- 23 Σεπ 2021, 09:57
#727646
Έχεις μια εταιρεία που ήρθε από το πουθενά, τα έβαλε με όλους, ΔΕΝ κάνει διαφήμιση, ΔΕΝ προσφέρει ταξιδάκια και δωράκια σε συντάκτες για να περνάνε καλά, ΔΕ δίνει δημοσιογραφικά αυτοκίνητα, οι υπόλοιπες κατασκευάστριες την έχουν στο μάτι γιατί χαλάει την πιάτσα. Ε, είναι πάρα πολύ λογικό να διογκώνεται κάθε αρνητική κριτική. Μπορεί να καούν 500 BMW και να είναι άλλη μια Πέμπτη. Αν στη Χονολουλού χαλάσει το σύστημα με τις κλανιές σε ένα Tesla, θα πεταχτεί η είδηση ακόμα και στο ΦουΜπού τής Σούλας από το Μενίδι.
Εσύ νομίζεις ότι ο μέσος αγοραστής Tesla θα πάει 7 φορές στο συνεργείο τον πρώτο μήνα; Είσαι άνθρωπος της λογικής, για να έχεις
μια εταιρεία που βρίσκεται στην κορυφή τού δείκτη ικανοποίησης πελατών, παρά τα πραγματικά θέματα αστοχίας στο φινίρισμα, μήπως αυτά είναι ελάχιστες περιπτώσεις που έχουν υπερπροβληθεί κι όχι ο κανόνας; Και πρόσεξε: μιλάμε για μια κουλτούρα που είναι πολύ πιο αδέκαστη σε θέματα ικανοποίησης καταναλωτή από την ελληνική. Ο Αμερικάνος ΔΕ σηκώνει μύγα στο σπαθί του σε τέτοια θέματα. Αυτό κάνει το παραπάνω επίτευγμα ακόμα πιο εντυπωσιακό. Επίσης, λένε ότι το εργοστάσιο στο Βερολίνο θα προσφέρει μοντέλα απαλλαγμένα από αυτές τις παιδικές ασθένειες. Θα το δούμε.
Και κάτι ακόμα που δείχνει πόσο φοβερό είναι το επίτευγμα της Tesla: οι αγοραστές της είναι ήδη κάτοχοι πρίμιουμ οχημάτων. Δεν πάει να δώσει 40-50-60 χιλιάρικα αυτός που είχε στο μάτι το Kia Rio. Ο γείτονάς μου έχει ήδη δύο Μερκ και μια Μπέμπα κι έχει πάθει την πλάκα του. Ούτε που αγγίζει τα υπόλοιπα, τα αφήνει για τις γυναίκες του σπιτιού. Το κόκκινο Μ3 των φωτογραφιών ανήκει σε Ρώσο. Κατά δήλωση του γείτονα, ο Ρώσος οδηγεί Maybach στη Ρωσία κι έχει ερωτευτεί το Tesla. Σου λένε τίποτα τα παραπάνω; Σκέψου τα λογικά κι άσε το παπαγάλισμα click bait άρθρων. Βάζεις την ταμπέλα σε όσους το αγόρασαν και δηλώνουν ενθουσιασμένοι (α, αυτοί είναι φανμπόιζ, μην ασχολείσαι μαζί τους), λες κι εσύ ξέρεις καλύτερα από αυτούς που είχαν ένα κάρο ακριβά μοντέλα στο παρελθόν κι έδωσαν τώρα τα ωραία τους ΜΠΟΛΙΚΑ λεφτάκια (που ούτε εσύ, ούτε εγώ θα μπορούμε να δώσουμε ποτές μας). Αλλά αυτοί δεν ξέρουν, μόνο εσύ που δεν έχεις μπει καν μέσα.
Αναφορικά με τις φωτιές, η Tesla δημοσιοποιεί τα δικά της στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία μία φωτιά σε Tesla συμβαίνει σε δεκαπλάσια μίλια σε σχέση με τον μέσο όρο των οχημάτων που καίγονται στις ΗΠΑ. Δεν ξέρω πού ακριβώς βρίσκεται η αλήθεια. Σίγουρα δε θέλω να λαμπαδιάσει το αμάξι τού γείτονα που βρίσκεται κάτω από την κρεβατοκάμαρά μου. Πάντως, όσο παρακολουθώ την ειδησιογραφία, βλέπω ότι πρόβλημα με φωτιές έχουν κυρίως τα Chevrolet Bolt και κάποια Kona με την παλιά μπαταρία. Όχι τόσο τα Tesla.
Τέλος πάντων, είναι η πολλοστή φορά που γράφω τα ίδια και τα ίδια. Έτσι κι αλλιώς, εδώ μέσα γράφουμε οι ίδιοι κι οι ίδιοι. Δεν είναι ότι θα μπει κάποιος άγνωστος και θα παραπληροφορηθεί για κάποιο ζήτημα. Οπότε μπορείς να γράφεις ανέμελος για την προβληματική αξιοπιστία των Tesla και δε θα σου ξαναφέρει κανείς αντίρρηση. Εγώ ανυπομονώ να παραλάβουν Σερφ και Σκοτς και να διαβάζω τις εμπειρίες τους και να μοιράζομαι τη χαρά τους.