΑ. Δεν ξέρω πού ακριβώς βρίσκεται η αλήθεια. Σίγουρα δε θέλω να λαμπαδιάσει το αμάξι τού γείτονα που βρίσκεται κάτω από την κρεβατοκάμαρά μου. Πάντως, όσο παρακολουθώ την ειδησιογραφία, βλέπω ότι πρόβλημα με φωτιές έχουν κυρίως τα Chevrolet Bolt και κάποια Kona με την παλιά μπαταρία. Όχι τόσο τα Tesla.

Τέλος πάντων, είναι η πολλοστή φορά που γράφω τα ίδια και τα ίδια. Έτσι κι αλλιώς, εδώ μέσα γράφουμε οι ίδιοι κι οι ίδιοι. Δεν είναι ότι θα μπει κάποιος άγνωστος και θα παραπληροφορηθεί για κάποιο ζήτημα. Οπότε μπορείς να γράφεις ανέμελος για την προβληματική αξιοπιστία των Tesla και δε θα σου ξαναφέρει κανείς αντίρρηση. Εγώ ανυπομονώ να παραλάβουν Σερφ και Σκοτς και να διαβάζω τις εμπειρίες τους και να μοιράζομαι τη χαρά τους.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#727650 Όχι ότι όλο το υπόλοιπο δεν είναι έπος απασφάλισης άλλα είδικα στην τελευταία πρόταση δεν άντεξα , λύγισα γτχμ.