Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By alexring
#719390
GTS έγραψε:1610 κιλα το δηλωνουν βαλε και μερικα εξτρα, πχ η ηλιοροφη ειναι 15 κιλα συν, μαξ αν εχει πολλα εξτρα ειναι 1700 μαξ.
2 τοννους με τιποτα.

Φίλε GTS είμαι ο (ευτυχής) ιδιοκτήτης του εν λόγω οχήματος και θέλω να ξεκαθαρίσω λίγο τα του βάρους.
Δεν ξέρω πού βρήκες τα 1610 κιλά αλλά σαφώς δεν ισχύουν (αν και πολύ θα το ήθελα...) Να ξεκαθαρίσω ότι είναι F36 GranCoupe XDrive (κι όχι F32 Coupe που είναι ελαφρύτερο) που σημαίνει τετρακίνητο και σχεδόν όλα τα αξεσουάρ (απ τον πρώτο ιδιοκτήτη). Το ίδιο το βιβλίο του αυτοκινήτου λέει βάρος 1760 κιλά με 90% γεμάτο ρεζερβουάρ και χωρίς κανένα αξεσουάρ. Άρα με οροφή και άπειρα μοτεράκια σε καθισματα, πορτμπαγκάζ, φώτα κλπ, το 1800άρι το έχουμε σίγουρα.
Αυτά τα ολίγα, καλές μας βόλτες!
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#719715 Καλές βόλτες σε όλους, έστω κι αν οι περισσότεροι από εμάς, μόνον... δανεικό θα οδηγήσουμε κάτι τόσο καλό σαν το δικό σου!
Τουλάχιστον, όσοι έχουν όρεξη και χρόνο, μπορούν ν'απολαύσουν την ελληνική φύση που έχει πολύ ωραίες διαδρομές.
Τοσκάνη δεν είμαστε πάντως, και σίγουρα η Βοιωτία δεν πλησιάζει. Γρεβενά ή Αρκαδία λίγο περισσότερο, αλλά και πάλι, δεν την φτάνουμε.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#719724 Οδήγησα Terios του 2008 σε εθνική οδό, λίγο στροφιλίκι και κάτι κατσικόδρομους με φυτευτή πέτρα και χαλίκι. 1300 Κυβικά νομίζω, με 128.000 χιλιόμετρα.
Ουσιαστικά πρέπει να γράψω 3 reviews γιατί σε κάθε περίπτωση οι εντυπώσεις ήταν κατά πολύ διαφορετικές. :lol:

Πάμε στα universal συμπεράσματα πρώτα:
Με το που μπαίνεις το ύψος της θέσης οδήγησης σε κάνει να νιώθεις πως οδηγάς σχολικό λεωφορείο, προσωπικά αυτό μου έβγαζε και ενώ στο μάτι δεν φαίνεται τόσο ψηλό το αυτοκίνητο, τους βλέπεις όλους από ψηλά σα να οδηγείς κάτι πολύ μεγαλύτερο :lipsealed:

Πεφτει το μάτι στην κεντρική κονσόλα με το εκτυφλωτικό βαμμένο ασημί πλαστικό να επικρατεί παντού. Πως γίνεται τόσο πολύ πλαστικό, να μη τρίζει τόσα χρόνια μετά? Μιλάμε δεν έκανε κιχ τίποτα πάνω του, ντροπιάζει για πλάκα κάθε BMW - Mercedes - Audi που έχω μπει τα τελευταία χρόνια σε αυτό τον τομέα, με τίμημα 1) το ότι είναι πραγματικά άσχημο και 2) ό,τι ακουμπάει ο οδηγός και οι επιβάτες είναι σκληρό και "φτηνό" στην εικόνα πλαστικό.

Βάζουμε μπρος, "τι είναι ηχομόνωση" η πρώτη σκέψη που περνάει από το μυαλό, λες και μιζάρισα καγκουρεμένο miata έκανε, ρώτησα αν είχε καμιά τρύπια εξάτμιση αλλά έλαβα αρνητική απάντηση :ninja: . Προχωράμε, τιμόνι βασανιστικό μέσα στην πόλη αφού δεν "κόβει" καθόλου, αλλά πούπουλο κατά τ'άλλα με την υποβοήθησή του να ακούγεται πιο πολύ από τον κινητήρα στις χαμηλές στροφές :help:

Με τα 4seasons λάστιχα η κύλιση του ήταν Ok, αλλά μέσα στην πόλη δεν το λες και τόσο άνετο, σε εγκάρσια φαγώματα είναι "απότομο" και γενικά ακούγεται πολύ, απλά επειδή δε τρίζει τίποτα δεν το φοβάσαι να το πετάξεις σε ό,τι λακκουβα βρεθεί μπροστά σου.

Βγαίνοντας προς εθνική γίνεται σαφές πως κάθε χειρισμός πρέπει να γίνεται 1-2 δευτερόλεπτα πριν από ότι θα χρειαζόταν με ένα "συμβατικό" αυτοκίνητο, τα φρένα του και το τιμόνι ήταν τόσο αναίσθητα που δεν ήμουν ποτέ αρκετά σίγουρος για το που ακριβώς στη στροφή θα καταλήξω, ωστόσο δεν γέρνει όσο θα περίμενα. Το 5τάχυτο κιβώτιο τίμιο και το λες και ακριβές για τα δεδομένα της κατασκευής.
Στην εθνική για να μην είναι κουραστικό πρέπει να οδηγείς κάτω από τα όρια, από τα 100 και πάνω παίζει στις 3.000 σ.α.λ. οπότε δεν γίνεται να κάνεις ταξίδι με μουσική π.χ., έχει και πολύ αεροδυναμικό θόρυβο, οι καθρέφτες τρίζουν λες και θα τους πάρει ο αέρας, α και τώρα που είπα "αέρας" , οι τυχόν πλευρικοί άνεμοι σε αγχώνουν, πολύ :lol: .
Το τιμόνι δεν ξέρω αν είχε κάποιο θέμα (είχε γίνει και πρόσφατα ευθυγράμμιση), αλλά ποτέ δεν έμενε καρφωμένο στην ευθεία με αποτέλεσμα μονίμως υποσυνείδητα να έχω το αγχος μη καταλήξει σε death wobble του μπροστινού άξονα όλο αυτό το τρέμουλο :lol:

Πάμε τώρα στο χωμάτινο κομμάτι που όλα τα αρνητικά που ανέφερα παραπάνω, γίνονται προτερήματα :lol: Δεν κολλάει πουθενά, η πολύ άμεση απόκριση του κινητήρα (που λείπει από τα σύγχρονα οχήματα) του επιτρέπει να μη σε κρεμάει ευκόλα, το αναισθητο και τζογαδόρικο τιμόνι στην άσφαλτο ξαφνικά γίνεται απόλαυση στους κραδασμούς του χώματος και γενικά σε γεμίζει σιγουριά.

Overall, πολύ απαρχαιωμένη εμπειρία οδήγησης και μονοδιάστατο αυτοκίνητο, δε θα το παιρνα σε καμία περίπτωση αντί ενός SUV ενώ απ' την άλλη αν το δει κανείς σαν 4χ4, σίγουρα υπάρχουν πιο "σκληροπυρηνικά" οχήματα να διαλέξεις, άρα δεν ξέρω που ακριβώς στεκόταν το εν λόγω ως προς την ταυτότητά του, εντυπωσιακό πως κυκλοφόρησε τόσο στη χώρα μας :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#719726 Το made in japan, δεν σπάει, δεν χαλάει, δεν τρίζει :roll: , λογικά κυβικά-κόστη, ήταν σταθερές αξίες τότενες.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#719734 Όποιος ήθελε τζιπάκι που να είναι φτηνό στη χρήση είχε τρεις επιλογές: οι άλλες δύο ήταν τρίθυρες. Στην ουσία, η επιλογή του ήταν μονόδρομος.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#719802
socratesn έγραψε:Πως γίνεται τόσο πολύ πλαστικό, να μη τρίζει τόσα χρόνια μετά?


Βάζουμε μπρος, "τι είναι ηχομόνωση" η πρώτη σκέψη που περνάει από το μυαλό, λες και μιζάρισα καγκουρεμένο miata έκανε, ρώτησα αν είχε καμιά τρύπια εξάτμιση αλλά έλαβα αρνητική απάντηση :ninja:


:innocent:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#719926 Και αν και ήταν μικρό σε εξωτερικές διαστάσεις μέσα ήταν μια χαρά και για επιβάτες και αποσκευές.
Και κάτι που μετράει, είναι χαριτωμένο.